Gears Of War 3 (پست اول تاپیک خوانده شود)

deadspace

کاربر سایت
Aug 10, 2009
57
نام
علیرضا
با توجه به اینکه بازی زودتر از زمان تعیین شده لیک شده و ممکنه بعضی از دوستان کنسول JTAG شده داشته باشن و بازی رو زودتر از بقیه انجام بدن به هیچ عنوان، چه با اسپویلر و چه بدون اسپویلر، حرفی از داستان و حتی گیم پلی و مسائل دیگر بازی زده نشه. در غیر اینصورت دسترسی شخص مورد نظر قطع خواهد شد.

خوب سرانجام ماکروسافت تاریخ ریلیس احتمالیه GEARS 3 رو در تریلر معرفی CRACKDOWN جدید اعلام کرد که در انتهای این کلیپ اخبار گیم اسپات میگه که احتمالا اولین تریلر اون در ماه آینده نمایش داده میشه و بازی دز آپریل 2011 آماده خواهد شد و بعید نیست که این بازی با پروژه ناتال در آینده مچ بشود .

سلام دوستان

بالاخره بعد از شایعاتی که طی چند ماه گذشته مطرح میشد در کمال تعجب بازی Gears of War 3 ابتدا در LIVE و سپس در برنامه NBC با حضور خود Cliffy برای آپریل 2011 تایید شد .

gears-of-war-logo.png


در نمایش شب گذشته یک ویدئو کوتاه از بازی پخش شد که همه رو حیرت زده کرد در این ویدئو که در لینک زیر مشاهد میکنید سرزمین Sera دوچار یک تحول عظیم شده و مردم این سرزمین به خاکستر تبدیل شدن و DOM کارکتر اصلی بازی که حالا سیمای جدید پیدا کرده در حال فرار از دست لوکاستها میباشد
نکته جالب در این ویدئو حضور یک کارکتر جدید زن هست که به نظر میرسد حتما قابل بازی خواهد بود در این ویدئو جزئیات گرافیکی و موسیقی بشدت قوی کار شده است.

لینک ویدئو کیفیت پایین لینک 2
لینک با کیفیت بالا
عکس های ویدئو

سرگذشت Gears of War

در سال 2006 بعد از معرفی موتور گرافیکی جدید شرکت EPIC همه منتظر معرفی یک بازی فوق العاده بودن که بتونه قدرت UE3 رو به طور کامل نشون بده بالاخره شرکت EPIC با معرف بازی جدید خود قوقایی به پا گرد و همه ذهن ها رو به سمت Gears of War و XBOX 360 کشوند.
بازی خوش ساختی که در اون سال با گرافیکی عظیم همه رو جلب خود میکرد ، این بازی سوم شخص دارای یک سری خصوصیات منحصر به فرد بود که هر گیمری رو راضی میکرد از این خصوصیات میتوان به گرافیک فوق قوی ، محیط زیبا و تخریب پذیر و همچنین المانهای مثل CO-OP و مولتی پلیر آنلاین اشاره کرد.

EPIC بعد از موفقیت چشمگیر Gears of War شروع به ساخت نسخه دوم این بازی با همون موتور معروف UE3 کرد.این بازی دوباره به صورت اختصاصی برای XBOX 360 عرضه میشد.
همه در شماره دوم انتظارت زیادی از بازی داشتن مخصوصاً داستان بازی که بتونه ابهامات رو برطرف کنه و رابطه بهتری با گیمر نشون بده.
در سال 2008 نسخه شماره دوم بازی عرضه شد و با استقبال بی سابقه گیمرها مواجه گردید به طوری که حدود 5.5 میلیون نسخه از بازی به فروش رسید و حدود 5 میلیون بار هم به طور غیر قانونی دانلود شد.
بازی در نسخه اول با میانگین امتیازی 94 و در نسخه دوم با امتیاز 93 از طرف سایتها و مجلات معتبر روبرو شد و چندین جایزه مختلف رو به خود اختصاص داد.

یکی از نکات مثبت سری بازی های Gears of War بخش آنلاین هست که گیمرها رو ساعت ها به خود جذب میکند این بخش شامل Multi Player و CO-OP میشود که در مدهای مختلف همه روزه حدود 1 تا 1.5 میلیون گیمر رو به سمت خود میکشند.

حالا بعد از گذشت دو سال از عرضه نسخه دوم شرکت EPIC با بهینه کردن موتور قدیمی خود یعنی UE3 قصد دارد دوباره تحول عظیمی رو در صنعت گیم برپا کند بازی که قرار است سال آینده همه رو قافیل گیر کند

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
 
Last edited by a moderator:

Dreadlord

کاربر سایت
Apr 8, 2008
18,080
بله در لایو هم خبرش اومده!

Gears-3-DB.jpg


در آپریل 2011 عرضه میشه.

یه سری اطلاعات اولیه هم هست که به احتمال 99% درسته:

Gears of War 3 از سیستم کاور گیری کاملا بهبود یافته استفاده میکنه!
برای اولین بار مراحلی در زیر آب (!) وجود داره.
اعضای COG مواد منفجره ای دارند که میتونه درزیر زمین حرکت کنه و کاور دشمنان رو منفجر کنه!

راستی دوست عزیز، تو عنوان تاپیک شماره 3 رو انگلیسی بنویس، نه یونانی!
 

capitanrayan

ابیلیتی سلیمان از من گرفته شده
کاربر سایت
Jun 23, 2007
8,490
من یکی که خیلی خوشحال شدم :love:
باز گشت پادشاه:biggrin1:

پ.ن:شایعه شده این 2 سال و نیم رو مارکوس رفته بوده-خدمت مقدس سربازی-اضاف خورده بوده- زیاد مونده اونجا:D
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
خدا کنه تخریب پذیری کامل کاورر ها هم وجود داشته باشه!
مثلا خیالت راحته یه جا کاور گرفتی یه هو ی لوکاست از زیر زمین بپره روسرت!!!:eek:
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر