Multi Platform Genshin Impact

سازنده
miHoYo
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
miHoYo
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
a487e1344b14e77fd3894b4e43464bd5.png


Genshin Impact یک بازی Open World Action-RPG (نقش آفرینی-اکشن جهان باز) هست که در یک دنیای فانتزی به اسم Tevyat روایت میشه.
Genshin Impact در واقع از روی یک مانهوا(Manhwa ) در حال پخش به همین نام ساخته شده.
همین اول بهتره بدونید که بازی کاملا رایگان هست Free To Play
این هم باید بدونین که بازی MMO نیست، برای همین تو همین بخش PC معرفی میکنم.


genshin-impact-final-closed-beta-trailerLOW.jpg
از ویژگیهای بازی میشه به گرافیک بر پایه انیمه ایِ فوق العاده زیبا که برپایه انجین Unity ساخته شده ، دنیای بزرگ قابل اکتشاف، به همراه مبارزات برپایه جادوهای Elemental و کمبوهای دیدنی نام برد.
به موارد بالا یک داستان جذاب،تعدد شخصیتها و گیم پلی الهام گرفته از The Legend of Zelda: Breath of the Wild اضافه کنید.
همه اینها باعث شده بازی به معجونی عجیب ولی واقعی تبدیل بشه، بازیی که هر طرفدار اهل انیمه ای برای سالها آرزوی ساخت همچین بازی داشته.



بازی شامل مناظر وسیع، شهرهای با تنوع فرهنگی متفاوت و دانجن های متفاوت میشه.

شما تحت نام "The Traveler" در ابتدا باید بدنبال یکی از اعضای خانوادتون که مدتهاست مفقود شده و ازش خبری ندارید بگردید و بعد از پیوستن به هم، به رمزوراز دنیای Tevyat پی ببرید و کشف کنید.

مخصGenshin-Impact-Switch_01-14-20.jpg
در این مسیر شما یک همراه به اسم Paimon دارید که در طی مراحل شمارو راهنمایی میکنه که توسط AI کنترل میشه.
در ادامه شما میتونید با ایجاد پارتیهای 4 نفره بهمراه دوستان که هرکدوم تخصخص در یکی از عناصر المنتال (آب،خاک،آتش و...) دارن به تجربه بازی بپردازید.



سازنده بازی یک کمپانی چینی هست به اسم miHoYo که با ساخت این بازی در واقع کلاس درسی برای کمپانیهای ژاپنی برپاکرده که سالهای زیادی میخواستن به هرآنچه که GI ارائه میده برسن.
پلتفرم هایی که این بازی برای اونها منتشر شده PC-PS4-Nintendo Switch-Android-iOS
تاریخ انتشار پس فردا 28 سپتامبر 2020 هست واز همین الان میتونین پریلود شروع کنین.
حجم بازی حدود 11 گیگ هست.
بروز میشه.....


=====================
اگه تنهایی بازی میکنین و دنبال یک دوست ایرانی میگردین که تو بازی پدرتون دربیاره و رو اعصابتون راه بره، نام کاربری بچه های بازیسنتر Addکنین :D
User ID کاربران بازیسنتر:
@PipBoy3000_v2
UID=700780251
سرور EU
=====
@Rattle.Snake
UID=700140549
سرور EU
=====
@BoxBox
UID=700503323
سرور Eu
=====
@Rohshen
UID=703998496
سرور EU
=====
@batman0
UID=704589664
سرور EU
=====
@ce7en44
UID=701036823
سرور EU
=====
@orginal.prince
UID=805761569
سرور آسیا
=====
@mahdi_1m1
UID=605487934
سرور US
=====
@L.o.s
UID=706729189
سرور EU
=====
@( Layken )
UID=612205993 --- PlayStation 4
سرور US
 
آخرین ویرایش:
بلانسبت کولی(Collei) :D :))


C10 :))

paimon.moe درست شد؟ مثل سابق یه لینک میدی تمام؟ :D :D

کولئی که عشقمه... حالا هر چی میخان بگن که Piece of shit و کاراکتر های بهتر میاد...

ولی من بخاطر شخصیت... دوبله ی عالی ش.. تیکه کلام ها بامزه ش دوستش دارم..و مشغول فارم آرتیفکت شم.

ویش:
والا الان توی ویندوز جدیدا یه اسکریپت تازه نوشتن که مثل قبلی ها باید توی Powershell زد...

که هنوز من ویش خاصی نزدم که تست ش کنم روی اندروید هم رو حالت وای فای باید پروکسی لوکال زد تا لینک ویش دربیاد (دیگه مثل قبل ساده و سریع نیست)
 
منم بدم میومد از ساکروز،خیلی،بعد باهاش بازی کردم انقدر دشمنا رو پودر میکنه که عاشقش میشی،قول میدم بهت
تیناری مگه گوشاش الکی نیست؟کی بود میگفت کلاه هست گوشاش
تو دامین،میارنش،خیلی قویه و سریع تموم میشه دامین،یا با اژدها،همه مردن فقط با تیناری تموم کرد دامین رو
ولی من که ندارم ،از کولی راضیم خیلی خوبه برستش فشفشه پر میشه.
تراولر ولی تست کردم برستش خیلی طول میکشه تا دوباره شارژ بشه،کلا تراولر خواب اوره،تنبل بی خاصیت
 
  • Like
  • Smile
Reactions: ce7en44 and NHM
تراولر ولی تست کردم برستش خیلی طول میکشه تا دوباره شارژ بشه،کلا تراولر خواب اوره،تنبل بی خاصیت
اونقدر هم بد نیست بدبخت :))

من دارم هم تو اورورلد هم ابیس از MC دندرو استفاده میکنم خیلی راضیم :D احساس میکنم ارزشش از کولی C0 بیشتره، و متاسفانه کولی من حالا حالا ها C0 خواهد ماند :-"

ولی آره انرژی زیاد میخواد یا باید شمشیر با ساب ER% بهش بدی یا ساعت
 
البته گفتم منم پلیزبیس متفاوتی رو دیدم:p

ولی بخشی از پلیر بیسی که بخواد بکی از مشخصه های بارز بازی رو حذف کنه باید زد تو سرشون:-"
حقیقتا اگر قراره منطقه جدید فقط تو طراحی هنری خلاصه بشه به شدت کار عبث و بیهوده ای هست:-"
و اگر قراره جم همینجوری بدن و چالشی هیچی نداشته باشه، زحمت بکشن بزارنش تو ماموریت ها، کلا حذف کنند دیگه! چه کاریه بیخود وقت نلت رو بگیرن:-"

بخواد آپدیت 3.1 هم اینجوری بشه، من که به نظرم در مجموع آپدیت های اینازونا که هر کدوم یه سیستم جدید و پازل های متنوع ارائه میدادن، گزینه بهتریه:D
تو کلا متفاوت هم ببینی خودکار فیلترش میکنی :p

خب ببین یه بخشی از پلیربیس کژوال هستن و کلا بازی هم جامعه هدفش همین بخش رو شامل میشه. توی همین ایونت تابستونی ندیدی چقدر غر زدن سر پازل ها؟ مخصوصا دامین فیشل و مونا که نمودن میهویو از بس هر جا رسیدن مطرحش کردن. همین سومرو خیلی ها به خاطر همین پازل نداشتنش بیشتر از اینازوما دوستش دارن :D
بعد اینجا جزو مناطقی هست که ابتدای بازی پلیرها میتونن بهش برسن پس اگه بخوان مثل اینازوما سختش کنن همه از پسش برنمیان :D بگذریم از اینکه همون اینازوما هم دیگه دشمن سخت نداره و همه رو نرف کردن از بس ملت باز غر زدن :D

آپدیت 3.1 شک دارم اینطوری باشه چون برعکس سومرو، اونجا مثل جزایر اینازوما متروکه هست و معمولا میهویو برای همچین مناطقی پازل میزاره :D
بلانسبت کولی(Collei) :D :))
آقا لباس کولی رو مسخره نکنینا، کولی جان لباس Virgin Killer Sweater پوشیده :-" :D
منم بدم میومد از ساکروز،خیلی،بعد باهاش بازی کردم انقدر دشمنا رو پودر میکنه که عاشقش میشی،قول میدم بهت
تیناری مگه گوشاش الکی نیست؟کی بود میگفت کلاه هست گوشاش
تو دامین،میارنش،خیلی قویه و سریع تموم میشه دامین،یا با اژدها،همه مردن فقط با تیناری تموم کرد دامین رو
ولی من که ندارم ،از کولی راضیم خیلی خوبه برستش فشفشه پر میشه.
تراولر ولی تست کردم برستش خیلی طول میکشه تا دوباره شارژ بشه،کلا تراولر خواب اوره،تنبل بی خاصیت
نه گوشاش مال خودش هست، در واقع مال یه نژاد باستانی هست.
کولی عشقه ولی اگه بخوای منطقی باشی لومینه c0 از کولی بهتره و گرفتن کانس هاش هم راحتره و تیم هم بهتر باف میکنه. من که فعلا از هر دو دارم استفاده میکنم :D
اونقدر هم بد نیست بدبخت :))

من دارم هم تو اورورلد هم ابیس از MC دندرو استفاده میکنم خیلی راضیم :D احساس میکنم ارزشش از کولی C0 بیشتره، و متاسفانه کولی من حالا حالا ها C0 خواهد ماند :-"

ولی آره انرژی زیاد میخواد یا باید شمشیر با ساب ER% بهش بدی یا ساعت
من 225 تا انرژی داره لومینه ام، سلاح فاونیوس R5 با الکترو رزونس... هنوزم یکم دیر شارژ میشه :D البته کانس یکش به نظر میرسه مشکل انرژی ریشارژش رو حل کنه :D
 
  • Like
Reactions: NHM and tirdad666
تو کلا متفاوت هم ببینی خودکار فیلترش میکنی :p

خب ببین یه بخشی از پلیربیس کژوال هستن و کلا بازی هم جامعه هدفش همین بخش رو شامل میشه. توی همین ایونت تابستونی ندیدی چقدر غر زدن سر پازل ها؟ مخصوصا دامین فیشل و مونا که نمودن میهویو از بس هر جا رسیدن مطرحش کردن. همین سومرو خیلی ها به خاطر همین پازل نداشتنش بیشتر از اینازوما دوستش دارن :D
بعد اینجا جزو مناطقی هست که ابتدای بازی پلیرها میتونن بهش برسن پس اگه بخوان مثل اینازوما سختش کنن همه از پسش برنمیان :D بگذریم از اینکه همون اینازوما هم دیگه دشمن سخت نداره و همه رو نرف کردن از بس ملت باز غر زدن :D

نه فیلتر نمیکنم، ولی بحثی که هست اون چیزی که میگی اکثریت که نیست:دی

توی همون ایونت تابستونه نظرسنجی ها اکثرا دامین مونا یا فیشل بیشتر رای اورده بود چیزایی که من دیدم:دی

بعدشم جزیره مونا کلا سخت بود سطح پازل هاش(که البته به نظر من چیز بدی نیست:p ) ، و فیشل هم صحبتش زیاد بود، دلیل نمیشه که پازل حذف بشه! بحث گوش دادن به ملت بود، این آراناراها انقدر حرف نمیزدن که روی کلاغ های فیشل رو سفید کنند:-"

مثل اینه بگیم یک عده حوصله داستان و دیالوگ رو ندارن و درخواست دکمه skip دارن( اوکی تا اینجا درسته)
بعد میهویو برداره کلا بخش داستانی حذف کنه:دی
قضیه پازل تو سومرو الان دقیقا این شده:دی

بعد همچینم سومرو جای دم دستی نیست
برای رفتنش باید منطقه کزم هم برن (حالا یا از تونل، یا از روی کوه:-" ) ، داستانیش(و حتی فرعیاش فعلا حداقل) تا تموم نکردن بخشی از داستان اینازوما باز نمیشه، و رسما اونجا گشتن بطالته:دی
جدا از اینکه خود باز کردن نوت های موسیقی و باز کردن مناطق کامل سومرو یه داستانیه کلا:-"

در مورد سومرو من حقیقتا جایی ندیدم بگن "نکته مثبتش نداشتن پازل" هست
از طراحی دیدم، چندلایه بودن دیدم، آهنگ ها دیدم،جا به جایی راحت تر دیدم، انیمیشن های دشمن ها دیدم و ...
ولی به موردی برنخوردم بگه چون پازل نداره، سومرو بهتره:دی
 
  • Like
Reactions: NHM and ce7en44
نه فیلتر نمیکنم، ولی بحثی که هست اون چیزی که میگی اکثریت که نیست:D

توی همون ایونت تابستونه نظرسنجی ها اکثرا دامین مونا یا فیشل بیشتر رای اورده بود چیزایی که من دیدم:D

