Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
انیمیشن جدید Roadio run واقعا زشته ! آخه کی موقع دویدن سر سلاحشو میگیره جلو؟؟ انیمیشن slide توی کاورش هم بده ! پاشو به شکل بد فرمی میاره جلو انگاری اسکی میخواد بره ...
جدا کردن Core و Comp. در مولتی هم تصمیم جالبی نیست به نظرم. تو فروم گرز که کلی شاکین ملت ...
این چه وضعشه آخه ؟ :D بعد انتظار دارن ملت جا آنچارتد بیان گرز بزنن 8-|
از اون حرکت کثیف تر early access نسخه التیمیت ادیشنه اونم 4 روز جلوتر ..تازه مپای جدید هم اول برای این دسته میاد ....x-( من کاری به ایتم هایی که باهاش میده ندارم که بگین کلی چیز میز داره اونم رو نسخه دیجیتالی!! صرفا نسخه با سیزن پس معقول ترین کار رو نسخه دیجیتالیه فک نمیکنم تو این وضعیت دلار کسی بخواد برا اسکین 4 تا فیچر ظاهری 3 برابر پول بده البته برا ما ایرانیا ... ولی در کل سیاست اصلی این کار اینه که میدونن فنای بازی به طرز فجیحی تو کفن برای بازی .. ازش میخوان 40 دلار پول زور در بیارن :-&
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
تو که کوالیشن هرچی جلوت بزاره نه نمیگی:D برو نسخه 100 دلاریت رو بخر :))
نیست مثلا کوالیشن 4 5 تا بازی روانه بازار کرده که من همشونو 100 دلاری خریدم ؟:)) سر همون Gears of war ultimate edition خودمون به نتیجه رسیدیم اسکین اضافه ارزش پول بیشتر نداره کدوممون نسخه 50 دلاریشو خریدیم؟!، من ایکس باکسو فقط واسه Gears خریدم، هیچ بازی دیگه هم ندارم خودتم خوب می دونی همون 2 سال پیشم بهت گفتم Gears 4 بیاد من نسخه کامل کاملشو میگیرم ، حالا جواب سوال منو بده مهران :D دقیقا کوالشین چی جلوی من گذاشته که نه نگفتم اینو شفاف سازی کن...:D
 

lycan1367

کاربر سایت
Jun 25, 2009
342
نام
مهران
نیست مثلا کوالیشن 4 5 تا بازی روانه بازار کرده که من همشونو 100 دلاری خریدم ؟:)) سر همون Gears of war ultimate edition خودمون به نتیجه رسیدیم اسکین اضافه ارزش پول بیشتر نداره کدوممون نسخه 50 دلاریشو خریدیم؟!، من ایکس باکسو فقط واسه Gears خریدم، هیچ بازی دیگه هم ندارم خودتم خوب می دونی همون 2 سال پیشم بهت گفتم Gears 4 بیاد من نسخه کامل کاملشو میگیرم ، حالا جواب سوال منو بده مهران :D دقیقا کوالشین چی جلوی من گذاشته که نه نگفتم اینو شفاف سازی کن...:D
شفاف سازی:D کوالیشن 20 تا نسخه هم میداد ولی معلوم میشد فقط یه نسخه ازش early access داره تو همین اینو میگرفتی 19 تای دیگه رو اصلا نگاهم نمیکردی :D امثا منو تو 1 روزم زودتر براشون غنمیته ...حالا هر مسئله دیگه ای تو خرید نسخه کاملش برات دخیل بوده باشه دسترسی زودتر 90% قضیه بوده برات :D
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
شفاف سازی:D کوالیشن 20 تا نسخه هم میداد ولی معلوم میشد فقط یه نسخه ازش early access داره تو همین اینو میگرفتی 19 تای دیگه رو اصلا نگاهم نمیکردی :D امثا منو تو 1 روزم زودتر براشون غنمیته ...حالا هر مسئله دیگه ای تو خرید نسخه کاملش برات دخیل بوده باشه دسترسی زودتر 90% قضیه بوده برات :D
خوب همین دیگه ما چون فن سر سخته بازی هستیم به قول خودت 1 روز زودتر هم غنیمته مخصوصا واسه مایی که وقتمون هم بسیار کمه ، همون 4 روز زودتری که بحثشه افتاده تو هفته ای که دو روزش تعطیل رسمیه:D در ضمن نمونش مگه یادت نیست سر GEARS 3 خودت بازیو بین 20 نفر پخش کردی من یه جا گیر آوردم 1 روز زودتر از همه بازی کردم :tearsofjoy:
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
مهران ، متین شمام شدید Krause اینجا که:unamused::tearsofjoy:
مهرداد انیمیشنا رو بگیریم سلیقه ای اصن، (با اینکه اکثرا در فروم گرز انیمیشن رو جالب نمیدونن) جدا کردن Core و Comp با 2 بالانس متفاوت دمیج رو چی میگی ؟؟ اینکه بعد یه مدت ناچار میشیم قید یه سری از مود ها رو بزنیم ! از Escalation آدم شاید بخواد بره 2 دست TDM بزنه ! بعد با دمیج های کاملا متفاوت مواجه میشه! میبینه روش بازیش جواب نمیده! تو Escalation به مبارزات نزدیک عادت کرده، اینجا دو تا از دور میزنن بهش دان میشه میره ... یا بالعکس (از Core به Comp) ...
 

Expert Bouncer

کاربر سایت
Mar 8, 2016
58
نام
Danial
مهرداد انیمیشنا رو بگیریم سلیقه ای اصن، (با اینکه اکثرا در فروم گرز انیمیشن رو جالب نمیدونن) جدا کردن Core و Comp با 2 بالانس متفاوت دمیج رو چی میگی ؟؟ اینکه بعد یه مدت ناچار میشیم قید یه سری از مود ها رو بزنیم ! از Escalation آدم شاید بخواد بره 2 دست TDM بزنه ! بعد با دمیج های کاملا متفاوت مواجه میشه! میبینه روش بازیش جواب نمیده! تو Escalation به مبارزات نزدیک عادت کرده، اینجا دو تا از دور میزنن بهش دان میشه میره ... یا بالعکس (از Core به Comp) ...
مگه چه قد فرق میکنه دمیج:neutral: هنوزم بازی نیمده بزا بیاد،بازی کنیم بعد میشه راجبش حرف زد.:unamused:
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
مگه چه قد فرق میکنه دمیج:neutral: هنوزم بازی نیمده بزا بیاد،بازی کنیم بعد میشه راجبش حرف زد.:unamused:
اگه قرار باشه فرق خاصی نکنه چه دلیلی داره جدا کنن ؟؟

بعدشم الفاظی که تا الان استفاده شده نشون میده تفاوت ناچیز نیست. یه مثالش تو بلاگ دوم:
for Core we’ve toned down the range slightly to keep it within its expected damage at distance. For the Competitive tuning, it’s a much different story. We’ve brought the effective range in much further to allow the classic Gears Gnasher dance to breath more.
بعضی از تفاوت های دیگه ای هم که تو بلاگ نوشته برو یه بار دیگه ببین.
رادکست:
the way the majority of players want to play What Ive thought is really cool about this particular…worked on this notion of balancing schemes. What we found is when we were at pax east and we did a weapon balancing play test with the pros prior to their matches, we found a lot of differences between how they wanted to play with the weapons a lot less lethal. They wanted it where they had to get a lot closer and –it took more work to get the kill.
وقتی هدف جدا کردن، راضی کردن دو قشر با خواسته های متفاوت از بازیه، انتظار داری راحت بشه بین Core و Comp سوییچ کرد ؟؟

البته من حدث میزنم با بحث هایی که در فروم گرز شده، تا روز ریلیز تغییرات زیادی بدن. ولی الان شواهد جالب نیست.
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
این عکس رو یه شات کامل ازش ندارین؟ خیلی قشنگه، اگه اینو کاملشو بدون زوائد دارین قرار بدین:D
نه متاسفانه عکس درست حسابی فعلا ازش نیست :D

مهرداد انیمیشنا رو بگیریم سلیقه ای اصن، (با اینکه اکثرا در فروم گرز انیمیشن رو جالب نمیدونن) جدا کردن Core و Comp با 2 بالانس متفاوت دمیج رو چی میگی ؟؟ اینکه بعد یه مدت ناچار میشیم قید یه سری از مود ها رو بزنیم ! از Escalation آدم شاید بخواد بره 2 دست TDM بزنه ! بعد با دمیج های کاملا متفاوت مواجه میشه! میبینه روش بازیش جواب نمیده! تو Escalation به مبارزات نزدیک عادت کرده، اینجا دو تا از دور میزنن بهش دان میشه میره ... یا بالعکس (از Core به Comp) ...

