Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر



کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
من امیدوارم بتونن یه سیستم کلن خوب توی خود بازی درست کنن... به نظرم بهترین سیستم مال کیل زون 2 بود که تمامی کارا رو میشد توی خود بازی کرد.. (حتی راه انداختن ترنومنت و..)
اگر بشه مشابه اون رو بیارن عالیه..
(من از همین الان نگران استفاده از اون دریل و مته برقی توی مولتیم!:D)
من ایده سیستم کلن 2 سال پیش بهشون گفتم به صورت مفصل فقط امیدوارم عملی بشه این بازی یه لیدربورد رقابتی ladder هم میخواد که عالی میشه یک چیزی مشابه سیستم MLG
اتفاقا buzzkill سلاح بسیار جالبه زمانی که تیغه شلیک میشه به درو دیوار wallbounce میکنه کسی که وسط مسیر باشه تکه تکه میشه دقیقا مثل سلاح ریپر تو Dead Space :D

Gears 4 Buzzsaw

Dead Space ripper

Dropshot هم کارکردش تقریبا مثل Digger luncher گرز 3 هست.
 
Epic Worked on Gears of War 4 for Six Months Before Abandoning It
خبر جالبی هست اپیک شیش ماه قبل از اینکه فرانچایز گیرز رو به مایکروسافت بفروشه روی پیش تولید قسمت چهارم کار میکرده . و اینکه فیل اسپنسر نقش مهمی داشته تو خرید این فرانچایز از اپیک :D
 
پس به خاطر همین بوده که شایعه شده بود که اپیک خودش تو ساخت بازی نقش داره ! و خودشون از روند ساخت بازی خبرداشتند و هی میگفتن بازی خیلی بزرگه و ..... !
اتفاقا خبر خوبیه که یکم میشه به اپیکی بودن بازی امیدوار بود :D
 
Rod fergusson به همراه تعدادی از تیم Coalition به لندن سفر کردن تا بتای مالتی پلیر بازی به سایت ها و مجلات نشون بدن embargo برای اطلاعات از مالتی پلیر هم قبل از Open beta برداشته میشه.
Betatour#
چیزی که اول از همه پلیر را رو مجذوب میکنه 60 فریم بودن مولتی رو گیم پلی سریع بازیه کوفتشون بشه زودتر هندس ان میکنن :confuse:.. یه چیزی شبیه به گیرز 3 ولی 60 فریم.. شاید اگه کوالیشن مولتی گیرز 3 رو 60 فریم میکرد یا حتی گیرز 2 دیگه این زیاد به چشم نمیومد.. ا کوالیشن با این سیاست همه رو تو پوست حنا گذاشت .. التیمیت ادیشن هم نمومنه بارزشه گیرزی ریمستر شد که خودشون هم میدونستن چی در میاد ولی تنها گیرزی بود که با سیاستشون جور بود.. چون 60 فریم. رو گیم پلی کند و داغون گیرز 1 اصلا خودشو نشون نمیداد .. این خواسته پلیرا نبود .. چون یه استدیو مثل 343 میاد همه سری هیلو رو 60 فریم میکنه تازه در کنار هیلو اصلی که داره میسازه!!!! که همه طرفدارای سری هیلو با هر کدوم حال میکنن بازی کنن اونم 60 فریم .. این میشه مشتری مداری ... نه این که ورداری داغون ترین گیرزو رو با اون همه مشکل ریمستر کنی بندازی به همه طرفدارا که خیلیشون از سری گیرز 2 3 وارد این بازی شدن باید بازی باگیه داغون رو بازی کنن که چی ؟؟ .. با این سیاستا کوالیشن هم سطح توقعات رو برد پایین هم یه جورایی گیم پلی گیرز 4 تازه نگه داشت از دید خودشون!!! حالا بگن 9 ماه بیشتر وقت نداشتیم.. بگن گیرزه 1 درست نمیشه.. اینا همش نمایشه .....اینا که همه چیو فدای گیرز 4 کردن اگه این بازی موفق نشه در کوالیشن رو باید تخته کرد ......
 
