Multi Platform Genshin Impact

سازنده
miHoYo
تاریخ انتشار
September 2020
ناشر
miHoYo
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
a487e1344b14e77fd3894b4e43464bd5.png


Genshin Impact یک بازی Open World Action-RPG (نقش آفرینی-اکشن جهان باز) هست که در یک دنیای فانتزی به اسم Tevyat روایت میشه.
Genshin Impact در واقع از روی یک مانهوا(Manhwa ) در حال پخش به همین نام ساخته شده.
همین اول بهتره بدونید که بازی کاملا رایگان هست Free To Play
این هم باید بدونین که بازی MMO نیست، برای همین تو همین بخش PC معرفی میکنم.


genshin-impact-final-closed-beta-trailerLOW.jpg
از ویژگیهای بازی میشه به گرافیک بر پایه انیمه ایِ فوق العاده زیبا که برپایه انجین Unity ساخته شده ، دنیای بزرگ قابل اکتشاف، به همراه مبارزات برپایه جادوهای Elemental و کمبوهای دیدنی نام برد.
به موارد بالا یک داستان جذاب،تعدد شخصیتها و گیم پلی الهام گرفته از The Legend of Zelda: Breath of the Wild اضافه کنید.
همه اینها باعث شده بازی به معجونی عجیب ولی واقعی تبدیل بشه، بازیی که هر طرفدار اهل انیمه ای برای سالها آرزوی ساخت همچین بازی داشته.



بازی شامل مناظر وسیع، شهرهای با تنوع فرهنگی متفاوت و دانجن های متفاوت میشه.

شما تحت نام "The Traveler" در ابتدا باید بدنبال یکی از اعضای خانوادتون که مدتهاست مفقود شده و ازش خبری ندارید بگردید و بعد از پیوستن به هم، به رمزوراز دنیای Tevyat پی ببرید و کشف کنید.

مخصGenshin-Impact-Switch_01-14-20.jpg
در این مسیر شما یک همراه به اسم Paimon دارید که در طی مراحل شمارو راهنمایی میکنه که توسط AI کنترل میشه.
در ادامه شما میتونید با ایجاد پارتیهای 4 نفره بهمراه دوستان که هرکدوم تخصخص در یکی از عناصر المنتال (آب،خاک،آتش و...) دارن به تجربه بازی بپردازید.



سازنده بازی یک کمپانی چینی هست به اسم miHoYo که با ساخت این بازی در واقع کلاس درسی برای کمپانیهای ژاپنی برپاکرده که سالهای زیادی میخواستن به هرآنچه که GI ارائه میده برسن.
پلتفرم هایی که این بازی برای اونها منتشر شده PC-PS4-Nintendo Switch-Android-iOS
تاریخ انتشار پس فردا 28 سپتامبر 2020 هست واز همین الان میتونین پریلود شروع کنین.
حجم بازی حدود 11 گیگ هست.
بروز میشه.....


=====================
اگه تنهایی بازی میکنین و دنبال یک دوست ایرانی میگردین که تو بازی پدرتون دربیاره و رو اعصابتون راه بره، نام کاربری بچه های بازیسنتر Addکنین :D
User ID کاربران بازیسنتر:
@PipBoy3000_v2
UID=700780251
سرور EU
=====
@Rattle.Snake
UID=700140549
سرور EU
=====
@BoxBox
UID=700503323
سرور Eu
=====
@Rohshen
UID=703998496
سرور EU
=====
@batman0
UID=704589664
سرور EU
=====
@ce7en44
UID=701036823
سرور EU
=====
@orginal.prince
UID=805761569
سرور آسیا
=====
@mahdi_1m1
UID=605487934
سرور US
=====
@L.o.s
UID=706729189
سرور EU
=====
@( Layken )
UID=612205993 --- PlayStation 4
سرور US
 
آخرین ویرایش:
یکی از نکات مثبت گنشین اینه که در طول زمان ، پیشرفت NPCها رو هم میبینیم! یا تو ایونت های بعدی میان و ... کلا داستان زندگیشون جلو میره:x

یکی دیگه از این جماعت هم توی این آپدیت باز داستانش جلو رفته!

 
تازه رسیدم به نیلو و دحیه.داره از محیط جنگلی و سومرو خوشم میاد.البته حسی که وارد اینازوما شدم ندارم هنوز.چون خیلی زیبا بود اونجا بنظرم
حالا من برعکسم، با اینکه از تم ژاپن و Color Palette اینازوما بیشتر خوشم میاد، ولی محیط سومرو حس بهتری بهم میده :D

یکی از نکات مثبت گنشین اینه که در طول زمان ، پیشرفت NPCها رو هم میبینیم! یا تو ایونت های بعدی میان و ... کلا داستان زندگیشون جلو میره:x

یکی دیگه از این جماعت هم توی این آپدیت باز داستانش جلو رفته!

