Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Witch of Ashes

"Traveler Witch"
کاربر سایت
Jun 10, 2014
803
نام
فرزاد
میگه تو ایده هام برا XV این بود که بازی یه FF Open World باشه یه دنیای خیلی بزرگ اما برخلاف بقیه RPG های Open World معمولی نمیزاره همینجوری هرجا که خواستی بری و داستان رو پیش ببری

چه زود هم بازیرو صاحبش شد :d الان موندم این ایده های نومورا رو داره ادامه میده یا نه کلا اون بازی که نومورا ساخته بود رو گذاشته کنار و همه ی چیزهایی که در بازی هست ایده خودشه؟ منظورم داستان هم هست
 

amirone

کاربر سایت
Aug 13, 2014
2,435
تو خبر قبلیم که گفته بودم :d

نه این بازی تمام و کمال چه شخصیتا چه داستان و گیم پلی و همه چیز همونیه که نومورا میساخته و میخواسته (تو حرفاش انگار خیلی نومورا رو قبول داره ) و همونم داره ادامه میده
ممنون واسه خبرای داغت . فقط یک سوال میمونه . آیا خودمون رانندگی میکنیم یا فقط مسیرو انتخاب میکنیم FAST T میشه یا مثل RDR که سوار قطار میشدیم فقط مناظرو میبینیم ؟ . فکر کنم خودمون هم رانندگی میکنیم درسته ؟
 

SAGAD

کاربر سایت
Nov 1, 2007
2,480
این چقدر حرف میزنه :d نومورا یه چیز دیگه میگفت این یه چیز دیگه میگه , اخرش نفهمیدیم گیم پلی بازی چیه:d

دقیقا همون چیزیه که ازش میترسم .نومورا به احتمال زیاد کلا بازی رو ول کرده فقط به خاطر اینکه جو حفظ شه میگن نظارت داره اخه حرفاشون با هم نمیخونه

- - -ویرایش - - -

ممنون واسه خبرای داغت . فقط یک سوال میمونه . آیا خودمون رانندگی میکنیم یا فقط مسیرو انتخاب میکنیم FAST T میشه یا مثل RDR که سوار قطار میشدیم فقط مناظرو میبینیم ؟ . فکر کنم خودمون هم رانندگی میکنیم درسته ؟

هم میتوند با نوکتیس برید یا بزارید buddy تون رانندگی کنه البته در مورد auto drive نمیدونم ولی ماشین قابل کنترل هست توسط شخصیت اصلی
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
@ SAGAD

این کژوال به اون معنی نوب پسند نیست :D از لحاظ قیاس بتل سیستم بازی نسبت به بازیهایی توی سبک HnS منظورشه یه جورایی :D یعنی قرار نیست شونصد تا کمبو و دکمه رو به هیم لینک کنید تا یه ضربه ی Cool بزنید چون بازی HnS نیست ، بلکه با گشت و گذار توی محیط و بدست آوردن آیتم ها و با بالا رفتن رنک و لول بر اساس مبارزات می تونید کمبو ها و ضربات جدید درست کنید و توی سیستم ضرباتتون قرار بدید :D
یعنی سختی کار روی Button Mashing گذاشته نشده و همه چیز با یه دکمه و کامند قابل اجراس ، بلکه بخش دوشوار کار ساختن و رسیدن به فلان ضربات قدرتمنده :D
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
این تاباتا چقدر حرف میزنه!
yahoo_22.gif
biggrin1.gif


بچه ها حس نمیکنید از حرف های تاباتا بوی ریدن میاد؟
biggrin1.gif
خوب این مصاحبه تاباتا بر پایه همون ویدو TGS که نشون دادن هست!
چند تا نکته خیلی مثبت توی ویدو گفت.
چند تا من میگم. چون ویدو رو سریع دیدم. حالا خودتون هم ببینیدش!

  1. کل بازی در حال پورت شدن به LUMINOUS ENGINE هست. و خیلی این پورت سریع داره پیش میره. کیفیت محیط هم نهایی نشده...
  2. دوم در مورد باران هم صحبت میکنه که خیلی کار برده یک همچین بارونی بسازن که آنقدر طبیعی باشه. یک چیز استثناییه!!!! آب قطرات باران واقعا جمع میشه روی زمین و کارکترها رو خیس میکنه و......
  3. چرخه روز شب توی E3 قبل وجود نداشته!! یعنی شب داشت اما یک شب مصنوعی بود. اما با لیمو انجین چرخه روز شب خیلی خفن خواهد بود.
  4. نکته منفی همون اوتومات کردن کمبتهاس. که دستتو میگیری رو دکمه و ناکتیس ضربه میزنه. :|:|:| حالا اینکه چقدر میشه ما خودمون مانور بدیم خدا داند.
اینجا ویدو رو که با زیر نویس انگلیسی هست.
Watch Final Fantasy XV’s TGS technical demonstration in English

