Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
این بازی با خودش چندتا استاندارد المان جدید تو کمپین میاره که همه ازش کپی کنن ببین کی گفتم ..
نابودم کرد این جملت،
دقیقا باید منتظر همچنین چیزی بود،یه چیزه Signature مانندی مثه کاورگیری،دوربین خاص گیرز یا سیستم اکتیو ریلودش...


در مورد کاراکتر هم به نظرم مارکوس واقعا عالی بود هیچ کسی بحثی در موردش نداره،ولی یه چیزی که خیلی باعث این ابهت و جذبه شده بود فضای "رسمی و نظامی" بازی بود،قاعدتا اگه فضا بیشتر ماجراجویی باشه یه کاراکتر مثل JD می تونه پلیر رو راضی کنه.
 
  • Like
Reactions: sadegh93

تاریخ بتا Gears of war هم مشخص شد...
18 اپریل به صورت early access برای کسانی که Gears of War Ultimate Edition تا تاریخ 11 اپریل بازی میکنن قابل دسترس هست..
25 اپریل هم open beta برای همه قابل دسترس هست.
....

امسال Gears of War در PAX EAST حضور داره و فینال فصل دوم مسابقات ESL هم اونجا به نمایش گذاشته میشه و قرار هست در تاریخ 24 اپریل داخل پنل Coalition در ارتباط با مالتی پلیر Gears of War 4 به طور مفصل صحبب کنن و مد Competetive جدیدی هم رونمایی خواهد شد.

The out of Shadows : Inside Gears of War multiplayer
 
یه موضوعی که در رابطه با طراحی مرحله خیلی نظر منو جلب کرد، دخالت محیط و تعامل گیمره.
ظاهرا ساختار مراحل یه جوری طراحی شده که یه بخشی از چگونگی کنترل مبارزات به عهده خودمون گذاشته می‌شه. به نظرم طراحی مرحله‌ای که تعامل با محیط زیاد توش نقش داشته باشه، بهترین نوع طراحی مرحله است. خیلی کم توی بازی‌های شوتر، همچین طراحی مرحله‌ای دیدیم.
اگر چیزهایی که گفتن بخش زیادی از بازی رو شامل بشه و Coalition بتونه خوب درش بیاره، شاید دوباره یه جهش توی سبک TPS رو ببینیم. هر چند خب احتمال شکستش هم وجود داره. :D
درباره طراحی دشمن‌ها هم یه چیز جالبی که خوندم اینه که Coalition نشسته تک‌تک دشمن‌هایی که اپیک طراحی کرده بود رو مهندسی معکوس کرده و دیده که سه نوع اصلی توی طراحی دشمن‌ها وجود داره. 1. لوکاست‌هایی که حرکات و قابلیت‌هاشون مث کارکتر شما بود. 2. موجودات سریعی که باعث می‌شدن زیاد توی کاور نمونید. 3. موجودات بزرگی که شما رو مجبور می‌کردن کاور بگیر.
حالا Coalition اومده و این سه تا کلاس از دشمن‌ها رو به سبک خودش طراحی کرده. مثلا Juvieها نوع دومی که گفتم هستن با این فرق که قابلیت جهش به Droneها رو دارن! این وسط ایده‌های Coalition هم توی این بخش به کار رفته. برای مثال طراحی Pouncerها که دو نوع سیستم حمله، از نزدیک و از راه دور رو دارن که با توجه به سبک بازی شما تغییر تاکتیک می‌دن! :D
ظاهرا توی ساخت گیرزهای قبلی، نقش اصلی توی طراحی مکانیزم‌های گیم‌پلی روی دوش کلیف‌بی بوده و دشمن‌ها و ایده‌هاشون رو راد فرگوسن می‌داده!
 
