Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
نمیدونم فقط منم که مشکلی در تصاویر نمیبینم :d عکس دوم که ما تو خیلی از FF ها دیدیم
عکس سوم هم که یه ویژگی XV که خیلی وقته میدونیم :d

مهاجرت از Chocobo به ماشین خیلی ویژگی خوبیه واسه FF :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d ........
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,192
نام
ماکان
این تریلر آخریه مشکلات فنی عجیبی داره!:D یعنی عجیب که نه، داغون!:D خیلی مشکل تکسچر لودینگ داشت. تقریبا نصف جزییات محیط تا به دو قدمیشون نرسیم دیده نمیشن! امیدوارم این مشکل رو تو خود بازی درست کنن. چون الان اول گل و گیاه ها اضافه میشن و بعد سایه هاشون میان! خیلی بد شده!
 

bezad

کاربر سایت
Mar 11, 2007
1,150
نام
بهزاد
مهاجرت از Chocobo به ماشین خیلی ویژگی خوبیه واسه FF :d :d :d :d :d :d :d :d :d :d ........

اون موقع زمان قدیم بود ملت با چوکوبو جا به جا میشدن، الان ماشین اومده دیگه :d
بعد شما انتظار دارید 4 نفر روی یک چوکوبو بشینن برن دور دور :d یا نکنه فکر کردی فیلم کابویی هست هر کدوم روی یک چوکوبو بشینه برن؟ :d بعد ماشین هست :d
تازه چوکوبو هم گفتن که هست و میشه روشون سوار شد :d
 

Donger

کاربر سایت
Apr 14, 2015
1,576
اون موقع زمان قدیم بود ملت با چوکوبو جا به جا میشدن، الان ماشین اومده دیگه :d
بعد شما انتظار دارید 4 نفر روی یک چوکوبو بشینن برن دور دور :d یا نکنه فکر کردی فیلم کابویی هست هر کدوم روی یک چوکوبو بشینه برن؟ :d بعد ماشین هست :d
تازه چوکوبو هم گفتن که هست و میشه روشون سوار شد :d
الان توی FF های دیگه کل Party روی Chocobo سوار می شدن؟؟!!


btw:
می دونم گفتن Chocobo هست
 

TwistedFate

کاربر سایت
Jul 31, 2013
407
نام
Alireza
ولی این ماشین سوار شدن هم همچین چیز عجیبی نیست :d توی 8 هم میتونستی سوار ماشین بشی .
حالا اینا اومدن توی این قسمت همون قابلیت رو ارتقا دادن ، خیلی هم عالی :d
 

mikelwar

کاربر سایت
Jul 25, 2012
1,171
نام
ALI
دوستان بازی برا pc هم تایید شده مگه ؟اخه خوده سازنده ها گفتن ،یعنی گفتن برای اجرای بازی رو اخری تنظیمات و فول اچ دی نیاز به سیستم خیلی قویه تو pc داره
 

m.d.makan

کاربر فعال
Apr 14, 2007
9,397
نام
مــاکــان
دوستان بازی برا pc هم تایید شده مگه ؟اخه خوده سازنده ها گفتن ،یعنی گفتن برای اجرای بازی رو اخری تنظیمات و فول اچ دی نیاز به سیستم خیلی قویه تو pc داره
اینکه برا PC تائید نشده ، اما در اینکه تو آینده امکانش هست که ریلیز بشه هیچ شکی ندارم.
اسکوئر تو 2-3 سال اخیر کلی FF برا PC ریلیز کرده مثل نسخه های VIII,VII و 3گانه XIII .
یه شایعه هم بود اخیرا که X-X2 هم قرار هست که ریلیز شه.
فروش این نسخه ها و کلا JRPG ها رو استیم هم فوق العادست.اسکوئر باید احمق باشه که نخواد برا PC ریلیزش کنه.
البته با توجه به سیاست چند سال اخیرش ، من کاملا تائید شدنش برا PC رو 100% میدونم.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
این احمقا چرا اینجوری میکنن؟؟؟ تو GC که قرار بود خفن ظاهر بشن گند زدن حالا Pax که برا من اهمیتی نداره و هیچ گس دنبالش نبود چیزای خفن نشون دادن :|

خودم الان دیدم شکه شدم برم بخونم باحالاشو میزارم اینجا

- - -ویرایش - - -

اول از همه اینکه تاریخ انتشار بازی تو مارچ 2016 معلوم میشه و برنامه ریزیشون اینه که تو خود 2016 ریلیز بشه به قول یه گفی: " یه تاریخ انتشار برا تاریخ انتشار گرفتیم " :d

نسخه طولانی تر تریلر مزخرف Dawn رو تو TGS نشون میدن فقط توروخدا انقدر طولانی و با محتوا باشه که TGS رو به . . . نکشین :| جز بدترین تریلرایی بود که دیدم

2 تا ویدئو نشون دادن یکیش راجع به اطلاعات درباره ماشینمونه و یکی دیگه راجع به توسعه گیم پلی و این چیزاست و ویدئو رو PS4 هست و کیفیت پایین و فریم داغون برا اینه که استریم زنده بوده مثل همون مبارزه Malboro که پر افت فریم بود ولی بعدش Directشو که بیرون دادن مشکل فریم نداشت

تو ویدئو مربوط به ماشینه مناظر قشنگی داره :d صدای در ماشینش مثل پرایده (این ازاون اطلاعاتیه که فقط من میدم و هیچ جای دنیا بدست نمیارید)

همونطور که قبلا گفته بودن 2 حالت استفاده از ماشینه یکی اینکه خودتون بشینید پشتش و برید که میشه Manual یکی هم اینکه بشینید عقب و و ایگنیس خودش بره که میشه Automatic

4 حالت دوربین داره موقع رانندگی:

Joyride که میشه همون سوم شخص

Driver که اول شخص میشه

Tail که همون سوم شخصه اما دوربین عقب تر میره و کل ماشین راحت دیده میشه

Scenic که دیگه خیلی عقب میره (چه چرت و پرتایی دارم مینویسم)

بالاخره دشمنای جدید نشون دادن توش :((

از دیالوگایی که تو موقع های مختلف میگن خیلی خوشم میاد فقط امیدوارم دلتون رو به زیر نویس خوش نکنین چون چیزایی که میگن با ترجمه زیر نویسشون خیلی فرق داره :| جریان خود دمو بود که Ignis میگفت: " Hey Noct " بعد تو ترجمه شده بود: " Please Check it out Your Highness "

این لینک چیزتیوب ویدئو ماشینیه:

/watch?v=mD5PXBThnlI

حالا ویدئو روند ساخت گیم پلی:

کلی دشمنای جدید نشون میدن

و اینکه Noctis از تفنگ هم استفاده میکنه :d از سپر هم استفاده میکنه یه سری کومبو های جدید نشون دادن

این ویدئو رو نبینید بهتره در حد همون 3-4 فریم در ثانیست تا جایی که بعضی موقع ها نمیشه دید چی داره میشه

به به اون Airshipهای دشمنا که میومدن آدماشونو میریختن سرمون رو میشه تلپورت کرد و رفت توش

اینم لینکش:

/watch?v=p_2CaZAo2_I

من برم دانلودشون کنم با اسکرین شاتا پستمو ویرایش میکنم

- - -ویرایش - - -

این از دشمنای جدید:



اینم تفنگ و سپر :

 
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
اطلاعات منتشر شده در PAX PRIME ATR

این احمقا چرا اینجوری میکنن؟؟؟ تو GC که قرار بود خفن ظاهر بشن گند زدن حالا Pax که برا من اهمیتی نداره و هیچ گس دنبالش نبود چیزای خفن نشون دادن :|

خودم الان دیدم شکه شدم برم بخونم باحالاشو میزارم اینجا

الان این گندی که تاباتا به ورسوس زده خفنه؟کل ستینگ بازی را زده سرویس کرده.از ورسوس فقط 4 تا اسم گذاشته.

