PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
من بالای 60 ساعت بازی کردم و بازی رو شخم زدم و تموم کردم
بازی بزرگترین ایرادش نقشه بسیار ضعیف اش هست که راهنمای خوبی نیست بعد از اون کوتاه بودن روند آخر داستان و سوالات بی جواب زیاد در طول بازی ... باس ها رو شاید خیلی ها خوششون اومد اما بنظر من باس ها برای بازی خدای جنگ خیلی حقیرانه هستن و تقریبا چند مدل حمله رو به نوبت تکرار میکنن
محیط بازی هم که خالی از انسان بود و کاملا هم فانتزی ( محیط دارک هم که هیچ ) . نقشه بشدت بی سر و ته یعنی شما بازی که تموم میشه می خوای بری یک سری آیتم ها رو جمع کنی اصلا حوصله دیگه نمیکنی این همه راه رو پیاده راه بری
مرگ اودین به عنوان خدای خدایان باید خیلی با ابهت تر در میومد و خیلی حقیرانه مرد
کلا واسه من نسبت به نسخه ی قبلی و سه گانه ضعیف تر بود خیلی انتظاراتم بالاتر بود
حرف دل‌من
 
اتفاقا قبلیارو کامل بازی کردم اما طبق گفته دوستان بازی رو خریدم که متاسفانه همون شماره ۱ هست با تغییرات
خیلیام حرفم رو تایید میکنن نگفتم بازی بد بوده !


Sent from my iPhone using Tapatalk
داداش 3گانه رو از ذهنت خارج کن، اونا تموم شدن رفتن. بازی در 2018 ریبوت شد
رگناروک هم ادامه مستقیم نسخه 2018 هست قرار هم نبوده که زمین تا آسمون فرق ببینیم :دی چه انتظاری داشتی خوب؟
رگناروک از هرجهت نسبت به نسخه 2018 پیشرفت کرده (به جز پایان بندی داستان که از نظر من جا داشت بهتر کارگردانی بشه)
البته هیچ ایرادی نداره که با بازی حال نمی کنی گیم کلا سلیقه اس ولی نباید هم با 3گانه مقایسه کنی اون تموم شد
شک نکن اگر همون حال و هوا ادامه پیدا می کرد بازی به هیچ عنوان موفق نمیشد دیگه ظرفیت بیشتری برای کار نداشت
 
داداش 3گانه رو از ذهنت خارج کن، اونا تموم شدن رفتن. بازی در 2018 ریبوت شد
رگناروک هم ادامه مستقیم نسخه 2018 هست قرار هم نبوده که زمین تا آسمون فرق ببینیم :دی چه انتظاری داشتی خوب؟
رگناروک از هرجهت نسبت به نسخه 2018 پیشرفت کرده (به جز پایان بندی داستان که از نظر من جا داشت بهتر کارگردانی بشه)
البته هیچ ایرادی نداره که با بازی حال نمی کنی گیم کلا سلیقه اس ولی نباید هم با 3گانه مقایسه کنی اون تموم شد
شک نکن اگر همون حال و هوا ادامه پیدا می کرد بازی به هیچ عنوان موفق نمیشد دیگه ظرفیت بیشتری برای کار نداشت

همون سه گانه با فرعیاش حداقل از نظر گیم پلی کپی پیست هم بودن
برای اونا ایرادی نداره ولی رگناراک چون از اینرو به اونرو نشده ایراد بزرگیه

نمیخوام اونارو پایین بیارم چون بازیهای فوق العاده ای بودن مخصوصا برای زمان خودشون ولی دوستان یه جوری از سه گانه حرف میزنن که هر کی ندونه فکر میکنه هر نسخش انقلابی تر از قبلی بوده

.....................................................

من یه سری چیزارو نسبت به 2018 دوست نداشتم
یکی مپ دیزاین بازی بود، مپ ها یا خیلی بازن یا خیلی بسته، بعضیاشونم الکی پیچیدن، مخصوصا نیمه اول Vanaheim که یه Clusterfuck حسابیه
بالانس مپ ها توی 2018 خیلی بهتر بود به نظرم

اون قسمت اتریاس تو جنگل هم دوست نداشتم، خیلی کش دار و حوصله سربر بود، مخصوصا اون آخراش که باید 4 تا لونه نابود میکردیم
قشنگ مثل یه مرحله فرعی تو بازی یوبیسافت بود

مبارزه با ولکری هارم من بیشتر دوست داشتم تا برزرکر ها، همون مبارزه با ولکری آخر بازی از کل برزکرها بهتر بود

در بقیه موارد از 2018 بهتر بود، حتی داستان، منظورم خود داستانه، نه نویسندگی
نویسندگی یه کم ضعیفتر از 2018 بود

ویرایش:اها یه مورد دیگه که دوست نداشتم این بود که باس های اصلی بازی جونشون checkpoint داشت حتی رو سخترین مود بازی، یعنی شما وسط مبارزه که میمردی با جون کامل ریسپان میشدی ولی باس جونش نصفه نیمه مونده بود که این خودش باعث شد که باس های اصلی خیلی اسونتر از باس های فرعی بشن، توی تنظیمات بازیم گزینه ای برای خاموش کردنش پیدا نکردم که این خودش یه نقطه ضعف‌ محسوب میشه
 
آخرین ویرایش:
منم بعد از ۲۷ ساعت تمومش کردم (فقط دوس داشتم بفهمم اخرش چی میشه ) ساید کوئست نرفتم .
اگر اسم gow نبود شاهکار بود ولی از این اسم انتظاره دیگه ای داشتم .
اون اتفاقات قسمت قبلی خیلی هاش بی جواب موند مثلا اون خاکستر از بالای کوه یوتونهایم بره چی پخش کردن یا وقتی یکی دیگه شیپور رو میزنه اینجا هیچ اشاره ای بهش نمیشه

نسخه ۲۰۱۸ بنظرم لحظات هیجان انگیزتری داشت مثلا اون قسمت که میره خونش تیغه ها رو بر میداره همون بالدر رو چندین مرحله باهاش درگیر میشیم . و مگنی و مودی و اژدها و ...
 
  • Like
Reactions: Price_One
منم بعد از ۲۷ ساعت تمومش کردم (فقط دوس داشتم بفهمم اخرش چی میشه ) ساید کوئست نرفتم .
اگر اسم gow نبود شاهکار بود ولی از این اسم انتظاره دیگه ای داشتم .
اون اتفاقات قسمت قبلی خیلی هاش بی جواب موند مثلا اون خاکستر از بالای کوه یوتونهایم بره چی پخش کردن یا وقتی یکی دیگه شیپور رو میزنه اینجا هیچ اشاره ای بهش نمیشه

نسخه ۲۰۱۸ بنظرم لحظات هیجان انگیزتری داشت مثلا اون قسمت که میره خونش تیغه ها رو بر میداره همون بالدر رو چندین مرحله باهاش درگیر میشیم . و مگنی و مودی و اژدها و ...
یکی از بهترین بخش های بازی همون ساید کوئستاشه حتما برو بعضیاش از ماموریت های اصلی هم هیجان انگیز ترن
 
منم بعد از ۲۷ ساعت تمومش کردم (فقط دوس داشتم بفهمم اخرش چی میشه ) ساید کوئست نرفتم .
اگر اسم gow نبود شاهکار بود ولی از این اسم انتظاره دیگه ای داشتم .
اون اتفاقات قسمت قبلی خیلی هاش بی جواب موند مثلا اون خاکستر از بالای کوه یوتونهایم بره چی پخش کردن یا وقتی یکی دیگه شیپور رو میزنه اینجا هیچ اشاره ای بهش نمیشه

نسخه ۲۰۱۸ بنظرم لحظات هیجان انگیزتری داشت مثلا اون قسمت که میره خونش تیغه ها رو بر میداره همون بالدر رو چندین مرحله باهاش درگیر میشیم . و مگنی و مودی و اژدها و ...
پخش کردن خاکستر دلیلش توی همون نسخه 2018 مشخص بود. صرفا بهانه‌ای بود که کریتوس و آتریوس به این سفر برن و اون چیزا رو ببینن.
درمورد شیپوری که توی نسخه 2018 زده شد هم کوری توییت زد که بعدا براش برنامه داریم ولی خب منطقی‌ترش همین بود که توی همین بازی جواب میدادن.
 
مگه رسما اعلام نشد که این سری دیگه سه گانه نیست و همینجا تموم میشه داستان؟ پس چرا انقدر درباره ادامه این اتفاقات داره بحث میشه ؟
 
پخش کردن خاکستر دلیلش توی همون نسخه 2018 مشخص بود. صرفا بهانه‌ای بود که کریتوس و آتریوس به این سفر برن و اون چیزا رو ببینن.
درمورد شیپوری که توی نسخه 2018 زده شد هم کوری توییت زد که بعدا براش برنامه داریم ولی خب منطقی‌ترش همین بود که توی همین بازی جواب میدادن.
طبق روایات! :دی Angrboda شیپور رو به صدا در آورده چون در واقع تنها بازمانده جاینت ها بوده و تنها کسی که می تونسته با وردسرپنت صحبت کنه ( البته به جز آترئوس که اون موقع نمی دونست خودشم جاینت هست)
 
پخش کردن خاکستر دلیلش توی همون نسخه 2018 مشخص بود. صرفا بهانه‌ای بود که کریتوس و آتریوس به این سفر برن و اون چیزا رو ببینن.
درمورد شیپوری که توی نسخه 2018 زده شد هم کوری توییت زد که بعدا براش برنامه داریم ولی خب منطقی‌ترش همین بود که توی همین بازی جواب میدادن.
حرکت چیپی هست .
اون صحنه رو هر کی دفعه اول میدید میگفت شماره بعدی صد در صد همه اون قول ها زنده میشن .
 
همون سه گانه با فرعیاش حداقل از نظر گیم پلی کپی پیست هم بودن
برای اونا ایرادی نداره ولی رگناراک چون از اینرو به اونرو نشده ایراد بزرگیه

نمیخوام اونارو پایین بیارم چون بازیهای فوق العاده ای بودن مخصوصا برای زمان خودشون ولی دوستان یه جوری از سه گانه حرف میزنن که هر کی ندونه فکر میکنه هر نسخش انقلابی تر از قبلی بوده

.....................................................

من یه سری چیزارو نسبت به 2018 دوست نداشتم
یکی مپ دیزاین بازی بود، مپ ها یا خیلی بازن یا خیلی بسته، بعضیاشونم الکی پیچیدن، مخصوصا نیمه اول Vanaheim که یه Clusterfuck حسابیه
بالانس مپ ها توی 2018 خیلی بهتر بود به نظرم

اون قسمت اتریاس تو جنگل هم دوست نداشتم، خیلی کش دار و حوصله سربر بود، مخصوصا اون آخراش که باید 4 تا لونه نابود میکردیم
قشنگ مثل یه مرحله فرعی تو بازی یوبیسافت بود

مبارزه با ولکری هارم من بیشتر دوست داشتم تا برزرکر ها، همون مبارزه با ولکری آخر بازی از کل برزکرها بهتر بود

در بقیه موارد از 2018 بهتر بود، حتی داستان، منظورم خود داستانه، نه نویسندگی
نویسندگی یه کم ضعیفتر از 2018 بود

ویرایش:اها یه مورد دیگه که دوست نداشتم این بود که باس های اصلی بازی جونشون checkpoint داشت حتی رو سخترین مود بازی، یعنی شما وسط مبارزه که میمردی با جون کامل ریسپان میشدی ولی باس جونش نصفه نیمه مونده بود که این خودش باعث شد که باس های اصلی خیلی اسونتر از باس های فرعی بشن، توی تنظیمات بازیم گزینه ای برای خاموش کردنش پیدا نکردم که این خودش یه نقطه ضعف‌ محسوب میشه
همون سه گانه با فرعیاش حداقل از نظر گیم پلی کپی پیست هم بودن ؟
3 گانه اصلی پشت هم بازی کنید بعد 2018 و God of War Ragnarok پشت بازی کنید
اختلاف و تغییرات کدوم بیشتر ؟ 1 و 2 و God of War 3 بیشتر یا 2018 و Ragnarok

زمان خودشون ؟
God of War 3 همین امروز تجربه کنید بهترین طراحی مرحله / گیم پلی / باس فایت / ریتم 2023 داره
 
آخرین ویرایش:
مگه رسما اعلام نشد که این سری دیگه سه گانه نیست و همینجا تموم میشه داستان؟ پس چرا انقدر درباره ادامه این اتفاقات داره بحث میشه ؟
رسما اعلام شده که ساگای نورس سگانه نیست. وگرنه هر بنی بشری میدونه که سری گاو ادامه داره.
 
  • Like
Reactions: pouria.sh

بنظرم بازی بهتر بود روی دشمنان اصلی ثور و اودین بیشتر تمرکز میکرد . فقط اول بازی یه نیم ساعت با ثور درگیر بودیم که اصلا در سطح مبارزه با بالدر نبود و ۴۰ دقیقه دو تا مبارزه آخرش با ثور و اودین . نسخه ۲۰۱۸ زمان بیشتری رو به مبارزات با بالدر و مگنی و مودی داده بودن و مبارزات بالدر بنظرم خیلی جذاب تر از مبارزات ثور و اودین بود حتی پایان نسخه قبلی خیلی قوی تر کار شده بود .

این سری معمولا به شکلی بوده که روی باس فایت های اصلی تمرکز داشته و نه این مدلی که ۹۵ درصد از زمان رو به بخش هایی تعلق بگیره که هیچ یک از دشمنای اصلی حضور ندارن و به گشت و گذار و موضوعات فرعی بپردازه .

الان که رگنارک رو تموم کردم دلم هوای gow 3 کرد برم یه دور دیگه تمومش کنم .
 

بنظرم بازی بهتر بود روی دشمنان اصلی ثور و اودین بیشتر تمرکز میکرد . فقط اول بازی یه نیم ساعت با ثور درگیر بودیم که اصلا در سطح مبارزه با بالدر نبود و ۴۰ دقیقه دو تا مبارزه آخرش با ثور و اودین . نسخه ۲۰۱۸ زمان بیشتری رو به مبارزات با بالدر و مگنی و مودی داده بودن و مبارزات بالدر بنظرم خیلی جذاب تر از مبارزات ثور و اودین بود حتی پایان نسخه قبلی خیلی قوی تر کار شده بود .

این سری معمولا به شکلی بوده که روی باس فایت های اصلی تمرکز داشته و نه این مدلی که ۹۵ درصد از زمان رو به بخش هایی تعلق بگیره که هیچ یک از دشمنای اصلی حضور ندارن و به گشت و گذار و موضوعات فرعی بپردازه .

الان که رگنارک رو تموم کردم دلم هوای gow 3 کرد برم یه دور دیگه تمومش کنم .
ای گفتی.این سه گانه رو اگر ریمستر کنن خیلی عالی میشه همرا با نسخه های فرعی
 
  • Like
Reactions: xerexplay and eandm

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or