Final Fantasy XV

هر گونه صحبت در مورد داستان، شخصیت ها، مراحل و سایر عناصری که سازنده قبل از عرضه در مورد اونها صحبت نکرده رو در تگ اسپویلر قرار بدید.

برای بحث آزاد درباری داستان بازی میتونید وارد تاپیک زیر بشید:

Final Fantasy XV SPOILER THREAD

0sra_746998.jpg

Final Fantasy XV

Publisher:
Square Enix

Developer:
Square Enix Business Division 2

Director:
Hajime Tabata

Producer:
Shinji Hashimoto

Designer:
Tetsuya Nomura

Composer:
Yoko Shimomura

Genre:
Japanese Action-Role Playing

Mode:
Single-Player
Online Co-op

Release Date:

2016 ,November 29
9 آذر 1395


بعد از گذشت یک نسل از سرنوشت نامعلوم Final Fantasy Versus XIII و شخصیت جذاب و گیرای آن ناکتیس لویسیس (Noctis Lucis) بالاخره در کنفرانس چند روز گذشته سونی در نمایشگاه E3 شرکت SE دست از آزار و اذیت گیمرها برداشته و هرچند بعید بنظر می‌رسید اما آقای تتسویا نومورا خالق و کارگردان پروژه Versus از طریق یک پیام ویدئویی به معرفی بازی خود پرداخت. عنوانی که دیگر Versus و بخشی از پروژه XIII نیست و اکنون باید آن را XV و یکی از عناوین اصلی و شماره دار مجموعه بنامیم!

اما تغییرات Versus تنها شامل تغییر نام آن نشده و آنطور که بنظر می‌رسید در طول این سال‌های سکوت نومورا و تیم او بیکار ننشسته و دست به خلق عنوانی زده‌اند که از همه نظر تفاوت بسیار زیادی با نمایش اولیه بازی و طرح‌های پروتوتایپ بازی دارد. تغییرات وسیعی که از داستان تا گیم‌پلی و سبک بازی را شامل می‌شود. البته داستان، شخصیت‌ها، محیط‌ها و به طور کلی پلات داستانی بسیار نزدیک به طرح‌های اولیه بازیست و سازندگان بیشتر دست به ایجاد تغییر و نوآوری در گیم‌پلی، سیستم مبارزات و گرافیک بازی زده‌اند. بنابراین چندان دور از انتظار نیست که بناچار مجبور به معرفی مجدد بازی و نگاهی نو به Final Fantasy XV باشیم!


داستان

متاسفانه هنوز اطلاعات منسجم و کاملی در خصوص داستان XV در دست نیست و سازندگان نیز پراکنده گویی و ایجاد ابهام در قبال داستان خود را ترجیح داده‌اند اما با تمام این تفاسیر می‌توان گفت کریستال‌ها بار دیگر نقش اصلی را در داستان XV ایفا می‌کنند! کریستال‌های قدرت که بنظر می‌رسد SE علاقه بسیار زیادی به آن‌ها دارد!
البته کریستال‌ها اینبار بازیگران پشت پرده داستان XV هستند و بنابر دلایلی نامعلوم میراث باقی مانده از قدرت پیشینیان خلاصه شده در تنها کریستال باقی مانده در جهان است که توسط خاندان Lucis ها نگه داری می‌شود. خاندان Lucis از گذشته با همسایه خود Niflheim سرجنگ و دشمنی داشته‌اند و اکنون با پایان جنگ‌های قدیمی و آغاز دوران جنگ سرد تنها کریستال باقی مانده در میان آن‌ها نقطه اتکا و امید برای برقراری صلح است. حکومت Lucis با کمک گرفتن از قدرت کریستال بزرگ مانعی جادویی به دور سرزمین‌های تحت اختیار خود قرار داده است که مانع از نفوذ نیروهای متخاصم می‌شوم. اما نه تا ابد!

ارتش Niflheim آماده شعله ور کردن آتش جنگی است که آینده شخصیت‌های داستان را دربر خواهد گرفت. نیروهای Niflheim موفق به شکستن حصار قدرت کریستال شده و اکنون صلح پایان یافته است.

داستان XV روایت گر زندگی فرمی مدرن از یاکوزاهای ژاپنی همراه با ارجاعات بسیار زیاد به نمایشنامه‌های شکسپیر، خصوصا رومئو و ژولیت، است.


