Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر



کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
مهرداد در مورد مپ های مولتیپلیر هیچی لیک نشده ؟؟؟
خیلی دوست دارم بدونم تو طراحی مپ های بازی چیکار کردن .. ولی باید مپ های موفق سریهای قبل یه جوری برگرده ...یا با دی ال سی یا تو خود بازی .. واقعا جای مپ های مثل river خالیه
حالا اگه همون شکل کلی قبلش با ظاهر دگرگون شده بدن که خیلی عالی میشه
چیزی نشون ندادن !
اما با توجه به اینکه مود جدید رقابتی آوردن، و کلی گفتن ما به بازیکنان رقابتی بها دادیم ، میشه این حدس رو زد که مپ ها اکثرشون برای این مد جدید طراحی خواهند شد ! و احتمالا مپ هایی رو برگردونن که مناسب مود جدید باشه !
اگه بتونن یک مد جدید و رقابتی موفق برای بازی ارائه کنن باید بهشون درود فرستاد :D
 
چیزی نشون ندادن !
اما با توجه به اینکه مود جدید رقابتی آوردن، و کلی گفتن ما به بازیکنان رقابتی بها دادیم ، میشه این حدس رو زد که مپ ها اکثرشون برای این مد جدید طراحی خواهند شد ! و احتمالا مپ هایی رو برگردونن که مناسب مود جدید باشه !
اگه بتونن یک مد جدید و رقابتی موفق برای بازی ارائه کنن باید بهشون درود فرستاد :D
فک کنم اسم مد جدید escape from chaps باشه :D قضیه هم اینه چپس با بولتوک اکتیو ریلود میوفته دنبالت رگباری تو سرت میزنه :))یادش بخیر تو مد SUB MISSION چقدر از دست اینو فرانکلین میخندیدیم هم دیالوگاشون هم مدل بازییشون مخصوصا موقعه ای که یه دفعه RAGE میزدن با شاتگان همه رو میزدن لتو پار میکردن خدا بود :))

از شوخی گذشته امیدوارم مد جدید که اضافه شده یه ایده خاص برا خود گیرز باشه صرفا تقلید از بازیهای دیگه نباشه هرچی به 28 فروردین نزدیک میشیم نگرانی من بیشتر میشه که گیرز 4 میخواد چی بشه 8-|
 
دیروز Podcast سایت Gameinformer اومد، که مدت زمانش حدود 1 ساعت هست !
خلاصه ای از صحبتای راد فرگوسن:

  • پایه گیم پلی گرز4، همون گرز3 هست و روی اون گیم پلی رو ساختن و پرورش دادن
  • Arcade Mode ، که در گرز3 بود، برای گرز4 تایید نشد.
  • Snatcher ها (اسم نوعی از موجودات در گرز4) ، از لحاظ اندازه بزرگتر از آدما هستند. دزدیدن آدما رو هم، اونا انجام میدن.
  • بخش اصلی کمپین رو مبارزات کاور محور تشکیل میدن، گاها این نوع مبارزه عوض میشه، برای تنوع و دراومدن از یکنواختی (مثلا در گرزهای قبلی گاهی از بعضی Vehicle ها استفاده میشد.)
  • از روزی که کار بر روی کمپین گرز4 شروع شد، از همون روز هم برای Multiplayer بازی کار شروع شد.
  • گرز4 بر خلاف گرز1 و Judgment و UE که Center screen shooting بودند ، بصورت Barrel shooting خواهد بود. (یعنی تیر به جای اینکه از وسط صفحه خارج شه، از لوله ی سلاح خارج خواهد شد و در امتداد جهت سلاح خواهد رفت)
  • Execution های مختلف که در گرز3 تنوع زیادی داشت،(هر سلاح Execution خاصی داشت) برای گرز4 هم متنوع خواهد بود، به علاوه اینکه Knife Execution هم وارد شده که خودش هم مدل های مختلفی داره بسته به موقعیت بازیکن نسبت به دشمن.
  • مپ های مولتی، theme اشون از کمپین بازی هست ! مثلا گرز1 اینجوری نبود ! مپ Canals رو هم راد فرگوسن مثال زد که اصلا محیطی شبیه به اون در کمپین نبوده.
  • Ribbon و Medal که در گرز3 بودن، در گرز4 هم خواهند بود ! البته برای بتا فقط Ribbon خواهد بود.
  • روایت داستان هم حالت Mysterious گونه خواهد داشت، یعنی همه چیز رو واضح و خیلی روشن نمیگن. (احتمالا مثل گرزهای قبلی بخشی از داستان رو باید از توضیحات Collectible ها متوجه بشیم) . یکی از مثال هایی هم که زد JD بود ! که همون اول نمیان بگن : "خب JD Fenix ..."
  • 2 ماه بودن هم همونطور که قبلا گفته شد، یکی از دلایلش روشنایی بیشتر در طول کمپین هست. و دلیل دیگه ای هم که راد فرگوسن گفت، نشون دادن متفاوت بودن Sera از Earth ! یعنی به داستان ارتباطی نداره !
  • درباره اختلاف Unreal engine 3 & 4 یکم گفت و بعضی چیزها ازقبیل AI (هوش مصنوعی) باید کاملا دوباره نویسی میشدن در آنریل 4 !
  • بجز بتا، گیم پلی از بازی احتمالا نشون نخواهند داد تا قبل از E3 !
  • گرز4 قرار هست پایه ای برای گرزهای بعدی باشه و Coalition همه ایده هاشو (طراحی دشمن و سلاح و ...) قرار نیست در این بازی بیاره.
  • تنها اسپویل راد از داستان : Swarm ها در آخر بازی نابود نمیشن :D
پ.ن: اینا مواردی بود که به نظر من اهمیت بیشتری داشتن و همه ی صحبت ها نیستن ! اگه واقعا میخواهید چیزی رو از دست ندید، کلیپ رو کامل ببینید ! شوخی هایی که مطرح میشه هم جالبه و باعث میشه Podcast خسته کننده نشه.

با تشکر از @Musician
 
آخرین ویرایش:
کاور محشره، خیلی خوشم اومد ازش!:hearteyecat:
سمت چپ بالای پل مجسمه مارکوس با این فیگور قابل مشاهده هست که زیر شم 2 تا pouncer
:D
لوگو Phoenix Omen هم رو پله,احتمالا لوکیشن مربوط به پایگاه COG هست.

....
مصاحبه با راد هم چیز جدیدی داخلش نیست.
 
اووف از کاورش معلومه میخواد حسابی بترکونه! :D در روایات داریم که هایپ کردن سر Gears از واجبات هست، دوستان هر چه قدر میتونید هایپ کنید که این بازی قراره همه رو میخکوب کنه :D تاریخ عرضه ـش هم خیلی خوبه.

پ.ن: قیافه JD تو این کاور یه کم پخته تر و خفن تر از قبل شده، دیگه اون حس بچگی (!) رو نداره به نظرم :دی
 
هرجور حساب میکنم، ضد حال سنگینی این بازی قراره بزنه !
1- بتا بد در میاد و ضد حال شدیدی به فن های بازی میزنه ... (مخصوصا کسانی که فقط بخاطر این بازی X1 گرفتن)
2- بتا عالی درمیاد (که خیلی محتمله!) و 2 هفته ما رو از چرخه زندگی خارج میکنه. ولی بعد از تموم شدن بتا، 6 ماه باید تو کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف باشیم :-s

در رابطه با کاور : کل شخصیت ها یک طرف، مجسمه مارکوس یک طرف ! :x
 
هرجور حساب میکنم، ضد حال سنگینی این بازی قراره بزنه !
1- بتا بد در میاد و ضد حال شدیدی به فن های بازی میزنه ... (مخصوصا کسانی که فقط بخاطر این بازی X1 گرفتن)
2- بتا عالی درمیاد (که خیلی محتمله!) و 2 هفته ما رو از چرخه زندگی خارج میکنه. ولی بعد از تموم شدن بتا، 6 ماه باید تو کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــف باشیم :-s

در رابطه با کاور : کل شخصیت ها یک طرف، مجسمه مارکوس یک طرف ! :x

خوشبختانه برای ما سرنوشت بازی 11 12 روز دیگه مشخص میشه اگه مولتی بازی خوب از آب در بیاد و اون چیزی باشه که ما میخوایم مابقیش که دیگه تضمین شدس مخصوصا که کمپین قرار بهترین کمپین بین سری ها باشه...من از الان منتظر 11 اکتبر و نقد گیم اسپات برای gears 4 هستم,ببینم این دفعه طرف دوباره تو کمپین بازی, مثل gears 1 قرار گم بشه یا نه اونم یه بازی خطی نقطه A به B :)):smile:
 
  • گرز4 بر خلاف گرز1 و Judgment و UE که Center screen shooting بودند ، بصورت Barrel shooting خواهد بود. (یعنی تیر به جای اینکه از وسط صفحه خارج شه، از لوله ی سلاح خارج خواهد شد و در امتداد جهت سلاح خواهد رفت)
با تشکر از @Musician
نامردیه:D من وسط مانیتورم چسب زده بودم:D
کسی در مورد Gears of War 4 to have split-screen in all modes, upcoming beta “not a fake demo” چیزی میدونه؟
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: scorpian031

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or