Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
دمو حتما باید دنلد بشه؟ تو خود بازی نیست؟ چون من اینترنت ندارم!:D

آره متاسفانه باید دانلود بشه :d

5.27 گیگه

تازه من بدشانس کنسولم وصل نمیشد به PC که با PSX دانلود کنم :| هرچند کنسول رو که با کابل وصل میکنید سرعتش خیلی خوب میشه تقریبا مثل با PC میشه

بچه ها 3-4 نفری ظاهرا اینجا هستن که میخوان دمو رو دانلود کنن کسی رو نمیشناسی که نزدیک باشه دیتاش رو بگیری؟ :d

- - -ویرایش - - -

یه سری آیتم هست تو بازی نمیدونم به چه دردی میخوره نمیشه فروختشون انگار Key Itemن اما هیچ کاری هم نمیشه باهاشون کرد. کم هم نیستن

یه سری غورباقه هم تو بازی هست که باید جمعشون کنیم :d نمیدونم به چه دردی میخورن XD
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
آقا فردا دانلود کردین هرکی Behemoth رو کشت بیاید باهم کل رکورد بندازیم :d

من کشتمش وقتی میکشیمش استراحت کنیم Respawn میشه و هرچندبار دلت بخواد میشه جنگید باهاش

من دفعه اول که با تقلب زدمش :d

دفعه دوم عین مرد رفتم جلو با لول 28 زمانم 13 دقیقه بود بدون استفاده از Summon :d

یکی تو GAF الان ادعا خدا بودنش تو دمو میشه با لول 52 همچین تایمی داشته :d
 

Cloud Strife

کاربر سایت
Nov 13, 2006
15,184
نام
ماکان
اینترنتی میشه دی وان ادیشن رو خرید؟ که کد داشته باشه! این فرشاد تعریف میکنه از دمو من اعضابم خورد میشه!:D یجا معرفی کنید که من بدون تحرک بخرم ازش!:D

بعد اینکه چند خریدید؟ من یدونه پیدا کردم 205. خوبه؟
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
اینترنتی میشه دی وان ادیشن رو خرید؟ که کد داشته باشه! این فرشاد تعریف میکنه از دمو من اعضابم خورد میشه!:D یجا معرفی کنید که من بدون تحرک بخرم ازش!:D

آره لینکش رو دو صفحه پیش گذاشتم :d

تا 2 ماه اگه از PSN بخری دمو رو توش داره :d

راستی همه اگه خیلی چشمتون به فریم ریت حساسه مطمعنا نابود میشید یه سری جاها :d ولی اگه مثل من 1.5 ساله که 24 ساعته Dragon's Dogma خدای افت فریم و فریم پایین بازی میکنید هیچ مشکلی نداره :d
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
کد دمو بالاخره فعال شد گذاشتم دانلود بشه...
:-"

تا دانلودش تموم بشه بیدارم و بازی میکنم و تموم میکنم بعدش میخوابم...
Bardia S&M Mode : ON
صداش هم کم نمیکنم تا آخر بالا میبرم...
هرکی خواست هرچی بگه تو خونه...

فردا ساعت 2 صبح عیده مشکلی نیست بعد از ظهر میخوابم 12 شب پا میشم...
:-"

پیش به سوی کنترل نوکتیس....
وای وای وای وای وای وای وای وای وای...

میترسم نوکتیس رو ببینم چیزم بشه...
:-"
IF You Know What I Mean

^_____^

فرشاد میفهمه منظورم رو....

:d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
کد دمو بالاخره فعال شد گذاشتم دانلود بشه...
:-"

تا دانلودش تموم بشه بیدارم و بازی میکنم و تموم میکنم بعدش میخوابم...
Bardia S&M Mode : ON
صداش هم کم نمیکنم تا آخر بالا میبرم...
هرکی خواست هرچی بگه تو خونه...

فردا ساعت 2 صبح عیده مشکلی نیست بعد از ظهر میخوابم 12 شب پا میشم...
:-"

پیش به سوی کنترل نوکتیس....
وای وای وای وای وای وای وای وای وای...

