Xbox Gears 5

وابستگی بیش از حد بشر به تکنولوژی باعث سقوط انها خواهد شد، و تمامی دشمنان با اتحاد به دنبال تنها انساهای باقی مانده در دنیا هستند که انها را از بین ببرند. در نقش "کیت" به سفری خواهیم رفت که ریشه واقعی لوکاست ها را کشف کنیم و برای انچه که باقی مانده در کنار دوستانمان مبارزه کنیم.

4dd4dc7e-964c-43cf-aac4-f7d03fc40172.jpg


Gears 5
توسعه دهنده : استدیو د کوالیشن
ناشر: اکس باکس گیم استدیوز
ژانر: شوتر سوم شخص
مد ها: تک و چند نفره
تاریخ عرضه: نوزدهم شهریور ماه (پانزدهم برای دارندگان نسخه التیمیت و گیم پس التیمیت)
پلتفرم ها:
110024 110023

قیمت:
نسخه التیمیت ادیشن: 80 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Ultimate Edition Character Pack
  • 30 days of Boost
  • Early Access - Play 4 days early!
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July
نسخه استاندارد: 60 دلار که شامل محتویات ذیل میشود:​
  • Gears 5 Standard Edition
  • Terminator Dark Fate Character Pack when you play by September 16
  • Be first to play with the Tech Test in July

نکته: بازی از سرویس Xbox Play Anywhere پشتیبانی میکند، بدین معنی با خرید Gears 5 از استور مایکروسافت میتوانید هم بر روی Xbox One و بر روی Windows 10 بازی را صاحب شوید.


d0a06b93-2263-496b-8cb2-85938d530b4b.png


بازی از روز اول عرضه بر روی گیم پس دردسترس هست و دارندگان گیم پس التیمیت چهار روز زودتر به بازی دسترسی دارند



در E3 سال 2018 استدیو کانادایی د کوالیشن که مسئولیت همه چیز مرتبط با دنیای Gears of War را در اختیار دارد قسمت جدید این سری را با نام Gears 5 معرفی کرد. اگر Geow 4 را به پایان رسانده باشید حتما میدانید در انتهای بازی شاهد یک پیچش داستانی هستیم که همه ماجراها را به ملکه Myrrah لوکاست ها پیوند میزند. در این دنباله مستقیم کیت دیاز (Kait Diaz) نقش اصلی داستان محسوب میشود و قرار است وی به همراه Del از مسیر دسته (که توسط JD رهبری میشود) جدا شوند و به دنبال کشف حقیقت ریشه لوکاست ها بروند.

اطلاعات زیادی از بخش کمپین بازی تا ماه دسامبر منتشر نخواهد شد و دانسته های فعلی ما صرفا به همین موارد برمیگردد. ولیکن اقای راد فرگوسن مدیرعامل استدیو د کوالیشن میگوید انها برای ساخت و توسعه Gears 4 به دلیل اینکه اعتماد کاربران را نزد خود نداشتند، دست به تغییرات و ریسک های فراوان نزدند ولیکن این بار برای Gears 5 اختیار عمل بسیاری دارند و بسیار ریسکی تر عمل کرده اند. به دنبال همین مورد حال شاهد عمیق ترین کمپین ساخته شده برای هستیم.

ویژگی های بازی به نقل از سایت Xbox:

به عنوان یکی از تحسین شده ترین دنیاهای بازیهای ویدیویی، گیرز حال از همیشه بزرگتر است، با 5 مود هیجان برانگیز در کنار عمیق ترین کمپین ساخته شده سری
کمپین کو-اپ سه نفره: در کنار دوستان خود در کمپین کو-اپ سه نفره انلاین و یا اسپلیت اسکرین مبارزه کنید
مسیر وظیفه: از یک سرباز تازه وارد تا ژنرال چهار ستاره ارتقا بیابید. چالش های جدید دریافت کنید، و جوایز فوق العاده پاداش بگیرید و درنهایت لوت خود را به نمایش بگذارید
بووت کمپ: اگر تازه به سری گیرز وارد شده اید و یا خیلی عقب مانده اید، بوت کمپ یک راه سرگرم کننده برای یاد تکنیک های مبارزه از مراحل ابتدایی تا حرفه است
به جای جک بازی کنید: جک یک پرنده رباتی شخصی پوشش دهنده شماست که میتواند از شما پشتیبانی و یا به دشمنان اسیب وارد کند. بی نقص برای تازه واردین به سری گیرز
ویترین جلوه های بصری: تمام مود های بازی را در رزولوشن 4K به همراه پشتیبانی از HDR در روون ترین حالت ممکن یعنی 60 فریم بر ثانیه بر روی Xbox One X تجربه کنید

