Gears of War 4



توسعه دهنده : The Coalition
ناشر : Microsoft studios
تاریخ انتشار : پاییز 1395
پلتفرم : XBOX ONE & WIN10

همونطور که ما می دونیم GEARS OF WAR 3 با از بین رفتن کامل لوکاست ها و لمبنت ها توسط دستگاه Counter Measure آدام فینکس و کشته شدن کویین میراه توسط مارکوس فینکس به اتمام رسید و سیاره SERA بار دیگر بعد از گذشت نزدیک به 100 سال جنگ چهره آرامش رو به خود بگیرد اما مساله این است که این آرامش تا چه حد پایدار است؟​

داستان Gears of War 4 بیست و بنج سال پس از اتفاقات شماره سوم بازی رخ خواهد داد,شخصیت اصلی بازیJD Fenix پسر مارکوس فینکس می باشد که به همراه 2 تا از دوستان خود kait و del به دنبال پیدا کردن سر نخ هایی از گم شدن احالی روستا هستند که در این بین پی خواهند برد که هیولاهایی ناشناخته به آن ها حمله می کنند که قهرمان های داستان به دنبال پیدا کردن ارتباط بین ناپدید شدن مردم و منشاء پیدایش هیولاها هستند.
ارتش COG در پایان GEARS OF WAR 3 به دلیل انبوه زیاد اجساد لوکاستها قادر به از بین بردن تمامی آنها نبودن و قهرمانان ما بر این باورند که منشا پیدایش این هیولاهای جدید که Swarm نام دارند در یکی از گورستان های جمعی لوکاستها می باشد.
Swarm ها بخشی از تحدید برای کاراکتر های جدیدی بازی می باشند زیرا جو وحشیانه ی جدید SERA این بار نقش جدی تری را ایفا می کند,همونطور که قبلا ذکر شد دستگاه کانتر مژر آدام فینکس باعث شد تا از رشد لمبنسی و ایمولژن جلوگیری و برای همیشه به آن خاتمه دهد اما این پایان کار نیست چرا که باعث بوجود آمدن تغییرات گسترد ه ای در اکوسیستم سرا شده است که حاصل آن پدید آمدن طوفان های آتشین که Windflare نام دارند,این طوفان ها در وقع در 4 نوع طبقه بندی خواهند شد,از وزش باد های ملایم گرفته تا طوفان های وحشی به همراه رعد هایی کشنده که پلیر باید خیلی محتاتانه عمل کنند
طبق گفته راد فرگوسن بازی قرار هست به ریشه های خودش که ترس از ناشناخته ها و اتمسفر تاریک و خشن هست برگردد.



اطلاعات تایید شده :

- داستان بازی در 1 روز اتفاق خواهد افتاد.
- 3 فکشن در بازی وجود خواهد داشت :
COG : بازمانده ی سربازان جنگ با لوکاست ها که در قلمرو جدید در شهرهایی با دیوارهای بلند زندگی می کنند.
The Outsiders : افرادی هستند که تابع قوانین خودشون و در طبیعت زندگی می کنند ( همانند stranded های GEARS ها پیشین)
Swarm : گونه ای جدید از هیولا ها هستن که شامل pouncers,juvies,snatchers,screamer,swarms
- تمامی Execution های نسخه پیشین در بازی هست به اضافه موارد جدید که شامل :
Yank&shank - Vault kick - knife Execution
سلاح های جدید بازی : Dropshot - Buzzsaw - Buzzkill
- بازی دارای سیستم آب هوایی به صورت داینامیک می باشد.
- هنگام درگیری قابلیت به وجود آمدن کاور جدید برای سنگر گیری هست.
- کمپین بازی 1080P و 30fps می باشد.
- بازی دارای Co-op آنلاین 2 نفره می باشد.

تصاویر

کاراکترها

no95s6og2jo6wrc1hmof_thumb.jpg
pehupfjvoq2vs3chqper_thumb.jpg
4bya9451e5rxkan2b1lc_thumb.jpg
v599eztv979jphwslxwa_thumb.jpg
bqvzaduof39990fq5swd_thumb.jpg

اسلحه ها


دشمن ها


تریلرها


ترجمه کامیک بوک ها

لینک به زودی قرار داده خواهد شد.
 
آخرین ویرایش:
کاری به کیفیت بازی ندارم ولی انتظار نداشته باشید مسئولین مایکروسافت (یا هر شرکت دیگه ای)، در مورد بازی های خودشون غیر از تعریف و تمجید چیزی بگن :دی
محمد جان در تایید حرفت باید بگم که فیل اسپنسر از رایز هم قبل از عرضه تعریف کرد :p
(البته خودم میدونم منظورش گرافیک بالای بازی بود. زودتر گفتم تا تو این تاپیک به قتل نرسم :d)
 
محمد جان در تایید حرفت باید بگم که فیل اسپنسر از رایز هم قبل از عرضه تعریف کرد :p
(البته خودم میدونم منظورش گرافیک بالای بازی بود. زودتر گفتم تا تو این تاپیک به قتل نرسم :d)
در تایید حرفت بگم که فرمودن بهترین چیزیه که دیدم که بعدها توسط DF مشخص شد راست میگفته پس روی حرفش میشه حساب کرد:d
 
در این که مراحل توسعه و روند رو به رشد بازی پیشرفت خوبی داشته شکی نیست و با توجه به سابقه ی اعضای این استدیو این مهم بعید نیست اما به این زودی ها و پاسی کوتاه از زمان نباید منتظر محتوا و نمایشی از بازی بود و حتی شاید در E3 بعدی فقط شاهد یک نمایش CG مانند از بازی باشیم چون هنوز این رویای گیرز برای انقلابی بودن مثل گذشته و یدک کشیدن نام یک GEOW (اونم به احتمال زیاد سکوئل) نیازمند پروسه ی زمانیه طولانی هستش و هنوز از زمان خرید IP و شروع روند کاری روی پروژه زمان زیادی نگذشته اما برای یک ریبوت موفق میشه امیدوار بود و حضور راد فرگوسن به عنوان لیدر این تیم و سابقه ی خوب اعضای این استدیو و ایده ها نو و نواوری هایی که در اینده به معرض تولید میرسند و ضد البته (UE4) مهر تاییدی بر این قضیست،حداقل باید بدین شکل باشه!
 
دیگه فیل اسپنسر تایید میشه رو حرفش حساب باز کردش .البته من به شخصه یک مشکلی که دارم این هست مایکروسافت میره استدیو میخره تا یک ip ادامه بدن براش واقعا استدیو های مثل 343i با اون تیم بزرگی که دارن لیقات ساخت یک ip کاملا جدید رو دارن امیدوارم با روی کار امدن فیل اسپنسر خارج شدن Xbox از بحران این رویه هم تغیر کنه تو فرست پارتی های مایکروسافت
 
343i در شرایطی داره Halo میسازه که Halo های Bungie یک شوتر تمام عیار بودن و هیچ چیزی کم نداشتن و واقعا کار 343i سخت که بتونه بازی در حد همون Halo قبلی بسازه که با شماره چهارم نشون داد تا حدودی میتونه این کار انجام بده

درسته کار 343 سخت بود ولی هر جور فکر می کنم می بینم کار BTS سخت تره! :d مثلا اولین ویژگی داستان بازی... دست 343 برای ادامه ی داستان بازتر بود یا دست بلک تاسک؟ :-/
توی گیم پلی، هیلو یه ویژگی سند باکس داشت که کمک می کرد مثلا با وسیله نقلیه ها بازی تنوع بیشتری داشته باشه. ولی گیرز کلا پایه ـش بر اساس کاور گیری و تیرانداریه. کارگردانی و طراحی مرحله باید بازی رو از تکرار نجات بده.
یه چیز دیگه یونیورس بازی هاست که اصلا قابل مقایسه نیست. حالا جالبه مایکروسافت دوست داره GeoW هم به اندازه هیلو توی این ویژگی بزرگ بشه!
فکر کنم همه ی اینها رو کنار هم بذاریم به این نتیجه می رسیم کار Black Tusk سخت تره! :d
البته هیلو4 باید از زیر سایه ی ریچ بیرون میومد، ولی GeoW 4 اگر در حد سه گانه در بیاد نتیجه ی کار پر رنگ تر از کار 343 ـست. :d
 
به چند دلیل بلک تاسک بهتر از 343iـه، در ضمن بهتر بودن بلک تاسک دلیل بر بد بودن 343 نیست :-/ :دی
1- ارتباط خوب با کامیونیتی! شما به ارتباط 343i با فن ها نگاه کنید! مثلا این بدبخت ها چند سال تمامه زبونشون مو در آورد که آقا اسپرینت نمی خوایم، اما کو گوش شنوا؟
2- متمرکز نبودن روی یه بازی خاص و استفاده نکردن از لقمه آماده ای که دیگری (Bungie) براشون گرفته!
3- راد فرگوسن
4- پایبند نبودن 343i به ریشه های هیلو
دلایل دیگه ای هم هست که نمی دونم چطوری توضیح بدم :دی
 
halo 6 توی یه جایی برای 2020 تاریخ خورده
احتمالا روی یه ا پی دیگه برای 2017 کار کنند
--------
تو gears of war 3 یه صحنه ای بود که توی هیچ بازیی نبود ، یعنی بیاد ماندی صحنه ها بازی ها بود ، اونجایی که Cole Train یادش میاد فوتبالیست بوده
watch?v=fFEXppw4INc
 
آخرین ویرایش:
BT استودیو الان داره از نظر فنی پشتیبانی خیلی خوبی میگیره تعجبی نداره اگر خروجی کارشون از نظر گرافیکی عالی باشه تیم توسعه دهنده 12 DX و تیم سازنده آنریل انجین 4 دارن باهاشون همکاری میکنن پس بازی باید گرافیک خیلی خوبی داشته باشه ، فقط میمونه این وسط داستان و گیم پلی که قسمت مهمتر قضیه هست...
 
درسته کار 343 سخت بود ولی هر جور فکر می کنم می بینم کار BTS سخت تره! :d مثلا اولین ویژگی داستان بازی... دست 343 برای ادامه ی داستان بازتر بود یا دست بلک تاسک؟ :-/
توی گیم پلی، هیلو یه ویژگی سند باکس داشت که کمک می کرد مثلا با وسیله نقلیه ها بازی تنوع بیشتری داشته باشه. ولی گیرز کلا پایه ـش بر اساس کاور گیری و تیرانداریه. کارگردانی و طراحی مرحله باید بازی رو از تکرار نجات بده.
یه چیز دیگه یونیورس بازی هاست که اصلا قابل مقایسه نیست. حالا جالبه مایکروسافت دوست داره GeoW هم به اندازه هیلو توی این ویژگی بزرگ بشه!
فکر کنم همه ی اینها رو کنار هم بذاریم به این نتیجه می رسیم کار Black Tusk سخت تره! :d
البته هیلو4 باید از زیر سایه ی ریچ بیرون میومد، ولی GeoW 4 اگر در حد سه گانه در بیاد نتیجه ی کار پر رنگ تر از کار 343 ـست. :d
[MENTION=92089]ヽ(。_°)ノ[/MENTION]
خب منم نگفتم کار BT آسون تره و حتی ممکنه سخت ترم باشه.:d بحث اصلی من اینه، استودیو 343i قبلا خودشو با هیلو 4 ثابت کرده ولی BT هنوز حتی یک تریلر هم از بازی نداده بیرون که بخوایم از همین الان مثلا بگیم، فکت: BT از 343i بهتره. به نظر من هنوز برای این بحث ها زوده که بگیم کدوم یک از این دو استودیو بهترن. Gears: J هم توسط استودیو People Can Fly و با همکاری Epic ساخته میشد ولی وقتی منتشر شد با اون چیزی که فکر می کردیم خیلی تفاوت داشت.
 
به چند دلیل بلک تاسک بهتر از 343iـه، در ضمن بهتر بودن بلک تاسک دلیل بر بد بودن 343 نیست :-/ :دی
1- ارتباط خوب با کامیونیتی! شما به ارتباط 343i با فن ها نگاه کنید! مثلا این بدبخت ها چند سال تمامه زبونشون مو در آورد که آقا اسپرینت نمی خوایم، اما کو گوش شنوا؟
2- متمرکز نبودن روی یه بازی خاص و استفاده نکردن از لقمه آماده ای که دیگری (Bungie) براشون گرفته!
3- راد فرگوسن
4- پایبند نبودن 343i به ریشه های هیلو
دلایل دیگه ای هم هست که نمی دونم چطوری توضیح بدم :دی

1. نمیدونم چرا شما به این مسئله توجه نمیکنین که سلایق گیمرهای جدید با قدیمیتر ها فرق داره و 343i ( همونجور که مایکروسافت میخواد ) باید علاوه بر طرفدارهای قدیمی به فکر جدیدتر ها هم باشه چون این گیمرهای جدیدترن که آینده‌ی این سری رو تضمین میکنن
2. الان BT داره به صورت مستقل کار میکنه ؟؟ از هیچ شرکت دیگه ای کمک نمیگیره ؟؟ Epic و بقیه شرکت ها الان دارن به BT کمک میکنن ولی آیا بانجی یا شرکت دیگه ای داره به 343i کمک میکنه ؟؟ وقتی مایکرو از 343i میخواد Halo بسازه چیکار کنن بگن نه ما نمیسازیم ؟؟ که میگین متمرکز بودن روی یه بازیه خاص ؟؟ ( تازه اگه همین BT هم از الان به بعد تمام تمرکزش رو نزاره رو GeoW )
3. شخص خیلی بزرگیه ولی کم بازیسازهایی توی 343i نیستن مثلا یکی از 10 زن بزرگ صنعت بازیسازی در حاله حاضر :bighug:
4. اینم که همون دلیل شماره 1 هست .

کلا مقایسه ی این دو شرکت مثله مقایسه ی ND و SM هست ( البته BT هنوز نشون نداده در سطح اونا هست یا نه ) هر دوشون شرکت های فوق‌العاده ای هستن و نمیشه گفت این یکی از اون یکی بهتره این بحثم بی‌مورده به نظر من ما الان باید خوشحال باشیم که جفت شرکت دارن واسه ما بازی میسازن :x
 
1- ارتباط خوب با کامیونیتی! شما به ارتباط 343i با فن ها نگاه کنید! مثلا این بدبخت ها چند سال تمامه زبونشون مو در آورد که آقا اسپرینت نمی خوایم، اما کو گوش شنوا؟
2- متمرکز نبودن روی یه بازی خاص و استفاده نکردن از لقمه آماده ای که دیگری (Bungie) براشون گرفته!
3- راد فرگوسن
4- پایبند نبودن 343i به ریشه های هیلو
شوخیه این؟ :دی نظرت محترمه ولی مثلا Gears رو مگه BTS ساخته که Halo واسه 343 میشه لقمه آماده ولی Gears واسه BTS نمیشه؟ :-/ هنوز یه عکس هم از بازی نشون ندادن، نمی دونم چطور میشه این استودیو رو با یه استودیو دیگه مقایسه کرد :دی
 
مطمعن باشید BT استدیو بزرگیه,درسته یه عکس از بازی نیومده ولی حداقل میدونیم گیم پلی بازی همون چیزی میشه که ما همه میخواهیم چون انقدر فیدبک گرفتن از طرفداراشون که میدونن چیکار کنن تازه از شکست جاجمنت هم میتونن درس های مفیدی گرفته باشن از نظر داستان هم که کلا gears of war کشش زیادی داره و میتونه یه حالت داستانی فوقالعاده با باس های هیجانی داشته باشه که درام و داخلش جا داده باشن,بحث گرافیکم که انریل انجینه و 100 تا کاربلد که نوید یه فوق بازی رو میده خیالتون راحت این دفعه عمو فیلی الکی تمجید نکرده من نمیدونم با وجود فرگسن بزرگ چطور فکر بد شدن بازی یا معمولی شدنش به ذهنتون خطور میکنه شرط میبندم گیرز جدید بازی باشه واسه مایکرو که متا و فروش قابل توجه ای کسب میکنه و BT رقیب بزرگی میشه واسه همه استدیو ها حتی 343
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or