Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
خب کلاس که اینجوری شد :
کلاس فردا به دلیل شرایط بد اب و هوایی برگزار نمیشه.
حالا یه توضیح یه خطی در این مورد بدم :دی
خوب ادرسش ونک هست نزدیک محل کار من و حسین,فردا ما شاید رفتیم امیدوارم چیز هایی که بهش میخوان اشاره کنن چیزهای نو در رابطه با مراحل ساخت بازی , کاراکتر های دیجیتالی انیمیشن ها کانسپت ها و داستان بازی باشه با توجه به اینکه داخل مجتمع فنی تهران هست , امیدوارم وارد بحث های حاشیه نشن چون این بازی از لحاظ هنری پتانسیل صحبت کردن داره علل خصوص معماری فضاها داخلی و خارجی و طراحیشون.
هفته قبل که در مورد AC بود 99% بحث در مورد داستان بوده اون 1% باقیمونده هم مربوط به کانسپت هاش :دی

انتظار میره در مورد GeoW هم همین باشه فقط بحث گیم پلی و تاثیرگذاریش سهم خیلی بیشتری داشته باشن :دی
این هم بگم من اصلاً کاره ای نیستم !!! :دی فقط رفتم ببینم کسری چی به خورد ملت میده :دی
 
خب کلاس که اینجوری شد :

حالا یه توضیح یه خطی در این مورد بدم :دی

هفته قبل که در مورد AC بود 99% بحث در مورد داستان بوده اون 1% باقیمونده هم مربوط به کانسپت هاش :دی

انتظار میره در مورد GeoW هم همین باشه فقط بحث گیم پلی و تاثیرگذاریش سهم خیلی بیشتری داشته باشن :دی
این هم بگم من اصلاً کاره ای نیستم !!! :دی فقط رفتم ببینم کسری چی به خورد ملت میده :دی

ممنون بابت اطلاع رسانی

در رابطه با بحث گیم پلی فقط قسمت مولتی پلیرش به قدری گسترده هستش که ساعت ها میتونه نقد بشه چه برسه به قسمت داستان من خودم چند وقت پیش 12 صفحه feedback برای raczilla و fl4k ارسال کردم البته فقط قسمت multiplayer که چطور باید باشه که تا 2 3 روز دیگه خلاصش براتون اینجا میزارم چون باید به فارسی برگردونم در رابطه با این سیستم نقد بازیها هم در مجتمع فنی حرکت بسیار جالبی هست چون قبلا نظیرش انجام نشده و به دلیل اینکه هیچ event درست درمون مثل e3 نداریم همین برنامه های کوچک هم خیلی خوب تاثیر گذار هستش.
 
ممنون از امین رضا. این هفته که کنسل شد اما خب برای گیرز فقط روی داستان تمرکز نمی کنیم. تحلیل بخش گیم پلی با اقایون شهاب حبیبی (مدیر دپارتمان سینمایی مجتمع فنی) و حسن مهدی اصل (طراح بازی سیاووش) هست. چون زمان کلاس ac برای هر دو این عزیزان مشکل پیش اومد ؛ صحبتی در مورد گیم پلیش نشد. در ضمن انقدر در مسائل جانبیش (نماد شیطان پرستی8-|) حرف زده بودند ؛ گفتیم فقط اون رو شفاف سازی کنیم.
 
ممنون از امین رضا. این هفته که کنسل شد اما خب برای گیرز فقط روی داستان تمرکز نمی کنیم. تحلیل بخش گیم پلی با اقایون شهاب حبیبی (مدیر دپارتمان سینمایی مجتمع فنی) و حسن مهدی اصل (طراح بازی سیاووش) هست. چون زمان کلاس ac برای هر دو این عزیزان مشکل پیش اومد ؛ صحبتی در مورد گیم پلیش نشد. در ضمن انقدر در مسائل جانبیش (نماد شیطان پرستی8-|) حرف زده بودند ؛ گفتیم فقط اون رو شفاف سازی کنیم.
یعنی چی صحبتی در مورد گیم پلی نشد گیرز و گیم پلیش خداوکیلی,نمیدونم چرا هر بازی که یه مثلث یا طرح های پیچیده داشته باشه میچسبوننش به شیطان پرستی:d
 
یعنی چی صحبتی در مورد گیم پلی نشد گیرز و گیم پلیش خداوکیلی,نمیدونم چرا هر بازی که یه مثلث یا طرح های پیچیده داشته باشه میچسبوننش به شیطان پرستی:d
شوما به جای جوش زدن لطف کن درست بخون :دی
چون زمان کلاس ac برای هر دو این عزیزان مشکل پیش اومد ؛ صحبتی در مورد گیم پلیش نشد.
مال GeoW اصلاً تشکیل نشد 8-| :دی
 
یعنی چی صحبتی در مورد گیم پلی نشد گیرز و گیم پلیش خداوکیلی,نمیدونم چرا هر بازی که یه مثلث یا طرح های پیچیده داشته باشه میچسبوننش به شیطان پرستی:d​




صحبت شد اما نه اندازه کافی. تمام مدت محبور شدیم شفاف سازی کنیم. :دی
 
درود به تمامی عزیزان؛
جلسه دوم ورکشاپ روز پنجشنبه مورخ 24 بهمن ماه از ساعت 12 الی 14 در شعبه شیخ بهایی مجتمع فنی تهران برگزار خواهد شد. این جلسه به تحلیل فرنچایز Gears of War اختصاص خواهد داشت...



آدرس:
خیابان شیخ بهایی- خیابان صائب تبریزی غربی- پلاک34 - شعبه شیخ‌بهایی (سینمای دیجیتال) مجتمع فنی تهران

شماره تماس جهت رزرو و کسب اطلاعات بیشتر:
88608530
 
دوستان یکی زحمت بکشه بعدا خلاصه ای از گفتمان رو اینجا بذاره تا ما هم در جریان قرار بگیریم . متاسفانه سر کارم و نمیتونم برم 8-|
 
خب من امروز تونستم در workshop مربوط به gears of war شرکت کنم میتونم بگم با توجه به محدودیت زمانی 2 ساعته عزیزان تونستن به تمامی نکاتی که این فرانچایز نیاز به بحث داشت در اختیار دوستان قرار بدن از داستان 3 شماره و نسخه فرعی judgment تا فضا سازی محیط و تاثیر موسیقی و مالتی پلیر و تریلر غیره... من به شخصه به عنوان یک gears of war فن workshop برام لذت بخش بود من پیشنهاد میکنم دوستان در workshop های اینده مربوط به بازی های دیگه حتما شرکت کنند , در اخر جلسه هم میتونید بنا به درخواست بگید بر روی هارد یا فلش تمامی content های بازی مربوط بریزن.
...........
 
خب من امروز تونستم در workshop مربوط به gears of war شرکت کنم میتونم بگم با توجه به محدودیت زمانی 2 ساعته عزیزان تونستن به تمامی نکاتی که این فرانچایز نیاز به بحث داشت در اختیار دوستان قرار بدن از داستان 3 شماره و نسخه فرعی judgment تا فضا سازی محیط و تاثیر موسیقی و مالتی پلیر و تریلر غیره... من به شخصه به عنوان یک gears of war فن workshop برام لذت بخش بود من پیشنهاد میکنم دوستان در workshop های اینده مربوط به بازی های دیگه حتما شرکت کنند , در اخر جلسه هم میتونید بنا به درخواست بگید بر روی هارد یا فلش تمامی content های بازی مربوط بریزن.
...........
این محتویات حجمشون چقدر بود ؟ از جایی نمیشه دانلود کرد یا دوستان آپ نکردن محتویات رو ؟ که ما هم استفاده کنیم .... 8-|
 
آخرین ویرایش:
این محتویات حجمشون چقدر بود ؟ از جایی نمیشه دانلود کرد یا دوستان آپ نکردن محتویات رو ؟ که ما هم استفاده کنیم .... 8-|

محتویات میتونید workshop بعدی که شرکت کردید از کسری عزیز بگیرید content ها شامل کلیه تریلرها - ارت ورکها و کانسپت ارتها - موسیقی بازی (odst) - و غیره هستش.
من تمامی اینهارو دارم اگه بتونم براتون اپلود میکنم حجمش کمی زیاد هست البته بخش زیادش مربوط به audiolog هست که 2 3 ساعت کامل داستان روایت میشه.
 
محتویات میتونید workshop بعدی که شرکت کردید از کسری عزیز بگیرید content ها شامل کلیه تریلرها - ارت ورکها و کانسپت ارتها - موسیقی بازی (odst) - و غیره هستش.
من تمامی اینهارو دارم اگه بتونم براتون اپلود میکنم حجمش کمی زیاد هست البته بخش زیادش مربوط به audiolog هست که 2 3 ساعت کامل داستان روایت میشه.
نه ممنون، من فکر میکردم حجمش کمه و فقط چند تا پاور پوینته ...

التماس دعا از مدیر انجمن داریم 8-|
 
محتویات میتونید workshop بعدی که شرکت کردید از کسری عزیز بگیرید content ها شامل کلیه تریلرها - ارت ورکها و کانسپت ارتها - موسیقی بازی (odst) - و غیره هستش.
من تمامی اینهارو دارم اگه بتونم براتون اپلود میکنم حجمش کمی زیاد هست البته بخش زیادش مربوط به audiolog هست که 2 3 ساعت کامل داستان روایت میشه.
منم میخوام:crying1:
 


پاسخ خود را بنویسید ...

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or