نه نومورا گذاشته رفته این شده سرپرست پروژه خر کیف شده
yahoo_4.gif
آبنبات دادن به بچه
yahoo_4.gif
واقعا بایدم باشه.
yahoo_4.gif

حدسم اینه وقتی خواستن بازی رو ببرن تو لیمو انجین دیگه نامورا بازی رو داده تابه تا:d:d
ولی کیفیت کارکترهای E3 2013 کجا و کیفیت کارکترهای TGS کجا. لیمو انجین کولاکه آقا.:d
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
ما اینجا گفتیم نمورا یه چیز دیگست و تاباتا هرچقدرم خوب باشه نمیتونه نمورا باشه متهم به همه چیزی شدیم از جمله نوب بودن تو سری و نشناختن افراد و غیره !

ما هم اندازه شما مو سفید سری FF بودیم !

بهرحال امیدوارم بازی خوب بشه چون یکم صحبت های تاباتا برخلاف اون چیزی که انتظار داشتم ! حالا من کاری به گیم پلی ندارم ! مهم برام شخصیت ها و داستان هست که نمورا اگه بود اطمینان کامل داشتم ولی خب ...
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
تو نئو یه کاربر نشسته از اینور اونور یه اطلاعاتی راجع به گیم پلی پیدا کرده و گذاشته (خیلی بد بعضی جاهاشو ترجمه کرده )

FFXV - Combat Patent Analysis - NeoGAF

اینم یه گیف که بدونین تو یه لحظه گیم پلی چیا انجام شده حجمش نزدیک 8 مگ توصیه میشه بعد از خوندن مطلب بالایی اینو ببینین

SelfassuredShinyIlsamochadegu.gif
 

p $ ychomantis

کاربر سایت
Aug 6, 2014
183
نام
مبین
ما اینجا گفتیم نمورا یه چیز دیگست و تاباتا هرچقدرم خوب باشه نمیتونه نمورا باشه متهم به همه چیزی شدیم از جمله نوب بودن تو سری و نشناختن افراد و غیره !

ما هم اندازه شما مو سفید سری FF بودیم !

بهرحال امیدوارم بازی خوب بشه چون یکم صحبت های تاباتا برخلاف اون چیزی که انتظار داشتم ! حالا من کاری به گیم پلی ندارم ! مهم برام شخصیت ها و داستان هست که نمورا اگه بود اطمینان کامل داشتم ولی خب ...

وحید جان این چیزا عادیه...
طبیعیه که مثلا ( عاقا مثال میزنم! ) جای جنسیس یا ماکان جان بودم حرف بنده سندی میشد برای بقیه! چون شناخته شدن!
خب کاربر جدیدی مثل منو شما باید اینم در نظر بگیره و اگه نظرمون برخلاف بقیه باشه یا بر همین مبنا یکی بیاد گیر بده بمونو انگ نوبو کژوال بزنه بهمون نباید زیاد درگیرش بشی!
چون چیز عادی ای هستش.

- - -ویرایش - - -

@ SAGAD

این کژوال به اون معنی نوب پسند نیست :D از لحاظ قیاس بتل سیستم بازی نسبت به بازیهایی توی سبک HnS منظورشه یه جورایی :D یعنی قرار نیست شونصد تا کمبو و دکمه رو به هیم لینک کنید تا یه ضربه ی Cool بزنید چون بازی HnS نیست ، بلکه با گشت و گذار توی محیط و بدست آوردن آیتم ها و با بالا رفتن رنک و لول بر اساس مبارزات می تونید کمبو ها و ضربات جدید درست کنید و توی سیستم ضرباتتون قرار بدید :D
یعنی سختی کار روی Button Mashing گذاشته نشده و همه چیز با یه دکمه و کامند قابل اجراس ، بلکه بخش دوشوار کار ساختن و رسیدن به فلان ضربات قدرتمنده :D

اگه از حرفای شما بد برداشت نکرده باشم این میشه که سیستم کومبو میکینگ دست ماست؟ یعنی خودمون نوع کومبو رو در زنجیره ی مربوطه پیاده میکنیم؟؟
یه چیز تو مایه های ریممبر می ولی تغییر یافته ی ریشه ای...
امیدوارم کارساز باشه چون این ایده هنوزم خام با پتانسیل فوق العاده ایه...
حالا که نبرد ها ریل تایم شده( منظورم اینه که شاهد لودینگ یا شبیه سازی میدان نبرد نیستیم...البته فقط توی تریلر ها ) خب تنوع ضربات یا قدرت بندی و شاخه بندیشون رو چجوری میخوان قرار بدن؟ هر دکمه یه نوع از ضربات رو اجرا کنه خیلی شلوغ پلوغ میشه!
نه...فک نکنم اینجوری باشه.
پس تکلیف مجیک ها و مصرف آیتم ها چی میشه؟ همش باید استارتو بزنیم؟ یا باید با تاچ پد اینکارو انجام بدیم؟
این میک سنس نمیکنه....