  • Like
Reactions: scorpian031
چیزی که اول از همه پلیر را رو مجذوب میکنه 60 فریم بودن مولتی رو گیم پلی سریع بازیه کوفتشون بشه زودتر هندس ان میکنن :confuse:.. یه چیزی شبیه به گیرز 3 ولی 60 فریم.. شاید اگه کوالیشن مولتی گیرز 3 رو 60 فریم میکرد یا حتی گیرز 2 دیگه این زیاد به چشم نمیومد.. ا کوالیشن با این سیاست همه رو تو پوست حنا گذاشت .. التیمیت ادیشن هم نمومنه بارزشه گیرزی ریمستر شد که خودشون هم میدونستن چی در میاد ولی تنها گیرزی بود که با سیاستشون جور بود.. چون 60 فریم. رو گیم پلی کند و داغون گیرز 1 اصلا خودشو نشون نمیداد .. این خواسته پلیرا نبود .. چون یه استدیو مثل 343 میاد همه سری هیلو رو 60 فریم میکنه تازه در کنار هیلو اصلی که داره میسازه!!!! که همه طرفدارای سری هیلو با هر کدوم حال میکنن بازی کنن اونم 60 فریم .. این میشه مشتری مداری ... نه این که ورداری داغون ترین گیرزو رو با اون همه مشکل ریمستر کنی بندازی به همه طرفدارا که خیلیشون از سری گیرز 2 3 وارد این بازی شدن باید بازی باگیه داغون رو بازی کنن که چی ؟؟ .. با این سیاستا کوالیشن هم سطح توقعات رو برد پایین هم یه جورایی گیم پلی گیرز 4 تازه نگه داشت از دید خودشون!!! حالا بگن 9 ماه بیشتر وقت نداشتیم.. بگن گیرزه 1 درست نمیشه.. اینا همش نمایشه .....اینا که همه چیو فدای گیرز 4 کردن اگه این بازی موفق نشه در کوالیشن رو باید تخته کرد ......

مهران همه ریمستر ها اینجوری هستن کلی مشکل دارن و معمولا تیم کوچیکی با هزینه کم روی اونها کار میکنن و نمیشه زیاد انتظار ازشون داشت مثل همین ریسمتر هیلو که کلی مشکل داشت
 
  • Like
Reactions: Musician
مهران همه ریمستر ها اینجوری هستن کلی مشکل دارن و معمولا تیم کوچیکی با هزینه کم روی اونها کار میکنن و نمیشه زیاد انتظار ازشون داشت مثل همین ریسمتر هیلو که کلی مشکل داشت
مشکلات مسترچیف چی بود ؟؟ یکی اینکه اپدیت زیاد حجیم میداد یکی دیگه ام مشکل سرچش بود که هر جفتش بخاطر نت ایران مشکل ساز بود شده بود اونایی که تو اروپا امریکا بودن بازی میکردن نمیگم بی مشکل بود ولی مثل گیرز نبود بعد 7 ماه 2 تا اپدیت بازی هنوز مشکل داره در ضمن سری هیلو باگ رو مخ نداشت نمیخوام لیست باگای افتضاح گیرز 1 رو دوباره لیست کنم ولی برای یه عنوان به این بزرگی مثل گیرز که فن بیس اصلیش رو مولتیشه .. ریمستر یا جدید فرق نمیکنه نباید اینقدر داغون باشه تو نسل 8 ....
در کل نگرفتی منظوره منو اینا همش سیاسته که از قبلم توجیحاش اماده شده چی جواب بدن که همش برای موفقیت گیرز 4 به هر ترتیبی برنامه ریزی شده نه خواسته پلیرا !! .... برای همین میگم گیرز 4 خراب کنه کوالیشن رو باید جمع کرد چون همیشه در جواب این همه مشکل گیرز 4 رو انداختن وسط که تمام تمرکزمون رو اینه کاری از دستمون بر نمیاد... یکی نیست بگه ملت 40 دلار پول گرفتین زدین به جیب این اشغال رو تحویل بدین بگین وقت نداشتیمو نداریم درستش کنیم!!! ..
 
آخرین ویرایش:
5v5 confirmed ?? :D
در عکس اول، نوار سمت چپ، اول مپ، بعدش Lancer ، بعدش Gnasher ... آخریش به نظر Smoke grenade هست !! یعنی میشه اون رو عوض کرد ؟؟ جالب به نظر میاد !
5 به 5 که توسط pezradar تایید شد,ظاهر صلاح هم به نظر میاد بشه تقییر داد چون لنسری که دست swarm drone هست Wooden Stock نداره.
طراحی منو مالتی پلیر , انتخاب کاراکتر و مپ ها هم تا اینجا که به نظر عالیه و متفاوت تر از نسخه های پیشین. :D
 
مهرداد در مورد مپ های مولتیپلیر هیچی لیک نشده ؟؟؟
خیلی دوست دارم بدونم تو طراحی مپ های بازی چیکار کردن .. ولی باید مپ های موفق سریهای قبل یه جوری برگرده ...یا با دی ال سی یا تو خود بازی .. واقعا جای مپ های مثل river خالیه
حالا اگه همون شکل کلی قبلش با ظاهر دگرگون شده بدن که خیلی عالی میشه
 
دشمن های جدید واقعا بهتر از لوکاست ها هستن
سیستم کلن بهتره داخل بازی قرار بگیره نه تو سایتی و... نمیدونم نسخه های قبلی چطوری بود ولی کلن باید امتیاز داشته باشه مسابقات خیلی دقیق باشن و حساب بشن
یه big team battle که 12 به 12 باشه هم انتظار میره :D
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or