Multi Platform Gears of War: Reloaded

سازنده
The Coalition
تاریخ انتشار
۲۶ آگوست ۲۰۲۵ (۴ شهریور ۱۴۰۴)
ناشر
Xbox Game Studios
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 5
  3. Xbox Series X|S
zfv7qagf.jpg
XBOX ^^ PS5 ^^ Steam
نسخه اول Gears of War ، با بازسازی وفادارانه و بهینه‌سازی بومی برای پلتفرم‌های بیشتر، تحت عنوان Gears of War: Reloaded، بازگشته است.
Gears of War: Reloaded در تاریخ ۲۶ آگوست ۲۰۲۵ (۴ شهریور ۱۴۰۴) با قیمت ۳۹.۹۹ دلار (قیمت پایه) برای کنسول‌ های ایکس‌ باکس سری ایکس و اس، پلی‌ استیشن ۵ و استیم منتشر خواهد شد و از همان روز اول با اشتراک‌ های Game Pass Ultimate یا PC Game Pass در دسترس خواهد بود.
بازی از قابلیت بازی بین پلتفرمی و پیشرفت بین پلتفرمی در تمام پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند. طرفداران ایکس‌باکس که نسخه دیجیتالی Gears of War: Ultimate Edition را دارند، یک به‌روزرسانی رایگان به Gears of War: Reloaded دریافت می‌کنند.

ss_5368f3330c76a5a29a988fb12445f7003c3e4ebe.1920x1080.jpg ss_ac215fe58c1ad492f3d392030a8cbc3f0c90a86d.1920x1080.jpg ss_68098fea17ebcd49973ed0489d62c30a4d9faf52.1920x1080.jpg
بازی شامل تمام محتوای Gears of War: Ultimate Edition است و کامل‌ترین نسخه از بازی اصلی تا به امروز را ارائه می‌دهد. بازیکنان بدون هیچ هزینه اضافی، بلافاصله به تمام محتوای قابل دانلود پس از انتشار دسترسی خواهند داشت - این شامل بخش کمپین، تمام نقشه‌ها و حالت‌های چند نفره و فهرست کاملی از شخصیت‌های کلاسیک و آیتم‌های تزئینی است که از طریق پیشرفت در بازی قابل باز شدن هستند. بخش داستانی از co-op پشتیبانی می‌کند و بخش آنلاین تا ۸ بازیکن را پشتیبانی می‌کند. با قابلیت بازی بین پلتفرمی در تمام پلتفرم‌ها، شما و دوستانتان می‌توانید بدون توجه به محل بازی، با هم متحد شوید , نیازی به حساب مایکروسافت نیست.
ویژگی های این ریمستر:​
  • رزولوشن 4K
  • 60 فریم بر ثانیه در بخش داستانی
  • 120 فریم بر ثانیه در بخش چند نفره
  • HDR
  • دالبی ویژن و دالبی اتموس 7.1.4
  • صوتی سه‌بعدی فضایی 7.1.4
  • نرخ نوسازی متغیر (VRR)
  • بافت‌های بازسازی‌شده
  • جلوه‌های بصری پس‌پردازش پیشرفته
  • سایه‌ها و بازتاب‌های بهبودیافته
  • رزولوشن بالا با آنتی‌ آلایزینگ بهبودیافته
  • بدون صفحه بارگذاری در طول بخش داستانی

 
آخرین ویرایش:
خیلی جالبه بعضی از بازی ها واقعا یه جوری و با یه سلیقه ساخته شدن که مثل قالیچه دست باف هر چی ازشون بگذره ارزشمند تر میشن
بازی ـرو روی درجه سختی آخر که فکر کنم Insane باشه دارم میرم و خوب جدا از اینکه واقعا سخته اما یه لذت خاصی توشه
روایت داستان دقیقا با Level Design هم خوانی داره و خوب برای من که اکثرا بیشتر از شاید 1-2 ساعت نمیشینم یکراست پای بازی مثل سریال هایی که میشونتت ، دوست داری هی ببینی بعدش بازی چه چیزی تدارک دیده برات

1.jpg 3.jpg 2.jpg

:x:x:x
 
واقعا گیرز نسبت به خیلی از بازیهای زمان خودش خیلی بهتر عمر کرده و گیم پلیش قدیمی نشده.
بحث کنسول وارز و... نیست و اصلا نمیخوام مقایسه کنم.
ولی الان برید گیم پلی و خروجی آنچرتد 1 رو ببینین خیلی بیشتر قدیمی به نظر میرسه تا مثلا گیرز 1.
این رو حتی میتونم در مورد آنچرتد 2 و گیرز 2 هم بگم.

حالا نه فقط آنچرتد ، گیرز نسبت به خیلی از بازیهای دیگه نسل هفت همچنان سرتره و میتونه تو 2025 همچنان قابل بازی باشه.
 
واقعا گیرز نسبت به خیلی از بازیهای زمان خودش خیلی بهتر عمر کرده و گیم پلیش قدیمی نشده.
بحث کنسول وارز و... نیست و اصلا نمیخوام مقایسه کنم.
ولی الان برید گیم پلی و خروجی آنچرتد 1 رو ببینین خیلی بیشتر قدیمی به نظر میرسه تا مثلا گیرز 1.
این رو حتی میتونم در مورد آنچرتد 2 و گیرز 2 هم بگم.

حالا نه فقط آنچرتد ، گیرز نسبت به خیلی از بازیهای دیگه نسل هفت همچنان سرتره و میتونه تو 2025 همچنان قابل بازی باشه.
مطمئنی اگر آنچارتد هم ریمیک میشد این حرفو بازم میزدی؟ دی:
رسما داری یه ریمستر/ ریمیکِ ریمیک رو باهاش مقایسه میکنی دی:
لطفا فقط آخر پستتون نگید دنبال کنسول وار یا فن بازی نیستین ، راحت باشید چون سوابق مشخص هست
 
مطمئنی اگر آنچارتد هم ریمیک میشد این حرفو بازم میزدی؟ دی:
رسما داری یه ریمستر/ ریمیکِ ریمیک رو باهاش مقایسه میکنی دی:
لطفا فقط آخر پستتون نگید دنبال کنسول وار یا فن بازی نیستین ، راحت باشید چون سوابق مشخص هست
من چه کاری به ریمیک دارم؟
خود بیس بازیها رو میگم و گیم پلیشون.
از گرافیک که نگفتم.

زبان طراحی مراحل و گیم پلی رو میگم.
بحث اینه که گیم پلی یه بازی از 2006 همچنان به روزه و خوب عمر کرده و خیلی از بازیهای اون دوره اینطور نیستن.
از پلی استیشن و آنچرتد مثال زدم که یه بازی AAA و انحصاری رو جلوش قرار داده باشم.
حالا خوبه سبک دوتا بازی کاملا جداست و اصلا قابل مقایسه نیستن.

اگه نظرت غیر اینه خب دلایل خودت رو بنویس ، این تریگر شدنها به خاطر پلتفرم به خاطره ها پیوسته ها.
تموم شد رفت پی کارش.

ولی حتما از سوابقم بگو که به خودم یادآوری بشه و باقی هم متوجه بشن.
 
من چه کاری به ریمیک دارم؟
خود بیس بازیها رو میگم و گیم پلیشون.
از گرافیک که نگفتم.

زبان طراحی مراحل و گیم پلی رو میگم.
بحث اینه که گیم پلی یه بازی از 2006 همچنان به روزه و خوب عمر کرده و خیلی از بازیهای اون دوره اینطور نیستن.
از پلی استیشن و آنچرتد مثال زدم که یه بازی AAA و انحصاری رو جلوش قرار داده باشم.
حالا خوبه سبک دوتا بازی کاملا جداست و اصلا قابل مقایسه نیستن.

اگه نظرت غیر اینه خب دلایل خودت رو بنویس ، این تریگر شدنها به خاطر پلتفرم به خاطره ها پیوسته ها.
تموم شد رفت پی کارش.

ولی حتما از سوابقم بگو که به خودم یادآوری بشه و باقی هم متوجه بشن.
حرفت بنظر منم درسته کلا از نسل ۷ کنترل ها و بعضی المان های گیمپلی به قدری استاندارد های صنعت شدند که چیز خاصی برای این بازی ها عوض نشده.

حداقل Gears4 بزرگترین مشکلش تکراری بودنش بود. وگرنه واقعا گیمپلی لوپ گیرز 3 بخاطر لول دیزاین بسیار قوی خیلی قدرتمند و با اندیشه پشتش ساخته شده بود.

من الان هرچی ویدیو حتی از MGS DELTA میبینم با اینکه یک سری چیزای گیمپلی قدیمی بودن. اینقدر بازی با عشق و علاقه ساخته شده که همین الانشم ده هیچ از خیلی از بازی های الان بهتره.
یعنی من با خودم میگفتم چقدر بازیای اونموقع با اینکه اصلا بودجه الان رو نداشتند پویا و لذت بخش بودند.
 
من بر اساس ویدئو یا خاطره و انتزاعی نظر نمیدم، همچنان این بازی ها تو پلی لیستم هستند و بر اساس بازی کردنم نظر میدم،

این که گرز قدیمی نشده ولی انچارتد قدیمی شده، نظر شخصی هست، مطلقا فکت نیست، نظر شخصی هم حق هرکسی هست و به شدت این حق محترم... سریع بحث رو سمی نکنید و نظر شخصی ملت رو تخریب نکنید...

مثلا نظر شخصی من:

من گرز رو اولین بار لانچ بازی کردم رو کنسول پسر داییم، 2007 رو کنسول خودم ترکوندم، 2015 (فکر کنم) التیمیت رو زدم، پارسالم التیمیت رو دوباره بازی کردم رو اینسین، و به شدت لذت بردم، مطلقا بازی برام قدیمی نشده بود و انگار داشتم برای اولین بار بازی میکردم،

انچارتدم همینطور، اولین بار رو پی اس تری زدم چندین بار، بعد ریمستر ها رو 4، انچارتد 1 رو بالای 10 بار تموم کردم، احتمالا 13 14 بار، اخرین بار 2 سال پیش رو پی اس تری دوباره پلتش کردم 2 پلی ترو پشت هم رفتم نسخه اریجینال پی اس تری قائدتا، قبل اینم 2021 نسخه ریمستر رو اسپیدران کردم برای تروفی اسپید ران، همین الانم یک پلی ترو جدید رو پی اس 5 دارم (بروتال) و همچنان بینهایت ازش لذت میبرم، مطلقا به نظرم انچارتد گیم پلیش در مقایسه با گرز اف وار، کهنه و قدیمی نشده، جفت بازی ها به نسبت استاندارد های روز کمی کهنه به نظر میرسند، ولی اصلا اینطوری نیست که بگیم گرز اف وار قدیمی نشده ولی انچارتد شده،

انچارتد 2 که هیچی، هنوزم میشه به عنوان یک سوپر بازی در نظر گرفتش، اتفاقا ایشونم 2 سال پیش رو پی اس تری برای بار احتمالا +10 رفتم، فقط پلت نشد چون سرور ها خاموشه و 2 تروفی انلاین داره،

نظر شخصی طبیعتا میتونه هرطوری باشه، اما واقعا نمیشه مقایسه کرد و گفت انچارتد قدیمی شده و گرز نشده، به نظر من، هیچ کدومشون نشده،

انچارتد 1 هنوزم میشه به عنوان یک بازی درجه 1 در نظر گرفتش، از روایت به شدت فان بازی، تا گیم پلی، قطعا گان پلی و کامبت یکمی قدیمی شده، گرافیک و انیمیشن و فیزیک خیلی جاهای بازی الان اوت دیتد هست مخصوصا برای کسی که اولین بار میخواد الان بازی کنه، کمااینکه گرز 360 هم کابتش یکمی قدیمی شده و استاندارد هارو نداره و این بدیهیه 2+2=4، همچنین گرافیکش...

جفتشون شاهکار هستند، مقایسه به نظرم اشتباست...

* بعد انچارتد 1، 2 و 3 هم برای بروتال و یک سری ادیشنال تروفی، باید بازی کنم، منظور نسخه ریمستر، در واقع این تروفی ها بهانه هستند تا دوباره برم سراغ بازی و عشق کنم...

*بزرگ ترین مشکل گرز های جدید فارغ از کرکتر، به نظرم بیشتر سند باکس و وسیع شدن بازی هست که اون ساختار مرحله مرحله یونیک 3گانه درش کمی کمرنگ شده، اینم سلیقه است، چون مدرن شدن ساختار بازی قطعا برای خیلی ها قوت هست، من با جفت حالت ها حال میکنم....

** ارتباط با بازی خیلی به این ربط داره که در زمان خودشم بازی کردیم، یا فقط بعد 5 10 15 20 سال برای اولین بار بازی کردیم....
 