متین اینو کلی میگم ربطی به بحث خودمون نداره :
کلا هر اتفاقی یا تغییر کوچیکی که تو بازی بوجود بیاد که تو مکانیزم گیم پلی هم تاثیر نزاره تو فروم گرز بهش گیر میدن به عنوان مثال بحث one shot down اسنایپر تو مپ Canal که خدا صفحه رفت جلو میگفتن اگه برش دارن بالانسو بهم میریزه که خلافشم ثابت شد حالا چه برسه به این که یه انیمشین سادرو که به نظر من هم منطقی تر شده و با حرکات دیگه خیلی سینک تره هست و به اضافه اینگه تو quick response استفاده از شاتگان در زمان roadie run شاید بهتر عمل کنه! و خیلی موارد دیگه.
....
و اما بحث خودمون
متین اشاره کردی به انیمیشن wallbounce و گفتی کاراکتر پاشو یجوری میزاره جلو انگار اسکی میره :D، خب به نظر من این انیمیشن جدید خیلی بهتر از انیمیشن خشک خالی نسخه های پیشین هست، اگه بخوایم کمی منطقی به این قضیه نگاه کنیم زمانی که کاراکتر وال بانس می کنه قاعدتا نمیتونه به صورت معجزه آسایی با کمی تکون دادن پاهاش و بدنش یهو مثل مگنتیک بچسبه به دیوار! که منتقدا بیان بهش بگن Animation Glitch ، با انیمیشن جدید که به قول خودت حالت اسکی هست حالت موو-منت طبیعی تر از پیش شده یعنی حداقل کاراکتر پاشو متناسب با موو-منت میزاره جلو!
در رابطه با بحث Core و با Comp منم با نظر دانیال موافقم،هنوز زوده برای قضاوت کردن، باید منتظر یک ویدیو باشیم تا ببینیم این عملکرد چقدر تاثیر می خواد رو بازی بزاره، من فکر می کنم ته ته تهش مثل این میمونه که انگار از gears 3 سوییچ میکنی رو UE یعنی اختلافش باعث نمیشه کسی به مشکل بر بخوره و نیاز به عادت داشته باشه حداقلش واسه من مشکل نداره.:D

.............
راد فرگوسن گفته سورپرایزی برای کسایی که بازیو پیش خرید کردن در راهه.
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
متین اینو کلی میگم ربطی به بحث خودمون نداره :
کلا هر اتفاقی یا تغییر کوچیکی که تو بازی بوجود بیاد که تو مکانیزم گیم پلی هم تاثیر نزاره تو فروم گرز بهش گیر میدن به عنوان مثال بحث one shot down اسنایپر تو مپ Canal که خدا صفحه رفت جلو میگفتن اگه برش دارن بالانسو بهم میریزه که خلافشم ثابت شد حالا چه برسه به این که یه انیمشین سادرو که به نظر من هم منطقی تر شده و با حرکات دیگه خیلی سینک تره هست و به اضافه اینگه تو quick response استفاده از شاتگان در زمان roadie run شاید بهتر عمل کنه! و خیلی موارد دیگه.
....
و اما بحث خودمون
متین اشاره کردی به انیمیشن wallbounce و گفتی کاراکتر پاشو یجوری میزاره جلو انگار اسکی میره :D، خب به نظر من این انیمیشن جدید خیلی بهتر از انیمیشن خشک خالی نسخه های پیشین هست، اگه بخوایم کمی منطقی به این قضیه نگاه کنیم زمانی که کاراکتر وال بانس می کنه قاعدتا نمیتونه به صورت معجزه آسایی با کمی تکون دادن پاهاش و بدنش یهو مثل مگنتیک بچسبه به دیوار! که منتقدا بیان بهش بگن Animation Glitch ، با انیمیشن جدید که به قول خودت حالت اسکی هست حالت موو-منت طبیعی تر از پیش شده یعنی حداقل کاراکتر پاشو متناسب با موو-منت میزاره جلو!
در رابطه با بحث Core و با Comp منم با نظر دانیال موافقم،هنوز زوده برای قضاوت کردن، باید منتظر یک ویدیو باشیم تا ببینیم این عملکرد چقدر تاثیر می خواد رو بازی بزاره، من فکر می کنم ته ته تهش مثل این میمونه که انگار از gears 3 سوییچ میکنی رو UE یعنی اختلافش باعث نمیشه کسی به مشکل بر بخوره و نیاز به عادت داشته باشه حداقلش واسه من مشکل نداره.:D
مهرداد واقعا انیمیشنا فکر نمیکنم بشه روشون بحث منطقی داشت ! یکی میگه بهتر شده، یکی هم میگه نه(اکثریت)! کاریشم نمیشه کرد :D اما باهات موافقم Quick Response تر شده. یعنی همون چند میلی ثانیه ای که بعد از دوییدن نمیشه تیر زد هم برداشته شده. اونم حدث میزنم بخاطر فروم باشه چون یه تاپیک درباره این تاخیر زدن زمان بتا و کلی گیر دادن.
اون اسکی وال بانسم متاسفانه کلیپشو پاک کردم. مطمئنم اگه کلیپو میدیدی نظرت عوض میشد :D

درباره Core و Comp هم قضاوت که به نظرم نمیشه اسمش رو گذاشت. فیدبکه ! اطلاعاتی که اومده، ملت نظرشون رو میدن ! پست بالام هم میتونی ببینی درباره اختلاف کلمات Much/Lot استفاده شده و میشه منظورشون رو تا حد خوبی فهمید. واس همین الان میشه درباره تاثیراتی که میزاره بحث کرد. کمتر یا بیشترش وقتی بازی اومد.
مهرداد اگه اختلاف مثه گرز3 و UE باشه فروم منفجر میشه :D وجدانن چجوری گرز3 Riflefest رو با UE میشه کنار هم بازی کرد ؟؟ حالا نزدیکایی که گرز4 داشت میومد یه بار خودت تست کن اینی که میگی رو بعدش بازم نظرت رو بگو! برای بهتر پی بردن به عمق تفاوت سبک بازی در گرز3 و UE هم پیشنهاد میکنم یکی دو مسابقه hypefestation از گرز3 ببین (فینالشون).
 

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
مهرداد واقعا انیمیشنا فکر نمیکنم بشه روشون بحث منطقی داشت ! یکی میگه بهتر شده، یکی هم میگه نه(اکثریت)! کاریشم نمیشه کرد :D اما باهات موافقم Quick Response تر شده. یعنی همون چند میلی ثانیه ای که بعد از دوییدن نمیشه تیر زد هم برداشته شده. اونم حدث میزنم بخاطر فروم باشه چون یه تاپیک درباره این تاخیر زدن زمان بتا و کلی گیر دادن.
اون اسکی وال بانسم متاسفانه کلیپشو پاک کردم. مطمئنم اگه کلیپو میدیدی نظرت عوض میشد :D

درباره Core و Comp هم قضاوت که به نظرم نمیشه اسمش رو گذاشت. فیدبکه ! اطلاعاتی که اومده، ملت نظرشون رو میدن ! پست بالام هم میتونی ببینی درباره اختلاف کلمات Much/Lot استفاده شده و میشه منظورشون رو تا حد خوبی فهمید. واس همین الان میشه درباره تاثیراتی که میزاره بحث کرد. کمتر یا بیشترش وقتی بازی اومد.
مهرداد اگه اختلاف مثه گرز3 و UE باشه فروم منفجر میشه :D وجدانن چجوری گرز3 Riflefest رو با UE میشه کنار هم بازی کرد ؟؟ حالا نزدیکایی که گرز4 داشت میومد یه بار خودت تست کن اینی که میگی رو بعدش بازم نظرت رو بگو! برای بهتر پی بردن به عمق تفاوت سبک بازی در گرز3 و UE هم پیشنهاد میکنم یکی دو مسابقه hypefestation از گرز3 ببین (فینالشون).
متین منظورم از لحاظ دمیج اسلحه ها بین دو نسخه UE و 3 بود نه Rifle Fest بودن و کل گیم پلی 2 شماره ، از اول بحثمون هم سر دمیج سلاح و این داستانا بود. اینو مطمئن باش adapt شدن به این قضیه اصلانم سخت نیست به جای اینکه یه نفرو با 3 تا تیر شاتگان بندازی کف زمین میشه 2 تا یا بالعکس خیلی راحت با کمی تغییرات دیگه :D
مسابقات hyepfestation مگه میشه من ندیده باشم؟! :unamused::unamused:
:D:D
 

scorpian031

کاربر سایت
May 17, 2015
333
نام
Seeker of fire
متین منظورم از لحاظ دمیج اسلحه ها بین دو نسخه UE و 3 بود نه Rifle Fest بودن و کل گیم پلی 2 شماره ، از اول بحثمون هم سر دمیج سلاح و این داستانا بود. اینو مطمئن باش adapt شدن به این قضیه اصلانم سخت نیست به جای اینکه یه نفرو با 3 تا تیر شاتگان بندازی کف زمین میشه 2 تا یا بالعکس خیلی راحت با کمی تغییرات دیگه :D
مسابقات hyepfestation مگه میشه من ندیده باشم؟! :unamused::unamused:
:D:D
خب بخاطر خوشگل بودن لنسر/اسناب تو گرز3 ملت کلا تو مسابقه استفاده اش میکنن ؟ :D دمیجشه دیگه. من منظورم از اینکه مسابقه ببین این بود که اینا حرفه این ! بهترین راه واسه بردن رو میرن ! اینکه بگی تو کوئیک مچا فرق خاصی ایجاد نمیکنه واسه حریف های تعطیله ! مقابل کسی که استایل بازیش رو با دمیج سلاح ها کاملا Optimize میکنه ولی نمیشه راحت سوئیچ کرد! منظور منم بیشتر سوئیچ از Core به Comp هست که مشکل ایجاد میکنه!
اصن یه بار منطقی پیش خودت فکر کن، مگه میشه استایل بازی، تکنیک و نوع استفاده از سلاح و ... Damage Independent باشه ؟؟ مگه اینکه کلا بخوای هر دم بیل بریزی وسط با Gnasher ...
همین 3 به 2 تیر، اولین چیزی که به ذهن میرسه اینه تو حالت 3 تیر، اهمیت دمیج اول کمتر میشه. اما تو 2 تیر ریسک واسه خطر و خوردن دمیج اول بیشتر میشه دیگه ! همین مثال ساده نشون میده سبک بازیا نمیتونه/نباید یکسان باشه!
 
  • Like
Reactions: Nightmare_AW

Musician

کاربر فعال
Dec 16, 2006
1,263
خب بخاطر خوشگل بودن لنسر/اسناب تو گرز3 ملت کلا تو مسابقه استفاده اش میکنن ؟ :D دمیجشه دیگه. من منظورم از اینکه مسابقه ببین این بود که اینا حرفه این ! بهترین راه واسه بردن رو میرن ! اینکه بگی تو کوئیک مچا فرق خاصی ایجاد نمیکنه واسه حریف های تعطیله ! مقابل کسی که استایل بازیش رو با دمیج سلاح ها کاملا Optimize میکنه ولی نمیشه راحت سوئیچ کرد! منظور منم بیشتر سوئیچ از Core به Comp هست که مشکل ایجاد میکنه!
اصن یه بار منطقی پیش خودت فکر کن، مگه میشه استایل بازی، تکنیک و نوع استفاده از سلاح و ... Damage Independent باشه ؟؟ مگه اینکه کلا بخوای هر دم بیل بریزی وسط با Gnasher ...
همین 3 به 2 تیر، اولین چیزی که به ذهن میرسه اینه تو حالت 3 تیر، اهمیت دمیج اول کمتر میشه. اما تو 2 تیر ریسک واسه خطر و خوردن دمیج اول بیشتر میشه دیگه ! همین مثال ساده نشون میده سبک بازیا نمیتونه/نباید یکسان باشه!

مگه من گفتم واسه خوشگل بودن ازش استفاده میکنن؟:-w بعد یه جوری داری میگی برو مسابقه ببین انگار خودت در جریان نیستی با من داری صحبت میکنی!!!:-w بعد میگی حرفیه ها، مگه ما تا الان بعد از این سابقه پشم به حساب میایم؟:-w :Dاون adapt شدن پلیرها با comp و core هم بر میگرده به هر شخص که چقدر میتونه خودشو با شرایط وفق بده که تو همه شاید یکسان نباشه اونجاست که فرق Comp با Core معلوم میشه، واسه ما هم جای نگرانی نیست اینو مطمئن باش، بعدش من اصلا متوجه نمیشم این همچین مساله ای نیست که انقدر داری مانور میدی روش!! بله پلیرهای حرفه ای مسلما بهترین راه برای بردنو در پیش می گیرن و استراتژی میچینن و همگی با هم هماهنگن و از سلاح های مپ هم به خوبی استفاده می کنند پس جای نگرانی وجود نداره کسی که بخواد از اول بازیو comp بازی کنه کامل عادت پیدا میکنه، با اینکه من میگم اصلا احتیاح به عادت نداره بلکه فقط فقط کار تیمی مهمه حالا دمیج هم هر چقدرم میخواد باشه...
کلا من بحثو همینجا تموم میکنم تا بازی خودم تجربه کنم و طبق واقعیت نظر بدم نه معادلات کاغذی چون بیشتر از این ارزش بحث نداره.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر