Gears Of War: Judgment (پست اول حتما خوانده شود)

همچين ميگى استاد کليف انگار 50 بازى ساخته همشونم 9.5 به بالا گرفتن.

Sent from my ST18i using Tapatalk 2

نه عزیز فقط 3 تا بازی ساخته که هر 3 تا هم میانگین بالای 90 دارن.یه SHADOW COMPLEX هم داره که لنگه نداره توی اکشن های ارکید.

در کارگردانی سبک اکشن بدون ذره ای تردید استاد تمام هست.
 
شدیدا استقبال میشه.

گرافیک بازی که در حد 3 باشه هنوز در نوع خودش بی نظیره،گیم پلی ـشم که حتما خوبه دیگه چی میخواید؟ :دی


پ.ن:به هر کور و کچلی لقبای گنده تر از هیکلشون ندید.
 
نه عزیز فقط 3 تا بازی ساخته که هر 3 تا هم میانگین بالای 90 دارن.یه SHADOW COMPLEX هم داره که لنگه نداره توی اکشن های ارکید.

در کارگردانی سبک اکشن بدون ذره ای تردید استاد تمام هست.

در مورد گیرز کلی چیز میدونم که اگه بگم اینجا تبدیل میشه به خط مقدم:d
 
تاریخ عرضش جالبه 3 ماهه دوم 2013 میاد بازیش :d یعنی در بدترین حالت شب قبل E3 عرضه میشه کلا هرچی هم باشه هم فروش میکنه هم تا تعطیلات 2013 کنسول سرپا نگه میداره
پ.ن:نمایش نسل بعد سال دیگه اصلا کسی نفهمید با این تاریخ انتشار ها ;;)
 
تو این تریلر Rod Fergusson و Quinn Delhoyo هر دو از EPIC گیم میان از بازی حرف میزنن و فکر کنم بازی رو همین ها بسازن و PCF فقط در حد همکاری کار کنه..
 
قیافه کول رو اصلا خوب طراحی نکردن.ولی برد عالی طراحی شده.کلا مثل اینکه همیشه جوونه این بشر از بس که شاده:d
وقایع بازی هم به چند هفته بعد از E-Day برمیگرده و آهنگی که آخر یکی از تریلر بازی پخش کردن مال نسخه یک بود.
این یعنی اینکه به احتمال زیاد جو بازی شبیه نسخه اول میشه که خبر فوق‌العاده خوش‌حال کننده‌ایِ.حداقل برای من:|:d
 
از وجود هرگونه Gears Of War بشدت حمايت ميشه :x

دوستان خبري از مولتي پلتفرم بودن يا حداقل انحصاري بودن نيست ؟؟ من دقت نكردم به كنفرانس ماكرو كه همچين چيزي بيان شد يا نه !!
 
تصاویری جدید از GEOW A






GeOW : J :d
با God of War قاطی کردی :d

از وجود هرگونه Gears Of War بشدت حمايت ميشه :x

دوستان خبري از مولتي پلتفرم بودن يا حداقل انحصاري بودن نيست ؟؟ من دقت نكردم به كنفرانس ماكرو كه همچين چيزي بيان شد يا نه !!


خودشون که گفتن فقط واسه 360 ، ولی چون PCF داره منتشرش میکنه امکان داره واسه PC هم بیاد ، باید منتظر موند.
 
انگار قراره بیشتر شبیه 1 باشه تا 3!:
درود




فرانشایز کلیف بلسزینسکی و تیم اپیک، جایگاه خود را در دنیای ویدیو گیم تثبیت کرده است. شوتر سوم شخصی که به نقطه ای قابل اعتماد برای Microsoft تبدیل گشته، چنانچه نمیتوان از نقش مثبت این بازی در آمار فروش کنسول Xbox 360 و شمار میلیونی بازیکنانی که به فضای Live پیوسته اند، چشم پوشی کرد.
سری Gears Of War به عنوان همراه قدیمی نسل حاضر کنسول ها، وظیفه ای سنگین بر عهده دارد. و هم اکنون برای راضی نگه داشتن هواداران قدیمی خود در حساس ترین لحظه ها گام بر می دارد.
با محبوبیت روز افزون سری، در نسخه سوم بازی شاهد افزایش المان های کژوال پسند به بازی بوده ایم، که به مزاق هواداران قدیمی و هاردکور بازی خوش نیامده است. این المان ها شامل مواردی می شوند که به ساده تر شدن بازی انجامیده و کمی از جذابیت مولتی پلیر بازی کاسته اند.
اما Cliff Bleszinski و اعضای تیم Poeple Can Fly، (که دوباره و بعد از همکاری در ساخت نسخه PC بازی Gears Of War به تیم Epic و Cliff Bleszinski پیوسته اند) قول داده اند که Gears Of War: Judgment، سخت تر، جذاب تر، و همراه با محیطی ترسناک و وحشت آور باشد. آنچنان که هنگام بازی عرق بازیکن را در بیاورد.


Adrian Chmielarz کارگردان تیم People Can fly که سابقه ساخت بازی Bulletstorm را در کارنامه دارند، در مصاحبه ای با X360A می گوید: "ما المان های گیم پلی نسخه های قبل را با قدرت حفظ میکنیم. و صحنه هایی شلوغ تر با دشمنان به مراتب بیشتر خواهیم داشت." و ادامه می دهد: "اساساً شما لحظات دیوانه واری خواهید داشت، زمانی که احساس کنید کنترل اتفاقات از دست شما خارج می شود. در واقع، هر لحظه ممکن است که شما کنترل وقایع را از دست بدهید و شاهد یک شلوغی و هرج و مرج ناب باشید. و این جذابیت جنگ است."
وی حرفهای خود را با این نکته به پایان میرساند که "شما دوباره از لوکاست ها خواهید ترسید."


محیط های شلوغ و سختی بیشتر بازی را می شد از حرفهای Cliff Beszinski در E3 اسنتباط کرد که گفته بود: "ما بازی را زیادی آسان کرده بودیم." و همچنین یاد آور شده بود که "Dark Souls الهام بخش ما برای افزایش درجه سختی بازی است."


آیا Judgment خواهد توانست بهترین بازی در این سری باشد؟ و آیا میتواند محیط های مخوف و ترسناک نسخه های اولیه را بار دیگر برای ما به ارمغان بیاورد؟




http://www.nowgamer.com/news/1441506/gears_of_war_judgment_will_make_you_fear_the_locust_again_dev.html
 
من فکر میکنم تغییرات زیاد فضای بازی توی نسخه سوم بیشتر برای نشون دادن قدرت موتور UE3 بود. و اینکه تبلیغ موتورشون رو بکنن.
محیط 3 هم تجربه خوبی بود، ولی یه جوری اون مخوف ـیت قبل رو نداشت، مخصوصا تو باس فایت هاش ترس اونچنانی نمیگرفتمون :d

بازی چون Prequel هست و از لحاظ داستانی به قبل از نسخه اول میره، باید فضا هم به همون شکل و شمایل برگرده
 
اگه این بازی برا PC هم منتشر بشه ، عمرا من دیگه طرف کنسولهای ماکروسافت برم ....

اصلا حال و حوصله یه سری PC GAMER بیاین و چپو راست درباره AA و DX11 و این داستانهای مسخره حرف بزنن و بازی به گند کشیده بشه ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or