PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
نمایش های بازی تا اینجا که خیلی عالی بوده فقط تنها نگرانی من هنوز سر داستان بازی چون گویا درباره انتقام و اینجور چیز ها هست و خب واقعا تو کلمه خیلی ساده بنظر می اد این موضوع ولی تعریف و پیاده کردنش واقعا کار سختی هست خیلی ها این موضوع انتخاب کردن و یا شکست خوردن یا نتونستن اون معنا اصلی پیاده کنند. امیدوارم مثل گوست قبلی که واقعا شاهکار بودن اصلیش برای من اون داستان و پیامش بود موفق بشه. هرچی نباشه گوست قبلی گوتی اون سال برای من بود برای این خیلی استرس دارم.
 
نمیدونم آزادی عمل در چه حده ولی فکر نکنم بذارن همون اول بسم الله بری سر باس آخر که همون لورد سایتو باشه
حتی اسمش هم با بقیه فرق داره و معلومه تافته جدا بافته ست :D
فکر کنم اینجوری باشه که بین اون باس ها هر کدوم رو بخوای میتونی با آزادی عمل بری سراغشون و داستان و کات سین های خاص خودش رو داشته باشن و فایت با سایتو که باس آخر بازیه، لازمه اش تموم کردن کار اون 5 نفر دیگه باشه
 
بازی همه چیش عالیه. مشکل من با خود سونی و نحوه پرزنت کردن بازیهاشه تو این نسل. تریلر ها و گیم پلی هایی که نشون میدن چفت و بست نداره مثل سابق. واضحا مشخصه اون وقت قبلی رو برای ساخت یه تریلر و گیم پلی برای ارائه نمیزارن. این تو شوکیس های این نسل تو ذوق میزد و اینجا هم ملموس بود. خیلی شلخته همه چیزو نشون دادن و من اینو دوست ندارم. در حالی که واقعا بازی از هر لحاظ پیشرفت کرده نسبت به قبل.
 
از نمایش بازی خیلی خوشم اومد عالی بود. همه بخش ها پیشرفت کرده محیط و گرافیک هنری که شاهکاره جزییات هم خیلی بهتر شدن. گیم‌پلی هم پیشرفت کرده مخصوصا اینکه دشمن‌ها سلاحشون رو عوض میکنن عمق خوبی به مبارزات میده. از حالت های جدید بازی اون که خونریزی بیشتر داره خیلی خوشم اومد. نسخه اول که یکی از بهترین بازیای عمرم بود خیلی منتظرشم دوست دارم بازیه سال بشه.
 
نمایش بازی که عالی بود؛ خوشحالم که دی وان میزنمش به بدن! :D

بازی ویژگی های مثبت زیاد داره، اما موارد زیر برا من خیلی مهمن:

آتسو یه مزدوره و برخلاف داداش جین، اینجا خبری از افتخار و شرافت و از این جور حرف ها نیست و بانو درو میکنه هر چی که جلوش وایسه!

:D:x

وحشتناک بازی زیباست؛ محیط خلوت باعث شده که پس زمینه ها بیشتر به چش بیاد!

قطع عضو اینجا بهتره شده و خین خین ریزی خیلی خوب دراومده:x>:)

نمیدونم اشتباه میکنم یا نه! اما بازی احساس میکنم یکم سرعتش زیاد شده و لذت بخش شده گیم پلی:D:x

تنوع سلاح ها خوب شده و بشدت با سلاح های سرد حال کردم!


View attachment doc_2025-07-12_16-42-33.mp4
 
دوباره رفتم نگاه کردم و واقعا جذاب شده
من که تصمیم رو گرفتم MIKE MODE میرم با زبان ژاپنی و زیرنویس انگلیسی واقعا حیفه این بازی رو با زبان انگلیسی بازی کنی من سوشیما هم با زبون ژاپنی رفتم
میکه مود هم خیلی جذاب ترش میکنه اون حجم از پاشش خون و گل لای واقعا جذابیت بازیی رو دو چندان میکنه
 
بچه ها یه نکته دقت کردین تو HUD بازی موقع تغییر سلاح چیزی از حالت های مختلف Stance وجود نداشت؟
گوست یکی از مکانیزم های ممتازش نسبت به بقیه بازی های سبک سامورایی همین حالت های مختلف stance بود
اگه حذفش کرده باشن خیلی کار احمقانه ای کردن
 
  • Like
Reactions: Thundersky
بچه ها یه نکته دقت کردین تو HUD بازی موقع تغییر سلاح چیزی از حالت های مختلف Stance وجود نداشت؟
گوست یکی از مکانیزم های ممتازش نسبت به بقیه بازی های سبک سامورایی همین حالت های مختلف stance بود
اگه حذفش کرده باشن خیلی کار احمقانه ای کردن
اگه اشتباه نکنم سلاح های مختلف جانشین stance شده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or