میترسم نوکتیس رو ببینم چیزم بشه...
:-"
IF You Know What I Mean

^_____^

فرشاد میفهمه منظورم رو....

:d

بردیا سعی کن طرز حرف زدنت رو عوض کنی حالم داره بد میشه بعضی پستات رو میخونم :d

- - -ویرایش - - -

نکته جالب اینجاست بازم رفتم Behemoth رو بزنم زمانم 2 برابر قبلی شد :d حالا خوبه از قبلی اسکرین شات دارم :d

- - -ویرایش - - -

حرف زدنای NPC ها تو چاهای مخبلف هم گوش بدین بعضیاش باحاله و هر روز فرق میکنن حرفاشون :d یه دعوا دیدم خیلی باحال بود XD

اینکه NPC ها حالت زنده ای دارن هم خیلی خوبه یه مثالش همین حرفاشونه اینجوری نیست 2 خط رو همش تکرار کنن. حتی کاراشونم فرق میکنه یه زنه بود من میدیدم میچرخید میرفت چوکوبو میدید میرفت غذا میخورد و . . . یا مسئول فروشگاه شبا از مغازه میاد بیرون با مردم حرف میزنه یا تو تعمیرگاهه یارو شبا میاد جلو فروشگاه رو جارو میکشه
 
آخرین ویرایش:

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
این مشکل Lock کردن که گفتمم برطرف شد :d تو بازی خودش هیچی نگفته بود خب

3 جور نشونه گیری داره یکی R1 رو میگیری همینجوری آزادانه اون نشونه رو رو یکی از دشمنا یا وسایل میگیری اگه R1 نگه داری یا دوبار رو طرف بزنی یه Lock ضعیف میکنه یعنی ممکنه با تغییر دوربینت عوض بشه یا طرف میره از کادر بیرون دوربین دنبالش نمیکنه زیاد اما وقتی R1 رو بزنی رو طرف و R3 رو فشار بدی دیگه Lock میکنه و تا خودت نخوای یا طرف نمیره ول نمیشه و دوربین هم دنبالش میکنه
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
خوب من دومین نفری شدم که بازی کردم:D(حدود یک ساعت)
از تمام مشکلان فنی که بگزریم هیچ مشکل خاصی نداره اون دوربینشم رو اعصابه یه بار قاطی کردم game over شدم:|
ــــــــــــ
جنس چمن ها عوض نشده؟؟:D
 

AsaraymA

IchibaN
کاربر سایت
Apr 9, 2007
1,003
نام
آریا
خب منم یه 2 ساعتی بازی کردم

مهمترین نکته دمو بنظرم اینه که خیاله همه رو راجع سیستم مبارزات بازی راحت کرد... کامبت سیستم عالی از آب در اومده و دقیقاً همون چیزی هست که از تاباتا انتظار میره.
بازی یه DeckSystem داره که میتونید توش 5 تا سلاح به هر ترتیبی که دوست داشتید بچینید... نوع چینش سلاح‌ها روی شروع و ادامه و اتمام کمبوتون تاثیرگذاره، یعنی میتونید مشخص کنید که اولین ضربه با چه سلاحی زده بشه و به همین ترتیب کمبو و استایل مبارزاتی مخصوص به خودتون که باهاش راحت هستید رو بسازید.

الان بعد از 2 ساعت بازی کردن من به این مسئله ایمان آوردم که تاباتا تو زمینه مصاحبه کردن واقعاً گاوه! :d
کلاً باید بدن یکی دیگه با مجلات و سایتها مصاحبه کنه تا بتونه مثل آدم سیستم گیم‌پلی رو توضیح بده و انقدر جو منفی علیه بازی ایجاد نکنه.

