PlayStation Ghost of Yōtei

سازنده
Sucker Punch Productions
تاریخ انتشار
2025
ناشر
Sony Interactive Entertainment
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
f7baf6d0e047d9a9ca2e7b85241b233195041daa.jpg
امروز با افتخار اعلام می‌کنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.

وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایه‌گذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیبایی‌های بی‌نظیر این جهان.

با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستان‌های آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه می‌توان افسانه‌ای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقه‌ای جدید از ژاپن برای کاوش.

اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمی‌کنیم، اما می‌توانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز می‌شود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمین‌های اطراف کوه یوتی رخ می‌دهد، قله‌ای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیه‌ای که امروزه با نام هوکایدو شناخته می‌شود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخ‌زده، و تهدیدهایی پیش‌بینی‌ناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و سامورایی‌های منظم آن دارد و فضایی ایده‌آل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بی‌صبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.

این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که به‌طور کامل برای پلی‌استیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعی‌تر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصله‌های دور به چشم‌اندازهای خیره‌کننده بنگرند، آسمان‌های پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعی‌ترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیک‌های تازه، ارتقاءهای گیم‌پلی و حتی سلاح‌های نوآورانه را نیز فراهم می‌کند.

تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه می‌دهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماه‌های آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیت‌ها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آن‌ها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بوده‌ایم و بی‌صبرانه منتظریم که شما همه‌ شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
 
آخرین ویرایش:
تریلری که آپلود کردم رو دانلود نکنین ، ناقصه.
سعی میکنم یه لینک دیگه پیدا کنم
=====================
=====================
=====================

در مورد خیلی از بازیها میگیم که مثلا خروجی مثل تابلوی نقاشی میمونه ولی انصافا هیچکدوم به پای این گوستها نمیرسن.
واقعا محیط زیبا و چشم نوازه، مخصوصا با این رنگبندی که تو چشم میزنه و برجستست.

اگه بخوام انصاف رو در مورد بازیهای دیگه هم رعایت کنم چون تو بحث گرافیک و خروجی نامزد بهترین زیاد داریم ولی باید بگم حداقل Yotei این تازه ترین تابلوی نقاشی تو صنعت گیمه.

من مشکلم با نسخه قبلی تکراری شدن و اکسپلوریشن متوسط بازی بود.(برای استاندارد 2025 الان که باید گفت ضعیفه)
تو تریلر از اولین ویژگی بازی که نام برد اکسپلوریشن بود که این واقعا خیلی مهمه ، امیداورم به همین خوبی که توصیفش کرد باشه.

برای مراحل فرعی و کم تر شدن اون حس تکراری بازی هم فکر کنم باید صبر کنیم که منتشر بشه.
 
آخرین ویرایش:
مدعی گوتی امساله ولی دوس دارم هنگام ریلیز کاری کنه که هیچکدوم از نامزدها در درو کردن جوایز از جمله DS2 شانس زیادی در مقابلش برای عرض اندام نداشته باشن. فراموش نکنیم سالی که TLoU PII اومد ایشون هم پا به پای این مسترپیس پیش رفت. من که در مقابل بانو اتسو سر تعظیم فرود آورم
 
مدعی گوتی امساله ولی دوس دارم هنگام ریلیز کاری کنه که هیچکدوم از نامزدها در درو کردن جوایز از جمله DS2 شانس زیادی در مقابلش برای عرض اندام نداشته باشن. فراموش نکنیم سالی که TLoU PII اومد ایشون هم پا به پای این مسترپیس پیش رفت. من که در مقابل بانو اتسو سر تعظیم فرود آورم
اصلا e33 دست کم نگیر امیر، به نظر من شانس اصلی گوتی هنوز e33 هست
 
اصلا e33 دست کم نگیر امیر، به نظر من شانس اصلی گوتی هنوز e33 هست
سالی که DS1 اومد با متای 82، درسته که توی TGA گوتی نشد ولی جوایز بیگ وینر سال رو گرفت. چیزی که کوجیما ساخته و هیترهای DS1 رو به خودش جذب کرده بعید می دونم جدیتر از خودش رقیبی تا الان برای گوتی وجود داشته باشه برای همین عناوین دیگه رو مقابل DS2 قرار دادم. با همه توضیحات دوس دارم GoY / GotY بشه :-" نامشم گوتی محوره :D
 
آخرین ویرایش:
سالی که DS1 اومد با متای 82، درسته که توی TGA گوتی نشد ولی جوایز بیگ وینر سال رو گرفت. چیزی که کوجیما ساخته و هیترهای DS1 رو به خودش جذب کرده بعید می دونم جدیتر از خودش رقیبی تا الان برای گوتی وجود داشته باشه برای همین عناوین دیگه رو مقابل DS2 قرار دادم. با همه توضیحات دوس دارم GoY / GotY بشه :-" نامشم گوتی محوره :D

گوتی به DS2 نرسه خووووون به پا میکنم :((
 
  • Smile
Reactions: Thundersky
گوتی به DS2 نرسه خووووون به پا میکنم :((
ما رو از خوووون می ترسونی! خین و خین ریزی مختص سامورایه:-" اتسو درسته نینجا و سامورای نیست ولی تکنیکو راهش (کمی خشنتر) همونه! اگر GoY گوتی نشه شمشیر اوداچی (ارجاع به دقیقه 9:20!) چیز می کنم به جف :D

پ ن: حالا صبر کنید بازی بیاد و تاپیک عنوان سال رو من یا کاربران بزنیم، سروقتش می زنیم تو سروکله هم!
 
چه نمایش جامع و لذت‌بخشی بود. از دو مد جدید مایک و واتانابه خوشم اومد. امیدوارم بشه وسط منو بری فعال کنی و همزمان با مد معمولی داشته باشی. یا مثلا یکیش رو بتونی فعال کنی.
وقتی دیدی قراره بره یک کمپ و خون به پا کنی، مد مایک رو روشن کنی و سلاخی کنی. وقتی هم تنوع موسیقی خواستی، واتانابه رو روشن کنی.
اگه اینجوری باشه که واقعا کیف می‌ده وگرنه بخوای کلا یک مد رو از اول تا آخر بازی بری، باید گفت شب‌بخیر :D همون مثل بازی اول، روی حالت سینمایی سامورایی می‌رم که اصل جنس ژاپنی‌طور بچسبه.
 
  • Like
Reactions: Thundersky

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or