کلا طراحی تمام اتفاقاتی که تو محیط بازی بین کاراکترها و دشمن ها و سیستم آب هوایی میفته به صورت داینامیک هست و اسکریپ شده نیست مثل همون پرتاب GRENADE داخل فضای طوفانی که ممکن برگرد به سمت خودمون , Windflare داخل Gears of war 4 دقیقا نقش Kryll Storm گرز 1 داره البته با مانور تاکید بیشتر...
طراحی هیولاهای بازی به عنوان مثال JUVIE و تبدیل شدنش به DRONE تمامی اینها نظریات و ایده های اولیه بوده که زمانی که ROD FERGUSSON داخل اپیک بوده در سطح Prototype و کانسپت اجرا شده حتی داستان Gears of war 4 بنیان و ریشش از Epic اومده.
فقط کافیه به نوع طراحی ظاهری و مکانیزم Rager های Gears Jdugment نگاه کنیم که از همه لحاظ شباهت هایی به Swarm ها دارن.
 
دانگرید شده گرافیک بازی.
عکسو از روی ویدئو کپچر کردم کیفیتش خیلی پایینه ولی چیزی که برام جالبه اگه دقت کنی (روی سایز بزرگ) بارونی که به نظر میاد تازه شروع کرده به گرفتن قطره هاش روی دست کاراکتر نشسته که ترکیب این چیزا با آب و هوای داینامیک باید چیز جالبی باشه
 
آخرین ویرایش:
یکی از نکاتی که در این بازی خیلی بهش توجه شده مولتی بازیه ! خیلی گفتن حالتایی که ملت نزدیک هم هستن متنوع و جالب باشه مبارزاتشون : (بجای اینکه مبارزات ساده و Casual با Gnasher داشته باشن حرکتای حرفه ای تر انجام بدن)
مثلا اولیش که تو نسخه 3 هم بود : Mantle Kick
vault-610.jpg


دومیش : Knife kill
render_execution_final.jpg


سومین حالتی هم که معرفی کردن : Shoulder Charge

dr8h5iv641nf6ziu9w6j.png


واقعا امیدوار کنندست =))=))=))
 
عکسو از روی ویدئو کپچر کردم کیفیتش خیلی پایینه ولی چیزی که برام جالبه اگه دقت کنی (روی سایز بزرگ) بارونی که به نظر میاد تازه شروع کرده به گرفتن قطره هاش روی دست کاراکتر نشسته که ترکیب این چیزا با آب و هوای داینامیک باید چیز جالبی باشه
دقیقا,فعلا تمام عکسهایی از GEARS 4 اومده مربوط به مجله Game Informer هست باید وایسیم High Res بیاد...
....
تکسچر های Environmentه Gears UE با اینکه داخل Unreal engine 3 هست واقعا از لحاظ جزییات بینظیرند تصور اینکه Gears 4 با توجه به سیستم آب هوایی و داینامیک بودن محیط و گرافیک بیشتر داخل Unreal engine 4 معجزه میکنه...

Gears of War Ultimate Edition Texture
 
دقیقا,فعلا تمام عکسهایی از GEARS 4 اومده مربوط به مجله Game Informer هست باید وایسیم High Res بیاد...
....
تکسچر های Environmentه Gears UE با اینکه داخل Unreal engine 3 هست واقعا از لحاظ جزییات بینظیرند تصور اینکه Gears 4 با توجه به سیستم آب هوایی و داینامیک بودن محیط و گرافیک بیشتر داخل Unreal engine 4 معجزه میکنه...

Gears of War Ultimate Edition Texture
UE درسته High Res بود اما واقعا مشخص بود عکس گذاشته بودن خیلی جاها ! آسمون ، زمین و ... عکس های با کیفیت بودن :D داینامیک =0 :D . حالا میتونیم بزاریم رو حساب Unreal 3 بودن ... الیته رو حساب گرز1 بودن و قدیمی بودن هم میشه گذاشت :D
 
UE درسته High Res بود اما واقعا مشخص بود عکس گذاشته بودن خیلی جاها ! آسمون ، زمین و ... عکس های با کیفیت بودن :D داینامیک =0 :D . حالا میتونیم بزاریم رو حساب Unreal 3 بودن ... الیته رو حساب گرز1 بودن و قدیمی بودن هم میشه گذاشت :D
البته یکم اغراق کردی درستش میشه تصویر متحرک با پسوند gif بودند :دی لول .
اگه اینطوری بخوایم حساب کنیم 99 درصد بازی های نسل قبل همین شکلی بودند .
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or