PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
تریلر بازی یه طوری بود انگار بازی 2 سال پیش به شکل حیرت اوری معرفی شده، تو این 2 سال ملت ته و تو همه چیشم دراوردن.. حالا سانتا هم یهویی از طریق توییتر و یوتوب یه تریلر داد که فضا رو گرم نگه داره...
تقریبا مطمئنم موقع تجربه بازی فک هاست که سقوط میکنه و این حواشی فراموش میشه.
نکته مثبت نمایشش هم برای من ایشون بود. نیومده عاشقش شدم.
Tyr_poster.jpg
 
بزرگترین ایراد نمایش به نظرم این بود که اسپویل زیاد داشت و اینکه به عنوان اولین تریلر خیلی شلوغ و شلخته بود. تریلر های معرفی بازی ها معمولا یه حالت آروم تری دارن و اینقدر کات نمی خورن. این بیشتر شبیه به Launch Trailer و Story Trailer ها شبیه بود که نزدیک عرضه بازی منتشر می کنن.
ولی خب یه سری نکات مثبت هم داشت. از اضافه شدن NPC ها تو یه سری محیط ها تا دشمنایی که ازشون خون میاد:دی تا محیط های بزرگتر و تنوع دشمنی بیشتر.
 
بیشترین پیشرفت بازی برمیگرده به گسترش محیط و تنوع بیشتر دشمنان و البته توی گیمپلی و سلاح ها هم صد در صد چیزای جدیدی وجود داره که نشون ندادن .
بنظرم حد اقل اسلحه سومی هم در کار باشه . گرافیک هم به دلیل اجرای بازی در نسل قبل ، بیشتر از این ازش انتظار نمیرفت.
جدای از اینها برام سواله که چرا گفتن این نسخه پایان داستان نورس هست یعنی احتمال داره اگر گاد بعدی منتشر بشه نورس نباشه
و از اونجایی که تیر خالکوبیه مصری داره ممکنه نسخه سوم توی مصر باشه قبلاهم سازندگان بین انتخاب لوکیشن مصر و نورس شک داشتن و یکی از سازندگان گفته بود ممکنه گاد بعد از پایان نورس به مصر وارد بشه .
از اونجایی که کارگردان بازی کوری بارلوگ نیست ، خیلی ها گمانه زنی کردن که ممکنه استدیوی دو پروژه همزمان داشته باشه و پروژه ای معرفی نشده که توسط کوری کارگردانی میشه و شاید اون پروژه در مصر باشه .
مسئله بعدی اینه که هیچ اشاره ای به اودین نشد و با توجه به اینکه این اخرین نسخه از داستان نورس هست باید توی این نسخه حضور داشته باشه .
 
آخرین ویرایش:
تریلر رو دوباره دیدم

ثور تپل مپل همچین هم ایده بدی نیست :D بالاخره تو میثولوژی نورس هم به همچین هیکلی معروف بوده
البته من یخورده مشکل دارم باز با دیزاین زره و ایناش
ولی واس چی یهو رندرشو پخش کردن بیرون. میتونستن تو یه تریلر دیگه خیـــــــــــلی بهتر معرفیش کنن
مثل کاری که این جا با Tyr کردن

بقیه چیزهای تریلر خیلی خوبه :x
منتها من این بخشی که میگید چیز جدید نشون ندادن رو واقعا قبول دارم
و خب بعیده بازی تغییر نکرده باشه.. حداقل چیز خوبی که نشون دادن تنوع خفن دشمنا و مینی باس هاست. من یه موجود Lynel شکل اون وسط دیدم و همون برام کافیه >:)

ولی من اون موج منفی دیشب رو هم درک نمی کنم...
من مشکل رو از تریلر Horizon و سطح انتظاراتی که تعیین کرد می بینم... :D وگرنه این خوب بود

دوستان یک نکته ایی رو دقت نمیکنید :D
این بازی دقیقا دنباله مستقیم تسخه ۲۰۱۸ هست
واقعا انتظار داشتید همه چیز کوبیده بشه از نو ساخته بشه؟ نمیخوام بگم نمایش عالی بود نه ولی واقعا اون حس معرفی ۲۰۱۸ هم قرار نبود تکرار بشه چون بعد از سالها بازی ریبوت شده بود ی حس دیگه ایی داشت :D
گرافیک بازی که به نظر من مشکلی نداشت
به نظر میرسه تنوع دشمنا هم خیلی بهتر شده باشه
باید صبر کرد و دید سانتامونیکا استودیویی نیست که نا امید کنه ملتو :D
اول بگم انتقاد کردن از نمایش به معنیه این نیست که بازی بده و فلان و ...! 4روز دیگه نیاید بگید آکیبا فلان گفت بعد عاشق شد:D
انتقادها از روی نمایش هست(و بوده)

اول اینکه چرا هرکسی میگه چیز جدیدی نیست فکر میکنید انتظار تحول داشته؟ :D
نگاه هر نمایشی نیاز به نشون دادن تفاوت های بازی با شماره ی قبل داره!
نه اینکه ذره بین برداری بعد نمایش پیداشون کنی! :D

نگاه قبول داریم GOW III ادامه ی GOW II بوده دیگه؟
تو نمایش هاش چیا رو داشتیم؟
یه قنطروس فرمانده داشتیم که با دستور دادن آنددها میریختن رو سرمون
سلاح های هرکول رو داشتیم
فکر کنم سایکولوپس سواری رو داشتیم، کندن کله ی هلیوس و استفاده از قابلیتش برای باز کردن راه
ما یه سری چیزای جدید داشتیم+ یه مورد خفن که کف و خون قاطی کنیم! :D

الان اینجا نمایش گیم پلی هم داشت دیگه...چرا آخه باید همون کومبوهای قدیمی رو نشون بدن! لعنتیا ما که میدونیم Rune جدید طراحی کردید! از اونا میزدید! بالاخره سلاح کوفتی دوتا کومبوی جدید نداره؟
خود بازی های قبل رو در نظر بگیرید همون مربع مربع مثلث معروفشون هم انیمیشنش حداقل فرق میکرد که حس تازگی بده!
حتی اون GOW:A هم گیم پلیش رو ببینی، توی همون گیم پلی دو تا صحنه ی جذاب و یا چیزای جدیدی که تو بازی اضافه کردن میتونستی ببینی!

اینا نه؟ هورایزن یادتون باشه به نمایش اولشم گیر داده شد چرا این بشر لباس تکراری پوشیده، چرا سوار مرکب تکراری شده تو نمایش اول!(که بیشتر یک تیزر بود اون معرفی البته، که من میزارمش کنار تیزر اسم GOW )
نمایش دوم چیا داشتیم؟
گیم پلی زیر آب نشون دادن کمی ، مرکب جدید نشون دادن ، سلاح جدید نشون دادن ، پیشرفت مبارزات تن به تن رو دیدیم و یه حرکت Cool :)) ، اون طنابی که مینداخت و خودش رو میکشوند سمت در و دیوار و استفاده ش تو مبارزات رو دیدیم، گلایدر دیدیم ، free climbing دیدیم ، کنترل ربات ها توسط دشمن ها دیدیم و ...

این نه؟ نمایش زلدا، مکانیزم جدید و محیط های جدید دیدیم، درست حسابی! همین سید ازش بپرسی مطمئنم خیلی چیزهای

اسپایدی MM رو تریلر معرفیش رو ببینید، تفاوت گیم پلی MM با پیتر پارکر کاملا مشخصه توش! تازه یه اسپین آفه خیر سرش! :D

حالا توی این نمایش چی دیدیم؟
سورتمه سواری :| (چه فرق خاصی میتونه با قایق داشته باشه؟ اگر داره درست نشون ندادن) ، دو ثانیه NPC توی اسکله دیدیم(نکته مثبته ولی با تدوین تریلر ممکنه تو دید نیاد:-" )، و گوزن سواری آترئوس
محیط جدیدم دو تیکه داشت ولی خیلی گذرا و نه اونقدری که بتونی تو یک ثانیه بگی چقدر متفاوت!
اگر قراره تو یک ثانیه بشه تشخیصش داد، مثلا یک دنیا مثل muspelheim که کاااااملا چیز متفاوتیه تو یک لحظه به چشم میزنه، نه محیط هایی که نشون داده شد(نمیگم مثلا باید muspelheim نشون میدادنا، منظورم اینه اگر muspelheim تو شماره اول نبود، توی این تریلر جزو اون صحنه های یک ثانیه ای بود، اونجا تنوعه خودش رو نشون میداد)
بخش هایی که طولانی تر بود و یکم قاطی مبارزات بود، یکیش جاییه که تبر پرت کرد که برفی بود کامل و چیز جدیدی نداشت محیط ، یکیشم دور و بر جایی که Tyr رو نجات دادن و حرکات با BOCمیزد، که اون محیطم باز تازگی نداشت

کلا انتخاب و تدوین تریلر برای معرفی "بازی جدید" به نظرم خیلی بد بود!
کاملا این حس رو میداد که انگار یک نسخه ی TLL مانند برای GOW 2018 معرفی شده، و نه GOW جدید! (اصلا اینا به درک! همون اساسین های سالانه که معرفی میشن هم تو معرفیشون سیستم های جدید رو نشون میدادن خو:)) )

گرافیک هم...جدا تغییر خاصی حس نمیده به آدم!
درسته GOW 2018 خودش از همه سره و نهایت TLOU2 و RDR2 میتونند رقابت کنند باهاش!
اما پرش گرافیکیی که از سانتا انتظار میرفت رو واقعا ندیدیم، که مشخصه PS4 بد دست و بالشون رو بسته! واقعا حیف شد بین النسلی شدن این بازی!
یه زمانی هرکولم همچین حرکتی زد و نتیجه ش رو دید:-"
دیگه کسی که تنهایی کرونوس رو زده له کرده، این چیزا که چیزی نیست:p تیر شانس اورده که کریتوس دوستانه اونده جلو >:)

نشون دادن تیر هم به نظرم خیلی اسپویل گنده ای بود:-"

---

با @sabco هم کاملا موافقم! این تریلر شبیه همون استوری تریلر و لانچ تریلر بود بیشتر :دی
 
من شک ندارم بازی خوبی میشه و از لحاظ گرافیکی هم مشکل خاصی باهاش ندارم. اما معرفی بازی واقعا خیلی بد بود. اول از همه نحوه‌ی ادیت تریلر که افتضاح بود، خیلی رندوم صحنه های مختلف کنار هم گذاشته شده بود. فکر کنم ضعیف ترین معرفی رو بین تمام نسخه‌های سری داشت.

نکته دوم محتوای تریلرـه، وقتی بازی جدید قراره معرفی بشه، حداقل انتظار اینه که ۴ تا فیچر جدید، طراحی های آپدیت شده و مکانیک های جدید گیم پلی نمایش داده بشه، اما اینجا تمام چیز هایی هم که نشون داده شده همه تکراری و از شماره قبلی بود، طراحی ها که اصلا تغییر نکرده، لوکیشن ها و کامبت بازی هم همه مثل شماره قبل بود، این موارد ربطی به کراس جن بودن هم نداره. هرایزن با وجود کراس جن بودن نمایش فوق‌العاده‌ای داشت.

امیدوارم نمایش های بعدی بهتر باشه.

من دقیقا بنظرم گرافیکش خیلیم خوب بود ولی مشکلم با این بود که اصلا حس "سیکوئل" بودنو نمیداد. 80 درصد محیط همونی بود که توی نسخه 2018 دیدیم و حتی انیمیشن هاشم تقریبا همون بود و این اعصابمو خورد کرد. جدای این ادیت و فرم پرزنتیشنش بشدت بد بود. همون پرش فریا خودش خیلی میتونست سکانس خفنی باشه و قطعا هم توی بازی سکانس خفنیه ولی بخاطر ادیت بد واقعا meh بود... نبود فیچر جدید و طراحی های جدید بزرگترین مشکل نمایش بود. هرچند کاملا میدونم سانتا مونیکا میخواد قطع چکونی اطلاعات بده مثل نسخه قبل ولی باز هم نمایش خوبی نبود.

بدترین قسمتش هم ثور بود. بابا از سال 2018 با اون سیکرت اندینگ اون همه مارو تو کف گذاشتن که ثور میاد و چه به روزگار کریتوس میاره :D از همون موقع با اون فیلم برداری منتظر قیافش بودیم... الان توی تریلر معرفی دقیقا همون سکانس نسخه 2018 رو اینجا گذاشتن (تنها تفاوت = قد آتریوس) و باز هم قیافشو نشون ندادن. بعد تریلر پوستر ثور رو نشون میدن :| خدایی قشنگ لگد زدن به هایپ بالامون :| خود طراحی ثور هم بنظرم اصلا ابهت لازمو نداره... من اصلا ثور مو بلوند و سیکس پکی انتظار نداشتم :D تصورم یچیزی مثل اون مدل نسخه 2018 بود (که اونم یکم تو پر و اینا بود) ولی این یکی خیلی بنظرم ابهتی که میخواستمو نداره... خودم یچیزی تو مایه های modi انتظار داشتم باشه

یک مورد دیگه ای که من سر پلی ترو اخرم خیلی برام سوال شد اینه که ما تو نسخه 2018 فکر کنم 6 یا 7 تا از اقلیم های نورس رو قدم میزاریم و تا حدی میبینیم. و قطعا این 6 تا تو این نسخه هم قابل بازیه (تایید شد هر 9 تا هستن). حالا برام سوال بود که ایا این دنیا های مشابه باعث میشه ما همون میدگارد (و بقیه اقلیم ها) نسخه 2018 رو اینجا ببینیم؟ این ترسی بود که داشتم (محیط تکراری) که با این تریلر این ترس دوچندان شد...
 
آخرین ویرایش:
نکته جالب تریلر شروعش بود.
تو شماره قبلی اول اترئوس رو نشون داد که داشت بازی می‌کرد، و بعد کریتوس صداش میزنه و میگه بریم شکار گوزن یادت بدم و موزیک حماسی میشه.
ولی اینجا اول کریتوس رو نشون میده تو غار نشسته و اترئوس با یه گوزن رو دوشش میاد داخل و همون موزیک حماسی پلی میشه.
 
تریلرش واقعا زیبا بود .. آدمو به وج میاره ... هیجانی بود ... واینکه انگار حرکاتی به حرکات کریتوس و آتروس اضافه شده ....همچنین کوبیدن ضربات با تبر و خنجر ...
دوستان شخصی ترجمه صحبتهای کریتوس وآتروس داره ؟ بحث میکردن ...
 
  • Like
Reactions: kamyy
تصویر ثور رو دیدم یاد obelix تو اون کارتونه افتادم :D .ولی صداش خیلی با ابهت بودش لامصب.کلا من ایمان دارم به این نسخم.مطمئنا هرکاری میکردیم اون حس تازگی ریبوت برای اولین بارو نداره ولی سانتامونیکا چیز بد نمیسازه.مطمئنم چنتا سلاح و مکانیک جدید تو بازی میزازن و سورپرایزمون میکنن.این تریلرم تو برف بود نصفش.ای کاش جاهای باشکوه تری رو میزاشتن.8->.امیدوارم الان که گیم پلی کم و بیش شبیهه باس های پشم ریزون بیشتری تو بازی بزارن.مثل تحول از گاد یک به دو و سه.
 
اول بگم انتقاد کردن از نمایش به معنیه این نیست که بازی بده و فلان و ...! 4روز دیگه نیاید بگید آکیبا فلان گفت بعد عاشق شد:D
انتقادها از روی نمایش هست(و بوده)

اول اینکه چرا هرکسی میگه چیز جدیدی نیست فکر میکنید انتظار تحول داشته؟ :D
نگاه هر نمایشی نیاز به نشون دادن تفاوت های بازی با شماره ی قبل داره!
نه اینکه ذره بین برداری بعد نمایش پیداشون کنی! :D

نگاه قبول داریم GOW III ادامه ی GOW II بوده دیگه؟
تو نمایش هاش چیا رو داشتیم؟
یه قنطروس فرمانده داشتیم که با دستور دادن آنددها میریختن رو سرمون
سلاح های هرکول رو داشتیم
فکر کنم سایکولوپس سواری رو داشتیم، کندن کله ی هلیوس و استفاده از قابلیتش برای باز کردن راه
ما یه سری چیزای جدید داشتیم+ یه مورد خفن که کف و خون قاطی کنیم! :D

الان اینجا نمایش گیم پلی هم داشت دیگه...چرا آخه باید همون کومبوهای قدیمی رو نشون بدن! لعنتیا ما که میدونیم Rune جدید طراحی کردید! از اونا میزدید! بالاخره سلاح کوفتی دوتا کومبوی جدید نداره؟
خود بازی های قبل رو در نظر بگیرید همون مربع مربع مثلث معروفشون هم انیمیشنش حداقل فرق میکرد که حس تازگی بده!
حتی اون GOW:A هم گیم پلیش رو ببینی، توی همون گیم پلی دو تا صحنه ی جذاب و یا چیزای جدیدی که تو بازی اضافه کردن میتونستی ببینی!

اینا نه؟ هورایزن یادتون باشه به نمایش اولشم گیر داده شد چرا این بشر لباس تکراری پوشیده، چرا سوار مرکب تکراری شده تو نمایش اول!(که بیشتر یک تیزر بود اون معرفی البته، که من میزارمش کنار تیزر اسم GOW )
نمایش دوم چیا داشتیم؟
گیم پلی زیر آب نشون دادن کمی ، مرکب جدید نشون دادن ، سلاح جدید نشون دادن ، پیشرفت مبارزات تن به تن رو دیدیم و یه حرکت Cool :)) ، اون طنابی که مینداخت و خودش رو میکشوند سمت در و دیوار و استفاده ش تو مبارزات رو دیدیم، گلایدر دیدیم ، free climbing دیدیم ، کنترل ربات ها توسط دشمن ها دیدیم و ...

این نه؟ نمایش زلدا، مکانیزم جدید و محیط های جدید دیدیم، درست حسابی! همین سید ازش بپرسی مطمئنم خیلی چیزهای

اسپایدی MM رو تریلر معرفیش رو ببینید، تفاوت گیم پلی MM با پیتر پارکر کاملا مشخصه توش! تازه یه اسپین آفه خیر سرش! :D

حالا توی این نمایش چی دیدیم؟
سورتمه سواری :| (چه فرق خاصی میتونه با قایق داشته باشه؟ اگر داره درست نشون ندادن) ، دو ثانیه NPC توی اسکله دیدیم(نکته مثبته ولی با تدوین تریلر ممکنه تو دید نیاد:-" )، و گوزن سواری آترئوس
محیط جدیدم دو تیکه داشت ولی خیلی گذرا و نه اونقدری که بتونی تو یک ثانیه بگی چقدر متفاوت!
اگر قراره تو یک ثانیه بشه تشخیصش داد، مثلا یک دنیا مثل muspelheim که کاااااملا چیز متفاوتیه تو یک لحظه به چشم میزنه، نه محیط هایی که نشون داده شد(نمیگم مثلا باید muspelheim نشون میدادنا، منظورم اینه اگر muspelheim تو شماره اول نبود، توی این تریلر جزو اون صحنه های یک ثانیه ای بود، اونجا تنوعه خودش رو نشون میداد)
بخش هایی که طولانی تر بود و یکم قاطی مبارزات بود، یکیش جاییه که تبر پرت کرد که برفی بود کامل و چیز جدیدی نداشت محیط ، یکیشم دور و بر جایی که Tyr رو نجات دادن و حرکات با BOCمیزد، که اون محیطم باز تازگی نداشت

کلا انتخاب و تدوین تریلر برای معرفی "بازی جدید" به نظرم خیلی بد بود!
کاملا این حس رو میداد که انگار یک نسخه ی TLL مانند برای GOW 2018 معرفی شده، و نه GOW جدید! (اصلا اینا به درک! همون اساسین های سالانه که معرفی میشن هم تو معرفیشون سیستم های جدید رو نشون میدادن خو:)) )

گرافیک هم...جدا تغییر خاصی حس نمیده به آدم!
درسته GOW 2018 خودش از همه سره و نهایت TLOU2 و RDR2 میتونند رقابت کنند باهاش!
اما پرش گرافیکیی که از سانتا انتظار میرفت رو واقعا ندیدیم، که مشخصه PS4 بد دست و بالشون رو بسته! واقعا حیف شد بین النسلی شدن این بازی!

یه زمانی هرکولم همچین حرکتی زد و نتیجه ش رو دید:-"
دیگه کسی که تنهایی کرونوس رو زده له کرده، این چیزا که چیزی نیست:p تیر شانس اورده که کریتوس دوستانه اونده جلو >:)

نشون دادن تیر هم به نظرم خیلی اسپویل گنده ای بود:-"

---

با @sabco هم کاملا موافقم! این تریلر شبیه همون استوری تریلر و لانچ تریلر بود بیشتر :D
مشخصه PS4 بد دست و بالشون رو بسته! واقعا حیف شد بین النسلی شدن این بازی! :-?? :-?? :-??
نه
اصلا ارتباطی بین نسلی بودن نداره
دوستان ایده های که تو ساخت نسخه 2018 داشتن و وقت نکردن استفاده کنن , تبدیل به نسخه جدید کردن
چند سال صرف ساخت و توسعه موتور بازی بر اساس سخت افزار PS4 شده
دکمه جادویی وجود نداره که موتور بازی یکدفعه خروجی نسل بعدی داشته باشه
چیزی که در ذهن شماست ,باید موتور کامل اپدیت می کردن که خودش 2 سال زمان می خواد و از ابتدا باید 2023 به عنوان تاریخ انتشار در نظر می گرفتن

در دنیای واقعی احتمالا قرار بوده بازی بهار 2021 عرضه بشه و به خاطر کرونا یک سال تاخیر خورده
بازی کراس جن هم نبود گرافیک همین بود

GOD OF WAR 3 یه بازی کاملا نسل بعدی بود که 4 سال بعد از لانچ PS3 عرضه شد

بهتره GOD OF WAR 2 مثال بزنی
این تریلر E3 2006 GOD OF WAR 2


پیشرفت فوق العاده بازی نسبت به نسخه اول کاملا مشخص
------
قطعا موفق می شه و متا هم بالای 90
اما
نمایش بازی به نظر من فاجعه بود
تریلر خلاصه داستان نیمه یا یک سوم ابتدایی بازی بود :-??
 
یه سر به کامنتا یوتویوب بزنین، فک کنم فقط اینجا از بازی خوششون نیومده
ملت جوری تو یوتویوب کف و خون قاطی کردن از نمایش بازی که من فک می کنم اونا یه چیزی دیگه دیدن ما یه چیز دیگه ری اشکن و کامنتای یوتویوب خیلی خفنه
البته تقصیر خودمون بود توقعمون الکی خیلی خیلی خیلی بالا بود
 
بطرز عجیبی GOW حس بی در و پیکری میداد
نمیدونم بارلوگ چرا یکدفعه رفته رو آی‌پی خودش ولی مثل اینکه تیم GOW سره ریمیک2018 خیلی وابسته بودن به بارلوگ الان که هد پروژه نیست نمیدونن چیکار کنند
وقتی سرزمین نورس پتانسیل و کشش n تا نسخه داره چرا میخوان با سخت افزار مزخرف PS4 تموم کنند بره؟ پرپیمون ترین داستان های اسطوره برای یونان و اسکاندیناوی اگه اسکاندیناوی قراره به این زودی تموم بشه عملا عمر سری کوتاه میکنن

ادیت تریلر که مزخرف بود بازهم میگم انگار کارگردان سره پروژه نیست و گروهی دارن فکر میکنن چرا؟
تریلر یه خط فکری خاصی دنبال نمی‌کرد انگار n ثانیه یک نفر طراحی کرده بعد یکی گفته فریا jump scare طور بپره رو سورتمه بعد یکدفعه سرزمین ناشناخته بطرز بدی نشون بده تنها قسمت جذاب تریلر بلند شدن تیر بود


بشخصه اگه خودم میخواستم تریلر طراحی کنم
چند ثانیه اول که تو غار بود هیچ بعد از اون صحنه بحث و جدلی کریتوس و آترئوس یه ذره کش دار تر میکردم که آترئوس اینقدر حرف بزنه و لجبازی کنه کریتوس داد بزنه سرش و آترئوس بهش بربخوره (یکی از تئوری های GOW2018 کشته شدن کریتوس توسط آترئوس بود و سرکشی آترئوس برای خدا شدن که اینجا می‌تونستن به این تئوری اشاره کنن با جدل بین کریتوس و آترئوس)

بعدش اون صحنه فریا میتونست همراه با حرف های توام با کینه از دست دادن پسرش باشه که نشون بده از نوک انگشت پاش تا موهای سرش دنبال انتقام جویی و بعد صحنه کات بخوره

نه که عین این راهزن های RDD یکدفعه بپره وسط راه بعد حمله کردنش جوری نشون بدن که معلوم کریتوس با یه مشت خوردش می‌کنه

چند تا صحنه سرزمین جدید نشون دادن که می‌تونستن با zoom out کردن تصویر + یه آهنگ حماسی حس ناشناخته بودن و Seeking تو طرفدار ها تقویت کنن ولی دقیقا همون لحظه که جذب اتمسفر اون سرزمین میشدی صحنه کات خورد
معمولا شما کات میدی هایپ طرفدار می‌بری بالا اون نقطه که به کلایمکس میرسه بیننده میخواد بدونه چی میشه کات میدی تا تو کف بمونن ولی صحنه ای که تا n کیلومتر اونور می‌تونستیم ببینیم اون لحظه که تازه جذب اتمسفر سرزمین داشتیم می‌شدیم صحنه کات خورد هایپ رو turn offکرد

صحنه سرزمین کوتوله ها و setting اون لوکیشن و پلات استوری که احتمالا مربوط به مهارت و نبوغ خاص کوتوله ها هست می‌تونستن جالب تر نشون بدن کوتوله ها رو smart ass تر نشون بدن

و ایرادات دیگه که نمیشه فریم به فریم انالیز کرد
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or