همین که با ریلیز ریجن جدید جا و دیالوگ NPC های ریجن های قبلی رو تغییر میدن و چست جدید اضافه میکنن جای شکر داره :D
 
  • Like
Reactions: ce7en44
طبق لیک ها هیثم ۳.۶ به بعد میاد . بایژو هم قرار بوده توی ۳.۴ و ایونت لنترن رایت بیاد با یائو یائو ولی کیت بایژو رو کلا خراب کردن از نو دارن میسازن 😂🤦اون قسمت هیل با المنتال مستری بایژو رو دادن به یائو یائو و خوده بایژو مشخص نیست کی میاد . بایژو داینسلف رو چلنج کرده هرکدوم زود تر ریلیز بشه باخته 😂🤦
 
  • Like
Reactions: ce7en44 and NHM
خوب من با هزار بدبختی بالاخره کوئست های آراناراها رو تموم کردم! (همانا دهانشان سرویس!!!! :-" )

گفتم میخوام نقد کنم، نقد میکنم:دی

بخش داستانی سومرو اون هایپ و اکشن اینازوما رو نداشت ، و خیلی هم همه چیش یکهویی بود(یعنی اکت دوم وارد میشدی، تا تموم نمیشد، نمیتونستی کاری بکنی برای همین زود تموم شد داستان انگار:-" )
ولی در مجموع کاراکترهای دوست داشتنیه بهتری داشت!
چه اونایی که قراره قابل بازی بشن، چه NPCها ، خیلی جذاب تر از اینازوما بودن:-" و در مجموع من اینو بیشتر دوست داشتم:دی

مپ بازی شدیدا خوشگله! اینازوما هم وقتی اومد WoW بودیم! ولی اینجا اصلا یه وضعیه:دی ، مخصوصا توی غارها که یکهو یه چیزایی میبینه آدم کفش میبره:دی
جا به جایی توشم خیلی راحت و خوبه:دی
معماری چه داخلی و چه نمای ساختمون ها عالیه! و دقیقا هم فهمیدن و خودشونم به معمارشون دارن مینازن و حتی چندجا اشاره شد که جاذبه گردشگریه اصلا :))


OSTها فوق العاده ن! شاید یک دلیلش آشناتر بودن ما با سازها باشه، ولی اصلا سازهای این سمت یه حس سر زندگی بیشتری دارن!
مثلا اینو دریابید!

عشق منه این آهنگه:دی به قول ملت دوست داریم شیلد ژانگ لی بزنی، با خیال راحت آهنگ گوش بدیم:))


طراحی دشمن ها و انیمیشن هاشون که حسابی دیدید خارج از مبارزه چقدر روشون کار شده حتما عالین:x
---

ولی خوب انتقاد هم دارم:-"

ماموریت های فرعی هنوز برام اونقدر جذاب نبودن!
صرفا با ماموریت کازاری که همون آپدیت 2.0 اومد بخوام مقایسه کنم، کازاری خیلی کاراکتر جذاب تری بود تا آراناراها!

این آراناراها هم اینکه خیلییی زیاد بود ماموریت هاشون، هم اینکه اکثرا اونقدر جذاب نبودن (به نظرم بهترینش منطقه Ruin Guard بود:-" ) ، و آخرای ماموریت های کلی:-"

این آراناراها رو فاکتور بگیریم، کلا فکر کنم فقط دوتا ماموریت فعلا دیدم که انسان داشته باشه توش!(فقط انسان باشه:-" ) کلا خیلیییییی از فضای انسانی دور شدیم سر اینا! خیلییییییی :-"
انشاالله تو منطقه 3.1 دیگه نباشن تا حالا xآپدیت بعد ایونتی چیزی باهاشون داشته باشیم:-"
فکر کنم تنها بخش داستانی هست که میگم خوش به حال اونایی که دیرتر سومرو رو میزنند، یکم محتوای سومرو بیشتر میشه، لازم نیست 50تا ماموریت اینا رو پشت هم برن:دی


ولی مشکل اصلیه منطقه سومرو برای من اینه که فاقد پازله! کلهم اجمعین پازل نداره سومرو :|
یه نقشه گنجی داره ، با اون مسیر گل ها که پازل درجه easyه :(
نمیگم در حد جزیره مونا باشه پازل هاش:-"

ولی الکترو سیلی ها و اون مکعب خای اینازوما باز خوب بودن! حداقل 4تا آزمون خطایی آدم میکنه بفهمه کدوم مکعب ها با هم حرکت میکنند و این چیزا...
اینجا هیچ! نشونه بگیر فلان جا (با مسیر مشخص)، ساز بزن(با نوت مشخص) ... هیچ هیچ هیچ واقعا:دی
برای من که همیشه پازل ها جزو نکات مثبت گنشین هست، این بخش مپ سومرو ناامیدم کرد:( :-"

با حتی مواردی مثل اون شمشیرهایی که رعد و برق میخوردن و دوئل میومد و اینا هم اینجا ندیدم :-"
کلا سومرو هرچقدر از نظر هنری بالاتره ، به نظرم از نظر موارد گیم پلیی پایین تره انگار:-" (جز قابلیت اسپایدرمن :دی )

بالا خط آخر در مورد دشمن ها گفتم
اینجا اضافه کنم که... ضعیفن:(
دوست داشتم خاطرات اولین باری که رفتیم اینازوما زنده بشه:-"
 
یکی از نکات مثبت گنشین اینه که در طول زمان ، پیشرفت NPCها رو هم میبینیم! یا تو ایونت های بعدی میان و ... کلا داستان زندگیشون جلو میره:x

یکی دیگه از این جماعت هم توی این آپدیت باز داستانش جلو رفته!

گفتم ویدئو شاید جدی باشه :))
طبق لیک ها هیثم ۳.۶ به بعد میاد . بایژو هم قرار بوده توی ۳.۴ و ایونت لنترن رایت بیاد با یائو یائو ولی کیت بایژو رو کلا خراب کردن از نو دارن میسازن 😂🤦اون قسمت هیل با المنتال مستری بایژو رو دادن به یائو یائو و خوده بایژو مشخص نیست کی میاد . بایژو داینسلف رو چلنج کرده هرکدوم زود تر ریلیز بشه باخته 😂🤦
بهتر، یه هیلر دندرو واقعا لازمه و یائویائو هم راحتر میشه گرفت (علاوه بر اینکه کاوایی تر هم هست:D)
خوب من با هزار بدبختی بالاخره کوئست های آراناراها رو تموم کردم! (همانا دهانشان سرویس!!!! :-" )

گفتم میخوام نقد کنم، نقد میکنم:D

بخش داستانی سومرو اون هایپ و اکشن اینازوما رو نداشت ، و خیلی هم همه چیش یکهویی بود(یعنی اکت دوم وارد میشدی، تا تموم نمیشد، نمیتونستی کاری بکنی برای همین زود تموم شد داستان انگار:-" )
ولی در مجموع کاراکترهای دوست داشتنیه بهتری داشت!
چه اونایی که قراره قابل بازی بشن، چه NPCها ، خیلی جذاب تر از اینازوما بودن:-" و در مجموع من اینو بیشتر دوست داشتم:D

مپ بازی شدیدا خوشگله! اینازوما هم وقتی اومد WoW بودیم! ولی اینجا اصلا یه وضعیه:D ، مخصوصا توی غارها که یکهو یه چیزایی میبینه آدم کفش میبره:D
جا به جایی توشم خیلی راحت و خوبه:D
معماری چه داخلی و چه نمای ساختمون ها عالیه! و دقیقا هم فهمیدن و خودشونم به معمارشون دارن مینازن و حتی چندجا اشاره شد که جاذبه گردشگریه اصلا :))


OSTها فوق العاده ن! شاید یک دلیلش آشناتر بودن ما با سازها باشه، ولی اصلا سازهای این سمت یه حس سر زندگی بیشتری دارن!
مثلا اینو دریابید!

عشق منه این آهنگه:D به قول ملت دوست داریم شیلد ژانگ لی بزنی، با خیال راحت آهنگ گوش بدیم:))


طراحی دشمن ها و انیمیشن هاشون که حسابی دیدید خارج از مبارزه چقدر روشون کار شده حتما عالین:x
---

ولی خوب انتقاد هم دارم:-"

ماموریت های فرعی هنوز برام اونقدر جذاب نبودن!
صرفا با ماموریت کازاری که همون آپدیت 2.0 اومد بخوام مقایسه کنم، کازاری خیلی کاراکتر جذاب تری بود تا آراناراها!