شخصیت‌ها



Noctis Lucis Caelum

6VnfIZq.jpg


ناکتیس لویسیس (Noctis Lusic این نام در زبان لاتین با غلط املایی به معنی روشنایی شبانه است)، شخصیت خشک و مغموم داستان که غم و اندوه از کودکی با وی عجین شده است. او وارث مسلم میراث خاندان Lucis هاست. ناکتیس که دوستانش او را Noct صدا می‌زنند دارای قدرت عجیبی است؛ قدرت دیدن نورهای بهشتی. نورهایی که خبر از نزدیکی مرگ دارند. ناکتیس قادر به حس پایان عمر دیگران است.

ناکتیس علاقه‌ای به زندگی سلطنتی و قانون مدار خود ندارد و با نادیده گرفتن قوانین مجمع سلطنتی همانند یک مترود زندگی می‌کند. دلیلی که باعث می‌شود همیشه بار زیادی از مسوولیت بر دوش محافظین و دوستانش که قصد مراقبت از او را دارند قرار گیرد. ناکتیس شخصیتی بی‌پروا و عجول داشته و حس قدرتمندی برای محافظت از کسانی که به او وفادار هستند دارد.


Gladiolus Amicitia

FVzuTCQ.jpg


به عنوان یکی از افراد خانواده Amicitia وظیفه گلادیولوس حمامیت و حفاظت از شکوه و اعتبار خاندان سلطنتی است. گلادیولوس یکی از نزدیک‌ترین دوستان ناکتیس است و دوستی میان آن‌ها فراتر از القاب و خانواده‌هاست. گلادیولوس و ناکتیس رابطه‌ای حتی نزدیک‌تر از برادر تنی دارند. کلادیولوس حفاظت از لوییسیس‌ها را نه از سر وظیفه، بلکه از سر برادری انجام می‌دهد.


Ignis Scientia

J7uR3Mw.jpg


اگنس از همان دوران کودکی و طفولیت هوش و ذکاوتی استثنایی و مثال زدنی داشته و طوری آموزش و تربیت دیده است که روزی یکی از کنسول‌های شاه آینده ناکتیس باشد. اگنس درک و اعتماد بسیار عمیق و زیادی از خود نشان داده و به همین دلیل همیشه از او برای ملتفط کردن روحیه تند و خشن ناکتیس کمک گرفته می‌شود.


Prompto Argentum

5K6psmC.jpg


دوست عیاش و دخترباز ناکتیس از دوران مدرسه. پرومپتو همیشه یک کت بی‌آستین می‌پوشد که خلاف عرف سلطنتی است اما با اینحال همیشه از هیچ تلاشی برای کمک به خاندان سلطنی مضایقه نمی‌کند.


Cor Leonis

KpzDL2H.jpg


اسطوره‌ای زنده در فرهنگ و اخلاق سرزمین Lucis، فرمانده لئونیس، که تمام هنر و جنگاوریش در نبرد را پیش کش شاه خود کرده است. لئونیس چندان رابطه خوبی با ناکتیس و دار و دسته‌اش ندارد اما افتخار او به عنوان فرمانده پادشاه باعث می‌شود همیشه مراقب آن‌ها باشد.


ffxv_group.jpg




Regis Lucis Caelum

2fAs1EH.jpg

lYPOktO.jpg



پادشاه حکومت Lucis و پدر ناکتیس.



Stella Nox Fleuret

aiSlm88.jpg


استلا (Stella Nox Fleuret نام و نام خانوادگی این شخصیت در زبان لاتین به معنی ستاره و شمیر است) یکی از اعضای خاندان Fleuret از سرزمین Tenebrae است. استلا دوست دوران کودکی ناکتیس بوده و همانند او می‌تواند اشخاص نزدیک به مرگ را حس کند.



Idola Eldercapt

RwHqPoM.jpg

r858QnA.jpg



پادشاه حکومت Niflheim. نام این شخصیت هنوز به صورت رسمی تایید نشده است.


شخصیت مجهول 1

AIuClhO.jpg


احتمالا یکی از اعضای حکومت Niflheim. در تریلر منتشر از بازی این شخصیت در حال صحبت با Idola دیده می‌‌شود.


شخصیت مجهول 2

siqIyYf.jpg

Ec1Gb7h.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست


شخصیت مجهول 3

RTgarOR.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 4

mtUhsWM.jpg

TG08MDX.jpg


یکی از اشخاص حکومت Lucis که در نمایش بازی کنار Regis دیده می‌شود.



شخصیت مجهول 5

nXNPHUb.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



شخصیت مجهول 6

R9bwaul.jpg

zv2XQYD.jpg


هیچ اطلاعاتی از این شخصیت در دست نیست



مکان‌ها


Lucis

uokupsN.jpg

BVll1BT.jpg



حکومت Lucis متشکل از بخش‌های مدرن و امروزی است که شهرهایی نظیر توکیو و نیویورک را در ذهن تداعی می‌کند و همچین مناطق اسطوره‌ای که هنوز در آن‌ها صدای برخورد شمشیر و جادوگری شنیده می‌شود. Lucis پر از آسمان خراش‌ها و بزرگ راه‌های عریض و طویل است.

Tenebrae

محل زندگی دوست دوران کودکی ناکتیس، استلا. تنها چیزی که درحال حاضر از Tenebrae می‌دانیم این است که در این سرزمین افسانه قدیمی وجود دارد که می‌گوید کسانی که قادر به دیدن "نور" هستند قدرت‌های عجیبی بدست خواهند آورد.

Niflheim

دشمن حکومت Lucis که توسط Idola رهبری می‌شود. حکومت Niflheim برای بدست آوردن آخرین کریستال با سرزمین‌های Tonebrae، Solheim و Accordo وارد نبرد شده است.

Solheim

سرزمینی که مورد تهاجم نیروهای Niflheim قرار گرفته است.

Accordo

سرزمین زیبایی که ما در نمایش بازی شاهد حجوم نیروهای Niflheim به آن هستیم.

7eVkEmI.jpg



گیم‌پلی



گروه شامل سه نفر خواهد بود

ناکتیس لیدر گروه محسوب شده و در صورت مرگ او بازی تمام می‌شود

بقیه اعضای گروه نیز قابل بازی هستند و به راحتی می‌توانید در میان مبارزات بین آن‌ها سوییچ کنید

ناکتیس در مبارزات می‌تواند از Attack، Magic، Linkform، Warp و Summon استفاده کند

از چوکوبو، تانک و وسایل نقلیه موجود می‌توان برای جا به جایی در نقاط مختلف بازی استفاده کرد

XV دارای World Map است و قدرت بسیار بالای کنسول‌های نسل جدید به تیم سازنده اجازه داده است تا به راحتی WM و سفر با وسایل نقلیه را به بازی اضافه کند

برای استفاده از قابلیت Summon ابتدا می‌بایست این موجودات را در بازی شکست دهید. Summon در بازی دارای سیستم جدیدی به نام Rank است و Leviathan بالاترین Rank را خواهد داشت که بنظر می‌رسد اشاره به جثه عظیم آن دارد

ناکتیس در مبارزات از 5 شمشیر مختلف می‌تواند استفاده کند

ناکتیس قادر به پریدن خواهد بود و به نظر نومورا اینکار به طبیعی تر شدن بازی کمک فراوانی می‌کند

XV از تمام قابلیت‌های نشان داده شده در Agni’s Philosophy استفاده می‌کند و سعی دارد تا مرز بین CG و گیم‌پلی را کاهش دهد. همچنین با کمک موتور قدرتمند بازی تیم انیمیشن تمام صحنه‌های نمایشی را به صورت CG ساخته و داخل بازی قرار می‌دهد

ساخت بازی به موتور جدید SE یعنی Luminous منتقل شده است اما نمایش بازی در E3 مربوط به موتور قبلی بازی است. در نتیجه بازی نهای از نظر گرافیک تفاوت بسیار زیادی با نمایش‌های قبلی خواهد داشت

داستان بازی جدی، غمین و بسیار تیره و تار است اما با این حال شوخی و صحنه‌های کمیک نیز بخشی از آن است. تم بازی در یک نگاه لحظه‌های شاد و فرح بخش در اوج تراژدی و سرخوردگی است!

نومورا علاقه‌ای به ساخت یک فضای کاملا مدرن و یا افسانه‌ای ندارد. در XV ما با تلفیقی از فضاهای مدرن شهری نظیر شینجوکو با سرزمین‌های افسانه‌ای هستیم که تم مورد علاقه نومورا است

المان‌های زیادی از عناوین قبلی FF در XV حضور خواهند داشت. به عنوان مثال باهاموث و Leviathon از FFVII و FFVIII به XV آمده‌‌اند و نومورا آن‌ها را طراحی مجدد کرده است

XV ممکن است تبدیل به یک سری شده و شماره‌های دیگری از آن نیز منتشر شود

نومورا در حال بررسی احتمال اضافه کردن ویژگی‌های آنلاین به بازی است. co-op آنلاین از اهداف مورد نظر سازندگان است

SE بدنبال گسترش دادن سری FF بر روی کنسول Vita است و احتمال عرضه یک عنوان فرعی از دنیای XV برای کنسول Vita بسیار بالا و در دست بررسی است (TGS)

سکوت خبری در قبال پروژه Versus به اتمام رسیده و از این پس SE اطلاعات بیشتری را در خصوص XV با علاقه‌مندان به اشتراک خواهد گذاشت

نمایش بعدی و کامل‌تر بازی در نمایشگاه TGS در تاریخ 21 سپتامبر سال جاری خواهد بود



***

اثر

Yuki Matsuzawa
rxqy_15250894_1710158779301439_1696406686293575967_o.jpg



Opencritic :
Your Source for the Critical Reception of Video Games.

(Metacritic(PS4 :
Final Fantasy XV

(Metacritic(XB One :

Final Fantasy XV
 
آخرین ویرایش:
یکم داری اشتباه قضاوت می کنی.:D
الان اکثر بازی ها پچ روز عرضه دارند.
لومینوس هم موتور گولاخیه.:D فقط یکم زیادی گولاخه رو این سخت افزار ها اذیت می کنه.
اون 2 ماه و 8 روزت تو حلقم:D:D:D
تاباتا یه مصاحبه کرد این اواخر که توش گفت نمی خواهیم گرافیک بازی را کاهش بدیم و برای همین کار بهینه کردن بازی سخت شده برامون.گفت میدونم خیلی ها 10 ساله منتظر این بازی اند و نمی خواهیم ضد حال بزنیم بهشون.و الا با کاهش دشمنای توی هر صحنه یا کاهش پارتیکل افکت ها راحت کار را پیش می بردیم.
کلا من از همه لحاظ امیدوارم.گرافیک و فریم ریت را هم میگم عالی خواهد بود.
تاباتا هم تو هر مصاحبه میگه میدونم ملت ده ساله منتظرند برا همین کبفبت فلان چیزرا کاهش نمیدیم.اگه موقع ساخت بازی هم اینقدر مسئولیت پذیر بوده باشه،با یه شاهکار طرفیم.
اما اگه بازی گند بزنه بهتره بره هاراگیری کنه.:D

یه چند تا چیز دیگه:
تو بازی دانجن خیلی داریم که البته احتمالا میدونستید.
لباس کاراکتر ها را هم میشه تغییر داد.

و اندازه نقشه بازی:
اون اوایل که اپیزود دوسکا اومده بود،نقشه بازی هم لیک شد.یه مقایسه کردند سایز نقشه را با اندلزه مپ دمو و اینطوری حساب کردند که 720.000 مایل مربعه.(اگه اشتباه نکم).مسلما همه مپ explorable نیست.اما اگه حتی یک هزارمش هم بشه پیمود،با اختلاف میشه بزرگترین open world تاریخ!

من خودم که میدونی طرفدار شماره 1 بازیم ولی به هیچ وجه نسبت به لومینوس و گرافیک بازی امیدوار نیستم :D یعنی از همین الان دارم به نسخه Neo فکر میکنم :D

تو اینکه تاباتا مسئولیت وحشتناک زیادی داره شکی نیست بعد این وسط یه سریا میان به نومورا مینازن واقعا میرن رو اعصابم :)) تو این مصاحبه های چند وقت اخیرشم کاملا از حرفاش معلومه که خیلی داره بهش فشار میاد و باید Ultimate Game تحویل ملت بدن :D

ولی بازم به گرافیک خوشبین نیستم :D

البته بگم فریم که حتما 30 ثابته ولی من چون عشق اسکرین شات گرفتن هم هستن رزولوشن 1080 هم میخوام :D ببینم میتونن اینارو داشته باشه و گرافیم خوب داشته باشه (با AA خوب) و جون مادرشون جون بچشون از Blur هم زیاد استفاده نکنن وگرنه من گند زده میشه تو اعصابم :| مزخرف ترین تکنیک گرافیکی دنیاست :| یاد این دمو آخری هم به خیر که سر تا پاش Blur بود
 
راستی یک سوالی برای من الان بوجود اومده، هر کسی این دمو آخری رو بازی کرده اون سامون که قولش رو دادن میگیره، یا باید کار خاصی بکنه و پیداش کنه؟ آخه من یادم نیست کار خاصی انجام داده باشم :D

در کل هم از بازی بدم نمیاد و بهش امید دارم :D
 
راستی یک سوالی برای من الان بوجود اومده، هر کسی این دمو آخری رو بازی کرده اون سامون که قولش رو دادن میگیره، یا باید کار خاصی بکنه و پیداش کنه؟ آخه من یادم نیست کار خاصی انجام داده باشم :D

در کل هم از بازی بدم نمیاد و بهش امید دارم :D
اگه منظورت کاربونکل هست (همون موجودی که از اول بازی همراهت بود)،باید بگم که دمو را بازی کنی کافیه.

بچه ها یه لیست بریم از سامون هایی که هر کدوم دوست داریم/انتظار داریم ببینیم.
من::D
اودین
دوم ترین.(اینو من عاشقشم :D )
باهموت
شوالیه های میزگزد:D
عفریت هم شاید باشه.
 
من خودم که میدونی طرفدار شماره 1 بازیم ولی به هیچ وجه نسبت به لومینوس و گرافیک بازی امیدوار نیستم :D یعنی از همین الان دارم به نسخه Neo فکر میکنم :D

تو اینکه تاباتا مسئولیت وحشتناک زیادی داره شکی نیست بعد این وسط یه سریا میان به نومورا مینازن واقعا میرن رو اعصابم :)) تو این مصاحبه های چند وقت اخیرشم کاملا از حرفاش معلومه که خیلی داره بهش فشار میاد و باید Ultimate Game تحویل ملت بدن :D

ولی بازم به گرافیک خوشبین نیستم :D

البته بگم فریم که حتما 30 ثابته ولی من چون عشق اسکرین شات گرفتن هم هستن رزولوشن 1080 هم میخوام :D ببینم میتونن اینارو داشته باشه و گرافیم خوب داشته باشه (با AA خوب) و جون مادرشون جون بچشون از Blur هم زیاد استفاده نکنن وگرنه من گند زده میشه تو اعصابم :| مزخرف ترین تکنیک گرافیکی دنیاست :| یاد این دمو آخری هم به خیر که سر تا پاش Blur بود
بازی بد بشه تو هم باید بری هاراگیری کنی>:) ازبس هایپ کردی :D
گرافیک تو اسکرین شات ها را هم که مسلما فقط تو نئو میبیمیم.:D
ولی بازم با سخت افزار فعلی بازی گرافیک خوبی داره.
امیدوارم روی نئو 60 فریم باشه بازی.
 
  • Like
Reactions: Witch of Ashes
بازی بد بشه تو هم باید بری هاراگیری کنی>:) ازبس هایپ کردی :D
گرافیک تو اسکرین شات ها را هم که مسلما فقط تو نئو میبیمیم.:D
ولی بازم با سخت افزار فعلی بازی گرافیک خوبی داره.
امیدوارم روی نئو 60 فریم باشه بازی.

نه بازی غیر گرافیک بقیه چیزاش امکان نداره بد بشه و اینو تضمین میکنم :D اگر بد بشه همینجا تو تاپیک فیلم Seppukuم رو میگم بزارن :D

فکرشو بکن رو نئو 60 فریم باشه :x یعنی ارضای جنسی/روحی/جسمی/آخرتی/زمینی و همه چیزی میشم :))

راجع به سامون ها هم بهتره بگیم دشمن گولاخا (primal ها یا هرچی میخواید اسمشو بزارید) چون اینجوری که معلومه Primal ها زیادن ولی اونایی که میشه سامونشون کرد کمه (آرت ورک بازی که کلی Primal داره نشون میده)

ولی Primal هایی که من دوست دارم:

Phoenix

Bahamut

Knights of the Round

Ravana

Diabolos

بانو Shiva

و بی اعصاب عالم Garuda

همینا فعلا به ذهنم میرسن :D
 
سلام.
ببخشید اگر سوالم رو اینجا میپرسم.
این بازی یجورایی اولین تجربه جدی من توی سری محسوب میشه. البته قبلا کمی از سه تا بازی سری XIII بازی کردم اما خیلی زود خسته شدم و کنار گذاشتم. شاید بخاطر اینکه زیاد اهل jrpg نیستم. منتها میخواستم قبلش یکی دو تا بازی دیگه از سری رو هم تجربه کنم تا با فضای سری بیشتر اشنا بشم.
از نظر گیم پلی و تم داستانی کدوم بازی سری به XV نزدیکتره؟ Type-0 و ریمستر X/X-2 برای شروع چطورند؟

Sent from my SM-T285 using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: Witch of Ashes
سلام.
ببخشید اگر سوالم رو اینجا میپرسم.
این بازی یجورایی اولین تجربه جدی من توی سری محسوب میشه. البته قبلا کمی از سه تا بازی سری XIII بازی کردم اما خیلی زود خسته شدم و کنار گذاشتم. شاید بخاطر اینکه زیاد اهل jrpg نیستم. منتها میخواستم قبلش یکی دو تا بازی دیگه از سری رو هم تجربه کنم تا با فضای سری بیشتر اشنا بشم.
از نظر گیم پلی و تم داستانی کدوم بازی سری به XV نزدیکتره؟ Type-0 و ریمستر X/X-2 برای شروع چطورند؟

Sent from my SM-T285 using Tapatalk

از 2 کیلومتری ریمستر x هم رد نشو.اونام گیمپلیشون نوبتیه.
از نسخه هایی که روی کنسول های خانگی اومده،من عنوانی با گیمپلی غیر نوبتی یادم نمیاد(البته تایپ 0را بازی نکردم.)
همین تایپ 0 بگیری بد نیست.
 
دبلیو تی اِف

مادر بگرید

تریلر جدید فیلم:

/watch?v=htnkOpknGok

معرکست

واقعا صدای انگلیسیشون خیلی خیلی بهتر از ژاپنیشونه

اینطور که معلومه آخرش از Insomnia هیچی نمیمونه :D اون صحنه ای که Noct و رفقا Insomnia با خاک یکسان شده رو میبینن واقعا باید جالب باشه :D
 
راستییییییییییییییی تو تریلر Ultros هم بود :D

و هنوز موندم چرا Alexander رو نشون ندادن چون داد میزنه که Alex برا آدم بدا هست و باید وجود داشته باشه
دقیقا من هم می خواستم به بودن اولتروس اشاره کنم.
تاریخ عزضه فیلم:
دیجیتالی:۹ شهریور
دی‌وی‌دی و بلوری:۱۳ مهر
برخی از سینماهای آمریکای شمالی:۲۹ مرداد
9 مهر هم که همراه دلوکس و التیمیت ادیشن میاد.
قیافه های توی فیلم واقعا بده.لدولاس بیشتر شبیه این پیرمرد خوب مهربوناست که برای بقیه قصه میگن تا امپراتور.
فرشاد یه سوال:اینا لیپ سینک را برای نسخه ژاپنی بهینه می کنن؟یا تو پاچشون می کنند؟یا تو پاچه ما می کنند؟کدوم یکی؟:D
 
دبلیو تی اِف

مادر بگرید

تریلر جدید فیلم:

/watch?v=htnkOpknGok

معرکست

واقعا صدای انگلیسیشون خیلی خیلی بهتر از ژاپنیشونه

اینطور که معلومه آخرش از Insomnia هیچی نمیمونه :D اون صحنه ای که Noct و رفقا Insomnia با خاک یکسان شده رو میبینن واقعا باید جالب باشه :D

 
همون سامون هوپ را می گی؟اون به فضای بازی زیاد نمیخوره به نظر من.

Hope که ورژن مزخرف و داغون Alexander رو داشت

اتفاقا بهترین چیزیه که به بازی میخوره :D هیچ دشمن دیگه ای به اندازه Alexander به بازی نمیخوره :D

اول از همه از همه دشمنای دیگه واقع گرایانه تره

دوم قدرت برتر پادشاهی آدم بدا چیه؟ ساخت ماشین ها و روبات ها و ابزار های پیشرفته. حالا Alexander چیه؟ یه ماشین/روبات فوق پیشرفته برای جنگ و Mass destruction هست که کاملا درخور آدم بداست عین Type-0 که امپراطوری حریف نقطه قوتش دقیقا ماشین ها و ابزارشون بود و Alexander هم اونا ساخته بودن

برای Level گولاخ بودنش هم میشه هم به Type-0 مراجعه کرد هم XIV

البته برا Type-0 بخواید برید ویدئوش رو ببینید وحشتناک اسپویل میشید به خاطر کاری که میکنه و بد اسپویلی هم هست ولی وحشتناک Cool بودن و خطرناک بودن Alexander رو نشون میده
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or