تمام تریلرهای منتشر شده از بازی در کانال رسمی یوتیوب Gears of War:

Gears of War




کپی و یا ارجاع به سایر سایت های فارسی زبان طبق قوانین ممنوع است.
تاپیک به فوق العاده ترین شکل ممکن اپدیت خواهد شد.
 

Attachments

  • 6jeo_امضا.jpg
    6jeo_امضا.jpg
    136.6 KB · مشاهده: 11,023
خب من ویدیو 1 ساعته رو دیدم:D یکم نظرم رو بگم:D. اسپویل نداره. فقط یه سری مقایسه انجام میدم با اکت 1 نسخه 4 :D

این اکت بیشتر شبیه دموی e3 2008 نسخه 2 بود که تو محیطای شهری جریان داشت. رنگبندی خیلی نزدیکی هم داشت به اون مرحله. طراحی شهر رو دوست داشتم. افکت های خوبی داره بازی. فیزیک و تخریب پذیری هم به نظر میاد پیشرفت کرده.گرافیک هم در کل بد نیست. یه سری جاها خیلی خوبه و یه سری جاها مثل افکت های آتیش کلا تعطیل:D گیم پلی هم که تقریبا همونه ولی اینبار جک رو به عنوان ساپورت اضافه کردن. قابلیت های جالبی داره. اکشن و پیسینگ خیلی خوبی هم داشت.

صداگذاری شخصیت ها مخصوصا fahz خیلی خوبه. به نظر میاد کات سین ها کارگردانی بهتری هم دارن نسبت به 4. با این چیزایی هم که اینجا دیدم به نظر میاد داستان بهتر و درگیرکننده تری رو دنبال کنیم این نسخه. مخفی کاری هم که نشون دادن اینجا خیلی ساده بود. جالب هم کار نشده. شاید به خاطر نوع دشمنا بود. حالا باید دید رو swarm چجوری میشه پیاده کرد اینارو.تنوع دشمنا اینجا خیلی خوب بود.
در کل اینجا اصلا چیز ساختار شکنی وجود نداره(حداقل تو این اکت) ولی خب خیلی بهتر از اکت 1 شماره 4 بود. یعنی اصلا قابل مقایسه نیستن:D بیشتر سعی کردن شبیه شماره 2 باشه که خب لزوما چیز بدی نیست.

در کل با توجه به چیزایی که تو این چند روز دیدم و این نمایش، فکر میکنم از لحاظ نمرات خوب عمل کنه. +90 بعید میدونم ولی خب نزدیکش میشه:D نظر خودم رو 88-89 عه. یه سری نوسانات گرافیکی تو ذوق میزنه و اینکه این اکت یکم زیادی safe کار شده. حالا باید تا روز عرضه صبر کرد. ولی خب 1 ساعت خوبی بود در کل:D
 
آخرین ویرایش:
مثل یک بیماری شده . اون از مترو . اون از ساخته جدید رمدی و ... اینم از این

البته دو عنوان مترو و کنترل open world حساب نیستند و بیشتر sandbox میشند. ولی درکل هر دوبازی هم مثال های خوبی از درست اجرا کردن این قضیه بودند، یا من دیدم یک جای دیگه مثلا شما کنترل رو هم با بازی Prey مقایسه کردید که هر دو عنوان مثلا دنیایی بازی بی روحی دارند که اصلا سبک کاری این دو بازی ربطی به هم نداره. کلا اینکه یک بازی از حالت خطی صرف خارج بشه و سعی کنه با تغییراتی مثل همه این مثال هایی که میارید بازیکن رو بیشتر تو دنیای خودش غرق کنه اصلا بد نیست! قبل تر دید که شماره GeOW 4 یک مقدار دیگه از مشکل تکراری شدن تو بخش داستانیش رنج میبرده.
در کل انتظار نداشته باشید یک کمپانی کلی هزینه کنه برای یک بازی AAA که کلا تو بازی برای 5-6 ساعت از نقطه A به B حرکت کنیم و تا جای ممکن قدرت انتخاب رو از بازی بازی بگیره، چون به احتمال زیاد بازی اینجوری شکست میخوره. در کل سلیقه شما نسبت به سبک این بازی ها کاملا محترم هست ولی اگر این موردی که دل شما رو میزینه سازنده درست اجرا کنه خیلی تجربه بهتری از بازی به نظرم میشه برای بازی کن فراهم بشه. مثال خیلی خوبش هم به نظرم همین Metro Exodus. در حال حاضر هم از خبرایی که هست به نظر GeOW 5 این مورد رو خیلی خوب اجرا کرده و افرادی که تجربه کردند به شدت تعریف های مثبتی داشتند.
 
خب کم کم دیگه باید از تاپیک خداحافظی کرد :D فقط غبطه میخورم به حال اونهایی که قراره این اخر هفته بازی کنن. ما تو عمرمون یبار از برکت وجود گیم پس بازی رو پیش خرید وار ، پریلود کردیم که مثلا ان تایم با بقیه ی جهان بپریم تو بازی که از شانس ما برای اونم باید 4 روز صبر کرد! اشتباه کردم گیم پس التیمیت نگرفتم حیف شد واقعا.
 
خب کم کم دیگه باید از تاپیک خداحافظی کرد :D فقط غبطه میخورم به حال اونهایی که قراره این اخر هفته بازی کنن. ما تو عمرمون یبار از برکت وجود گیم پس بازی رو پیش خرید وار ، پریلود کردیم که مثلا ان تایم با بقیه ی جهان بپریم تو بازی که از شانس ما برای اونم باید 4 روز صبر کرد! اشتباه کردم گیم پس التیمیت نگرفتم حیف شد واقعا.

سلام یک اکانت التیمیت گیم پس یک ماهه بخر
بیست تومن میشه حدودا :D
 
فکر کنم Geras 5 اولین بازی هست که هیچی ازش نشون ندادن و همه ناامید شدن، باز هیچی نشون ندادن و همه هایپ شدن :D البته این شیوه پخش کردن دیسک فیزیکی قبل از عرضه هم چیزی هست که همیشه برای Halo و Gears وجود داشته و فکر کنم سیاست مارکتینگ باشه! lol

یه نکته ای هم وجود داره که نمیدونم کسی اشاره کرده یا نه ولی بد نیست دوباره اشاره بشه :دی بازی تو بخش مبارزات تا حد زیادی از Bioshock Infinite الهام گرفته، اینم به لطف حضور یک ساله راد فرگوسن تو استودیو سازنده بایوشاک بوده. مثلا یکی از نکاتی که راد در این مورد گفته اینه که تو شماره های قبلی سری، شما وقتی یه در رو باز می کردید و پشت اون در دشمن ها وجود داشتن، دوربین از روی شونه شخصیت می رفت سمت دشمن ها و بعدش با یه کات، درگیری شروع می شد. یعنی اینکه فارغ از هر اتفاقی که قرار بود بیفته، دشمن ها حضور شما رو حس می کردن. تو این نسخه مثل نسخه آخر بایوشاک، این شما هستید که روند درگیری رو مشخص می کنید. یعنی اینکه وقتی وارد یه محیط یا اتاق می شید که دشمن ها اونجا حضور دارن، دیگه قرار نیست دشمن ها بلافاصله حضور شما رو حس کنن و درگیری شروع بشه. میشه به صورت مخفیانه جلو رفت (البته نه به عمق و کیفیت بازی های مخفی کاری، بلکه مثل همون بایوشاک مثلا چند تا از دشمن هایی که نزدیک تر هستن رو مخفیانه کشت تا تو یه موقعیتی که خود گیمر دوست داره درگیری شروع بشه). یا اینکه میشه تله گذاشت و دشمن ها رو کشوند سمت تله، یا اینکه مثل نسخه های قبلی رفت تو دل دشمن و یا ترکیبی از این حالات که به نظرم ایده خیلی خوبی هست.
 
البته دو عنوان مترو و کنترل open world حساب نیستند و بیشتر sandbox میشند. ولی درکل هر دوبازی هم مثال های خوبی از درست اجرا کردن این قضیه بودند، یا من دیدم یک جای دیگه مثلا شما کنترل رو هم با بازی Prey مقایسه کردید که هر دو عنوان مثلا دنیایی بازی بی روحی دارند که اصلا سبک کاری این دو بازی ربطی به هم نداره. کلا اینکه یک بازی از حالت خطی صرف خارج بشه و سعی کنه با تغییراتی مثل همه این مثال هایی که میارید بازیکن رو بیشتر تو دنیای خودش غرق کنه اصلا بد نیست! قبل تر دید که شماره GeOW 4 یک مقدار دیگه از مشکل تکراری شدن تو بخش داستانیش رنج میبرده.
در کل انتظار نداشته باشید یک کمپانی کلی هزینه کنه برای یک بازی AAA که کلا تو بازی برای 5-6 ساعت از نقطه A به B حرکت کنیم و تا جای ممکن قدرت انتخاب رو از بازی بازی بگیره، چون به احتمال زیاد بازی اینجوری شکست میخوره. در کل سلیقه شما نسبت به سبک این بازی ها کاملا محترم هست ولی اگر این موردی که دل شما رو میزینه سازنده درست اجرا کنه خیلی تجربه بهتری از بازی به نظرم میشه برای بازی کن فراهم بشه. مثال خیلی خوبش هم به نظرم همین Metro Exodus. در حال حاضر هم از خبرایی که هست به نظر GeOW 5 این مورد رو خیلی خوب اجرا کرده و افرادی که تجربه کردند به شدت تعریف های مثبتی داشتند.
اکثر کسایی که می شناختم از تغییر رویه مترو ناراحت بودند و بازی کسل کننده خواندند .
مثال خوب last of us هست که در عین خطی بودن ( البته نه خطی خشک و محض) و رفتن از نقطه ای به نقطه دیگر آنچنان قوی ساخته شده بود که حرفی برای گفتن باقی نمی گذاشت . God of war جدید هم با اینکه می شد گشت زد ولی اصلش خطی بود و خیلی عالی . ( مهم اینه داستان و روش پیاده کردنش قوی باشه نه اینکه هدف صرفا بالا بردن زمان گیم پلی و تکراری شدن باشه)


( در مورد کنترل واقعا محیط بی روحی داره مثلا بعضی وقتا وارد مکان های می شوی شبیه یک خواب که محیط خیلی ساده و مکعب مکعب هست انگار نسخه آلفا یک بازی داری تست می کنی .فقط از این حیث مثل بازی prey که اونم با اینکه نمره خوبی داشت ولی محیط بی حسی داشت و می خواست ترسناک باشه ولی رنگارنگ جلوه می کرد . مثلا محیط بازی فضای مرده و رنگ بندی با آدم حرف می زنه)
 
مخلصم علی جان. دستت درد نکنه.
امیدوارم بچه ها همه مطالعه کنند و بزودی به جای بحث های واقعاً نامربوط، در مورد داستان صحبت کنیم.
اگر اشتباهی، نظری، چیزی بود، حتماً بهم بگید دوستان. پیشاپیش ممنونم برای وقتی که میگذارید.
سلام داوود جان. کارت حرف نداشت.

فقط یه سوال کوچیک. چرا کتاب ها و کمیک ها رو توی مقاله کاملا اعمال نکردی؟
 
  • Like
Reactions: The Fade
سلام یک اکانت التیمیت گیم پس یک ماهه بخر
بیست تومن میشه حدودا :D
چطوری؟ گیفت بگیرم اکانت شارژ کنم و بعد با پشتیبانی صحبت کنم؟ راه راحتری هم هست؟ من با این انگلیسی نم کشیده ام جونم بالا میاد تا حالیشون کنم چی میخوام.:D
 
چطوری؟ گیفت بگیرم اکانت شارژ کنم و بعد با پشتیبانی صحبت کنم؟ راه راحتری هم هست؟ من با این انگلیسی نم کشیده ام جونم بالا میاد تا حالیشون کنم چی میخوام.:D

سلام اکانت بخرید
آدرس یک کانال تلگرامی رو روی پروفایلت فرستادم
 
  • Like
Reactions: stanley
مخلصم علی جان. دستت درد نکنه.
امیدوارم بچه ها همه مطالعه کنند و بزودی به جای بحث های واقعاً نامربوط، در مورد داستان صحبت کنیم.
اگر اشتباهی، نظری، چیزی بود، حتماً بهم بگید دوستان. پیشاپیش ممنونم برای وقتی که میگذارید.
آقا فوق العاده بود. بدون حرف های اضافی و درعین عالی و کامل. اسکرین شات ها به جا بودن و صرفا نقش پر کردن صفحه نداشتن و اون سیستم بیوگرافی هم که بود تو مقاله مختصر و مفید بود.
خلاصه خسته نباشی.
من که مجاب شدم بعد گیرز ۵ یه دور دیگه ۴ نسخه اولو برم.:D:D:D
 
سلام داوود جان. کارت حرف نداشت.

فقط یه سوال کوچیک. چرا کتاب ها و کمیک ها رو توی مقاله کاملا اعمال نکردی؟

سلام. ممنونم عزیز.
حقیقتش خیلی وسوسه ی اینکار بودم اما سه تا چیز بدجور دست و پام رو میگرفت:
1. همین مطلب کلی کار برد، کمی بیشتر از یک ماه و اگه میخواستم بیشتر بهش شاخه و برگه بدم، عمراً به گیرز 5 میرسیدم. این مطلب طوری نوشته شده که به فهمیدن گیرز 5 خیلی کمک کنه چون بهت قول میدم، داستان این نسخه، از هر جهتی (دولپمان کاراکتر، روایت، پیرنگ، نقاط عطف و ...) از همه نسخه ها بهتره. یه قدم رو به جلوئه.

2. حقیقتا نمیدونستم از کجا شروع کنم! فقط نزدیک به هزار و دویست و چهل و هفت مقاله توی گیرزپدیا وجود داره از بازی. در این حد که همین نبرد زمین های آسفو، یه مقاله چهار هزار کلمه ای داشت. بماند که مون لایت اسکوآد، کیلو اسکوآد و خیلی از شخصیت ها هم بیوگرافی شاخ و برگ داری، دارند. اما چه سود؟ بعید بدونم به گیرز 5 کمک کنه ولی امیدوارم دلیلی بشه برای باقی افراد که دنبال این اطلاعات برند.

3. تمرکز شخصی ام روی سینماست. گیرز رو برای عرض ارادت شخصی ام به سری نوشتم. نوجوونی من رو پُرد کرد این بازی.

آقا فوق العاده بود. بدون حرف های اضافی و درعین عالی و کامل. اسکرین شات ها به جا بودن و صرفا نقش پر کردن صفحه نداشتن و اون سیستم بیوگرافی هم که بود تو مقاله مختصر و مفید بود.
خلاصه خسته نباشی.
من که مجاب شدم بعد گیرز ۵ یه دور دیگه ۴ نسخه اولو برم.:D:D:D

ممنونم عزیز. حتما اینکار رو بکن. تو مقدمه گفتم که اصلاً بار حماسی داستان رو نمیشه هیچ جوره منتقل کرد توی این مطلب. همون نابودی شهر لیما تو گیرز 2 از متأثرکننده ترین صحنه های سری هست که من با چند خط و یه اسکرین شات نمیتونستم کاری اش بکنم.
سلامت باشی پسر.
 
این دوست خوبمون @Musician چند روز پیش لطف کرد و از رمان ششم، اطلاعات مهمی رو گذاشت و من هم میخوام یک کمی تکمیلش کنم و چندتا از فن تئوری ها رو بدم.
همه رو میذارم توی اسپویلر اما قبل از اون یه خبر خوب بدم. ماجرای به فنا رفتن جیمز دامینیک توی رمان اتفاق نمی افته. قراره توی بازی تجربه اش کنید و این هوشمندی کوآلیشنه. حالا بریم سراغ رمان ششم و تئوری ها:


اگر مطلب رو خونده باشید، حتماً میدونید که الن فینکس، مادر مارکوس و همسر آدم از روی تحقیق بر سنگ خاصی متوجه به حضور لوکاست ها میشه. در واقع بعد از گیرز 4 یه نظریه عجیبی بوجود میاد که تا قبل از این انکار میشده: الن داشته روی چه سنگی کار میکرده؟ احتمالاً کریستال هایی که لوکاست ها بعد از دگردیسی توشون لونه میکردند و تبدیل به ساین ها میشدند! اگر این تئوری درست باشه، که به احتمال بالا هست، یعنی الن مدت ها قبل تر از هر شخصی میدونسته که لوکاست ها، میتونند دگردیسی کنند و تبدیل بشن به ساین ها، رهبران سوارم ها.

خوشبختانه بعد از مرگ الن، همونطور که اشاره کردم، آدام به تمامی تحقیقاتش دسترسی پیدا میکنه. فرض بگیریم آدام هم از این موضوع اطلاع داشته ولی حیف که بخاطر کمبود وقت توی پایان گیرز 3، هیچ توضیحی در موردش نمیده. همین منتهی میشه به چی؟ یادتونه به دیمن بیرد یه دستگاه دیتای دیکریپت شده داد؟
امکان داره که توی این دیتا این اطلاعات وجود داره. قسمت دردناکش اینه که بعد از 25 سال (بعد از V-Day) هنوز که هنوزه بیرد نتونسته کامل این دیتا رو کدگشایی کنه. در واقع 87 درصد رو انجام داده و میمونه 13 درصد باقی.
این 13 درصد مشخص نیست چه اطلاعاتی داره ولی برای خواندنش، احتمالاً دوباره باید به آخرین محل کار آدام برگشت، به جزیره آزورا. (تو مطلب گفتم کجاست)

قبل از اینکه ادامه بدم، نیازه بگم کیت و دل و جمیز دامینیک بعد از گیرز 4 چیکار کردند. همگی عضو نیو کاگ شدند! جیمز و دل که رابطه شون توی رُمان Repair شده، خیلی به رابطه مارکوس و کارلوس سانتیاگو شباهت پیدا کرده. (که امیدوارم سرنوشت دل مثل کارلوس نباشه.) این دو نفر نخست وزیر جین رو قانع میکنند که خطری بالاتر از خارجی ها وجود داره، سوآرم ها و بعد از یه مأموریت سخت برای اثبات این ماجرا، مثل اینکه جین به جیمز دامینیک رتبه بالاتری میده (دلیل اینکه مافوق پدرش بود توی E3 2018 هم همین بود!)
در همین حوالی، رابطه کیت و مارکوس عین پدر و دختر میشه! اگه تئوری ها درست باشه، احتمالاً کیت باید دخترِ خواهر ناتنی مارکوس باشه، خواهر زاده اش. از اونجایی هم که کیت از س.ک.س متنفره، خیالتون راحت، هنوز با جیمز دامینیک کاری نکرده :) پس فیلم هندی نیست.

خلاصه معلوم نیست اسم اسکوآد جدید چیه؟ اما این افراد میرن به جزیره آزورا برای بازیابی دیتا، اینجاست که گیرز 5 آغاز میشه. توی آزورا چیزی وجود داره که احتمالا باعث بشه گروه دست از پا درازتر برگردند. همینطور جیمز دامینیک هم بشه همونی که تو تریلرها دیدید.


@Ali Venom
@Heska
شما دو تا بخونید، بهتون اون دفعه ای توضیح دادم.
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or