Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:
نه باو جو منفی کجا بود :دی مسئله اینه که حرفای تاباتا بدجوری نگرانم کرده و میترسم اگه انتظاراتمون رو ببریم بالا(در حد Type-0) بعدا بدجوری توی ذوقمون بخوره. این تاباتا هم در مورد همه چیز درست و حسابی و تمام و کمال توضیح داد الا این سیستم مبارزات! ولی خب به نظرم تا وقتی اطلاعات جدید در مورد سیستم مبارزات بازی منتشر نشه نمیتونیم درست در موردش نظر بدیم و بیش از این بحث کردن در این مورد بی فایده است.

بشخصه امیدوارم گیم پلی بازی همینطوری باشه که احسان میگه. یعنی اون Action Button که تاباتا اینقدر در موردش حرف میزنه صرفا برای Melee Attack باشه و برای Spell ها و حرکاتی که MP مصرف میکنند یه دکمه جداگونه در نظر گرفته باشن و تاباتا یادش رفته باشه در موردشون توضیح بده. توی دموی E3 2013 که یه بخش جدا برای MP داشتن (بار آبی رنگ زیر انرژی) ولی خب توی TGS علاوه بر سلاح ها اون MP Bar هم از بین رفته.

حالا یا اینکه میخواستن تغییرش بدن و به طور موقت از توی Hud حذفش کردن یا هم اینکه اتفاقی که ازش میترسم افتاده و کلا حذفش کردن تا همه چیز اتوماتیک بشه. (امیدوارم همون اولی درست باشه)

HUD E3 2013:
tkqriylcjj66bilr5efk.png


HUD TGS 2014:
pz5gtcr3ibu693m35mkm.png
 
علی نکته اینجاست که تو الان داری یه ور کار رو میبینی :biggrin1:
اگه راستش اونجوری شده چپش هم اینجوری شده :

E3 2013 :



TGS 2014 :



3 تا پنل سمت چپ شده 4 تا :biggrin1: اون شمشیر هایی که کنار پنل ها بودن حذف شدن و احتمالاً متناسب با بتل مورد نظر و فاصله و اینا خود بازی روش تصمیم میگیره که اینجوری بهتر هم هست چون انتخابش وقت گیره وسط یه مبارزه ی ریل تایم ، و اینکه اون پنل های سمت چپ چه جوری شدن حالا ورژن انگلیسیش بیاد معلوم میشه اونجا چی اضافه شده و چه تغییری کرده :biggrin1:
 
هممم... عجب! دقت نکرده بودم :دی آره به نظرم بهترین کار همین صبر کردنه. امیدوارم توی این مراسمی که برای توضیحات بیشتر در مورد دموی TGS گذاشتن در مورد سیستم مبارزات هم توضیح بدن.
 
علی جان میدونی داری یه کاری میکنی که بگیریم با بچه ها از اعمال خشونت آمیزی استفاده کنیم؟ :d (شوخی میکنم )

آقا من جاضرم تو یه عملیات انتهاری (انتحاری؟ ) هم خودمو هم این علی رو نابود کنم :))

از همون اول فقط جو منفی داده :| نکنه از اینکه Persona و Devil May Cry تو tgs نبودن داری انتقام میگیزی؟ :))

من اینجور که از حرفای آقا علی فهمیدم راجع به هرچیزی هم درست میگه هم اشتباه چون وقتی یه چیز رو میبینه یه سری اطلاعات میگیره که یه سریش خب درسته اما یه سری دیگه رو حدس میزنه که واویلا :d

ولی منم میخوام بدونم اون پنلای سمت چپ چی هستن؟ چون تو تریلر توجهمو جلب کرد

ایشالله یه هفته دیگه ببینیم این تاباتا چیکار میکنه و چیا میگه؟
 
علی جان میدونی داری یه کاری میکنی که بگیریم با بچه ها از اعمال خشونت آمیزی استفاده کنیم؟ :d (شوخی میکنم )

آقا من جاضرم تو یه عملیات انتهاری (انتحاری؟ ) هم خودمو هم این علی رو نابود کنم :))

از همون اول فقط جو منفی داده :| نکنه از اینکه Persona و Devil May Cry تو tgs نبودن داری انتقام میگیزی؟ :))

من اینجور که از حرفای آقا علی فهمیدم راجع به هرچیزی هم درست میگه هم اشتباه چون وقتی یه چیز رو میبینه یه سری اطلاعات میگیره که یه سریش خب درسته اما یه سری دیگه رو حدس میزنه که واویلا :d

ولی منم میخوام بدونم اون پنلای سمت چپ چی هستن؟ چون تو تریلر توجهمو جلب کرد

ایشالله یه هفته دیگه ببینیم این تاباتا چیکار میکنه و چیا میگه؟

اون پنل ها اصل و ریشه ی گیم پلی بازین :دی در اصل همون کامند ها هستن :دی

(طبق عکس اولی که گذاشتم) :
Warp همون تلپورت نوکتیسه :دی
Attack هم که خب همون Attack ـه :دی
Link Form هم که مربوط به تغییر ظاهر اسلحه بوده که الان ظاهراً اتومات شده :دی

طبق این چیزی که قبلاً بوده با اتومات شدن تغییر شکل اسلحه و 4 تا شدن تعداد پنل ها الان ما 2 تا پنل جدید داریم :دی از این 4 تا طبیعتاً یکیش تلپورته یکیش حمله ، اون دوتای دیگه چی هستن به زودی معلوم میشه :دی
 
اون پنل ها اصل و ریشه ی گیم پلی بازین :دی در اصل همون کامند ها هستن :دی

(طبق عکس اولی که گذاشتم) :
Warp همون تلپورت نوکتیسه :دی
Attack هم که خب همون Attack ـه :دی
Link Form هم که مربوط به تغییر ظاهر اسلحه بوده که الان ظاهراً اتومات شده :دی

طبق این چیزی که قبلاً بوده با اتومات شدن تغییر شکل اسلحه و 4 تا شدن تعداد پنل ها الان ما 2 تا پنل جدید داریم :دی از این 4 تا طبیعتاً یکیش تلپورته یکیش حمله ، اون دوتای دیگه چی هستن به زودی معلوم میشه :دی
آره این کامند ها ماشالله تو KH وقتمونو میگرفتن :d

نه تلپورت هم نیست چون تلپورت با دکمه R2 انجام میشه

بچه ها نمیدونم این منبعنی که الان ازش میگم معتبره یا نه اما به هر حال

تاباتا گفته که بازی 40 ساعته که این 40 ساعت در صورتیه که با ماشین بگیری یه راست از اول تا آخر بازی رو سریع بری اما اگه بخوای بعضی جاها پیاده بری یا اینکه دانجئون هارو بگردی و آیتم پیدا کنی و کارای دیگه کنی بیشتر طول میشه

یه سری چیزای تکراری دیگه هم گفته

خودشم گفته اونایی که ناراحتن و چیزی که تو TGS دیدن رو درک نکردن بشینن Demo رو بازی کنن حساب کار دستشون میاد :d

Dengeki: Final Fantasy XV and Type-0 HD TGS 2014 interview - Gematsu
 
هممم... اگه قراره یکی از دکمه ها رو به Attack اختصاص بدن دیگه چه دلیلی داره که بین Command ها هم باشه؟! :-?

@ NoctisSasuke

لول :دی نه بابا من اینقدر در راه این Persona و DMC فیل شدم که انتقام گرفتن برای نبودشون توی نمایشگاه دیگه برام بی معنیه :> تازه این دفعه که Persona 5 هم رو سفیدمون کرد و توی کنفرانس سونی حضور داشت :bighug:

اتفاقا به نظرم TGS امسال عالی بود و کلی باهاش حال کردم. همون P5, FFXV و MGS V ـش برام چندین برابر E3 و Gamescom ارزش داشتن. (میدونم شوخی میکردی ولی خب دارم به صورت کلی میگم)
 
آره این کامند ها ماشالله تو KH وقتمونو میگرفتن :d

نه تلپورت هم نیست چون تلپورت با دکمه R2 انجام میشه

دقیقاً خود تلپورته ، یا شایدم بوده :دی چون دقیقاً موقع تلپورت فعال میشد :




و این نکته هم مخصوص علی ـه :دی اون دونه آبی ها چیز خاصی نبوده (MP و این حرفها) و تعداد تلپورت ها هستن:دی دقت کنی فقط نوکتیس از این دونه آبیا داره ، در صورتی که توی گیم پلی قدیمی تمام کرکتر ها MP و EX دارن :دی

قبل از تلپورت :



بعد از تلپورت :



توی همین ویدئو ها هم دقت کنید وقتی نوکتیس با شمشیر حمله میکنه همون پنل Attack تند تند روشن و خاموش میشه :دی

در اصل چیزی که نومورا برای ورسوس در نظر گرفته بوده اینه :




(اسیر اون فیس کرکترها کنار HUD ـم :دی)

تمام این یکی گیم پلی هایی که توی این چند سال اخیر منتشر شده و 3 تا پنل سمت چپ داره و HP کرکتر ها سمت راسته ، گیم پلی تاباتا ـه :دی یعنی در اصل از همون اولین گیم پلی رسمی ای که به اسم XV توی E3 معرفی شد به اینور همش گیم پلی تاباتا بوده :دی گویا از همون زمانی که توی E3 اومدن FF رو به اسم XV و در کنارش KH III رو معرفی کردن ، از همون موقع نومورا رفته روی پروژه ی KH III :دی و در اصل گیم پلی ای که همه توی E3 دیدن و خون از همه جاشون سرازیر شد ، کار همین تاباتا بوده :دی
 
آخرین ویرایش:
آخه وقتی با R2 تلپورت میکنه چرا دکمه تلپورت رو باز بزارن؟ :d

دقت کنی اون دکمه ها اسمشون هی عوض میشه یکی نیست

آره تلپورت میکنه رو اولی یه چیزی مینویسه و فعال میشه اما بعدش نوشته روش میره تو مبارزه تبدیل میشن به یه چیز دیگه و بعضی موقع ها ببینی 2 تاشون باهم روشن میشن

فک نکنم اون دکمه ها چیزی باشن که انتخاب بشن و با دکمه ای انجام بشن

- - -ویرایش - - -

شما اصلا تو اون یکی تریلر TGS ببینی این دکمه ها نیستن :d

شاید اصلا تو بازی نیستن و اینایی که میگیم فقط برا این نمایشه بود

چون یه چیزایی تو مایه های Tech Demo بود که قابلیت های بازی رو نشون بدن اون دکمه هارو گذاشتن و من فک میکنم اونا عملیاتی که هر کاراکتر دارن انجام میدن رو نشون میده

چون 4 تا کاراکتر داریم با 4 تا از اون بیلبیلکا اولش که فقط Noctis اینور اونور میره و تلپورت میکنه اولی فقط کار میکنه اما مبارزه که شروع میشه بقیه هم روشن میشن و نوشته هاشونم اکثر اوقات مثل همدیگست

مثلا شاید داره میگه Noctis و Prompto دارن الان Attack میکنن یا یه چیز دیگه :d

الان تا درست توضیح ندن یا خودمون بازی نکنیم چیزی نمیفهمیم اما تا الان من اون گیم پلی تو E3 رو بیشتر دوست داشتم :|

میتونستی شمشیراتو عوض کنی Magic میزدی خودت اون Link Form هم دست خودت بود
 
آخرین ویرایش:
آخه وقتی با R2 تلپورت میکنه چرا دکمه تلپورت رو باز بزارن؟ :d

دقت کنی اون دکمه ها اسمشون هی عوض میشه یکی نیست

آره تلپورت میکنه رو اولی یه چیزی مینویسه و فعال میشه اما بعدش نوشته روش میره تو مبارزه تبدیل میشن به یه چیز دیگه و بعضی موقع ها ببینی 2 تاشون باهم روشن میشن

فک نکنم اون دکمه ها چیزی باشن که انتخاب بشن و با دکمه ای انجام بشن

- - -ویرایش - - -

شما اصلا تو اون یکی تریلر TGS ببینی این دکمه ها نیستن :d

شاید اصلا تو بازی نیستن و اینایی که میگیم فقط برا این نمایشه بود

چون یه چیزایی تو مایه های Tech Demo بود که قابلیت های بازی رو نشون بدن اون دکمه هارو گذاشتن و من فک میکنم اونا عملیاتی که هر کاراکتر دارن انجام میدن رو نشون میده

چون 4 تا کاراکتر داریم با 4 تا از اون بیلبیلکا اولش که فقط Noctis اینور اونور میره و تلپورت میکنه اولی فقط کار میکنه اما مبارزه که شروع میشه بقیه هم روشن میشن و نوشته هاشونم اکثر اوقات مثل همدیگست

مثلا شاید داره میگه Noctis و Prompto دارن الان Attack میکنن یا یه چیز دیگه :d

الان تا درست توضیح ندن یا خودمون بازی نکنیم چیزی نمیفهمیم اما تا الان من اون گیم پلی تو E3 رو بیشتر دوست داشتم :|

میتونستی شمشیراتو عوض کنی Magic میزدی خودت اون Link Form هم دست خودت بود

دقیقاً ، اون دکمه ها چیزی نیستن که بری روشون و انتخاب کنی چون در این صورت باید یه فلشی (یا اون دستکش تاریخی فاینال :دی) چیزی اونجا باشه :دی احتمالاً مثلاً با همون زدن R2 که تلپورت هست اون پنله روشن میشه (توی تریلر جدید با زدنش پنلش میاد جلوتر) ولی اینکه چرا باید همچین چیزی اونجا اصن باشه هنوز معلوم نیست :دی توی E3 با زدن دکمه ی مربوطه اون نوشته ها روشن خاموش میشدن (شاید فقط برای نشون دادن نحوه ی عملکرد بازی به حضار و گیمر ها اونا رو گذاشته باشن اونجا :دی) ولی توی تریلر اخیر یه سری خرت و پرت جلوهاش می نویسه و نوشته هاش عوض هم میشن :دی به قول خودت بعضی وقت ها تکراری هم هستن :دی

در کل عمراً همچین گیم پلی ای به نظر همچین ساده هم نمیاد که آدم بخواد نگران باشه :دی همین الانش هنگیدیم :دی

پ.ن : از تریلرهای نومورا به اینور فک کنم کلاً نحوه ی زدن مجیک رو ندیدیم هنوز :دی فقط توی همین تریلر آخری یه مجیک خرکی زد نوکتیس :دی این گیم پلی فعلی هم همونه دیگه فقط Link Form نداره :دی
 
دقیقاً ، اون دکمه ها چیزی نیستن که بری روشون و انتخاب کنی چون در این صورت باید یه فلشی (یا اون دستکش تاریخی فاینال :دی) چیزی اونجا باشه :دی احتمالاً مثلاً با همون زدن R2 که تلپورت هست اون پنله روشن میشه (توی تریلر جدید با زدنش پنلش میاد جلوتر) ولی اینکه چرا باید همچین چیزی اونجا اصن باشه هنوز معلوم نیست :دی توی E3 با زدن دکمه ی مربوطه اون نوشته ها روشن خاموش میشدن (شاید فقط برای نشون دادن نحوه ی عملکرد بازی به حضار و گیمر ها اونا رو گذاشته باشن اونجا :دی) ولی توی تریلر اخیر یه سری خرت و پرت جلوهاش می نویسه و نوشته هاش عوض هم میشن :دی به قول خودت بعضی وقت ها تکراری هم هستن :دی

در کل عمراً همچین گیم پلی ای به نظر همچین ساده هم نمیاد که آدم بخواد نگران باشه :دی همین الانش هنگیدیم :دی

پ.ن : از تریلرهای نومورا به اینور فک کنم کلاً نحوه ی زدن مجیک رو ندیدیم هنوز :دی فقط توی همین تریلر آخری یه مجیک خرکی زد نوکتیس :دی

من که یه درصد هم بهش شک نمیکنم و امیدم رو از دست نمیدم :d

Final Fantasy versus XIII بود که منو در واقع با ژاپن آشنا کرد و از اون موقع بود که رفتم سراغ بازیای ژاپنی و حتی PS3 خریدم :d

این تاباتا هم یه مشکل بزرگ داره اونم حرف زدنشه خیلی بد حرف میزنه آدم رو گنگ میکنه نمیدونیم جریان چیه :|

آره Magic هم نشون ندادن غیر اون یکی دوتا :(

نومورا یه تریلر داد همه چیز رو نشون داد و هیچکس دوشواری نداشت

تاباتا یه تریلر داد همه موندن چی به چیه :))
 
من که یه درصد هم بهش شک نمیکنم و امیدم رو از دست نمیدم :d

Final Fantasy versus XIII بود که منو در واقع با ژاپن آشنا کرد و از اون موقع بود که رفتم سراغ بازیای ژاپنی و حتی PS3 خریدم :d

این تاباتا هم یه مشکل بزرگ داره اونم حرف زدنشه خیلی بد حرف میزنه آدم رو گنگ میکنه نمیدونیم جریان چیه :|

آره Magic هم نشون ندادن غیر اون یکی دوتا :(

نومورا یه تریلر داد همه چیز رو نشون داد و هیچکس دوشواری نداشت

تاباتا یه تریلر داد همه موندن چی به چیه :))

تا به تا زد تمام فرضیات رو بهم ریخت :دی

پ.ن : اون چهارتا پنل اون کنار رو هم فهمیدم چه جوریه :دی کامند هموناس :دی اون خط و لوزی ای که کنار هر کدوم هست نشونه ی انتخابشونه :دی هر کامندی که انتخاب بشه اون لوزیش بولد میشه و خطش میره :دی توی E3 که اینجوری بود ، الانم احتمالاً همینجوری خواهد بود :دی
 
تا به تا زد تمام فرضیات رو بهم ریخت :دی

پ.ن : اون چهارتا پنل اون کنار رو هم فهمیدم چه جوریه :دی کامند هموناس :دی اون خط و لوزی ای که کنار هر کدوم هست نشونه ی انتخابشونه :دی هر کامندی که انتخاب بشه اون لوزیش بولد میشه و خطش میره :دی توی E3 که اینجوری بود ، الانم احتمالاً همینجوری خواهد بود :دی

کامند که همونان چون گفتم هر وقت هرکاری میکرد اونا تغییر میکردن

کلا ول کن این اعصابمونو خورد نکنیم اگه هفته دیگه درست توضیح نداد باز میریم خانوادشو گروگان میگیریم :d

- - -ویرایش - - -

ملت تا کجا پیش رفتن که باس آخر بازی رو پیدا کردن

باس آخر بازی لیک شد

watch?v=MHpsty9LJb4

حتما ببینین باورتون نمیشه که Boss آخر کیه
 
دوستان چندتا تریلر جدید اومده؟ یکی من دانلود کردم از همین تاپیک که انگار مال نمایشگاه بود و یکی به زبون ژاپنی توضیح میداد و هی دوربین بازی رو دور کارکتر ها میچرخوند
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or