امروز با افتخار اعلام میکنیم که بازی جدید استودیوی Sucker Punch با عنوان Ghost of Yōtei و معرفی قهرمان جدیدمان، آتسو، در راه است.
وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایهگذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیباییهای بینظیر این جهان.
با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستانهای آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه میتوان افسانهای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقهای جدید از ژاپن برای کاوش.
اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمیکنیم، اما میتوانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز میشود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمینهای اطراف کوه یوتی رخ میدهد، قلهای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیهای که امروزه با نام هوکایدو شناخته میشود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخزده، و تهدیدهایی پیشبینیناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و ساموراییهای منظم آن دارد و فضایی ایدهآل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بیصبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.
این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که بهطور کامل برای پلیاستیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعیتر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصلههای دور به چشماندازهای خیرهکننده بنگرند، آسمانهای پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعیترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیکهای تازه، ارتقاءهای گیمپلی و حتی سلاحهای نوآورانه را نیز فراهم میکند.
تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه میدهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماههای آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیتها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آنها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بودهایم و بیصبرانه منتظریم که شما همه شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
وقتی تصمیم گرفتیم یک بازی جدید از سری Ghost بسازیم، هدفمان حفظ اصول اصلی بود که با Ghost of Tsushima پایهگذاری شده بود: تجربه جنگجویی سرگردان در ژاپن فئودالی، آزادی در اکتشاف با ریتم دلخواه بازیکن، و نمایش زیباییهای بینظیر این جهان.
با این حال، به دنبال نوآوری بودیم. برای خلق چیزی که هم تازه باشد و هم آشنا، از داستان جین ساکای و جزیره تسوشیما فراتر رفتیم و روی مفهوم Ghost تمرکز کردیم. در Sucker Punch، ما عاشق داستانهای آغازین هستیم و این بار خواستیم بفهمیم که داشتن قهرمانی جدید با نقاب Ghost چه معنایی دارد و چگونه میتوان افسانهای جدید را شکل داد. این رویکرد ما را به Ghost of Yōtei رساند: یک قهرمان تازه، داستانی نو و منطقهای جدید از ژاپن برای کاوش.
اگرچه امروز جزئیات داستان را فاش نمیکنیم، اما میتوانیم بگوییم که سفر آتسو در سال 1603 آغاز میشود، یعنی بیش از 300 سال پس از وقایع Ghost of Tsushima. داستان ما در سرزمینهای اطراف کوه یوتی رخ میدهد، قلهای سر به فلک کشیده در قلب منطقه اِزو، ناحیهای که امروزه با نام هوکایدو شناخته میشود. در سال 1603، این منطقه هنوز خارج از قلمرو رسمی ژاپن بود، سرزمینی وحشی و بکر با چمنزارهای پهناور، توندرای یخزده، و تهدیدهایی پیشبینیناپذیر. این محیط، تفاوت چشمگیری با جزیره تسوشیما و ساموراییهای منظم آن دارد و فضایی ایدهآل برای روایت داستانی اصیل و جدید است که بیصبرانه منتظر به اشتراک گذاشتن آن با شما هستیم.
این بازی نخستین عنوان استودیوی Sucker Punch است که بهطور کامل برای پلیاستیشن 5 ساخته شده، و ما مشتاقانه منتظریم تا بر مبنای دستاوردهای بصری Ghost of Tsushima پیش برویم و دنیایی حتی واقعیتر خلق کنیم. با دیدی وسیع و گسترده، بازیکنان قادر خواهند بود تا از فاصلههای دور به چشماندازهای خیرهکننده بنگرند، آسمانهای پرستاره و شفق قطبی را مشاهده کنند، و حرکات باد را که با طبیعیترین حالت در چمنزارها و گیاهان جریان دارد، تجربه کنند. علاوه بر این، بهبودهای بیشتری در زمینه بصری در راه است که در آینده با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. این محیط جدید فرصت معرفی مکانیکهای تازه، ارتقاءهای گیمپلی و حتی سلاحهای نوآورانه را نیز فراهم میکند.
تریلر امروز ما نگاهی اجمالی به این دنیای جدید ارائه میدهد، اما چیزهای بسیار بیشتری برای نمایش وجود دارد. در ماههای آینده جزئیات بیشتری را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت، از جمله اطلاعاتی درباره سفر آتسو و شخصیتها (و حیواناتی) که در طول این مسیر با آنها آشنا خواهد شد. ما همیشه قدردان موفقیت Ghost of Tsushima بودهایم و بیصبرانه منتظریم که شما همه شما در سال 2025 بازی Ghost of Yōtei را تجربه کنید.
ترجمه توسط دوست خوبمون @Romell
آخرین ویرایش: