Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:
حمید ایشون در واقع ایشون از FF8 هستن!:دی یادت که میاد کجا میزدیمش؟:دی

نومورا در واقع ایشون رو برای FFXV ریدیزاین کرده. و انصافی یکی از بینظیر ترین باس بتل هایی هست که تاحالا دیدم! کلا اکشن XV شده عین AC! همون استایل رو نومورا تبدیل به بازی کرده! روانیه این بیشرف! البته حالا که Versus شده XV من دیگه دوست ندارم اکشن باشه!:| من JRPG میخوام!:| با همین استیل یه گیم پلی مثل FFVI میساختن چی میشد؟ میمردن؟

حالا بایست ببینیم دیگه تو بازی چند تا summon داریم. معمولا تعدادشون توی FFهای قدیم بالا 10 تاست. البته Leviathan هیچ وقت خیلی قوی نبوده و جز دستگرمی بود. حالا چی شده.آنوقت قراره مثلا این Leviathan احضار بشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!با این هیبتش، کلوهوم دوبار احضارش کنی تمام شهرهای بازی میره زیر آب.:biggrin1:

الگوشون دقیقا اینه FFAC بوده!مثلا از یه جای AC خیلی خوشم اومد. و حالا این قسمت شده به عنوان یک نقطه جذاب از بازی.
یعنی استفاده از شمشیر برای معلق بودن. توی تریلر XV مشابه FFAC خیلی این حرکت رو می بینیم:

c04925674920.jpg
3c3ddcc7b23d.jpg


و همینطور جالب اینجاست که دیگه بر خلاف FF های قبلی همیشه پارتی همراهت نیست! و توی اینجور موقعیت ها ناکتیس تنهاست یعنی با قدیما کلی فرق کرده.
از hud ساده و یه جاهایی map رو هم نشون میداد. خیلی حال کردیم. اما یک جاهایی گرافیک باز خشک و بیحاله امیدوارم بهتر بشه.
ماکان دیگه دوره JRPG سر اومده. من فکر کنم با این سبکی که نامورا پیش گرفته احتمالا دیگه JRPG اصیل نبینیم.(بهتر):d
 
در ادامه ی بحث های دوستان اینم اضافه کنم که گویا مخفی کاری هم داریم :دی طبیعتاً وقتی دایو بستن و کاور گرفتن داریم باید اینم داشته باشیم دیگه :دی

47654901037230802666.jpg


پ.ن : از این سبک جدید هم به شدت حمایت میشه :دی
 
خسته نباشی ماکان، عالی نوشتی.

در مورد تغییر سبک بازی، من که با گیم پلی FFXIII مشکلی نداشتم و به نظرم خوب بود حالا اگه نومورا میتونه بازی رو به سمت اکشن شدن سوق بده و در عین المان های سبک Jrpg رو هم حفظ کنه که دیگه فبها :دی

البته مطمئنا وقتی میگم المان های سبک Jrpg رو حفظ کنه منظورم غیر از مبارزه نوبتیه چون وقتی میگیم اکشن خودبخود این بخش حذف میشه :دی
 
عاقا یعنی میشه Leviathan رو احضار کرد؟؟؟ :-o بعید میدونم :-? شاید مقیاس کوچیکش احضار شه :d
در مورد اینکه بازی گرافیکش میشه در حد CG های Luminous به نظرم محاله :| اصلا امکان نداره :| اگه واقعا در اون حد بشه کلا بقیه بازی ها باید گرافیکو ببوسن بزارن کنار، چون دو نسل طول میکشه گرافیکشونو به CG های SE برسونن :d
 
آنوقت قراره مثلا این Leviathan احضار بشه؟!!!!!!!!!!!!!!!!!با این هیبتش، کلوهوم دوبار احضارش کنی تمام شهرهای بازی میره زیر آب.

منم نمیدونم این نره خر چجوری قراره سامون بشه! ولی فکر کنم یه چیز تو مایه های AC باشه. تو AC کاداج رو دیدی چجوری ان باهاموت رو سامون کرد؟ اینم باید اینجوری عمل کنه.

و همینطور جالب اینجاست که دیگه بر خلاف FF های قبلی همیشه پارتی همراهت نیست! و توی اینجور موقعیت ها ناکتیس تنهاست یعنی با قدیما کلی فرق کرده.

کلا سیستم گیم پلی بازی یه چیز دیگه شده!:دی تو همین صحنه که در موردش صحبت میکنیم مبارزه ناکتیس با Leviathan عین GoW بود! یعنی دقیقا یه باس خیلی گنده که مبارزه باهاش در غالب یه مینی لول طراحی شده و باید از سر و کولش بالا بری و ...

اکشن بازی عین AC شده که خیلی جالب درامده. من خودم با این تله پورت کردنش خیلی حال کردم. اصلا تابلو معلومه خیلی فاز میده!:دی

در ادامه ی بحث های دوستان اینم اضافه کنم که گویا مخفی کاری هم داریم
:biggrin1:
طبیعتاً وقتی دایو بستن و کاور گرفتن داریم باید اینم داشته باشیم دیگه

مخفی کاری که تو همه FF ها بوده!:دی البته نه به عنوان یه المان اصلی اما تو همشون (خصوصا VII و VIII) مخفی کاری داشتیم و چیز جدیدی نیست. مثلا ان قطاره توی VIII!:دی

در مورد اینکه بازی گرافیکش میشه در حد CG های Luminous به نظرم محاله
:|

خوب پیداست CG های انجین رو با CG هایی که خود SE میسازه قاتی کردی!:دی به کیفیت CG های SE دو نسل بعد هم نمیشه رسید!:دی

ماکان دیگه دوره JRPG سر اومده. من فکر کنم با این سبکی که نامورا پیش گرفته احتمالا دیگه JRPG اصیل نبینیم.(بهتر)

از این سبک جدید هم به شدت حمایت میشه

زهر مار حمایت میکنیم! شماها چه مرگتون شده؟:| این کجا و JRPG های نوبتی قدیمی کجا! اصلا چجوری میتونید یه FF شماره دار و اصلی رو که JRPG نیست بازی کنید؟:| خائن ها!:|
 
زهر مار حمایت میکنیم! شماها چه مرگتون شده؟:|
بچه ها حال و حوصله مبارزات ترن-بیسد رو ندارن دیگه! دوست دارن مربع بزنن یارو بزنه:دی.
= = =
این یارو دقیقا شبیه یکی از غولهای "سایه ی کلوسوس" ـه!:دی همونی که توی یه شن زار تو آسمون سرگردون بود باید کیسه های هوای زیر شیکمش رو با تیرکمون میترکوندیم ازش می رفتیم بالا!:دی
 
این یارو دقیقا شبیه یکی از غولهای "سایه ی کلوسوس" ـه!
:biggrin1:

در واقع ان غوله تو سایه کلوسوس شبیه این یارو هست!:دی دقت کنی چند پست بالاتر نوشتم و عکس گذاشتم که این یارو از FFVIII امده!:دی
 
به شدت از اکشن شدن FF XV حمایت میکنم! >:) برای من که به هیچ وجه JRPG باز نیستم ولی عاشق این دنیاهای FF هستم بسیار بسیار خبر خوبیست! :d نمایش هم که عالی بود و این چیزا! :d کلا لذت بردیدم! :d
---
فقط یه چیزی! :-" با اینکه میدونم شماره دارها به هم ربطی ندارن! ولی این یارو اساسینه لایتینگ نیست؟ :-" نمیدونم چرا دستش من رو یاد لایتینگ توی FF:LR میندازه:-" البته میدونم توهم زدم! :-"
 
به شدت از اکشن شدن FF XV حمایت میکنم! >:) برای من که به هیچ وجه JRPG باز نیستم ولی عاشق این دنیاهای FF هستم بسیار بسیار خبر خوبیست! :d نمایش هم که عالی بود و این چیزا! :d کلا لذت بردیدم! :d
---
فقط یه چیزی! :-" با اینکه میدونم شماره دارها به هم ربطی ندارن! ولی این یارو اساسینه لایتینگ نیست؟ :-" نمیدونم چرا دستش من رو یاد لایتینگ توی FF:LR میندازه:-" البته میدونم توهم زدم! :-"

وایی ترکوندی من رو داداش امیرحسین خدایی اگر این کار رو کنن خدا میشه !
یعنی چه حدس خدایی زدی !
عاشقتم امیر !
کی گفته توهم هست !
یادمه قرار بود یطورایی داستان 13 به ورسوس 13 ربط داشته باشه ! ولی نمیدونم الان داستان رو عوض کردن !

@ داداش ماکان !

داداش فکر کنم قبلا که ورسوس 13 بود میخواستم بازی رو ربط بدن به 13 نه ؟
ولی چون {اسپویل داستانی}
کایوس اترو یا همون خدا رو کشت
دیگه نمیتونن ربط بدن به 13 !
حالا نمیدونم داداش ماکان ولی یادمه یک حرفایی در مورد ربط ورسوس 13 به 13 زده بودن !
چون کلا قرار بود توی نسل قبل که شروع کردن :
Fabula Nova Crystallis Final Fantasy

یک سری بود که تشکیل شده بود از :
FINAL FANTASY XIII
FINAL FANTASY VERSUS XIII
FINAL FANTASY AGITO XIII
که کلا برنامشون پیش نرفت و AGITO XIII رو کردن TYPE-0 و XIII هم ادامه پیدا کرد که قرار نبود و VERSUS XIII هم شد 15 !
کلا برنامشون خوب پیاده نشد !
ولی فکر کنم 15 بیاد که هنوز هم اول تریلر زدهFabula Nova Crystallis پس 100% داستانش ربط داره به XIII !
مثل TYPE-0 هم که ربط داشت به XIII !
پس اگر درست بگم ربطش 100% هست !
ولی تو تریلر هایی که دیدم نمیدونم ولی TYPE-0 یکی از شخصیت هاش مثل اون کسی بود که امیر گفت لایتنینگ هست !
کلا پروژه ی بزرگی هست فابولا نو وا کریستال و هنوز هم ادامه داره !
عاشقتم فاینال فانتزی !
 
حالا اساسین که نه
:d
همین یارو که لباسش شبیه اساسین هاست
:-"
شخصیت مجهول 6

نه بابا ان پسره!:دی احتمالا پسر همون Idola هم هست! قبلن هم نشونش داده بودن، اینه دیگه:

7f76c6fe3ab4.jpg
52e91de642a8.jpg


f44e956e3a2b.jpg



فقظ طراحیش یکم عوض شده که انم به این دلیل هست که این عکسا همش برای بیلد اولیه بازی هست و همشون از دم تغییر کردن!:دی خود ناکتیس هم انصافی خیلی بهتر شده!:دی استلا رو هم که دیگه نگو! خود جیگر شده!:دی

- - -ویرایش - - -

راستی همونطور که همه میدونیم نومورا طراحی ناکتیس و استلا رو عوض کرده. یعنی نسبت به ان چیزی که اول نشون دادن خیلی تغییر کردن، همه لباس و هم قیافه. الان داشتم نگاه میکردمشون به این فکر میکردم که بهتر شده یا بد؟

07e70efcfab0.jpg
fe43269967ad.jpg



به نظر خود من طراحی Noctis خیلی رئال شده و از ان استیل خیلی فانتزی و مانگایی خودش خارج شده. من ظاهر جدیدش رو دوست دارم و بنظرم تغییراتش بد نبوده. خصوصا اینکه قیافه ناکتیس تو خود بازی از این رندر خیلی بهتره.

اما Stella! بنظر من نومورا با طراحی جدید استلا واقعا ترکونده! به مراتب خوشگل و نازتر از طرح قبلی هست! من طرح قبلی رو اصلا دوست نداشتم و بدمم میومد اما این جدیده حرف نداره! اصلا رفتم تو کفش!:دی

نظر دوستان چیه؟
 
آقا یکی نیست بزنه تو پر احسان باز این قهر کنه بره از سایت ؟ :| :دی

مردک حمایت میکنیم چه صیغه ای ـه دیگه ؟ :دی انصافاً تو این نسل هر سبکی بوده از یک راهی عناصر Action رو وارد خودش کرده ، حداقل JRPG واسه ماهایی از PSOne به این ور کم و بیش باهاش آشنا بودیم یه چیز یونیکی بوده و دنیاش تفاوت های زیادی با بقیه داره . به جان خودم این کار اسکوئر فحشه ( :| :دی ) به صحنه مرگ آریس یا کیس فراموش نشدنی یونا :((
 
در مورد این طراحی ها،ناکتیس قبلی رو بیشتر میپسندم! فانتزی تره :p البته جدیده هم خوبه! :d ولی استلا 100% طراحی جدیدش! :d
---
من طراحی قبلی این یارو اساسین ـه رو ندیده بودم! :d ولی این عکسایی که گذاشتی به Idola بیشتر میاد :d کدوم تریلره؟ بگو برم ببینمش شاید دریافتم چی به چیه :d
ولی آخه پسر یا دختر بودن این اساسینه هم مشخص نیست چندان:-" (اصلا این رو بیان شخصیت جدید سری AC بکنند! :| نه مثل اتزیو و کانر و ادوارد که اصلا براشون این چیزا مهم نیست و کلاهشون رو نمیندازن رو سرشون و همه قیافشون رو میشناسن! :| از این مخفی بودن و مشکوک بودن رو یاد بگیرن:-" )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or