آخرین ویرایش:
من بر اساس ویدئو یا خاطره و انتزاعی نظر نمیدم، همچنان این بازی ها تو پلی لیستم هستند و بر اساس بازی کردنم نظر میدم،

این که گرز قدیمی نشده ولی انچارتد قدیمی شده، نظر شخصی هست، مطلقا فکت نیست، نظر شخصی هم حق هرکسی هست و به شدت این حق محترم... سریع بحث رو سمی نکنید و نظر شخصی ملت رو تخریب نکنید...

مثلا نظر شخصی من:

من گرز رو اولین بار لانچ بازی کردم رو کنسول پسر داییم، 2007 رو کنسول خودم ترکوندم، 2015 (فکر کنم) التیمیت رو زدم، پارسالم التیمیت رو دوباره بازی کردم رو اینسین، و به شدت لذت بردم، مطلقا بازی برام قدیمی نشده بود و انگار داشتم برای اولین بار بازی میکردم،

انچارتدم همینطور، اولین بار رو پی اس تری زدم، بعد ریمستر ها رو 4، انچارتد 1 رو بالای 10 بار تموم کردم، احتمالا 13 14 بار، اخرین بار 2 سال پیش رو پی اس تری دوباره پلتش کردم 2 پلی ترو پشت هم رفتم نسخه اریجینال پی اس تری قائدتا، قبل اینم 2021 نسخه ریمستر رو اسپیدران کردم برای تروفی اسپید ران، همین الانم یک پلی ترو جدید رو پی اس 5 دارم (بروتال) و همچنان بینهایت ازش لذت میبرم، مطلقا به نظرم انچارتد گیم پلیش در مقایسه با گرز اف وار، کهنه و قدیمی نشده، جفت بازی ها به نسبت استاندارد های روز کمی کهنه به نظر میرسند، ولی اصلا اینطوری نیست که بگیم گرز اف وار قدیمی نشده ولی انچارتد شده،

انچارتد 2 که هیچی، هنوزم میشه به عنوان یک سوپر بازی در نظر گرفتش، اتفاقا ایشونم 2 سال پیش رو پی اس تری برای بار احتمالا +10 رفتم، فقط پلت نشد چون سرور ها خاموشه و 2 تروفی انلاین داره،

نظر شخصی طبیعتا میتونه هرطوری باشه، اما واقعا نمیشه مقایسه کرد و گفت انچارتد قدیمی شده و گرز نشده، به نظر من، هیچ کدومشون نشده،

انچارتد 1 هنوزم میشه به عنوان یک بازی درجه 1 در نظر گرفتش، از روایت به شدت فان بازی، تا گیم پلی، قطعا گان پلی و کامبت یکمی قدیمی شده، گرافیک و فیزیک خیلی جاهای بازی الان اوت دیتد هست، کمااینکه گرز 360 هم کابتش یکمی قدیمی شده و استاندارد هارو نداره و این بدیهیه 2+2=4، همچنین گرافیکش...

جفتشون شاهکار هستند، مقایسه به نظرم اشتباست...

* بعد انچارتد 1، 2 و 3 هم برای بروتال و یک سری ادیشنال تروفی، باید بازی کنم، منظور نسخه ریمستر، در واقع این تروفی ها بهانه هستند تا دوباره برم سراغ بازی و عشق کنم...
حالا بازی اول خدایی قدیمی شده بود ولی این بازی دوم و سوم وحشتناک جادویی بودن. من خودم زیاد فن بازی چهارم نیستم.

همون مکانیکی که دشمن ها رو میزدی اسلحه اشون رو میگرفتی یا کل مراحل صحرا و برفی بازی دوم به قدری خوب هستن که به قول تو اصلا حس کهنگی نمیدن هیچ از خیلی از بازی های حال حاضر بهتر هستند. همین MGS4 هم از خیلی از بازیای حال حاضر بهتر هست.

کلا نسل ۶ تکامل نسل ۷ بود. من نسل ۸ یادم اونقدر گیمپلی انقلابی نمیاد.
آره خیلی بازیای خفن داشتیم ولی حداقل 90% براساس اصول گیمپلی نسل 7 و 6(مثل دوربین RE4) ساخته شدند.
شاید تنها بازی که دیدم سیستم های جدیدی آورد که کلا بازی رو میشد از این رو به اون کرد زلدا جدید بود.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or