Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
@Cloud Strife

نه بابا اتفاقا بازی آپگرید داشته به نسبت نمایش‌های قبلی :D الان عکساش دم دستم نیست وگرنه مقایسه کرده بودن توی گف و گرافیک بازی به نسبت نمایش Gamecome خیلی هم بهتر شده.

در کل بهترین کار اینه که همون ویدیوی که بهت لینک دادم رو ببینی و خیال خودت رو راحت کنی :D
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
پیشنمایش US Gamer:
15hours barely scratches the surface of the game

I could honestly go on for quite a while longer about FFXV. I haven't been this hooked on a game in years. Like everyone else who has played these first few chapters of the game, I have no idea how the final product will turn out, or if it will maintain my interest all the way through to the end. Still, that I've enjoyed it as much as I have for as long as I have already comes as a huge (and quite pleasant) surprise. This project has experience so much tumult over the past decade that I never really expected it to see the light of day — let alone to turn out so well.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
این رو که از روز اولی که نقشه لیک شد من دارم میگم نگرانم کرده. حالا ممکنه حتی این تیکه هم غلط از اب دربیاد و نتنها کیفیتش پایین باشه بلکه کمیتش هم کم باشه. یعنی اونقدر توقع رو پایین اوردم که به همینش هم راضی ام.
خلاصه امیدوارم بزرگی دنیا تبدیل به نقطه ضعف گیم نشه و بعدا بخاطر طولانی شدن مسافت و خالی بودن محیط از بازی زده نشیم. همون اتفاقی که در فانتوم پین افتاد.
البته درکنار اینکه دوستان معتقدن اگه بازی شاهکار هم بشه یه عده باز هم ناراضی هستن من هم معتقدم اگه بازی افتضاح هم بشه باز یه عده به به و چه چه میکنن.
بهرحال فعلا تنها نگرانی من در بازی پرداختن بیش از حد به داستان و مسائل رمانتیک بازی ( که به درد من نمیخوره ) و بجاش کم کاری در محتوای خودبازیه که امیدوارم غلط از اب دربیاد چون فقط حدسه. کلا من هیچ نگرانی در مورد داستان بازی ندارم در مورد گیم پلی هم فکر میکنم یه چیز قابل قبول ارائه میدن ولی محتوا رو اصلا مطمئن نیستم.
به نظرم منتقد گیم اسپات خیلی سخت گرفته. پالیگون هم همین 15 ساعت را رفته و با اینکه گفته فچ کویست بوده، اما کویست ها لذت بخش و Rewarding بودن.
 

NoctisSasuke

کاربر سایت
Sep 24, 2011
5,016
نام
Farshad
پیشنمایش US Gamer:

علی خدا خیرت بده :)) من چند وقته حوصله خبر و نقد گذاشتن ندارم ولی تو میزاری ایول XD من بزارم طرف هرکی هم گفته باشن میگن "تو داری فن بازی در میاری" بهشون نقدای سایتای معتبر هم بدم باور نمیکنن حالا هرچی :D

هزار بار گفته شد بازی گرافیکش خیلی بهتر شده ولی بازم باور نمیکنن :D

به نظرم منتقد گیم اسپات خیلی سخت گرفته. پالیگون هم همین 15 ساعت را رفته و با اینکه گفته فچ کویست بوده، اما کویست ها لذت بخش و Rewarding بودن.

کاملا موافقم من داشتم ویدئو صحبت با کسی که بازی کرده میدیدم خواهش میکنم همتون برید ببینیدش :)) طرف انگار چیزی زده اومده بود :)) طرز صحبت کردنش به شدت رو اعصاب بود همش تو میکروفون صدای زبون و آب دهن اینور اونور کردنش میومد و همش طول میداد و اصلا صحبت بلد نبود و واقعا زیادی داشت گیر میداد :| با اینکه تو بیلدای قبلی هرکی از GS بازی کرده بود خیلی خوششون اومده بود ولی این یارو کلا بی میل صحبت میکرد
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
خب این یه عکس از یکی از تریلر های قبلی که نوکتیس جنی!!! را نشون میده. :D
grk_ffxv_duscae_by_yakusokudayo-d8lpjr4.jpg

جدا از این، کوتاکو چند تا چپتر اول را رفته یه سری سوالات را جواب داده (اسپویل خاصی یادم نمیاد داشته باشد). بخونید حتماً.
لینک :
https://www.google.com/amp/kotaku.com/answering-your-best-final-fantasy-xv-questions-1788401867/amp

از اونجایی که سر کیفیت ساید کویست ها داریم بحث می کنیم این بخش را میگذارم :

Does exploration feel rewarding or does it feel like your time is better spent just on the tasks at hand? - @mitchloidoit

Hmm. It’s hard to say. By exploring and taking my time during the first couple of chapters, I found a couple of cut-scenes and even an apparent high-level dungeon (that I immediately ran away from). There are random sidequests sprinkled all throughout the world that show up as yellow question marks on your map, but many of them are boring. I’ve found some interesting little mysteries that I’ll have to revisit later in the game to see what’s what.

On a scale from Xenoblade to Witcher 3, how worthwhile are sidequests? (If any?) -@VikingGamesLive

Most of the sidequests I’ve found so far have been menial—go kill these beasts, go pick up frogs, go take a photo, etc.—but there have been a few really good ones, including a new version of the Behemoth fight that we played in Duscae.

این موضوع ساید کویست ها یکم جای نگرانی داره و اگه در طولانی مدت خیلی اذیت کنه، متا را می کشه پایین. همه چیز بازی طبق گفته اکثر افراد عالیه.
امیدوارم متای بازی الکی نیاد زیر 90.
خودم میگم با توجه به کیفیت کویست ها یا 87-89 یا 91-93

یه چیز جالب هم بگم :اون لیکری که اطلاعات داستان را لو داد، گفته بود که ساید کویست ها کیفیتشان از ساید کویست های ویچر 3 کمتره و فچ کویست بینشون هست ولی دارن روشون کار می کنند.
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
بچه ها یه سوال جدی:
برنامتون برای گرفتن بازی چیه؟ یعنی کدوم نسخه را میگیرید.
من الان خودم سردرگمم.
احتمال معرفی باندل پرو را میدید؟
 
  • Like
Reactions: KingAmir

Anonymous M3

人類に栄光あれ
کاربر سایت
Jul 30, 2014
1,074
نام
امیر مسعود
بچه ها یه سوال جدی:
برنامتون برای گرفتن بازی چیه؟ یعنی کدوم نسخه را میگیرید.
من الان خودم سردرگمم.
احتمال معرفی باندل پرو را میدید؟

بازی که هنوز ۱ ماه مونده تا بیاد ! PRO هم که هفته دیگه ریلیز میشه در نتیجه یا تا قبل اومدن بازی باندل پرو معرفی میشه که اون اولا که بیاد ایران 3 میلیونه کمه کم !! باید وایستاد تا قیمتش بیاد پایین یا کلا باندل PRO معرفی نمیشه که 2 راه هست یا یه Deluxe یی چیزی میخری یا به Digital Premium Bundle اکتفا میکنی و تا زمانی که PRO قیمتش بیاد پایین رو همون کنسول معمولی بازی میکنیش .
به نظر خودم در صورت معرفی نشدن باندل یا بد بودنش راه دوم منطقی تره ( از اونجایی که از طرح Deluxe ـش خوشم نمیاد و Film Box هم باید بگی از ژاپن برات بیارن که قیمتش بالا در میاد 8-| )
 

Dante Never Cry

The Awakening Dragon
کاربر سایت
Oct 5, 2008
9,334
نام
Ali
یوروگیمر یه مطلب جالب نوشته به اسم Finishing Final Fantasy.

ظاهرا ماه قبل یوروگیمر به استدیوی سازنده FFXV توی ژاپن سفر کرده تا در مورد این پروژه و پایان اون باهاشون صحبت کنه و الان نتیجه‌اش شده این مقاله. هنوز خودم کامل نخوندمش ولی خب این یه تیکه‌اش در مورد Final Fantasy Versus XIII جالب بود گفتم اینجا هم بزارمش:
The team is not so open to tell us the story of what went wrong with Final Fantasy Versus 13, the game that morphed into Final Fantasy 15 in 2012, however. That may never be known (one Square employee tells me that Tabata and Hasegawa began telling him the story, over a drunken dinner, last year, and didn't stop talking for three hours) but there are obvious clues. In 2001 Final Fantasy The Spirits Within, a Hollywood film that borrowed the video game series' title and little else, lost approximately $94 million at the box office. In the aftermath, the film's director and Final Fantasy's originator, Hironobu Sakaguchi, was first side-lined, then shunted from the company. Senior staff, whom Sakaguchi had hired, soon followed.

Tetsuya Nomura, the artist who designed many of Square's best-known characters was promoted to the role of director on one of the company's next major titles, Final Fantasy Versus 13, to plug the gap. Despite his studied nonchalance in interviews, Nomura, now one of the company's most senior staff was reportedly an anxious director (during one event in Tokyo a few years ago, when early footage of the game was shown to fans, Nomura sat backstage in front of a monitor relaying live footage of the crowd's faces, so he could watch their reaction in real time.) The game lunged in different directions and, at some point, Nomura was removed from the project. Presumably to recoup sunk costs, the game was retooled and retitled as the next entry to the company's flagship series.

Tabata, who until this point had only worked on relatively minor projects, was promoted to director. He arrived to find an exhausted and fretful team. The new director's treatment was severe and controversial. "The entire staff was 'deconstructed' in a sense," explains Akira Iwata, a senior artist at Business Division 2. "Tabata created a flat environment; he got rid of the hierarchy. Everyone was put on the same level and had to make the argument for what they should be doing on the game. Some were freed up to do things that they'd longed to do but had previously been unable to take on. Others felt like they'd been demoted."

جدا از اینکه کیفیت نهایی بازی چی میشه و ناامیدمون میکنه یا شاهکار از آب در میاد. خداییش تاباتا خودش آدم جالب و قابل احترامیه.
A few days after announcing the major team changes, the director booked a retreat in Tokyo for his new clutch of team leaders. There, the director told his staff that they weren't going to leave the room until they had come up with a list of golden rules by which they would all agree to abide. When the team finally emerged, they had settled upon a defining philosophy.

As we sit together while Tokyo's sweaty September rain falls outside, Iwata pulls a small piece of card from his wallet, like a well-thumbed photograph of a child. On it, printed in Japanese and English, are the six commandments that he and the other staff designed:

  1. Don't put the brakes on others' work.
  2. Recognise others' core values; welcome all ideas.
  3. Make goals clear, and share information with transparency.
  4. Speak openly and honestly with everyone.
  5. Go beyond the scope of your duties.
  6. Cherish your health and your loved ones' happiness.

Finishing Final Fantasy
 
آخرین ویرایش:

Red Ѵ

Red Devil
کاربر سایت
Jul 9, 2014
7,268
نام
وحید
اقایون نسخه ریجن 3 بازی رو استور خود جاپون زیرنویس انگلیسی و منو انگلیسی ممکنه داشته باشه؟

بعدم تایید شده که نسخه های ریجن 1 و 2 دوبله جاپونی ندارن؟!

کلا بنظرتون کدوم بهتره؟
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
اقایون نسخه ریجن 3 بازی رو استور خود جاپون زیرنویس انگلیسی و منو انگلیسی ممکنه داشته باشه؟

بعدم تایید شده که نسخه های ریجن 1 و 2 دوبله جاپونی ندارن؟!

کلا بنظرتون کدوم بهتره؟
ریجن 2 و احتمالا بقیه ریجن ها هم multi language اند.
اگه اشتباه نکنم ژاپنی تو همه نسخه ها هست.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر