Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
مگه من گفتم واسه خوشگل بودن ازش استفاده میکنن؟:-w بعد یه جوری داری میگی برو مسابقه ببین انگار خودت در جریان نیستی با من داری صحبت میکنی!!!:-w بعد میگی حرفیه ها، مگه ما تا الان بعد از این سابقه پشم به حساب میایم؟:-w :Dاون adapt شدن پلیرها با comp و core هم بر میگرده به هر شخص که چقدر میتونه خودشو با شرایط وفق بده که تو همه شاید یکسان نباشه اونجاست که فرق Comp با Core معلوم میشه، واسه ما هم جای نگرانی نیست اینو مطمئن باش، بعدش من اصلا متوجه نمیشم این همچین مساله ای نیست که انقدر داری مانور میدی روش!! بله پلیرهای حرفه ای مسلما بهترین راه برای بردنو در پیش می گیرن و استراتژی میچینن و همگی با هم هماهنگن و از سلاح های مپ هم به خوبی استفاده می کنند پس جای نگرانی وجود نداره کسی که بخواد از اول بازیو comp بازی کنه کامل عادت پیدا میکنه، با اینکه من میگم اصلا احتیاح به عادت نداره بلکه فقط فقط کار تیمی مهمه حالا دمیج هم هر چقدرم میخواد باشه...
کلا من بحثو همینجا تموم میکنم تا بازی خودم تجربه کنم و طبق واقعیت نظر بدم نه معادلات کاغذی چون بیشتر از این ارزش بحث نداره.
حرفه ای : مهرداد منظور منو اشتباه گرفتی! منظور من از گروه حرفه ای همون گروه 60 ساعت در هفته که در جریانش هستی، بود! از این نظر فکر کنم تو هم با من هم نظر باشی که اونا حرفه ای تر هستن!
درباره وفق هم من نگفتم نمیتونیم خودمون رو وفق بدیم. منظور من سوییچ کردن بین دو بالانس بود که در یک بازی دو مچ مختلف بزنی که دمیج سلاح ها درش متفاوته ! به نظر من گیج کنندس ...
مانور: یه پست دادم اینجا و نظرمو گفتم! انتظار داری از نظری که دادم دفاع نکنم ؟ به هر حال دلایلی که داشتم رو هم گفتم و به نظر منم دیگه نیازی به ادامه بحث نیست. بحث کردن اینجام هیچیش به کوالیشن نمیرسه دیگه خیلی بیخوده.

پ.ن: ما بریم فروم گرز یه خورده دور همی از بازی بد بگیم حال کنیم :D
پ.پ.ن: I'm done :D
 
اوه اوه عجب چیز خفنی بود، ربات :o :D انصافا خیلی ایده خوبی هست، مبارزات رو کلا متفاوت میکنه :D تنوع ربات ها که خیلی خوب بود تو همین ویدئو، از اون مهم تر اسلحه های جدید هست که همشون خفن به نظر میان :D مارکوس هم مشخصه بازم رئیسه و بقیه دوستان در نقش پشمک تو بازی حضور دارن! :D فضاسازی هم عالیه و حس و حال نسخه اول رو داره. در کل هر ویدئو جدیدی که میاد من امیدم به موفقیت بازی بیشتر از قبل میشه :D
 
آخرین ویرایش:
فکر کنید یه سری مراحل ربات ها و Swarm ها بیفتن به جون هم، بعد یهو طوفان بشه و ما هم بیفتیم وسطشون واسه درو کردن :screamcat: :D انصافا این قضیه طوفان میتونه انتخاب های زیادی به سازنده بده تا مبارزات رو هیجان انگیزتر کنن، امیدوارم به درستی از این ایده استفاده کنن.

اسم ربات ها DeeBees هست:
DeeBees = DB = Damon Baird :think: :D
 
آخرین ویرایش:
به نظرم سازنده ها تو انتشار ویدیو های بخش تک نفره دارند زیاده روی میکنند. به نظرم کسایی که به خریده بازی تا الان مطعئن شدند بیخیال دیدن این ویدیو ها بشند و اون حس تازگی گیمپلی و اتفاقات براشون باقی بمونه
 
  • Like
Reactions: B.A.B
پست ها بشدت حاوی اسپویل بودن و پاک کردم. این چه وضعشه :| خوبه همه جا هم گفتن این گیم پلی جدیده به شدت اسپویل داره از بعضی سوپریز های بازی. به کسایی که نمیخوان چیزی های جدید بازی رو ببینن احترام بذارید خواهشن.


من خودم شروع کردم ویدئو رو ببینم انتظار این حجم از اسپویل رو نداشتم دیگه. تو مغز اینا چی میگذره نمیدونم. کلی سوپریز و خرت و پرت رو اسپویل کردن. یعنی رسما به فاک دادن بعضی از چیزهای پرهیجان و WOW بازی رو. :|
 
:o
این دیگه چی بود گیرز بود چی بود عجب سوپرایزی بود . خاک تو سرشون این را نگه میداشتند خود گیمرها موقع عرضه میدیدند رسما همه را شوکه میکردند .

ولی اقایون تخیل و ایده من را یادتونه ؟! چند صفحه قبل یعنی صفحه 131 چی گفتم و چی شد !

فقط کاش چندتا سلاح اضافه و خفن دیگه میساختن با این که سلاح زیاده تو بازی ولی به نظرم تعداد سلاح جدید کمه . به نظرم اگه یه سلاح الکتریسیته تو این مایه ها برای بازی میساختن خیلی خوب میشد مثلا یه چیز که الکتریسیته را پرتاپ میکرد دشمن را منفجر میکرد :D یا مثلا یکی از قابلیت ها و ایتم های یکی از سلاح ها میبود که تو نبرد ها نزدیک به درد میخورد که به عنوان شوکر به درد میخورد . یا مثلا تنوع سلاح های سرد را بیشتر میکردند یه چیز تبر مانند که تو نبرد ها تنبتن یا با خالی بودن خشاب اسلحه ها به کار زیاد میومد میزدی با چندتا انیمیشن خفن تیکه پارشون میکردی . بازی گیرز پتانسیل بسیار بالا تو ایجاد سلاح های سرد داره مخصوصا با خشوند زیادی که داره میتونن روش خیلی مانور بدند .

دقیقا همون سلاح وجود داره و داره الکتریسیته پرتاب میکنه و حالت منفجر کردن دشمن را داره . حالا برید جویا بشید که من از کجا خبر داشتم ؟:D
دیگه جلو من شاخ بازی در نیارید که طرفدار خفن گیرز بودن چیه :D
 
برای اینکه داستان از این بعد اسپویل نشه همون بهتره بحث داستانی داخل اسپویلر ادامه بدیم که چیزی برای کسی اسپویل نشه...
نظر خودم درباره گیم پلی جدید و روند داستان :
بالاخره چشمم به جمال تکنولوژی Cog روشن شد که تنها بخشی از این تکنولوژی تو بازی های پیشین وجود داشت و بیشتر در کتابهای بازی می خوندم البته با تکنولوژی جدید و حال سرا . COG هم معلومه هر چیزی خارج از قلمروش رو دشمن حساب می کنه. البته باید ببینیم علتش چیه؟ این قضیه DEEBEES یا ربات ها که توسط COG دیپلوی میشن خیلی شباهت زیادی به PROMETHEAN های HALO دارن البته بیشتر منظورم اون DRONE ها که رو هوان هستن ک ساختارشون شبیه WATCHER های HALOـه ، تو این گیمپلی به طور واضح داستان خاکستری که راد فرگوسن دربارش صحبت میکرد مشخص بود. اسلحه های جدید هم واقعا در نوع خودشون جالب بودن. بخش HORDE بازی با وجود سلاح های جدید دشمن های جدید و کلی چیز دیگه هیجانی تر میشه. اتمسفر و طراحی Environment هم پایبند نسخه های پیشین بود. عالی ار از همیشه...
 
برای اینکه داستان از این بعد اسپویل نشه همون بهتره بحث داستانی داخل اسپویلر ادامه بدیم که چیزی برای کسی اسپویل نشه...
نظر خودم درباره گیم پلی جدید و روند داستان :
بالاخره چشمم به جمال تکنولوژی Cog روشن شد که تنها بخشی از این تکنولوژی تو بازی های پیشین وجود داشت و بیشتر در کتابهای بازی می خوندم البته با تکنولوژی جدید و حال سرا . COG هم معلومه هر چیزی خارج از قلمروش رو دشمن حساب می کنه. البته باید ببینیم علتش چیه؟ این قضیه DEEBEES یا ربات ها که توسط COG دیپلوی میشن خیلی شباهت زیادی به PROMETHEAN های HALO دارن البته بیشتر منظورم اون DRONE ها که رو هوان هستن ک ساختارشون شبیه WATCHER های HALOـه ، تو این گیمپلی به طور واضح داستان خاکستری که راد فرگوسن دربارش صحبت میکرد مشخص بود. اسلحه های جدید هم واقعا در نوع خودشون جالب بودن. بخش HORDE بازی با وجود سلاح های جدید دشمن های جدید و کلی چیز دیگه هیجانی تر میشه. اتمسفر و طراحی Environment هم پایبند نسخه های پیشین بود. عالی ار از همیشه...
من میخوام از بازی بگم چشاتونو درویش کنین:unamused::tearsofjoy:
داستانه پیچیده و جالبی میشه،چون که تعداد آدم ها کمه برای همینه از این رباتا استفاده میشه.حالا کی اینارو ساخته؟
Damon Baird نابغه ی مو بور که کارش تو همیناس:tearsofjoy: صدای DeeBees هم شبیه گوینده برد بود.باید یه قسمت از صدای برد رو بزاریم تو نرم افزارایی که تبدیل به ربات میکنه:tearsofjoy: معلوم میشه خودشه یا نه.ولی حالا چرا رفیقه خودشم میزنن.احتمالا از قبل ساخته بوده و اختلافاتی پیش اومده که کنترلش افتاده دسته COG ها و برد ام زندانیش کردن:think::nomouth:
مهرداد وقتی رباتارو دیدم اولین چیز که به ذهنم رسید این بود.
:tearsofjoy:Terminator of War
mci2nxpo0xoxrbvvrp36.jpg

ولی عجب بازی بشه:hearteyes:
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or