مشکل این بازی حل شد؟ می پرید بیرون؟ الان باید چه نسخه ای تهیه بشه که بدون مشکل باشه
بله عزیز الان هم دو سه هفته ای هست که بعضی از سایت های فروش بازی آوردنش.....فکر کنم مطمعن ترین جا برای خرید نسخه ی سالم بازی خود سایتها باشن......
نه به جای پورشه تیونینگاش یعنی RUF هست این بازی بیشتر هوای فراری رو داره مخصوصا 458 Italy که چند موردشون تو دنیا خود به خودی دچار اتش سوزی موتور شدند.
برای کامل تر کردن حرف ایشون بگم که کلا اگر اشتباه نکنم فراری 458 نقش اسپانسر این سری رو داره مثلا اسپانسر فورتزا 3 آودی R8 بود.(در ضمن دلیل آتیش گرفتنشون هم به خاطر چسبی بود که توی گلگیر عقب ماشین به کار میرفت که ظاهرا وقتی موتور خیلی گرم میشده اونها هم آتیش میگرفتن.اتفاقا فکر کنم سری فورتزا به ماشین های آتیشی علاقه داره مثلا خود R8 مدل 5.2 لیتریش هم یکی از اولیاش تو پیست نوربرگ رینگ نوردشلف آتیش گرفت!!!)
از این بازی هایی نیست یه کم بازی کنی خسته بشی و دیگه بازی نکنی؟
عزیز من خودم دوسال تموم تنها بازی که از بازیهام خاک نمیخورد همین فورتزا 3 بود!البته من اوایل سال دوم نسخه التیمیت کالکش رو هم تهیه
کردن کخ خودش چند تا پیست و 98 تا ماشین اضافه داشت.ولی در کل حمایت بی نظیر T10 از بازی باعث میشه ازش خسته نشی چون هر چند وقت یکبار یه DLC جدید میدن خود همین فورتزا 4 مگه چقدر از عرضش گذشته که دو سه تا DLCبراش اومده؟؟؟!!!
تو فورزا4 چه جوری باید دریفت کنیم؟ تو 3 یادم بود اینجا گیج شدم.
ممنون
عزیز بستگی داره فرمونت تو چه حالتی باشه سیمولیشن یا نرمال.
اگه نرمال هست که مثل فورتزا 3 هست باید وقتی میرسی به پیچ فرموون رو بدی به سمت داخل پیچ و گاز بدی تا زمانی که احساس کنی پشت ماشین داره شل میشه و در میره و اون موقع فرمون رو به سمت مخالف پیچ بده و با فرمون و گاز بازی کن وکنترلشون کن در ضمن 2 تا نکته
1-ترجیحا از ماشین دیفرانسیال عقب یا دو دیفرانسیلی که بیشتر قدرتش به چرخ عقب فرستاده میشه مثل آودی R8 5.2 استفاده کن.
2-اگر موقع ورود به پیچ هرچی گاز دادی ماشین عقبش ول و شل نشد یه تیک ترمز دستی بزن و البته تو همین یه تیک ترمز دستی گاز ندهولی بعد از ترمز دستی گاز رو تا ته بگیر.
امیدوارم زیباترین دریفت هارو بزنی!
موفقیت!