این آراناراها هم اینکه خیلییی زیاد بود ماموریت هاشون، هم اینکه اکثرا اونقدر جذاب نبودن (به نظرم بهترینش منطقه Ruin Guard بود:-" ) ، و آخرای ماموریت های کلی:-"

این آراناراها رو فاکتور بگیریم، کلا فکر کنم فقط دوتا ماموریت فعلا دیدم که انسان داشته باشه توش!(فقط انسان باشه:-" ) کلا خیلیییییی از فضای انسانی دور شدیم سر اینا! خیلییییییی :-"
انشاالله تو منطقه 3.1 دیگه نباشن تا حالا xآپدیت بعد ایونتی چیزی باهاشون داشته باشیم:-"
فکر کنم تنها بخش داستانی هست که میگم خوش به حال اونایی که دیرتر سومرو رو میزنند، یکم محتوای سومرو بیشتر میشه، لازم نیست 50تا ماموریت اینا رو پشت هم برن:D


ولی مشکل اصلیه منطقه سومرو برای من اینه که فاقد پازله! کلهم اجمعین پازل نداره سومرو :|
یه نقشه گنجی داره ، با اون مسیر گل ها که پازل درجه easyه :(
نمیگم در حد جزیره مونا باشه پازل هاش:-"

ولی الکترو سیلی ها و اون مکعب خای اینازوما باز خوب بودن! حداقل 4تا آزمون خطایی آدم میکنه بفهمه کدوم مکعب ها با هم حرکت میکنند و این چیزا...
اینجا هیچ! نشونه بگیر فلان جا (با مسیر مشخص)، ساز بزن(با نوت مشخص) ... هیچ هیچ هیچ واقعا:D
برای من که همیشه پازل ها جزو نکات مثبت گنشین هست، این بخش مپ سومرو ناامیدم کرد:( :-"

با حتی مواردی مثل اون شمشیرهایی که رعد و برق میخوردن و دوئل میومد و اینا هم اینجا ندیدم :-"
کلا سومرو هرچقدر از نظر هنری بالاتره ، به نظرم از نظر موارد گیم پلیی پایین تره انگار:-" (جز قابلیت اسپایدرمن :D )

بالا خط آخر در مورد دشمن ها گفتم
اینجا اضافه کنم که... ضعیفن:(
دوست داشتم خاطرات اولین باری که رفتیم اینازوما زنده بشه:-"
قبلا هم گفتم، تمام اینا در پاسخ به ناله هایی بوده که پلیربیس همیشه داخل نظرسنجی ها و فروم ها میکردن :Dدر واقع این همون نتیجه گوش کردن به حرف پلیرها بوده:D
همین فردا fix ـش میکنن


من بیچاره :-s
البته چیز مهمی هم نیست، همون کار گجت صندوق یاب رو میکنه ولی با سرعت بیشتر:D
ظاهرا فقط صندوق هایی که آشکار هستن هم نشون میده :D
البته اگه داخل منطقه های دیگه که گجت صندوق یاب ندارن هم کار کنه، اونوقت قضیه فرق میکنه :-"
 
  • Like
Reactions: NHM
البته چیز مهمی هم نیست، همون کار گجت صندوق یاب رو میکنه ولی با سرعت بیشتر:D
ظاهرا فقط صندوق هایی که آشکار هستن هم نشون میده :D
البته اگه داخل منطقه های دیگه که گجت صندوق یاب ندارن هم کار کنه، اونوقت قضیه فرق میکنه

رفتم تست کردم... مثل خود تیناری بدردنخوره
باید خیلی به جعبه نزدیک باشی.. مثلاً تو فاصله ی ۱۰ متری... بالا و پایین بودنش خیلی مهم نیست تو بعضی جاها.
بعد باید هم مسیر جعبه تیر رو بزنی تا کمونه کنه.. اگه یه خورده اونطرف تر بزنی... اصلا کمونه نمیکنه. خیلی درده سر داره...

طرف هم یه طور فیلم گرفته که فک کنی تیناری چقدر خفنه... ولی واقعاً اینطوری نیست... اشغاله... ازش متنفرم :D
 
آخرین ویرایش:
رفتم تست کردم... مثل خود تیناری بدردنخوره
باید خیلی به جعبه نزدیک باشی.. مثلاً تو فاصله ی ۱۰ متری... بالا و پایین بودنش خیلی مهم نیست تو بعضی جاها.
بعد باید هم مسیر جعبه تیر رو بزنی تا کمونه کنه.. اگه یه خورده اونطرف از بزنی... اصلا کمونه نمیکنه. خیلی درده سر داره...

طرف هم یه طور فیلم گرفته که فک کنی تیناری چقدر خفنه... ولی واقعاً اینطوری نیست... اشغاله... ازش متنفرم :D
پس هیچی اینم بدرد نمیخوره :D

هنوزم بهترین ویژگی مال پازل حل کردن یائه هست، یعنی سر اون پازل های اینازوما منو نجات داد، فقط حیف که یکم دیر اومد :D
 
پس هیچی اینم بدرد نمیخوره :D

هنوزم بهترین ویژگی مال پازل حل کردن یائه هست، یعنی سر اون پازل های اینازوما منو نجات داد، فقط حیف که یکم دیر اومد :D

به خدا حاظرم که با یه سلاح the bell عوضش کنم... یه ست ارتیفکت دندرو لول ۲۰ هم روش میدم...فقط این نکبت از اکانت ام پاک بشه :D

حتی ارزش خرج کردن متریال تا لول ۲۰ رو هم نداره که ویش آبی ش رو بگیرم
 
به خدا حاظرم که با یه سلاح the bell عوضش کنم... یه ست ارتیفکت دندرو لول ۲۰ هم روش میدم...فقط این نکبت از اکانت ام پاک بشه :D

حتی ارزش خرج کردن متریال تا لول ۲۰ رو هم نداره که ویش آبی ش رو بگیرم
تایناری اینقدر هم بد نیست موضعت نسبت به این بدبخت خیلی شدیده 😂🤦
 
تایناری اینقدر هم بد نیست موضعت نسبت به این بدبخت خیلی شدیده 😂🤦
علاوه بر جنسیت، فکر کنم مشکل خلیل دیزاینش هم باشه

شخصا منو یاد ساکارز میندازه و از جفتشون بدش میاد :D

منم همینطور، ولی ساکارز زیادی قویه تو ابیس بعضی وقتا استفاده میکنم :-"
 
قبلا هم گفتم، تمام اینا در پاسخ به ناله هایی بوده که پلیربیس همیشه داخل نظرسنجی ها و فروم ها میکردن :Dدر واقع این همون نتیجه گوش کردن به حرف پلیرها بوده:D
البته گفتم منم پلیزبیس متفاوتی رو دیدم:p

ولی بخشی از پلیر بیسی که بخواد بکی از مشخصه های بارز بازی رو حذف کنه باید زد تو سرشون:-"
حقیقتا اگر قراره منطقه جدید فقط تو طراحی هنری خلاصه بشه به شدت کار عبث و بیهوده ای هست:-"
و اگر قراره جم همینجوری بدن و چالشی هیچی نداشته باشه، زحمت بکشن بزارنش تو ماموریت ها، کلا حذف کنند دیگه! چه کاریه بیخود وقت نلت رو بگیرن:-"

بخواد آپدیت 3.1 هم اینجوری بشه، من که به نظرم در مجموع آپدیت های اینازونا که هر کدوم یه سیستم جدید و پازل های متنوع ارائه میدادن، گزینه بهتریه:دی
 
تایناری اینقدر هم بد نیست موضعت نسبت به این بدبخت خیلی شدیده 😂🤦
چرا خیلی بده با اون گوشاش...

الکی هم براش کلاس میذاریم میگیم تیناری... همون تیغناری هم از سرش زیاده.

علاوه بر جنسیت، فکر کنم مشکل خلیل دیزاینش هم باشه

شخصا منو یاد ساکارز میندازه و از جفتشون بدش میاد :D

منم همینطور، ولی ساکارز زیادی قویه تو ابیس بعضی وقتا استفاده میکنم :-"

دلیل اول که نیازی نیست توضیح زیاد بدم...شوجو نیست :D
همین یه دلیل کافیه که من از به شخصیت منتفر بشم... همینطور که از الهیسم هم خوشم نمیاد :)
الانه که امیراکیبا بیاد وسط

بعد مدل موهاش رو اصلا دوست ندارم...گوشهاش زیادی بزرگه...گوش خفاش رو به توان ۱۰ زدن روی سرش.
دست لباسش هم مثل کولی های دوره گرد میمونه

در مورد دوبله ش چیزی نمیگم چون برای دوبلورش احترام قائلم :D

ساکروز مصیبت زندگی منه ~X(

IMG_20220904_000448_958.jpg
 
آخرین ویرایش:
دست لباسش هم مثل کولی های دوره گرد میمونه
بلانسبت کولی(Collei) :D :))

IMG_20220904_000448_958.jpg
C10 :))

paimon.moe درست شد؟ مثل سابق یه لینک میدی تمام؟ :D :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or