Frostbite 2 برای نسل بعد ساخته شده

  • Thread starter Thread starter ke$ha
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز

ke$ha

کاربر سایت
Patrick Soderlund می گوید: "Frostbite 2 برای نسل بعد طراحی و ساخته شده است. "



Frostbite-2-Logo.jpg





Patrick Soderlund مدیر عامل اسبق DICE بیان کرده است که موتور به کار گرفته شده در بازی های Battle*Field 3 و Medal of Honor: Warfighter قدرتی فراتر

از آنچه که گیمران تصور میکنند دارد.

Gamasutra از ایشان پرسیده است که " آیا هدف شما از ابتدا کیفیت بهتر این بازی (Battle*Field 3) بر روی ورژن PC این بازی بوده است" ؟

Soderlund پاسخ داده است: "بله, من با شما موافق هستم-در کل Frostbite 2 برای نسل بعد ساخته شده است. ما قصد داریم با این موتور چیزهایی در مقیاس

بزرگتر بسازیم. بدون شک آنچه که شما در Battle*Field 3 نهایت قدرت این موتور نیست. این آغاز راه است, راهی که ما آن را شروع کردیم و در حال پیشروی در آن هستیم.

اما برای حرکت کردن در این راه باید تکنولوژی داشته باشیم که به ما در آنچه که قرار است در آینده اتفاق بی افتد اعتماد به نفس دهد. انیمیشن یکی از ارکان اصلی می باشد

که ما نمی خواهیم در آن کوتاهی کنیم. اما چگونه می توانیم نه تنها یک گام کوچک بلکه یک جهش بزرگ در انیمیشن ایجاد کنیم؟ " او افزود: "این سوال ما را به سمت

جذب و گردآوری تیم فیفا سوق داد, تیمی که یک سیستم پیشرفته انیمیشن دارد. صدا بخش دیگر کار ما می باشد. و بعد از آن بخش های تخریب و رندرینگ. تخریب قسمت

جذاب و نفس گیر کار است."

این موتور همچنین در بازی Need for Speed: The Run نیز بکار گرفته شده است.



منبع


همچنین در خبری دیگر که بر روی سایت قرار گرفته است آقای Yoshiaki Hirabayashi گفته است : " طول داستان رزیدنت ایول 6 طولانی تر و قابل توجه تر از

رزیدنت ایول 5 خواهد بود.
 
آخرین ویرایش:
موتوری بر پایه دایرکت ایکس 9 واسه نسل بعد است ؟؟؟
:d
بتل 3 که بر مبنای دایرکت ایکس 11 بود . موتور کلا روی 11 بنا شده .

اینم بگم موتوری رو که تازه ساختن و بازی اولشون بتل 3 با اون عظمت بود , کارهای بعدیشون معلومه خیلی به مراتب بهتر از این میشه . چونکه نمیتونن یک باره از تمام قدرت موتور استفاده کنن . اواخر 2013 فکر کنم یه سورپرایز عظیم برامون داشته باشه >:d< .
 
آخرین ویرایش:
بابا شما تو همين نسل بيايد يه بازي درست و حسابي بسازيد گرافيك نسل بعد رو نخواستيم;)
این سوال ما را به سمت جذب و گردآوری تیم فیفا سوق داد, تیمی که یک سیستم پیشرفته انیمیشن دارد.
نگفته كه بازيشون از اون باگ هاي فيفا 12 روي دايركت ايكس 11 پشتيباني ميكنه يا نه؟:d
 
Frostbite 2 که اصلن موتور خوبی نبود. شدیدن مشکل داشت، باگ های موتورش واقعن رو اعصاب بود. خیلی جاها رو هم که اصلن برنامه سازی نکرده بودن. برای مثال Crysis 2 رو که شدیدن همیشه سرش بحث هست مثال میزنم. به مراتب موتور بهتری داشت. اگر از BF3 تخریب پذیری رو میگرفتی عملن هیچ نکته مثبت دیگه ای نداشت که بخواد بهش بنازه.
توی محیط سینگل البته اینارو میگم در بخش آنلاین کمی ماجرا فرق میکرد ولی در بخش آنلاین هم موتور خیلی خوب عمل نمیکنه و اصلن موفق نیست.
خیلی از جاهای موتور بازمونده معلومه که حسش نیمده کدنویسی کنند.

اما در کل FB2 کلن بر مبنای DX10 و DX11 هست و اصلن DX9 رو ساپورت نمیکنه برای همین بود که BF3 روی XP اجرا نمیشد. موتور بر مبنای DX10 هم هست نه DX11 . . .
 
بابا شما تو همين نسل بيايد يه بازي درست و حسابي بسازيد گرافيك نسل بعد رو نخواستيم;)

نگفته كه بازيشون از اون باگ هاي فيفا 12 روي دايركت ايكس 11 پشتيباني ميكنه يا نه؟:d
يك طور ميگي انگاري بازيهاي كمپانيهاي ديگه باگ ندارند
عمرا چیز شاخی در بیاد تو bf کنسولها کلی شمکل داشت چه برسه به نسل بعد..

HA look out

ببينيم تو تعريف كنيم البته تجربه DICE رو نصف استديوهاي صنعت گيم ندارند.
Frostbite 2 که اصلن موتور خوبی نبود.
همه موتورهاي گرافيكي توش باگ پيدا ميشه .
البته هنوز معناي دقيق باگ رو شما تو موتور ميبينيد ولي اصلش توي برنامه نويسي هست كه با يك خطا يا جابجايي كلي مشكل بوجود مياد
آشغال ترین انجینی بود که دیدم ...
نظر لطفتونه
 
آخرین ویرایش:
به نظر من هم موتور جالبی نیست یه هیچ عنوان ...

غیر از باگ و ... اصلا برای کنسولها بهینه نشده ....

بری تو بحث برنامه نویسیش میبینی که کنسول رو مثل یه PC حساب میکنه - اونوقت با اون مشخصصات کنسولها ببینید دیگه چه افتضاحی میشه ....

از اونور کم کاری های خود دایس هم مزید بر علت شد ...

بازی و موتور ساختن برای PC که منابع نامحدود داره راحت ترین کاری که میشه تو صنعت گیم انجام داد ... ( ناگفته نماند سر همین قضیه که گرافیک بی اف 3 رو PC خوب بود هم کلی بحثه و خیلیها فقط در حد خیلی خوب قبولش دارند و نه بیشتر ....)

هر موقع تونستن موتوری بسازن که رو PS3 گرافیک آنچارتد 3 رو بده و رو ایکس باکس گرافیک HALO 4 ------ اونوقت میتونن ادعا کنن زحمت کشیدن

---------------------------------

همین الان کرایتک داره با کرای انجین 3 تو بازی کرایسیس 3 برای کنسولها یه سری افکتهای DX11 رو شبیه سازی میکنه و کلی بهینه سازی دیگه ....

وقتی عرضه بشه میتونید قدرت واقعیش رو هم روی کنسولها و هم روی PC ببینید ...

به اون میگن موتور و سازنده ...

به جای اینکه بشینه داستان سر هم کنه و بهونه بگیره و .... داره سخت کار میکنه
 
Frostbite 2 که اصلن موتور خوبی نبود. شدیدن مشکل داشت، باگ های موتورش واقعن رو اعصاب بود. خیلی جاها رو هم که اصلن برنامه سازی نکرده بودن. برای مثال Crysis 2 رو که شدیدن همیشه سرش بحث هست مثال میزنم. به مراتب موتور بهتری داشت. اگر از BF3 تخریب پذیری رو میگرفتی عملن هیچ نکته مثبت دیگه ای نداشت که بخواد بهش بنازه.
توی محیط سینگل البته اینارو میگم در بخش آنلاین کمی ماجرا فرق میکرد ولی در بخش آنلاین هم موتور خیلی خوب عمل نمیکنه و اصلن موفق نیست.
خیلی از جاهای موتور بازمونده معلومه که حسش نیمده کدنویسی کنند.

اما در کل FB2 کلن بر مبنای DX10 و DX11 هست و اصلن DX9 رو ساپورت نمیکنه برای همین بود که BF3 روی XP اجرا نمیشد. موتور بر مبنای DX10 هم هست نه DX11 . . .
میثم میشه اون جمله هایی که بولد کردم رو بیشتر توضیح بدی؟
آشغال ترین انجینی بود که دیدم ...
واقعا؟ چقدر باهاش کار کردی؟ نسخه Preview داده بودن که تست کنی؟ الان میگم کلا در شرکت رو ببندن چون شما تایید نکردی موتورشون رو :)
 
میثم میشه اون جمله هایی که بولد کردم رو بیشتر توضیح بدی؟
کلن بازی باگ داشت، اگر نداشت همون دو هفته اول پچ 1 گیگ نمیدادن براش.
ولی تو بخش آنلاین هم که بازی میکنی میبینی یه جاهایی انگار یادشون رفته برنامه نویسی کنند تو سری های اول یه عالمه عکس داشتم که پاک کردم بهت نشون میدادم. عملن یه سری کارها میدیدی یا یه سری کارهایی که می تونی انجام بدی ولی نمیتونستی چون برای بازی تعریف نشده بود. نمیدونم چه طوری قشنگ واضح بگم.
به طور کلی باید کار ها رو در انجین برنامه نویسی کنی، که اون رو عینن در بازی ببینیم بعد یک بازی مثل TLoU میاد مثلن شاتگان میگیری سمت صورت یارو و تعجب میکنه یا میترسه این برنامه نویسی شده است کار برنامه سازه وقت بیشتری گذاشته اینکارو کرده. دقیقن Dice یه سری موارد تو بازی رو برنامه نویسی نکرده که البته من مطمئنم به خاطر عزیزان در EA بود که وقت کم دادن. بازی واقعن اون موقع که عرضه شد خیلی از مشکلاتش رو با پچ حل میکردن.
با توجه به بتای آنلاین که بازی کرد، داره میگه :d ! و کلا باگ های بتا رو زده به اسم انجین ! :d
بعد نوید به من میگه ادبیاتت خوب باشه :دی.
بتای آنلاین کجا بود من الان کلی وقته دارم آنلاین میزنم بتل 3 رو :|.

پس چرا این باگ هایی که میگی رو ما نمیبینیم ؟!
yahoo_4.gif
الآن به جز تو 3 نفر دیگه تو این تاپیک BF3 رو آنلاین میرن که دو تا بالایی هردو جزء بهترین هان
yahoo_4.gif
! حالا اینا چه باگ هایی هست که فقط تو میبینی ؟
کلی پچ دادن بیرون مثکه ها :دی.
الان خیلی خوب شده :دی.
اون اوایل یادمه یه بار بازی برام سوم شخص شد!!! کاش عکس میگرفتم میدادم ببینید :|.

پ.ن : راستی یه نکته بگم، این انجین به صورت کلی بد نیست، ولی خب انجینش خیلی بهینه شده و خیلی حرفه ای به نظرم طراحی نشده و هنوز جای کار داره. ولی در کل مثلن اگر یه روزی به من بگن بیا بین Cry Enigne وUnreal Enigne و Frostbite 2 یکی رو انتخاب کن میگم FB2 دلیلش هم اینه نوع تکسچر هایی که تو این موتور به کار میره نورپردازی و کلن طراحی اش خیلی سبک خاص و جالب تری نسبت به دوتا موتور دیگه داره. یک جورایی یک کم بین واقعیت و خیاله. چیزی که CE خیلی واقعی و UE خیلی خیالی . . .

اما در کل خیلی حمایت میکنم که EA به جای استفاده از UE که خیلی رنگ بندیا بد بود اومد FB2 رو برای بازیهاش مد نظر گرفت. فقط امیدوارم همه بازیا یه طرف نرن. الان خیلی از تکسچر ها و مدلینگ هایی که توی BF3 بود رو عینن توی همین MOH من حس میکردم میدیدم.
 
آخرین ویرایش:
کلن بازی باگ داشت، اگر نداشت همون دو هفته اول پچ 1 گیگ نمیدادن براش.
ولی تو بخش آنلاین هم که بازی میکنی میبینی یه جاهایی انگار یادشون رفته برنامه نویسی کنند تو سری های اول یه عالمه عکس داشتم که پاک کردم بهت نشون میدادم. عملن یه سری کارها میدیدی یا یه سری کارهایی که می تونی انجام بدی ولی نمیتونستی چون برای بازی تعریف نشده بود. نمیدونم چه طوری قشنگ واضح بگم.
به طور کلی باید کار ها رو در انجین برنامه نویسی کنی، که اون رو عینن در بازی ببینیم بعد یک بازی مثل TLoU میاد مثلن شاتگان میگیری سمت صورت یارو و تعجب میکنه یا میترسه این برنامه نویسی شده است کار برنامه سازه وقت بیشتری گذاشته اینکارو کرده. دقیقن Dice یه سری موارد تو بازی رو برنامه نویسی نکرده که البته من مطمئنم به خاطر عزیزان در EA بود که وقت کم دادن. بازی واقعن اون موقع که عرضه شد خیلی از مشکلاتش رو با پچ حل میکردن.
میثم قبول دارم حرفت رو منتها این وسط یه مسئله ای هست. خودت که داری بازی میکنی میدونی این بازی چقدر عظیمه. اتفاقا با بچه ها قبلا بحثش شده بود که بازی از بس بزرگه نمیشه همه چیشو پیش بینی کرد. چجوری بگم، بازی یه جورایی اوپن سورسه (نه به معنای اوپن سورس، به معنای اینکه عظیمه) و همه کاری میشه توش انجام داد. خیلی کارا انجام میشه تو بازی که اصلا امکان نداره اون تیم پشت بازی تونسته باشه قبلا پیش بینی کرده باشه اینا رو. واسه همینه که بازیکن ها تند تند گلیچ پیدا می کنن واسش. این پچ هایی هم که میدن همشون در راه حل همین مشکلات و آنبالانس بودن بازی ـه. من همون روزای اول که شروع کردن به بازی و تفاوت عظمت BF3 رو نسبت به BC2 دیدم، گفتم این بازی اندازه یک نسل بزرگتر از شماره قبلی خودش شده. اصلا این عظمت گیم پلی روی کنسول های الانی چیز تخیلی بود که حالا هر جور شده دایس یه جوری چپوندش توی کنسول های این نسل. از کم کردن تعداد نفرات نسبت به PC بگیر تا کوچیک کردن محیط ها و ...
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or