بعدشم جزیره مونا کلا سخت بود سطح پازل هاش(که البته به نظر من چیز بدی نیست:p ) ، و فیشل هم صحبتش زیاد بود، دلیل نمیشه که پازل حذف بشه! بحث گوش دادن به ملت بود، این آراناراها انقدر حرف نمیزدن که روی کلاغ های فیشل رو سفید کنند:-"

مثل اینه بگیم یک عده حوصله داستان و دیالوگ رو ندارن و درخواست دکمه skip دارن( اوکی تا اینجا درسته)
بعد میهویو برداره کلا بخش داستانی حذف کنه:D
قضیه پازل تو سومرو الان دقیقا این شده:D

بعد همچینم سومرو جای دم دستی نیست
برای رفتنش باید منطقه کزم هم برن (حالا یا از تونل، یا از روی کوه:-" ) ، داستانیش(و حتی فرعیاش فعلا حداقل) تا تموم نکردن بخشی از داستان اینازوما باز نمیشه، و رسما اونجا گشتن بطالته:D
جدا از اینکه خود باز کردن نوت های موسیقی و باز کردن مناطق کامل سومرو یه داستانیه کلا:-"

در مورد سومرو من حقیقتا جایی ندیدم بگن "نکته مثبتش نداشتن پازل" هست
از طراحی دیدم، چندلایه بودن دیدم، آهنگ ها دیدم،جا به جایی راحت تر دیدم، انیمیشن های دشمن ها دیدم و ...
ولی به موردی برنخوردم بگه چون پازل نداره، سومرو بهتره:D
منم نگفتم اکثریت ولی ما هم نمیتونیم تشخیص بدیم که نظر اکثریت چی هست. فقط خود میهویو و اونم صرفا براساس نظرسنجی داخل بازی میدونه فن بیس چی بیشتر میپسندن. اگه مثلا توی این سروی 60 درصد بگن که پازل میخوایم، سری بعدی شک نکن پازل های بیشتری میبینیم و برعکس.

خب الان تفاوت دیالوگ و پازل همینجاست که نمیشه دکمه اسکیپ برای پازل گذاشت، یا باید گذاشتش یا نباید گذاشت :D بعد من همچنان نظرم اینه همه مناطق نباید شبیه هم باشن، یه جا باید پازل باشه، یه جا منظره و یه جای دیگه داستان و لور :D

مگه ما هنوز داستان لیو شروع نشده بود، کل منطقه اش رو گشته بودیم بطالت نبود؟ داستان آرکان کوئست یک رو من اصلا داخل 1.1 رفتم، چون فقط داشتم ول میگشتم ولی بازم چیزی از ارزش های بازی کم نشد :D

حالا سری بعد که یکی نظر داده بود برات میفرستم :D
 
منم نگفتم اکثریت ولی ما هم نمیتونیم تشخیص بدیم که نظر اکثریت چی هست. فقط خود میهویو و اونم صرفا براساس نظرسنجی داخل بازی میدونه فن بیس چی بیشتر میپسندن. اگه مثلا توی این سروی 60 درصد بگن که پازل میخوایم، سری بعدی شک نکن پازل های بیشتری میبینیم و برعکس.

خب الان تفاوت دیالوگ و پازل همینجاست که نمیشه دکمه اسکیپ برای پازل گذاشت، یا باید گذاشتش یا نباید گذاشت :D بعد من همچنان نظرم اینه همه مناطق نباید شبیه هم باشن، یه جا باید پازل باشه، یه جا منظره و یه جای دیگه داستان و لور :D

مگه ما هنوز داستان لیو شروع نشده بود، کل منطقه اش رو گشته بودیم بطالت نبود؟ داستان آرکان کوئست یک رو من اصلا داخل 1.1 رفتم، چون فقط داشتم ول میگشتم ولی بازم چیزی از ارزش های بازی کم نشد :D

حالا سری بعد که یکی نظر داده بود برات میفرستم :D

خوب پس اینکه بگیم به خاطر نارضایتی ها بوده چیز اشتباهیه، چون منکنه تعریفات هم باشه:-"
جدا از اینکه آماده سازی مپ سومرو احتمالا حداقل 2~3 آپدیت قبل بوده و تو این یک ماه اخیر (دامین فیشل و مونا) فیدبک نگرفتن:دی

چیزی که میگی مناطق نباید مثل هم باشن درسته، ولی تا وقتی که ما بالانس خوبی از داستان و لور و پازل و زیبایی توی اینازوما نداشتیم:دی (الان همه ی موارد سومرو lvl up شدن ، ولی خوب یکی دو بخش اومدن پایین و بالانس بهم ریخته به نظرم :دی )

این هویوورس دهن سرویس اگر گوش میداد ، به کزم و اینکومنیا ماموریت روزانه اضافه میکرد(حتی همون ترکوندن بیس و ...) انقدر این مپ ها مظلوم واقع نشن که بعد 100% ، مسیرمون هم بهشون نیفته دیگه:( واقعا حیفه دلیلی آدم نداشته باشه بره اون مناطق...حداقل OSTهای اونجا رو گوش بده یکم :)) :دی

آخه فرق داره لیویی و سومرو ، توی لیویی ماموریت فرعی یافت میشد، هیچ گجت خاصی هم نیاز نداشتی:دی
سومرو بخش زیادی از محتواش پشت گجت ها قفله:-"

+با این دست فرمون بریم جلو همه مناطق آینده رو میشه گفت وضع سومرو رو دارن ، حقیقتا دیدگاه خوبی نیست:-"
اینکه بگیم یک کاربر جدید دوست داره روز اولی بکوبه بره دم در قصر Tsaritsa و ما باید برای این شخص راه رو باز بزاریم یا درجه سختی رو پایین نگه داریم، به نظر من اشتباهه :D
گنشینم مثل بقیه بازی ها سیر داستانی خودش رو داره:دی
همینطور که اونجاها نمیتونی lvl1 پا بزاری تو منطقه ای که دشمن ها ازت 10lvl بالاترن
اینجا ... ما به اون شکل lvlبندی نداریم، ولی با دشمن ها میتونیم سخت تر کنیم قضیه رو:-"

منظورم اینه سختی باید در نظر بگیره کسی که رسیده اینجاها از نظر داستانی بیلد خوبی داره، باید بهش چالش رو بده بازی:دی

حالا زیاد مانور ندیم دیگه روش:p
صرفا نظرم رو در مورد مپ فعلی سومرو و آپدیت 3.0 گفتم، قرار نیست همیشه همه چیز به نظرم پرفکت باشه:-"

---

@Police _ 110
از تابلو reputaion چندتا ماموریت رو زده انجام دادی؟ و کلا چند امتیازی؟
چون میدونم سریع به تهش رسیدی میگم:))
اینجوری که من خودم میبینم کلا یک ماموریت دیگه (و پیدا کردن 12 گل و نقشه گنج) رو فقط دارم که برم دیگه:-"
چیز خاصی تو نقشه، حداقل توی شهرها که گشتم پیدا نکردم:دی

وقت برگشت به بقیه بازی هاست گویا:-"
 
چقدر سریعین شما! :-"
واسه من اکثر لوکیشن ها تو سومرو رو 60 درصده. هنوز Reputation هم باز نکردم. :(
بعد حالا من تو کفم یه عده چجووووری این ماموریت هایی که من زفتم رو همون روز اول تموم کرده بودن:))

یکیش خیلی که فکر کنم دو روز اول تموم کرد همه چیو:دی


آقا!!! نمیشه ناهیدا یهو به تمام قدرتش دسترسی پیدا کنه؟ :-" اگر نلیل استایل کار کنه، قول میدم ویش بزنم براش:دی



1662214927889.jpeg

.
 
از تابلو reputaion چندتا ماموریت رو زده انجام دادی؟ و کلا چند امتیازی؟
چون میدونم سریع به تهش رسیدی میگم:))
اینجوری که من خودم میبینم کلا یک ماموریت دیگه (و پیدا کردن 12 گل و نقشه گنج) رو فقط دارم که برم دیگه:-"
چیز خاصی تو نقشه، حداقل توی شهرها که گشتم پیدا نکردم:D

وقت برگشت به بقیه بازی هاست گویا:-"

از چهارشنبه هفته پیش مریض شدم.. فعلا ترمز دستی بازی رو کشیدم...و فقط دیلی ها رو میرم.

ولی تا جایی که بازی کردم....

IMG_20220904_111850_729.jpg

الان فقط یه گوئست دیگه دارم.. ولی گوئست ها مرحله به مرحله باز میشه...
 
خوب پس اینکه بگیم به خاطر نارضایتی ها بوده چیز اشتباهیه، چون منکنه تعریفات هم باشه:-"
جدا از اینکه آماده سازی مپ سومرو احتمالا حداقل 2~3 آپدیت قبل بوده و تو این یک ماه اخیر (دامین فیشل و مونا) فیدبک نگرفتن:D

چیزی که میگی مناطق نباید مثل هم باشن درسته، ولی تا وقتی که ما بالانس خوبی از داستان و لور و پازل و زیبایی توی اینازوما نداشتیم:D (الان همه ی موارد سومرو lvl up شدن ، ولی خوب یکی دو بخش اومدن پایین و بالانس بهم ریخته به نظرم :D )

این هویوورس دهن سرویس اگر گوش میداد ، به کزم و اینکومنیا ماموریت روزانه اضافه میکرد(حتی همون ترکوندن بیس و ...) انقدر این مپ ها مظلوم واقع نشن که بعد 100% ، مسیرمون هم بهشون نیفته دیگه:( واقعا حیفه دلیلی آدم نداشته باشه بره اون مناطق...حداقل OSTهای اونجا رو گوش بده یکم :)) :D

آخه فرق داره لیویی و سومرو ، توی لیویی ماموریت فرعی یافت میشد، هیچ گجت خاصی هم نیاز نداشتی:D
سومرو بخش زیادی از محتواش پشت گجت ها قفله:-"

+با این دست فرمون بریم جلو همه مناطق آینده رو میشه گفت وضع سومرو رو دارن ، حقیقتا دیدگاه خوبی نیست:-"
اینکه بگیم یک کاربر جدید دوست داره روز اولی بکوبه بره دم در قصر Tsaritsa و ما باید برای این شخص راه رو باز بزاریم یا درجه سختی رو پایین نگه داریم، به نظر من اشتباهه :D
گنشینم مثل بقیه بازی ها سیر داستانی خودش رو داره:D
همینطور که اونجاها نمیتونی lvl1 پا بزاری تو منطقه ای که دشمن ها ازت 10lvl بالاترن
اینجا ... ما به اون شکل lvlبندی نداریم، ولی با دشمن ها میتونیم سخت تر کنیم قضیه رو:-"

منظورم اینه سختی باید در نظر بگیره کسی که رسیده اینجاها از نظر داستانی بیلد خوبی داره، باید بهش چالش رو بده بازی:D

حالا زیاد مانور ندیم دیگه روش:p
صرفا نظرم رو در مورد مپ فعلی سومرو و آپدیت 3.0 گفتم، قرار نیست همیشه همه چیز به نظرم پرفکت باشه:-"

---

@Police _ 110
از تابلو reputaion چندتا ماموریت رو زده انجام دادی؟ و کلا چند امتیازی؟
چون میدونم سریع به تهش رسیدی میگم:))
اینجوری که من خودم میبینم کلا یک ماموریت دیگه (و پیدا کردن 12 گل و نقشه گنج) رو فقط دارم که برم دیگه:-"
چیز خاصی تو نقشه، حداقل توی شهرها که گشتم پیدا نکردم:D

وقت برگشت به بقیه بازی هاست گویا:-"
آره اونم میشه. مثلا توی همین نظرسنجی آخری (که جم داشت، چون من برای مورا نظرسنجی شرکت نمیکنم:-") یه سوالی بود که چرا گنشین رو بازی میکنین؟ و چون فقط 5 تا گزینه میشد انتخاب کرد، مثلا من گزینه پازل رو نزدم. میخوام بگم یعنی اینا هم تاثیر داره و فقط نارضایتی نیست.

اون جزایر تابستونی مثال بود، مناطق قبلی هم پازل داشتن :D

الان تازه منطقه اول هستیم، اینازوما هم منطقه اولش کامل نبود و با همه مناطقش میتونی بگی بالانس داشت :D

آره واقعا حیفه که مثلا دراگون اسپاین ماموریت روزانه داشته باشه ولی اینکونومیا و کزم نداشته باشن :D

دم قصر سزاریتا نره ولی حداقل باید بتونه منطقه اسنژیا رو بگرده وگرنه بازی اوپن ورلد نیست. تازه اینم در نظر بگیر که بازیکن های جدید که میان و کاراکتر جدید میگیرن باید بتونن برن توی مناطقی که متریال آپدیتشون رو بهشون بده.
گنشین درجه سختی داره و درجه سختیش همین ورلد لول هایی هست که هر کس میتونه به اختیار افزایش بده یا نده :D




چقدر این شهر بندری خوبه :x موسیقیش مخصوصا 😍

 
  • Like
Reactions: NHM and tirdad666
آره اونم میشه. مثلا توی همین نظرسنجی آخری (که جم داشت، چون من برای مورا نظرسنجی شرکت نمیکنم:-") یه سوالی بود که چرا گنشین رو بازی میکنین؟ و چون فقط 5 تا گزینه میشد انتخاب کرد، مثلا من گزینه پازل رو نزدم. میخوام بگم یعنی اینا هم تاثیر داره و فقط نارضایتی نیست.

اون جزایر تابستونی مثال بود، مناطق قبلی هم پازل داشتن :D

الان تازه منطقه اول هستیم، اینازوما هم منطقه اولش کامل نبود و با همه مناطقش میتونی بگی بالانس داشت :D

آره واقعا حیفه که مثلا دراگون اسپاین ماموریت روزانه داشته باشه ولی اینکونومیا و کزم نداشته باشن :D

دم قصر سزاریتا نره ولی حداقل باید بتونه منطقه اسنژیا رو بگرده وگرنه بازی اوپن ورلد نیست. تازه اینم در نظر بگیر که بازیکن های جدید که میان و کاراکتر جدید میگیرن باید بتونن برن توی مناطقی که متریال آپدیتشون رو بهشون بده.
گنشین درجه سختی داره و درجه سختیش همین ورلد لول هایی هست که هر کس میتونه به اختیار افزایش بده یا نده :D




چقدر این شهر بندری خوبه :x موسیقیش مخصوصا 😍

نه آخه از سختی پازل های اینا میگید، برای همین میگم این آخریه نمیتونه تاثیر گذار باشه:-"
اونی که به پازل اای قبل اعتراض داشت رو به من نشون بدید تا راهیش کنم بره سمت یوبی سافت:-"

تو این نظرسنجیه من همیشه پازل یکی از گزینه هام هست:)) بقیشم داستان اینا:دی

نه دیگه اینلزونا از همون منطقه اولشم همه چی رو در کنار هم داشت:دی
اصلا از همونجا کف ملت برید چقدر World Questها پیشرفت کردن، در کنارش پازل اینا هم داشت:دی (داستان اصلی هن ملت خیلی هایپ بودن، ولی خوب توی 2.1 یکم خورد تو ذوق ملت:-" )

خیلی بازی های OW ، این چیزا رو دارن:دی حالا یا مثل زمان قدیم مثلا پل بین دو شهر همیشه بالاست ، یا دشمنی میزارن که نتونی نگاهش کنی، یا سبک های دیگه! همین سومرو میگم، مثلا خیلی مناطقش پشت ماموریت آراناراها قفله:-"

در مورد باس حقیقتا اون مشکل رو باید جور دیگه ای رفع کنند :D
یعنی طرف مپ هم باز کنه، نمیتونه احتمالا باس جدید رو بزنه
یا اصلا ممکنه خود باس پشت مرحله ای چیزی قفل باشه
مثلا باس اینکومنیا و کزم در هر صورت قفلن، باس آیاکا و فکر کنم رایدن قفلن ، باس های هفتگی قفلن و چندین باس و متریال دیگه:-"

برای کاربر جدید یا باید کاراکتر درخور در اختیار بزاره که آهسته و پیوسته بیاد جلو(که اونی که کاراکتر جدید گرفته میخواد درجا استفاده کنه) در این حالت بازی یا مثلا تو شاپ برای 1 پنج ستاره، مثلا تو یک ماه اول ورود کاربر، باید بهش متریال مثلا تا LVL60~70 اون کاراکتر 5* رو بده(یا تو ایمیل، یه جوری برسونه به هر حال)
یا قابلیت تبدیل متریال ... که این زیاد جالب نیست و کاربرای قدیمیم دیگه شاید باس جدید رو نزنند :دی

همچنان به نظرم یک سطح نگه داشتن کل بازی، اتفاق جالبی نیست، اونم وقتی بازی داره میره جلو:-"
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or