ضربه‌زدن با دکمه مربع انجام میشه و هم میتونید دکمه رو نگه دارید که کمبو به صورت Default اجرا بشه و هم میتونید مثل بازی‌های HnS دکمه رو پشت سرهم تو زمان‌بندی‌های مشخص فشار بدید تا سرعت اجرای کمبو یا شکل اون عوض بشه...
به طور مثال اگه دکمه مربع رو نگه دارید شکل کمبو یه همچین مدلی میشه (از چپ به راست)

Avenger > Avenger > BloodSword > Blood Sword > Blood Sword > Partisan

ولی با فشردن دکمه مربع با زمان‌بندی‌های خاص میتونید این ترتیب رو بسته به موقعیت دشمن عوض کنید، مثلاً اگه وسط کمبوتون دشمن خواست بهتون ضربه بزنه میتونید یه مکث کوتاه کنید و دوباره مربع رو فشار بدید تا بوسیله Partisan دشمن رو از خودتون دور کنید.
در ضمن تمام این ترتیب کمبویی که نوشتم کاملاً بسته به چینش شمشیرهاتون داره و بازی قشنگ دستتون رو تو این زمینه باز گذاشته.

اکثر شمشیرها یه تکنیک ویژه دارن که با دکمه مثلت فعال میشه و یکمقداری MP (بسته به قدرت تکنیک) استفاده میکنه
سیستم Warp کردن هم بوسیله دکمه ضربدر و L1 انجام میشه.

لُپ کلام اینکه موقع مبارزه کردن از اونجایی که با اکثر دکمه‌ها سروکار دارید یکجورایی حس یه بازی HnS رو داره و اصلاً خسته کننده نیست.
در کل بنظرم تاباتا سیستم خیلی خوفی رو پیاده کرده و در عین اینکه ظاهر ساده‌ای داره ولی خیلی عمیق طراحی شده و مطمئناً تو بازی اصلی خیلی خیلی بهتر از اینم میشه.

خارج از سیستم مبارزات هم که باقی توضیحات رو بچه‌ها راجع به دمو دادن...
بازی خیلی قشنگه و دوست داری که هی وایستی و اطرافو نگاه کنی، البته من نه تخصصی تو زمینه گرافیک دارم، نه قدرت تشخیص 900P از 1080P و این مسئله زیاد برام مهم‌ نیست... ولی Overall، بازی از لحاظ بصری خیلی خوبه و لذت گشت و گذار تو محیط رو خیلی بیشتر کرده.
این جک و جونورهای تو محیط هم خیلی باحالن و یه حس پویا و زنده‌ای به بازی دادن.
ارتباط بین اعضای گروه هم همون‌چیزی هست که از تریلرها استنباط میشد و خیلی خوب از آب دراومده...

تو دمو که خبری از داستان نیست و بیشتر برای نشون دادن کلیت بازیه، ولی اگه نسخه اصلی داستانش همون‌چیزه خفنی باشه که انتظار میره مطمئناً XV میتونه بره اون بالا بالاها کنار VI و VII و VII و IX قرار بگیره.

ختم کلام اینکه من کاملاً از دمو راضی‌ام و اصلی‌ترین رسالتش راحت کردن خیال طرفداران راجع به سیستم مبارزات بوده که بنظرم تو این زمینه کاملاً موفق ظاهر شده.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
Praise the Sun Ore-Sama



- - -ویرایش - - -

این جریان ارتش که میریزه سرمون فکر کنم اسکریپتی نوشتن که تو فضای باز با هر موجودی جنگیدیم 45 ثانیه بعدش ارتش بیاد :d اگرم زدیمشون بازم 45 ثانیه بعد بیان :d ماشالله ول کن نیستن داشتم 20 دقیقه فقط باهاشون میجنگیدم هی میزدمشون میرفتم سراغ Garula ها بعد دوباره میومدن :d
 
آخرین ویرایش:

END_BOY

Tonight Is The Night
کاربر سایت
Sep 17, 2006
2,134
نام
یاسر
خوب منم موفق شدم بالاخره دمو رو بازی کنم:d
اکثر جزئیات رو که بچه ها گفتن. فقط 2 مورد به نظرم ایراد داشت
اول اینکه احساس کردم حین درگیری تو فضای بسته دوربین خیلی خوب عمل نمیکنه
و دوم اینکه بعضی مواقع تو شلوغی درگیری اصلا L1 گرفتن برای Dodge عملا انجام نمیشه حالا چه با نگه داشتن چه با پشت سر هم زدن :d
در کل تاباتا راضیم ازت :d
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
خوب منم موفق شدم بالاخره دمو رو بازی کنم:d
اکثر جزئیات رو که بچه ها گفتن. فقط 2 مورد به نظرم ایراد داشت
اول اینکه احساس کردم حین درگیری تو فضای بسته دوربین خیلی خوب عمل نمیکنه
و دوم اینکه بعضی مواقع تو شلوغی درگیری اصلا L1 گرفتن برای Dodge عملا انجام نمیشه حالا چه با نگه داشتن چه با پشت سر هم زدن :d
در کل تاباتا راضیم ازت :d

خیلیا از دوربین ناراضین اما من خیلی دوست دارم دوربین اینجوری نزدیک کاراکتر باشه :d درسته تو جاهای شلوغ و کوچیک یکم اذیت میشه آدم ولی من باز بیشتر میپسندم :d

دومی هم خب L1 که به قول تاباتا Invincible نمیکنه آدم رو که :d خودشم میگفت اگه زیاد باشن یا بعضی حرکتا از بعضی زاویه ها بهت بخورن یا موقع Attack هم نمیتونی Dodge کنی عوضش میتونی از Dodge دستی استفاده کنی L1 رو بگیر O رو بزن دور شو ازشون :d
 

BARDI YA

Herrscher of Flamescion
Gold User
Jul 23, 2011
3,825
نام
بردیا دلوشی
خوب 3 ساعتی دمو رو بازی کردم...
:d

ارضا شدم یکم فعلا...
:-"

خوب اول از همه منوی بازی سوپر زیبا بود...
مخصوصا اونجایی که زبان و اینا رو انتخاب میکنی دستکش سفید کوچولوی فلشی هست که نوسالژیک بود برام...
:-"

وقتی New Game رو میزنی تا بازی لود بشه اون میزکه خدا بود...
اصلا چه موزیکی بود بعد از شماره ی اول 13 هیچ موزیکی اینقدر تاثیر گذار نبود برام....

صحنه ی اول بازی باحال بود مخصوصا زنگ تلفن ایگنیس که ویبره داشت...
رو مخ بود هاااااااااااااا....
ایگنیس On Time هست شدید....
:-"

حالا میرسیم به گرافیک اولین چیز آسمون و دور دست ها هستن که خیلی خیلی باحال و خوشگول بود...
ولی نه به اندازه ی نوکتیس...
:-"

نوع راه رفتنش فوق العاده بود....
وقتی خسته میشه...
:-"

با اینکه قبلا دیده بودم ولی اینطوری سوپر باحال تر بود...
بعد اصلا مشکل فریم ریتی ندیدم...
خیلی روون بود...

^___^

اون موجود آبی گنده ها رو نمیشه زد ؟!
اووووووف

-_____-

سیسنم مبارزات بازی خوب خوب خوب....
بچه ها همه توضیح دادن....

ولی بهترین چیز همون Teleport کردن به سمت دشمن و تکنیک Dragon رو زدن که میپره بالا و میاد پایین هست...
:-"

خوب زیاد چون بلد نیستم حرف بزنم و هیجان زده ام برم یک دست دیگه بازی کنم و شاید بیام توضیح بدم...
:-"
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
هروفت Phantom Swordت کامل فعال بشه و دشمنا یا زیاد باشن یا Behemoth باشه فریم داغون میشه بعضی جاهاش :d

در غیر این حالت مشکل فریم اعصاب خورد کن نداره

انگار گفتم طرز صحبت کردنو عوض کن بدتر شدی :))
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
آقا کسایی که بازی کردن چندتا غورباقه (قورباغه؟ 19 سال عمر کردم هنور نمیدونم چجوری مینویسن) پیدا کردین؟ :d

من خودمو کشتم 6 تا پیدا کردن دیگه اصلا پیدا نمیشه :(
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر