geow 2یی بهتر بدون pc !!

  • Thread starter Thread starter koorosh
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

koorosh

کاربر سایت
سلام

gearsofwar24.jpg


اقای Cliff Bleszinski سازنده ی بازی geow 2 که قطعا معرف حضور تک تکتونم هست طی اخرین اظهار نظر خودش در مورد بازی geow 2 و pc صحبت کرده و در مورد این بازی گفته بهتره که geow 2 از pc فاصله بگیره... و با این موضوع تمرکز خودشو تیم سازنده بر روی کنسول حفظ بکنه که بازی رو بسیار بهتر (قوی تر) میکنه این موضوع.
"ما فقط اعتقاد داریم که با همدیگه (بدون در نظر گرفتن pc) نظارت و تمرکز خودمونو بر روی بازی و کنسول (مثل لیزر) باید بزاریم که در این صورت نتیجه ی کار بسیار بهتر خواهد بود"
"منظورم اینه که این موضوع بسیار واضح و ساده هستش . و این موضوع به این معنی نیستش که من pc رو دوست ندارم ,ولی ما میخوایم بهترین بازی رو بر روی 360 بسازیم , خیلی واضح و ساده"
.....
من همیشه pc رو دوست داشتم و pc جاییه که ریشه های ما درش هست ولی بعضی وقتا شرکت ها برنامه های خودشونو تغییر میدن و این موضوع ناراحت کنندست !!

دیگه با این حرف تقریبا حرف چند وقت پیش ایشون که خیلی ها اونو دروغ خوندن و گفتن واقعیت نداره 100 درصد میشه و میشه گفت ما شاهد عرضه ی geow 2 بر روی pc حتی با اختلاف زمانی و... نخواهیم بود

منبع
موفق باشید
 
سلام


میتونست بگه هنوز معلوم نیست یا در موردش فکر نکردیم و........
به نظرت اگه این بازی برا پی سی بیاد دیگه کسی برای شماره سوم به حرفاشون گوش(اعتماد) میکنه؟

اصلا در این مورد بخصوص پیش کشیدن بحث اعتماد به کلی مردوده ... پس بحث حدود اختیارات و مسئولیت ها که زیر بنا و پایه و اساس تصمیم گیری در یک مبحثه چی میشه

من بخش هایی از مصاحبه ی CliffyB را خوندم که درش به دو مشکل Piracy و Compatibility در PC اشاره کرده بود و با توجه به مشکلاتی نظیر این جمع بندی کرده بود که اینبار تصمیم داریم که نسخه ی PC در کار نباشه و فقط روی Xbox 360 تمرکز کنیم ... اما سئوالی که در ذهن تداعی میشه اینه که آیا محدوده ی مسئولیت ها و اختیارات Epic بهش اجازه ی گرفتن چنین تصمیماتی میده ؟؟؟

برای اینکه مطلب روشن تر بیان بشه مثلا در یک بنگاه اقتصادی مدیر تولید بدلیل محدوده ی اختیارات و مسئولیت های تعریف شده ای که داره نمی تونه در مورد امور اداری تصمیم گیری کنه همین در مورد این قضیه هم صادقه ... آیا تصمیم گیری در مورد انتشار یک بازی بر روی یک پلتفرم خاص در محدوده ی اختیارات Publisher بازیه و یا Developer ؟؟؟ و اگر بر عهده ی Publisher بازیه بر اساس کدوم منطق و برهان باید به صحبت های Epic اعتماد! کرد ؟؟؟

حتی اگر فرض کنیم CliffyB در صحبتی که کرده واقعا صادق بوده باشه آیا مایکروسافت نمی تونه پورت Geow 2 برای PC را به یک استودیوی دیگه واگذار کنه و Epic در این بین نقشی نداشته باشه ؟؟؟
 
بعد از جا افتادن کنسولهای نسل جدید و آمادگی بازیسازا وترغیب اونا به ساخت بازی برای کنسولها
انگیزه و توجه برای ساخت بازی رو pc کم و کمتر شد و اینو بویژه سازنده های سخت افزار یه زنگ خطر دیدن
رو این حساب غولهایی مسه Microsoft, Nvidia, AMD and Intel و... یه اتحادی با هم ایجاد کردند به نام "PC Gaming Alliance" که بواسطه این حرکت یه عزمی جدی برای حمایت هر چه بیشتر از pc games انجام بشه و شرکتهای مطرح سازنده بازی رو جذب ساخت بازی برای مادر تمام پلتفرمهای بازی کنند
Microsoft در راس این شرکتها حمایت خودشو اعلام کرده و قطعا نمیخواد فروش ویندوز های اینده خودش رو به واسطه API های جدید گرافیکی مسه directx10 و نسخه های آتی از دست بده
مطمئنا directx10 بدون یک نمایش دهنده قابلیتهای چشمگیرش که تنها در یک بازی قابل نمایش هست هیچ ارزشی نداره...

با این گفته ها این نتیجه رو باید گرفت که Microsoft قطعا حتی عنوانهای top rating کنسولش رو بر روی pc هم عرضه میکنه البته با یک فاصله زمانی قابل توجه تا هم بازار کنسولش رو داشته باشه هم توجهش رو نسبت به pc و محبوبترین رابط کاربریش:ویندوز کم نکنه

بازی مسه GOW 2 هم که تازه قسمت اولش هم برای PC اومده از این قاعده جدا نیست.

top1-sm.jpg
من به بحث های دیگه کاری ندارم، فقط در مورد PC Gaming Alliance باید بگم که یک جوک بیشتر نیست چون به ظاهر این اتحاد برای جلوگیری از تضعیف PC Gaming ایجاد شده و مهم ترین عامل تضعیف PC Gaming هم همونجوری که صد ها بار گفته شده piracy هستش. حالا به نظر شما واقعا شرکت هایی نظیر AMD, Intel, nVidia, Microsoft و ... از بابت کپی های غیر مجاز ضربه میخورن؟؟؟؟
 
اصلا در این مورد بخصوص پیش کشیدن بحث اعتماد به کلی مردوده ... پس بحث حدود اختیارات و مسئولیت ها که زیر بنا و پایه و اساس تصمیم گیری در یک مبحثه چی میشه

من بخش هایی از مصاحبه ی CliffyB را خوندم که درش به دو مشکل Piracy و Compatibility در PC اشاره کرده بود و با توجه به مشکلاتی نظیر این جمع بندی کرده بود که اینبار تصمیم داریم که نسخه ی PC در کار نباشه و فقط روی Xbox 360 تمرکز کنیم ... اما سئوالی که در ذهن تداعی میشه اینه که آیا محدوده ی مسئولیت ها و اختیارات Epic بهش اجازه ی گرفتن چنین تصمیماتی میده ؟؟؟

برای اینکه مطلب روشن تر بیان بشه مثلا در یک بنگاه اقتصادی مدیر تولید بدلیل محدوده ی اختیارات و مسئولیت های تعریف شده ای که داره نمی تونه در مورد امور اداری تصمیم گیری کنه همین در مورد این قضیه هم صادقه ... آیا تصمیم گیری در مورد انتشار یک بازی بر روی یک پلتفرم خاص در محدوده ی اختیارات Publisher بازیه و یا Developer ؟؟؟ و اگر بر عهده ی Publisher بازیه بر اساس کدوم منطق و برهان باید به صحبت های Epic اعتماد! کرد ؟؟؟

حتی اگر فرض کنیم CliffyB در صحبتی که کرده واقعا صادق بوده باشه آیا مایکروسافت نمی تونه پورت Geow 2 برای PC را به یک استودیوی دیگه واگذار کنه و Epic در این بین نقشی نداشته باشه ؟؟؟
ببینم ..چرا هیچ کدوم از خبر نگارا این حرفا رو به کیلیف نمیزنند؟
فقط میگن برا پی سی میاد؟اونم میگه نه:sick:
 
انقدر سر موضوع به این کوچکی بحث نکنید.
مگه برای gow1 از ابندا گفته بودند برایpc میاد اون بازی هم کاملا انحصاری بود .ولی خوب..
بعضی چیزها کاملا مشخصه ولی تعصب دوستان مانع قبول حقیقت میشه
 
انقدر سر موضوع به این کوچکی بحث نکنید.
مگه برای gow1 از ابندا گفته بودند برایpc میاد اون بازی هم کاملا انحصاری بود .ولی خوب..
بعضی چیزها کاملا مشخصه ولی تعصب دوستان مانع قبول حقیقت میشه
سلام
خوب سر گرز1 هم نگفته بودند برا پی سی نمیاد:biggrin1:
یعنی هیچی در مورد انتشار رو پی سی نگفتند:smile:
ولی حالا دوبار تاکید کردند .ن.م.ی.ا.د:-"
 
من نميدونم چرا اينقدر جر و بحث ميكنيد؟؟؟؟؟؟؟؟؟
به قول دوستمون چند ماه يا يك سال پس از انتشار بازي ميان ميگن با افتخار اعلام ميكنيم كه Geow 2 در تاريخ فلان با كيفيتي بهتر براي pc ريليز ميشه.
خداييش با عقل جور در مياد كه مايكروسافت سودي كه از اين بازي روي Pc براش (Windows) ايجاد ميكنه رو بيخيال شه.;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or