LiviNG D3AD
کاربر سایت
تصاوير جديد![]()
![]()
![]()
![]()
رنگبندیش و وضوح بافتهاش خیلی بهتر از نسخه قبلی شده !
تصاوير جديد![]()
![]()
![]()
![]()
عكس اولي كه محيط كاملا تغيير كرده! جديده قشنگتره بنظرم. به جز نورپردازی و بافت ها كه بهتر شده از افكت عمق نمايي هم استفاده شده كه اجسام دورتر مثل كوه ها عمق و فاصله شون حس ميشه.
عكس اولي كه محيط كاملا تغيير كرده! جديده قشنگتره بنظرم. به جز نورپردازی و بافت ها كه بهتر شده از افكت عمق نمايي هم استفاده شده كه اجسام دورتر مثل كوه ها عمق و فاصله شون حس ميشه. *
من چقدر تو این پیست حرصم میگرفت (البته بعد اون خیابونای نیویورک :d)مخصوصا با بوگاتی که همش مستقیم میرفتم تو گاردریل :d فضاش قشنگه ولی برای ماشینی که دست فرمون خوب نداشته باشه یکی مثل من بخواد بدون ترمز بپیچه جهنم حساب میشه :d
SSAO که تکنیک مخصوص نورپردازی ـه، منظور من اینه که وقتی تو دنیای واقعی اجسام هر چی دورتر باشند محو تر و آبی تر به نظر میرسند.آره ! منم ویدئوی مقایسه Forza 3 با Forza 4 رو که میدیدم احساس کردم که تو Forza 4 این افکت SSAO هم بکار رفته باشه !
SSAO که تکنیک مخصوص نورپردازی ـه، منظور من اینه که وقتی تو دنیای واقعی اجسام هر چی دورتر باشند محو تر و آبی تر به نظر میرسند.
تو عکس آخری اگه به کوه ها توجه کنی فک میکنی تو Forza 3 اون دوتا کوه چسبیده به همن ولی تو Forza 4 با هم فاصله دارن.
![]()