اطلاعات(+اطلاعات اضافی از گیم اسپات):
1.تاریخ عرضه بازی در مارچ 2016 مشخص میشه
2.یکی از سامون های بازی لویاتان(LEVIATHAN)هست که مونثه.(که البته میدونستیم.همون هیولای اژدها مانند تریلر E3 2014 است)..لویاتان در اب های اطراف شهر ALTISSIA زندگی میکنه.لویاتان انگار فقط توسط کاراکتر های مونث قابل کنترله.که یعنی تو پارتی نوکتیس دختر هم خواهد بود(احتمالا لونا)
3.ایلودون ها در این نسخه عملا حکم فال سی های 13 را دارند.ان ها در افرینش دنیا نقش دارن و نقش مهمی در داستان بازی دارند.دارای جنس مذکر و مونث هستند.مثلا لویاتان مونث و راماه مذکره.
4.بازی دیگه جزیی از FABULA NOVA CRYSTALLIS نیست و داستان مستقلی دارد.
5.داستان بازی بر اساس اسطوره های ژاپنیه که تم مذهبی غربی هم داره و در طی داستان به نحوه ساخت دنیا و سازنده هاش پی میبریم.
6.زنی که در لوگوی بازی هست دیگه ETRO نیست.اگرچه این فرد مهمترین خدا در جهان بازی است.
7.همه هیولاهای بازی دشمن نوکتیس نیستند.تیم سازنده سعی داره نشون بده که اونها صرفا جز حیات وحش بازی اند.اگرچه از کشتن بعضی هاشون مواد اولیه بدست میاد.
8.موگل ها،کاکتور و TONBERRYها با توجه به ستینگ(مثلا)رِِِِِئال بازی به شکل سابق احتمالا حضور ندارند.ولی صد در صد در بازی هستند.
9.شهر های بازی:
ALTISSIA الهام گرفته از ونیز.شامل جزایر معلق میان ابشار ها و...
LESTALLUMالهام گرفته از کوبا.
HAMMERHEADجایی که میشه ماشین نوکتیس(REGALIA)را تعمیر کرد.
10.نوکتیس و لونا دارای ارتباط عاطفی اند.اما ارتباط انها "ارتباط عاشقانه معمولی"نیست.لونا کاراکتر قویی است.و او و نوکتیس بر همدیگر تاثیر گذارند.
11.میتوانیم رابطه نوکتیس با دوستانش را قوی تر کنیم.با انجام دادن کويست هایی مانند انچه در اپیزود دوسکاس 2 دیدیم.این عمل باعث میشه پارتی اتک ها قوی تر باشن.
12.مکانیک شهر همرهد،CID نام دارد.
13.سپر و FIREARME به تجهیزات نوکتیس اضافه شده.اسلحه ها در طول سفر نوکتیس بدست میان و تعداد مناسبی دارن(نگفته چندتا)
14.ماشین نوکتیس(رگالیا)،نشان دهنده ارتباط و عشق و علاقه او با پدرش است.
15.در طول رانندگی،زاویه دید را میشه تغییر داد.به این صورت:
دیدن خود ماشین بصورت سوم شخص.
دیدن از انتهای ماشین.
دیدن از طرف هر کدام از پسر ها یا راننده.بصورت سوم شخص
16.رانندگی خودکار یا دستی خواهد بود.در حالت خودکار ماشین را میشه در ایستگاه های پارکینگ تعبیه شده پارک کرد.
17.ماشین قابلیت شخصی سازی دارد و موقع خراب شدن هم باید بره تعمیرگاه:d
18.دربازی میشه سوار قایق شد و به قاره های دیگر رفت.اگرچه کنترل قایق ها با ما نیست،ولی همواره ماشین نوکتیس باهامون خواهد بود.
19.از صحبت های تاباتا معلومه که بر خلاف سابق که گفته میشد محیط بازی یه زمین بزرگ یه تیکس،الان دیگه اینجوری نیست.
20.اطلاعات بیشتر(بخصوص درباره لونا)در TGS

فقط میتونم یه چیز بگم:
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
RIP
FINAL FANTASY VERSUS XIII
2006-2013

یکی نیست به این زیزی گولو بگه تو که همه چیز ورسوس را سرویس کردی.یهو بیا اسم ها را هم تغییر بده.
اگه این نمورا عرضه داشت بازی را سر وقت و درست تحویل بده،الان بجای این .... داشیم ورسوس میزدیم.
حیف اون ستینگ که پوکید.حیف:((
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
19.از صحبت های تاباتا معلومه که بر خلاف سابق که گفته میشد محیط بازی یه زمین بزرگ یه تیکس،الان دیگه اینجوری نیست.

اتفاقا تو همین ATR دوباره تکرار کرد که یه تیکست
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
تاباتا یه سری اطلاعات از بازی تو دوران Versus خودش داده به صورت خلاصه:

بازی اونموقع 20 تا 25 درصد کامل شده بود (حالا اینکه یه سریا کل جو بازی و داستان و شخصیتارو همرو میدونن از کجا اومدن نمیدونم ) از نظر طراحی شخصیتا و ظاهر ماجرا هیچی به یه نقطه ثابت نرسیده بود و هی داشتیم تغییرشون میدادیم (اینو نمیدونم تا چه حد درسته ولی بیشتر فکر کنم بهونه برا تغییر دادن Regis باشه حالا امیدوارم اون آدم بدایی که نشون دادن رو تغییر ندن چون با طراحیشون خیلییییی حال کردم مخصوصا اون یارو مو قرمزه که کلاه داشت فکر کنم شخصیت محبوبم بشه :d )

داستان چون حول FNC بود تا یه جایی معلوم بود چی میخواست بشه اما وقتی XV شد خب معلومه که باید یه سری چیزا رو عوض میکردیم و یه سری چیزا هنوز توش هست ( احتمالا با اون گندایی که تو سری XIII به اترو و داستان زدن که یادتون هست؟ )

Final Fantasy Versus XIII was around 25% complete when it became Final Fantasy XV - Nova CrystallisNova Crystallis
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر