Gamertag های شما در XBox Live

Lich King

Administrator
Sep 22, 2005
5,901
نام
اشکان
پس هنوز 30 روزه لایو من کم نشده؟؟؟؟
نمی شه گفت کم نشده چون شما هیچ وقت با این gametag ی که دارید باهاش بازی می کنید نمی تونید 1 ماه مجانی داشته باشید. تنها راهش اینه که از طریق کنسول یه gamertag جدید بسازید تا بتونید از 1 ماه مجانی استفاده کنید. در ضمن شما با هر بار ساختن یه gamertag جدید یک ماه اکانت مجانی می گیری و اینطوری نیست که فقط با اولین gamertag ی که بسازی گلد مجانی بگیری.

راسی من که الان از طریق PC گیمرتگم رو ساختم ID م تو این لیست گیمرتگای بچه ها تو بازی سنترم نیست (البته تو پروفایلم اضافه کردم.) باید از طریق LIVE بسازم تا بیاد ؟؟
نه ربطی به ساختن pc نداره. همین gamertag خود منم با pc ساخته شده و من خودم 1 ماه گلد نداشتم. دلیل اینم که تو سایت هنوز اسمت اضافه نشده اینه که این لیسته به سرور مایکروسافت وصل می شه و حدود 1 ربع طول می کشه تا صفحش آپدیت شه و اطلاعات جدید رو نمایش بده.
میگم اگه با ساختن گیمر تگ از طریق PC نمیشه بازی Online بازی کرد و اکانت گلد اصلا فعال نمیشه پس این روش اصلا به چه دردی میخوره ؟؟
کسی نگفت نمی شه online بازی کرد. هیچ فرقی هم نداره که با کنسول بسازی یا از طریق سایت. فقط تنها تفاوتشون اینه که 1 ماه گلد مجانی روی gametag ت فعال نمی شه دلیل این امر هم اینکه تمام کنسول ها دارای یک سریال نامبر مشخص هستند و وقتی شما با کنسول id می سازید موقع ثبت نام سریال نامبر کنسول شما به مایکروسافت فرستاده می شه و چک می شه که آیا premium هست یا نیست و پس از اینکه فهمید premium هست یک ماه گلد به شما می ده ولی وقتی از طریق سایت بسازی دیگه کنسولی وجود نداره که بخواد سریال نامبرشو چک کنه.
 

m_g_s

کاربر سایت
Jun 19, 2006
841
دیگه این کارا چه فایده داره مگه شما بن نشدین ؟;) :( البته شایدم کنسولتون مود شده نباشه ولی کلا...
منم احتمالا بن شدم چون دومین روز که آپدیت جدید اومد رفتم دو بار Disconnect شد بچه های میگن اینجوری احتمالا بنه... دیگه فک کنم تموم کرد;) :(( :cheesygri
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر