PlayStation God of War Ragnarok

سازنده
Santa Monica Studio
تاریخ انتشار
November 9, 2022 (۱۸ آبان 1401)
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
تاپیک مشکلات بازی
برو به تاپیک مشکلات بازی
God of War Ragnarok
IMG_20210911_212633_copy_600x200.jpg
Biography
Ragnarök
e17dd58892e48fd104c3203eb2ccd3e8-724x1024.jpg


موج اول
شروع آخرالزمان از جنگ‌های خونین در میدگارد و از بین انسان‌ها راه می‌افتد، برادران به جان هم افتاده و یکدیگر را به قتل می‌رسانند و جرم و جنایت در میدگارد بیداد می‌کند.
سپس زمستان سخت (Fimbulvetr ) از راه می‌رسد که به مدت سه سال با خود سرمای شدید و تاریکی به همراه می‌آورد
زمین سراسر از یخی ضخیم پوشیده شده و انسان‌ها در سرما و گرسنگی تمام امید و ایمانشان را از دست می‌دهند.

موج دوم
اسکال (Sköll) و هاتی (Hati – گرگ‌هایی که به دنبال ارابه‌های خورشید و ماه می‌کردند) بالاخره موفق می‌شوند هر کدام طعمه خود را شکار کنند
اسکال خورشید را به دندان گرفته و خون از آن به زمین جاری می‌شود و هاتی ماه را بلعیده و ستارگان نیز آسمان را ترک می‌کنند و تاریکی مطلق همه جا را فرا می‌گیرد.

موج آخر
زمین شروع به لرزیدن می‌کند و فنریر که توسط خدایان در غل و زنجیر بود، آزاد می‌شود تا از خدایانی که او را اسیر کرده بودند انتقام بگیرد.


+ نگهبان خدایان (Heimdall) در شاخ خود دمیده و تمام خدایان به همراه وایکینگ‌هایی که با شرافت جنگیده و مرده بودند و در والهالا درکنار خدایان مستقر بودند، خود را برای نبردی بزرگ آماده می‌کنند.
+ ایگدراسیل (Yggdrasil) که 9 سرزمین بر روی شاخه و ریشه‌های آن شکل گرفته بودند، به لزره درمیاید. زمین میلرزد، دریا شروع به جوشیدن می‌کند و ماری عظیم‌الجثه از اعماق آن بیرون می‌آید که زهر از دهانش بر زمین می‌ریزد، این مار کسی نیست جز یورمنگاند
+ آسمان شکافته شده و از سرزمین موسپل‌هیم (Muspelheim– قلمروی آتش) غول‌های آتشین به رهبری سورت به میدان نبرد وارد می‌شوند
+ هِل، دختر لوکی که نیمه زنده-نیمه مرده است نیز از نیفل‌هیم (Niflheim – قلمروی یخ) خارج شده و به همراه اژدهای خود نیتاگ (Nithog) بر فراز میدان نبرد پرواز می‌کند تا اجساد مردگان را برای خوردن ببرد.
Hróðvitnir
IMG_20220708_101623_402.jpg

فنریر (Fenrir) که همچنین با نام هوویتنیر شناخته میشه شخصیتی مهم در اسطوره‌شناسی نورسه
گرگی غول‌پیکره که به عنوان یکی از بزرگترین دشمنان آسیر تلقی میشه
او اولین بچه-گرگ از سه فرزند لوکی و یک یوتون مونث به نام انگربودا ست
سرنوشتش در زمان راگناروک به مبارزه و کشتن اودین گره خورده، و اینکه پدر اسکول و هاتی ست
فنریر به عنوان گرگی توصیف شده که روزی به اندازه‌ی یک هیولا می‌شود.
وجود او ترسی بزرگ برای خدایان و به خصوص اودین است، کسی که مرگ خود را در زمان راگناروک به واسطه‌ی آرواره‌های این هیولا پیش‌بینی می‌کند
یکی از دلایل مهم اقدامات اودین برای جلوگیری از راگناروک به خاطر ترس از فنریر ست

جنسیت: مذکر
نژادها: غول-گرگ
وضعیت: زنده
مکان: آسگارد
خانواده:
هِل(خواهر)
یورمونگاند(برادر)
اسکول و هاتی(پسران)
انگربودا(مادر)
لوکی ( پدر )
فی(مادر بزرگ)
برگلمیر(جد مادری)
کریتوس(پدر بزرگ؟!)

اگرچه او دیده نشده و به واسطه‌ی یکی از نام‌های کمتر شناخته شده‌اش نام برده می‌شود، اما فنیر در دو تا از اظهار نظرهای میمیر مورد اشاره قرار گرفته!
اولین اشاره مربوط به یکی از داستان‌های میمیر بر روی قایقه که از فنریر به عنوان «کینه‌جوی بزرگ خدایان آسیر» یاد می‌شه و داستانی از او و فرزندانش اسکول و هاتی نقل میشه
میمیر باری دیگر هنگام ترک کردن کونوسگارد به طور خلاصه اشاره‌ای به فنیر می‌کنن و این که چطور بروک و سیندری زنجیری غیرقابل شکست را تنها با استفاده از «یک جای پای گربه» و «آب دهان پرنده» ساختن
Thamur
20220602_213349.jpg

تامور قبل از مرگش تصمیم داشت دیواری به دور سرزمین غول ها یا همون یوتنهایم بسازه تا از مردمش در برابر ثور محافظت کنه
چون ساخت دیوار به تنهایی واسش سخت و زمان‌گیر بود، از پسرش Hrimthur برای ساخت دیوار کمک خواست اما پسرش بهش کمک نکرد!
بعد از مخالفت Hrimthur با پدرش، تامور پسرش رو میزنه و همین امر باعث میشه Hrimthur هز دست پدر فرار کنه
تامور که احساس خوبی نداشته به دنبال پسر میره ولی در میدگارد گم میشه
فریادهای تامور توجه ی ثور رو به خودش جلب میکنه و این دو باهم درگیر میشن و درنهایت تامور حین درگیری بر روی ابزار سنگ تراشی خودش میفته و دار فانی رو وداع میگه:D

تامور یک غول یخی بود و برای همین بعد از مرگش و سقوط بدنش بر روی زمین بخش بزرگی از سرزمین پوشیده از یخ شد و فقط ثور از این سرما نجات پیدا کرد

gow2-900x506_copy_450x253.jpg



با اینکه کشته شدن Thamur در نبرد با ثور کاملا اتفاقی رخ داد اما ثور اعتبار کشتن این غول رو برای خودش می‌دونست و ادعا می‌کرد که خودش انجام داده!
پ.ن: اگر در خاطرتون باقی مانده باشه، آخرین نبرد ما با بالدور دقیقا در محل کشته شدن تامور اتفاق افتاد، و برای لحظاتی فریا برای اینکه ما بالدور رو خاکشیر نکنیم، برای کمک به پسرشو با جادوی خودش ایشونو زنده کرد!
تیر (به نروژی باستان: Týr)

Tyr.jpg
تیر (فرزند اودین، برادر ناتنی ثور و بالدر) خدای جنگ نورس ، خدایی که برای صلح جنگید و به قهرمان بودن و قانونمند بودن شهرت داشت.
با قدرت و علمش جلوی جنگ ها را می گرفت ، نه اینکه شروعشون کنه!
تیر با کمک غول ها و تمام نژاد ها معبدش را ساخت تا با استفاده از آن به هر ٩ قلمروی ایگدراسیل سفر کند و آرامش را توی همه ی آنها برقرار کند.
تیر خدایی بود که انتخاب کرد به دیگران خدمت کند تا خودش
تیر معتقد بود که عقل، کلید جلوگیری از جنگ و هرج و مرج عه ، نه زور!
همچنین او می دانست که با بازدید از فرهنگ های مختلف به بینشی میرسه که هرگز با یکجا نشینی بهش نمیرسه. در حالی که اودین علم زیادش رو مبتکرانه مخفی می کنه ، تیر با دست و دل بازی علم و خردش رو در اختیار بقیه میزاره.
به همین دلیل ، انسان ها تیر رو تحسین می کردند و عشق شان را بهش با آوردن هدایا از سراسر دنیا نشون می دادند.


آخرین اطلاعات:

▪️تاریخ عرضه ی بازی برابر با 18 آبان 1401
▪️بازی به صورت انحصاری برای PS5/PS4 منتشر میشود
▪️در صورتی که نسخه ی PS4 بازی را‌ خریداری کنید، برای دریافت نسخه ی PS5 بازی ( Free Upgrade ) باید مبلغ 10$ را پرداخت کنید
این هزینه شامل نسخه ی Standard Edition بوده و در ادیشن های دیگر شما قابلیت استفاده ی بازی بروی هر دو پلتفرم کنسولی PS4 و PS5 را خواهید داشت



* آقای اریک ویلیامز کارگردان نسخه ی GOW Ragnarok می باشند
* ثور و فریا دو آنتاگونیست اصلی هستند
* هر 9 قلمرو قابل بازی می باشند
* عنوان GOW Ragnarok به مانند نسخه ی 2018 بر اساس فناوری One Shot Shooting ساخته خواهد شد، این بدان معناست که Shooting Camera از ابتدا تا انتهای بازی متوقف نمی شود
* طبق گفته ی اریک ویلیامز کارگردان نسخه جدید GOW، بازی GOW Ragnarok پایانی برای حماسه اساطیر نورس خواهد بود!
* ضمنا کراس جن بودن این بازی نیز به صورت رسمی تایید گردید

IMG_20220706_230109_242.jpg
♤♤♤♤♤♤
GOW Ragnarok Characters

IMG_20210912_014927_650.jpg IMG_20210912_014925_625.jpg
IMG_20210912_014924_145.jpg IMG_20210912_014921_368.jpg
IMG_20210912_014919_967.jpg IMG_20210912_014918_785.jpg
IMG_20210912_014916_890.jpg IMG_20210912_014914_579.jpg
IMG_20210912_014913_027.jpg IMG_20210912_014910_929.jpg

▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎¤¤▪︎


☆☆☆☆☆☆☆☆

Screenshot_20210912-013302_Samsung Internet_copy_432x242.jpg
God of War: Ragnarok -Official Gameplay Trailer | PS showcas 2021
YouTube

☆☆☆☆☆☆☆☆
178672
🔹🔹🔹
🔥تریلر رونمایی از تاریخ انتشار بازی🔥
 
آخرین ویرایش:
بازی فوق العاست و صددرصد 10/10 هست ولی بنظرم تو روایت داستان چالش های خانوادگی و شخصی کرکترها اولویت پیدا کرده به بعد حماسی بازی و خود رگناروک و از پتانسیل بعد حماسی بازی اونقدری که باید استفاده نشد.
تو بحث عظمت مبارزات و باس ها و ..... انتظار به مراتب بیشتری داشتم ولی به جز این بازی بدون نقصه.

.
موافقم با حرفتون مثلا نسخه 2018 رو من خودم شخصا نبرد با بالدر اون هم روی اژدها و یا صحنه ای که در انتهای بازی اتریوس مار صدا میزنه و مهم تر از اون دکمه زنی های حین مبارزه اخر با بالدر از حماسی ترین صحنه های تاریخ بازی ها میدونم تو رگناروک هم محال هست کاراکتر های بی نقص و روابط احساسی فوق العاده سطح بالا
کریتوس اینطور فکر میکنه که طبق پیشگویی خواهد مرد اما کماکان ادامه میده و میدونه این لحظات اخری هست که با فرزندش سپری میشه ...
و اون قسمت دیوانه وار
ملاقات با خواهران سرنوشت
فراموش کنم
از همین روی من فکر میکنم باید نسخه 2018 و رگناروک رو کنار هم دید به چشم مکمل هم، به چشم یک ماجراجویی بزرگ که هم از لحاظ حماسی غنی ست و هم از لحاظ عاطفی و ...
هر چند باز هم میتونستن بعد حماسی رو بیشتر بهش بپردازن
در کل امتیاز من 100 از 100 هست و لایق گوتی
 
به نظرم که مبارزات نفس گیر و خوبی داشت!

آخه بحث اینه شما کلیت راگناروک رو نگاه میکنید، و میخواید به عنوان جبهه ی سومی توی رگناروک شرکت کنید که هر دو طرف(که مهره های خفنی دارن) رو نفله کنید...

ولی خوب، مشکل اینه جبهه ی سوم نیستیم...
با این حال مبارزات و باس های خیلی خوب و متنوعی داشتیم در طول بازی... باس هایی که بازی ایجاب میکرد باهاشون برخورد داشته باشیم
 
به نظرم که مبارزات نفس گیر و خوبی داشت!
این مبارزات اگر نفس گیر بودن پس مبارزه با کرونوس یا هیدس یا پوزایدن و مخصوصا زیوس یا حتی بالدور تو نسخه قبل چی بودن؟
مبارزه با بالدور که یه خدای میان رده بود تو نسخه قبل بشدت حماسی تر از بقیه خدایان بود


این ایجاب میکرد هم منو یاد لست 2 میندازه که اونجا توجیه داشت ولی اینجا من که بشخصه توجیه نشدم (حالا نمیشه اینجا بحث کرد چون اسپویل میشه)

.
 
تمام شد.:> خیلی وقت بود اینطوری یه ضرب بازی نکرده بودم.
ماموریتهای جانبی و گشت و گذار هم کمابیش انجام دادم دقیقا 30 ساعت به گفته تایمر داخل بازی طول کشید. یک ساعت آخر شاید اپیک ترین چیزی بوده که تا حالا دیده بودم. ولی خب این تازه بخشی از ماجراجویی بود میریم واسه پیدا کردن و انجام دادن همه چیز. گوتی بدون شک.^:)^:D
پلات:> دقیقا هم مثل گاد قبلی یعنی همه کارهای داخل بازی رو انجام بدید میگیرید جذاب و لذت بخش گاد از معدود بازیهایی که کالکتیبل جمع کردن هم توش عجیب حال میده.:D فقط هشدار بدم 2 تا باس فرعی سخت در پیش دارید حتی سخت تر از والکری کوئین گاد قبلی. دیشب با یکیشون 3 ساعت و نیم یه ضرب مبارزه کردم تا شکستش دادم. اون یکی هم حدود یک ساعت. خلاصه که آره.:D
 
آخرین ویرایش:
چیزی که ما به عنوان God of War میشناختیم آخرین نسخش سال 2013 اومد و تموم شد این نسخه ها جدید هر چیزی هستن جز God of War
امضا این بازی مشخص بود حماسی بودن و خشونت که جایی در نسخه های جدید ندارن کاش این بازیا به عنوان IP جدید میومدن ازشون 100 برابر بیشتر لذت میبردم
 
این مبارزات اگر نفس گیر بودن پس مبارزه با کرونوس یا هیدس یا پوزایدن و مخصوصا زیوس یا حتی بالدور تو نسخه قبل چی بودن؟
مبارزه با بالدور که یه خدای میان رده بود تو نسخه قبل بشدت حماسی تر از بقیه خدایان بود


این ایجاب میکرد هم منو یاد لست 2 میندازه که اونجا توجیه داشت ولی اینجا من که بشخصه توجیه نشدم (حالا نمیشه اینجا بحث کرد چون اسپویل میشه)

.
توجیه اش این بود که کریتوس اون انگیزه سگانه که برای انتقام از خدایان بود رو نداره، و بعد از اینکه یکبار زن و بچش رو کشت و از دست داد به این نتیجه رسیده که این راهش نیست ممکنه پسرش رو هم از دست بده.
2018 هم همین بود، کریتوس هزار بار گفت که اومده نورث تا از گذشته خودش فرار کنه، به نظرم من خیلی هم عادیه. حالا با این داستان بیان دوباره باس فایت مثل سگانه میذاشتن خیلی متناقض میشد.

ایشالا آتریاس از این دو نسخه درس نمیگیره و قسمت بعدی میره خدایان مصری یا جایی پیدا میکنه سلاخی کنه ما هم کیف کنیم :D

جدا از شوخی اون سگانه تموم شد رفت، دوباره همون ستینگ خیلی تکراریه، گذشته رو در گذشته رها کنین.

پ.ن: یک مورد رو هم بگم تازه یادم افتاد، دوربین Hack-N- Slash سگانه تاثیر خیلی زیادی رو حماسی شدن باس فایت ها داشت که اصلا با دوربین سوم شخص الان قابل مقایسه نیست.

ولی اینو قبول دارم سگانه جادوی خاص خودش رو داره و همون طور که گفته شد هردو در جای خودشون شاهکار بودن و هستن.
 
چیزی که ما به عنوان God of War میشناختیم آخرین نسخش سال 2013 اومد و تموم شد این نسخه ها جدید هر چیزی هستن جز God of War
امضا این بازی مشخص بود حماسی بودن و خشونت که جایی در نسخه های جدید ندارن کاش این بازیا به عنوان IP جدید میومدن ازشون 100 برابر بیشتر لذت میبردم
حالا بحث حماسی بودن به کنار ولی تو بحث خشونت این نسخه شدیدا خشنه و چیزی از سه گانه کم نداره تو بحث خشونت.

توجیه اش این بود که کریتوس اون انگیزه سگانه که برای انتقام از خدایان بود رو نداره، و بعد از اینکه یکبار زن و بچش رو کشت و از دست داد به این نتیجه رسیده که این راهش نیست ممکنه پسرش رو هم از دست بده.
2018 هم همین بود، کریتوس هزار بار گفت که اومده نورث تا از گذشته خودش فرار کنه، به نظرم من خیلی هم عادیه. حالا با این داستان بیان دوباره باس فایت مثل سگانه میذاشتن خیلی متناقض میشد.
جدا از شوخی اون سگانه تموم شد رفت، دوباره همون ستینگ خیلی تکراریه، گذشته رو در گذشته رها کنین.

پ.ن: یک مورد رو هم بگم تازه یادم افتاد، دوربین Hack-N- Slash سگانه تاثیر خیلی زیادی رو حماسی شدن باس فایت ها داشت که اصلا با دوربین سوم شخص الان قابل مقایسه نیست.
ولی اینو قبول دارم سگانه جادوی خاص خودش رو داره و همون طور که گفته شد هردو در جای خودشون شاهکار بودن و هستن.
همه اینایی که گفتین رو میدونم ولی بخوام جواب بدم باید مصداق بیارم از بازی و داستان که اسپویل میشه متاسفانه - بنظرم یکم بگذره بقیه بچه ها هم بازی رو انجام بدن اونوقت میتونیم بیشتر در این مورد بحث کنیم.
.
 
این مبارزات اگر نفس گیر بودن پس مبارزه با کرونوس یا هیدس یا پوزایدن و مخصوصا زیوس یا حتی بالدور تو نسخه قبل چی بودن؟
مبارزه با بالدور که یه خدای میان رده بود تو نسخه قبل بشدت حماسی تر از بقیه خدایان بود


این ایجاب میکرد هم منو یاد لست 2 میندازه که اونجا توجیه داشت ولی اینجا من که بشخصه توجیه نشدم (حالا نمیشه اینجا بحث کرد چون اسپویل میشه)

.
اول پاراگراف دوم...
چرا به نظرت توجیه نداشت رو نمیدونم، چون حقیقتا توی دو بازی کل زور داستان این بود که همین رو توجیح کنه!

نگاه کلا فاز مبارزات بازی های قبل(مخصوصا GOW III که بله به نظر منم رو دست حماسی بودن اون نمیاد) با اینجا خیلی متفاوت تره!

ولی با بالدور بخوام مقایسه کنم، بازی مبارزه در اون حد داشت!
کم هم نداشت! دونه دونه لازم نیست اسم ببرم باس ها رو...

اما فرقی که بازی در مجموع با بازی های کلاسیک داره، اینه که حماسی بودن مبارزات رو از صحنه های سینمایی و QTEها (که من اصلا مخالفش نیستم)
کشوندن توی بطن گیم پلی...

مثلا مبارزه با والکری های شماره قبل(و فعالیت مشابه اینجا) ، هر مبارزه ش از نظر چالش داشتن قشنگ یه باس فایته راست و درسته!
یعنی اون هیجانی رو که از نابود کردن کرونوس میگرفتی اونجا
اینجا به سبک دیگه همون هیجان رو مثلا از والکری X میتونی بگیری! و قشنگ حس کنی که یک مبارزه دهن سرویس کن داری:دی
حداقل من چنین حسی میکنم:-"

و ما اینجا تنوع باس هامون نسبت به 2018 خیلی بیشتر شده! و دیگه با ترول های رنگارنگ مبارزه نمیکنیم فقط:-"
یا حتی تو ماموریت فرعی مثلا اون ماموریتی که توی غرب وانهایم هست...ما چنین باس خفنی داریم:-"
 
توجیه اش این بود که کریتوس اون انگیزه سگانه که برای انتقام از خدایان بود رو نداره، و بعد از اینکه یکبار زن و بچش رو کشت و از دست داد به این نتیجه رسیده که این راهش نیست ممکنه پسرش رو هم از دست بده.
2018 هم همین بود، کریتوس هزار بار گفت که اومده نورث تا از گذشته خودش فرار کنه، به نظرم من خیلی هم عادیه. حالا با این داستان بیان دوباره باس فایت مثل سگانه میذاشتن خیلی متناقض میشد.

ایشالا آتریاس از این دو نسخه درس نمیگیره و قسمت بعدی میره خدایان مصری یا جایی پیدا میکنه سلاخی کنه ما هم کیف کنیم :D

جدا از شوخی اون سگانه تموم شد رفت، دوباره همون ستینگ خیلی تکراریه، گذشته رو در گذشته رها کنین.

پ.ن: یک مورد رو هم بگم تازه یادم افتاد، دوربین Hack-N- Slash سگانه تاثیر خیلی زیادی رو حماسی شدن باس فایت ها داشت که اصلا با دوربین سوم شخص الان قابل مقایسه نیست.

ولی اینو قبول دارم سگانه جادوی خاص خودش رو داره و همون طور که گفته شد هردو در جای خودشون شاهکار بودن و هستن.
البته مسئله این جا مسئله انتقام سلاخی اینا نیست ! مسئله جهان سازی
نسبتی که جهان نورث با جهان یونان و کلا نسبت این دو سری بهم مثل نسبت انچارتد به لسته !!!
اینا اصلا دو عالم دیگن !
یکیشون اتمسفر همه چیز مخوف جدی ترسناک همه چیز حماسی در اوج شکوه یکی یه جهان شاد شنگول همه خندون همه در حال جوک گفتن و کلا اتمسفر یه چیز تو مایه های آثار مارول !!
مشکل اساسا جهان سازی الان نه شخصیت پردازی اینا !
این گادا نورث این حس میدن لست سال 2013 به عنوان دنباله انچارتد و ریبوب انچارتد میومد و مثلا میگفتن اخرزمان شده نیتن دخترش از دست میده و ... بعد ما از یونیورس گل بلبل انچارتد میرفتیم وسط جهان مخوف لست ولی به اسم انچارتد !
بابا این دو سری انگار هرکدوم از یک کهکشان اومد هیچ ربطی بهم ندارن !!!
یکیشون تو اوج تاریکی یکی اوج گل بلبل ! یکیشون اوج حماسه یکیشون ماجراجویی محض ! یکیشون انتها خشونت یکیشون انگار یه پرده افتاده رو خشونت !
photo_۲۰۲۲-۱۱-۱۰_۲۰-۰۱-۱۹.jpg
حالا بحث حماسی بودن به کنار ولی تو بحث خشونت این نسخه شدیدا خشنه و چیزی از سه گانه کم نداره تو بحث خشونت.


همه اینایی که گفتین رو میدونم ولی بخوام جواب بدم باید مصداق بیارم از بازی و داستان که اسپویل میشه متاسفانه - بنظرم یکم بگذره بقیه بچه ها هم بازی رو انجام بدن اونوقت میتونیم بیشتر در این مورد بحث کنیم.
.
منظور از خشونت نصف کردن ملت نیست منظور ذات اثره ! نمیدونم چجوری توضیح بدم حتی خشونت این سری جدید یه جوری فانتزیه !

اینا بخشیش پر این چیزا بود تو 2 و بقیه هم !
کلا گادا جدید از نظر خشونت کاملا سطحین !
کلا یه دنیا دیگس که به شدت فانتزی تر شادتره
 

Attachments

  • photo_۲۰۲۲-۱۱-۱۰_۲۰-۰۱-۱۹.jpg
    photo_۲۰۲۲-۱۱-۱۰_۲۰-۰۱-۱۹.jpg
    60.1 KB · مشاهده: 7
اول پاراگراف دوم...
چرا به نظرت توجیه نداشت رو نمیدونم، چون حقیقتا توی دو بازی کل زور داستان این بود که همین رو توجیح کنه!


مثلا مبارزه با والکری های شماره قبل(و فعالیت مشابه اینجا) ، هر مبارزه ش از نظر چالش داشتن قشنگ یه باس فایته راست و درسته!
یعنی اون هیجانی رو که از نابود کردن کرونوس میگرفتی اونجا
اینجا به سبک دیگه همون هیجان رو مثلا از والکری X میتونی بگیری! و قشنگ حس کنی که یک مبارزه دهن سرویس کن داری:D
حداقل من چنین حسی میکنم:-"
پاراگراف اول و بحث ایجاب که نوشتی اینو بعدا به خودت میگم اینجا حقیقتا اسپویل میشه
در مورد پاراگراف دوم هم من همچین حسی نکردم - به هیچ وجه مبارزه با والکری ها و ..... اون عظمت و ابهت مبارزه با کرونوس یا هیدن یا بالدور رو نداره.(چالش اره داره)

منظور از خشونت نصف کردن ملت نیست منظور ذات اثره ! نمیدونم چجوری توضیح بدم حتی خشونت این سری جدید یه جوری فانتزیه !
اهان متوجه شدم منظورتونو .... آره از این بابت هم یه تم مارولی گرفته به خودش بازی که بد نیست و متناسب با مد روزه ولی همونطور که گفتم DNA گاد رو هم نداره تو این زمینه

.
 
دوستان هنوز مشخص نیس چرا کریتوس سر از اسکاندیناوی در اودره ؟ چرا اومده این سرزمین ؟؟؟
عزیز...
چرا انقدر خودت و بقیه رو اذیت میکنی؟
یه چیزی هست به اسم یوتیوب، برو اونجا واکترو بازی رو ببین!
هی سوال های پراکنده، هی یکی حرف میزنه میگی پس اینجوریه یا اونجوریه! از نظر هرکسی یه جا ممکنه نقطه ضعف یا مثبت باشه! یا هرچیزی!

حس یوتیوب نداری؛ یکم صبر کن، ویکی بازی یا ویکی پدیا داستان بازی رو میزارن!

انقدر جسته و گریخته دنبال چی میگردی؟ :دی
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or