- - -ویرایش - - -

خوب این مصاحبه تاباتا بر پایه همون ویدو TGS که نشون دادن هست!
چند تا نکته خیلی مثبت توی ویدو گفت.
چند تا من میگم. چون ویدو رو سریع دیدم. حالا خودتون هم ببینیدش!

  1. کل بازی در حال پورت شدن به LUMINOUS ENGINE هست. و خیلی این پورت سریع داره پیش میره. کیفیت محیط هم نهایی نشده...
  2. دوم در مورد باران هم صحبت میکنه که خیلی کار برده یک همچین بارونی بسازن که آنقدر طبیعی باشه. یک چیز استثناییه!!!! آب قطرات باران واقعا جمع میشه روی زمین و کارکترها رو خیس میکنه و......
  3. چرخه روز شب توی E3 قبل وجود نداشته!! یعنی شب داشت اما یک شب مصنوعی بود. اما با لیمو انجین چرخه روز شب خیلی خفن خواهد بود.
  4. نکته منفی همون اوتومات کردن کمبتهاس. که دستتو میگیری رو دکمه و ناکتیس ضربه میزنه. :|:|:| حالا اینکه چقدر میشه ما خودمون مانور بدیم خدا داند.
اینجا ویدو رو که با زیر نویس انگلیسی هست.
Watch Final Fantasy XV’s TGS technical demonstration in English


واقعا بایدم باشه.
yahoo_4.gif

حدسم اینه وقتی خواستن بازی رو ببرن تو لیمو انجین دیگه نامورا بازی رو داده تابه تا:d:d
ولی کیفیت کارکترهای E3 2013 کجا و کیفیت کارکترهای TGS کجا. لیمو انجین کولاکه آقا.:d

نخیر اینجوری نمیشه نتیجه گرفت...هر کسی یه چیز میگه از سیستم مبارزات!
بنظرم تیوری سازی رو باید کنار بزاریم تا خود تاباتا بگه دقیقا چه دست گلی رو به آب داده!
حالا جدا از گرافیک فک نکنم چون نامورا دگ نیست تمام زحماتشم به باد رفته! مگه شهر داری اهوازه که با کنار رفتن اون یکی جدیده میاد میرینه تو شهر! :D
تاباتا شاید تغییراتی بده ولی فک نکنم از ریشه بزنه همه چیزو مطابق میل خودش بکنه.
بهر حال بیصبرانه منتظر دمو هستم ببینم واقعا بازی چطوری شده.
 

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
خب کاربر جدیدی مثل منو شما باید اینم در نظر بگیره

حرفاتون رو کاملا قبول دارم همه جوره :D ولی من 5 ساله تو بازیسنتر هستم :D حالا شاید بچه ها از نام کاربری نشناختند ولی اونایی که باید بشناسن میشناسن :D

دلیلش هم اینه که خیلی وقته دیگه تو این بخش های بازیسنتر فعالیت نمیکنم :D
 

Genesis

کاربر سایت
Dec 20, 2007
708
نخیر اینجوری نمیشه نتیجه گرفت...هر کسی یه چیز میگه از سیستم مبارزات!
بنظرم تیوری سازی رو باید کنار بزاریم تا خود تاباتا بگه دقیقا چه دست گلی رو به آب داده!
حالا جدا از گرافیک فک نکنم چون نامورا دگ نیست تمام زحماتشم به باد رفته! مگه شهر داری اهوازه که با کنار رفتن اون یکی جدیده میاد میرینه تو شهر! :biggrin1:
تاباتا شاید تغییراتی بده ولی فک نکنم از ریشه بزنه همه چیزو مطابق میل خودش بکنه.
بهر حال بیصبرانه منتظر دمو هستم ببینم واقعا بازی چطوری شده.
ببین من نتیجه نگرفتم که.:biggrin1:
خوده تاباتا تو اون دموی که زیرنویس شده میگه.
میگه اگر میخوای پشت سر هم ضربه بزنی کافیه دکمه رو بگیرید :|. جاخالی و تله پورت که دکمه جداگانه دیگه داره حتما.
منم مخالفم انشا... همینیجوری باشه که تو ومن فکر کردیم;)
حرفاتون رو کاملا قبول دارم همه جوره
biggrin1.gif
ولی من 5 ساله تو بازیسنتر هستم
biggrin1.gif
حالا شاید بچه ها از نام کاربری نشناختند ولی اونایی که باید بشناسن میشناسن
biggrin1.gif
شما سالاری برادر من. بی خیال این حرفها.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر