Forza Horizon

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,178
نام
نـــــــویـــــــــد
امروز بازیم رسید بعد از کلی دهن سرویسی 2 تا اتفاق جالب افتاد :

1. بازی روی هارد نصب نمیشه و کلا Burnermax نیست و نمیتونم آنلاین بازی کنم تا فردا یکی دیگه واسم بیاره
2. اون 8 تا ناشین رو هم بهم نداد اگه بخوامشون که میخوام باید دوباره سیو رو پاک کنم از اول برم :d

کلا Pokerface شدیم رفت :d

چیزی زیادی هم نمیتونم بگم در مورد بازی چون دمو رو بازی کردم و هرچی قرار بوده بگم رو گفتم . گرافیک بازی واقعا فوق العادست . طراحی کاکپیت عالیه مخصوصا وقتی شب میشه چراغا روشن میشن خیلی عجیب غریب میشه کلا
ما بریم دنبال کار و زندگیمون تا فردا بازی رو رسما شروع کنیم :d

این هورایزن اگه 60 بود بعید نبود بهترین ماشین سواری تاریخ تا الان لقب بگیره!

کنسول این نسل نمیکشه برادر این محیط رو 60 فریم اجرا کنه :d
 

abtinhitodie

کاربر سایت
Feb 11, 2011
923
داداش مگه 30 فریم با 60 فریم چقدر فرقشونه که شما میخواستی بازی رو فقط به همین خاطر بزاری کنار ...

والا من که هر کاری میکنم نمیتونم فرق بین 60 و 30 فریم رو تشخیص بدم :-/

چون چشم انسان فکر نمیکنم فریم بالای 30 رو بتونه تشخیص بده ...
چشم آدم تشخیص میده ولی‌ تو کنسول حق با شماست خیلی‌ سخت تر هست، ولی‌ تو pc چون با موس سر و کار دارید فرق ۶۰ رو از ۱۲۰ هم میشه تشخیص داد. تو کنسول ریج یا همین فورزا ۴ رو با دیگران مقایسه کنید تابلوه روون تر هستند (اگه چشم تشخیص نده که مریض نیستن بازی ۶۰ فریم بدند بیرون همرو می‌کنن ۳۰ به جاش جزئیات رو میبرند بالا.)
 

Fenris Wolf

کاربر سایت
Jan 9, 2009
8,739
نام
شروین
البته نظر شخصیه منه شاید همتون مخالف من فکر کنید ولی بنظر من 60 فریم بازیو علاوه بر روون کردن یم غیرواقعی میکنه خیلی سریع میشه ولی 30 فریم یکم هیجانی تره نمیدونم چرا :D
جدی تره اصلا :D
 

AM!R

کاربر سایت
Sep 10, 2011
5,076
نام
AmiR
من هم به شخصه تفاوت زیادی بین 60 و 30 FPS ندیدم.
FMS4 رو با TV LED بازی کردم، ولی این رو هنوز نه. شاید روی اون تفاوتش رو احساس کنم.
ولی در کل وجود شب رو به فریم 60 ترجیح میدم.>:d
 

NaViiDii

God Of War
کاربر سایت
Jan 4, 2009
15,178
نام
نـــــــویـــــــــد
اِهِم :d آیا به خاطر دارید که گفتم روز لانچ بازی یعنی 23 اکتبر 10 تا سوپر کار از پاریس حرکت میکنن به سمت Top Gear در بیرمنگام ؟
امروز کنار Playground Game زدن بغل بازی رو هم انجام دادن و سپس رفتن که ادامه ی مسیر رو طی کنن :d

#EscapeTheGrid - Day 3 - YouTube
 

mahyare

کاربر سایت
Jan 28, 2011
162
تو بازی بعضی وقتا مینویشه new brand و بعدش میگه x را بزنید که نقشه را ببینید ولی چیز خاصیو رو نقشه نشون نمیده

میخواستم بدونم منظورش چیه ؟
 

Samad_sr

کاربر سایت
Dec 17, 2010
50
البته نظر شخصیه منه شاید همتون مخالف من فکر کنید ولی بنظر من 60 فریم بازیو علاوه بر روون کردن یم غیرواقعی میکنه خیلی سریع میشه ولی 30 فریم یکم هیجانی تره نمیدونم چرا :D
جدی تره اصلا :D
دلیلش اینه که روی 30fps سینماییتره .مثل فیلمها که روی 25 تا 29 فریم اجرا میشن
ولی فریم این بازی اونقدر پایدار هستش که واقعا با بازیهای دیگه ای که بر روی 30فریم اجرا میشن فرق داره مثل الن ویک
 

Tommy Vercetty

Remember the Name!
کاربر سایت
Nov 18, 2010
5,290
نام
ROULY
این که توی نمای کاکپیت، شیشه جلوی ماشن طراحی نشده بدجور تو ذوق میزنه
البته من که بیشتر از نمای بیرون بازی میکنم
در کل برای کنسول موفقیت بزرگیه که یه بازی با این گرافیک رو بتونه پردازش کنه
البته من وقتی بازیهای کنسول رو انجام میدم سعی میکنم توقعم رو از گرافیک بیارم پایین و از گیم پلی لذت ببرم که البته تو این بازی محشره
 

u_2

کاربر سایت
Aug 20, 2011
2,718
اگه میخواستن60فریم بسازن دیگه نمیتونستن شب رو تو بازی بذارن.
اِهِم :d آیا به خاطر دارید که گفتم روز لانچ بازی یعنی 23 اکتبر 10 تا سوپر کار از پاریس حرکت میکنن به سمت Top Gear در بیرمنگام ؟امروز کنار Playground Game زدن بغل بازی رو هم انجام دادن و سپس رفتن که ادامه ی مسیر رو طی کنن :d#EscapeTheGrid - Day 3 - YouTube
فکر میکردم استودیو تو امریکاست:D فکر میکردم این بازی رو بیشتر برا مریکا یی ها ساختن و بیشتر تبلیغاتش تو امریکاست ولی اشتباه کردم
 
آخرین ویرایش:

Gartall

کاربر سایت
Nov 30, 2006
7,811
نام
فرخ
بازی رفت زیر دستان DF .

چکیده مطلب :
Forza Horizon: the Digital Foundry verdict

As a technical achievement, Forza Horizon is outstanding. It possesses all the fundamental strengths of the Forza Motorsport engine, compromising in one key aspect - frame-rate - but reaping the considerable rewards in almost every other. The overall look and feel of the game is almost untouchable, with an extremely high standard of production values applied to almost every visual element - everything meshes together beautifully, making for a best-in-class presentation

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-vs-forza-horizon
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر