PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
اینکه در بین مسیر و پیمودن راه در حین انجام ماموریت های اصلی ، اتفاقات جالب و سوپرایز کننده می افته و پلیر به دنبال اونها رفته و وقتی به خودش میاد می بینه فرسنگ ها از نقطه مورد نظر دور شده و اصلا وارد یک معقوله دیگه شده منو یاد سلطان Red Dead Redemption 2 می انداره

سازنده ها در ساکرپانچ احتمالا خیلی از طراحی مراحل RDR2 الهام گرفتند
 
اینم تیریپ ما :D
View attachment 395579



اینم قشنگ‌ترین موسیقی که آتسو یاد میگیره تا اینجا. خیلی ریتمش باحاله :D
View attachment 395580




این صحنه وقتی وارد یه میخونه توی ایشیکاری مارکت میشیم هم خیلیییی خوب بود :D
View attachment 395581
نوید جان چیه اسم آرمورِ؟
بدون این نقاب خیلی بیشتر باهاش حال میکنم ولی در کل خیلی خفنه😎
 
  • Like
Reactions: Thundersky
نوید جان چیه اسم آرمورِ؟
بدون این نقاب خیلی بیشتر باهاش حال میکنم ولی در کل خیلی خفنه😎

Bounty Master.
ماسکش هم دمیج رو زیاد میکنه و دمیج بیشتری هم میخوری وگرنه خودمم بدون ماسک رو ترجیح میدم :D
 
خوب بالاخره دیشب تونستم بازی ذو عجربه کنم و واقعا جذابه
موزیک بازی واقعا فوق‌العاده ست
از قابلیت های دسته زیاد استفاده شده
اما دو چیز رو انتظار نداشتم
یکی شروع بازیه،اصلا انتظار نداشتم همون اول بازی مار رو بکشیم و امیدوار بودم فرار کنه و یه حای دیگه حماسی تر باهاش بجنگیم
دومی حمام بازیه :D
بچه ها میگفتن آقا عجب حمام خفنی و فلان، من فکر میکردم مثلا یه Fundoshi داره و بچه ها دارن اغراق میکنن تا اینکه یه تنی به آب زدیم:D
 
  • Like
Reactions: Thundersky
نوید جان چیه اسم آرمورِ؟
بدون این نقاب خیلی بیشتر باهاش حال میکنم ولی در کل خیلی خفنه😎
آقا محسن شما که میگفتی بدون ماسک نمیتونی تحملش کنی! 😄
اونقدر از بازی تعریف کردید که fc26 تخمی شخمیه زباله رو شیفت دیلت کردم برم این شاهکار رو تجربه کنم
 
بازی چرا هی میبرت لب چشمه تشنه برمیگردونه ؟

همینطور روند حماسی دنبال میشه و انتقام جویانه و میگی خب دیگه الان باس فایت قراره خیلی حماسی باشه و منتظری که بری واسه دوئل خفن

اما یهو میگه نه از این خبرا نیس : آشتی آشتی دیگه همیشه آشتی داشتی داشتی نگو دوسم نداشتی
 
آقا محسن شما که میگفتی بدون ماسک نمیتونی تحملش کنی! 😄
اونقدر از بازی تعریف کردید که fc26 تخمی شخمیه زباله رو شیفت دیلت کردم برم این شاهکار رو تجربه کنم
از اون سبد بزرگا سلیقه م نیست ، وگرنه بقیه ماسک ها و هدبند ها باحاله طراحی شون.
بهترین کار رو کردی ، به آرامش روانی نزدیکتر شدی ،
یه بار حوضچه آب گرم بری همه اون اعصاب خوردی ها رو فراموش میکنی :دی
 
بازی رو دیشب تموم کردم و بدون اغراق، یکی از بهترین تجربه‌های سال‌های اخیرم بود. من عاشق سوشیما بودم و یوتی به نظرم پیشرفت محسوسی کرده در همه زمینه‌ها. دم ساکرپانچ گرم به خاطر این بازی.

پ.ن. تقریبا ۴۵ ساعتی کیف کردم :D
 
آقا آرمور Crimson Kimono رو حتما بگیرید و فول آپگریدش هم بکنین. خیلی خووبه :D
در مورد آپگریدا، به نظرم این نسخه خیلی در دسترس‌تر شدن. یادمه توی سوشیما خیلی زمان میبرد تا آرمور و سلاح رو فول آپگرید کنی. اما یوتی بیشتر متریال میده و زودتر میشه آرمور و سلاح مورد نظر رو آپگرید کرد. کوساریگاما هم گرفتم بالاخره و خیلی خووبه خصوصا وقتی مخفی‌کاری بخواید برید و ترکیبش با کریمزون کیمونو :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

  • رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
    اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
    or