سلام !
Michael Capps رییس شرکت Epic Games اعلام کرد اگر نسخه بعدی Gears of War در کار باشه , برای نسل بعد خواهد بود و برای دیدن این بازی احتمالآ باید 4 یا 5 سال دیگه صبر کنین.
ایشون همچنین در مورد Unreal Engine 4 صحبتهایی کرده و گفتن که این موتور گرافیکی حدودآ 7 سال هست که در دست ساخته !
Capps در ادامه گفته : ما در طول این نسل , به شدت به نسل بعد هم فکر میکنیم و میدونیم که بیشتر موتورهای گرافیکی کنونی برای نسل بعد جوابگو نخواهند بود.
در ادامه هم بقیه صحبتهای آقای Capps رو میخونین :
هزینه های ساخت Gears of War 2 از نسخه قبلی اون کمتر بود. با اینکه تیم سازنده بزرگتر از تیم قبلی شده بود ولی زمان ساخت پایین اومد و با مدیریت خوبی که در این زمینه داشتیم تونستیم هزینه ها رو کاهش بدیم. ما در مورد بودجه های 25 میلیونی برای بازیهای کامپیوتری چیزهایی شنیدیم ولی خودمون اهل این جور خرجهای زیادی نیستیم.
50 تا 60 نفر از اعضای Epic Games روی هر بازی کار میکنن که در مقایسه با مثلآ 400 نفری که روی Assassin`s Creed کار میکردن خیلی کمتره. Assassin`s Creed بازی خیلی بزرگ و زیبایی هست ولی ما ترجیح میدیم روی بازی کوچکتری با کیفیت فوق العاده بالا کار کنیم.
هر بازیسازی دوست داره از بهترین ابزار ممکن استفاده کنه و ما در این زمینه به شکلی عالی عمل کرده و علاوه بر خودمون , به سایر شرکتها و تیمهای بازیسازی نیز در زمینه ساخت بازی با بهترین ابزار کمک میکنیم.
عکس تزیینی هست
Michael Capps رییس شرکت Epic Games اعلام کرد اگر نسخه بعدی Gears of War در کار باشه , برای نسل بعد خواهد بود و برای دیدن این بازی احتمالآ باید 4 یا 5 سال دیگه صبر کنین.
ایشون همچنین در مورد Unreal Engine 4 صحبتهایی کرده و گفتن که این موتور گرافیکی حدودآ 7 سال هست که در دست ساخته !
Capps در ادامه گفته : ما در طول این نسل , به شدت به نسل بعد هم فکر میکنیم و میدونیم که بیشتر موتورهای گرافیکی کنونی برای نسل بعد جوابگو نخواهند بود.
در ادامه هم بقیه صحبتهای آقای Capps رو میخونین :
هزینه های ساخت Gears of War 2 از نسخه قبلی اون کمتر بود. با اینکه تیم سازنده بزرگتر از تیم قبلی شده بود ولی زمان ساخت پایین اومد و با مدیریت خوبی که در این زمینه داشتیم تونستیم هزینه ها رو کاهش بدیم. ما در مورد بودجه های 25 میلیونی برای بازیهای کامپیوتری چیزهایی شنیدیم ولی خودمون اهل این جور خرجهای زیادی نیستیم.
50 تا 60 نفر از اعضای Epic Games روی هر بازی کار میکنن که در مقایسه با مثلآ 400 نفری که روی Assassin`s Creed کار میکردن خیلی کمتره. Assassin`s Creed بازی خیلی بزرگ و زیبایی هست ولی ما ترجیح میدیم روی بازی کوچکتری با کیفیت فوق العاده بالا کار کنیم.
هر بازیسازی دوست داره از بهترین ابزار ممکن استفاده کنه و ما در این زمینه به شکلی عالی عمل کرده و علاوه بر خودمون , به سایر شرکتها و تیمهای بازیسازی نیز در زمینه ساخت بازی با بهترین ابزار کمک میکنیم.
عکس تزیینی هست
آخرین ویرایش: