Final Fantasy XIII | PS3

دوستان فارسی را با پارسی یکی نکنید . چون کل ذنیا مثلا به زبان فارسی میگن پارسی حتی ایرانیهای اصیل و همه و همه ما را با نام پارسی میشناسن . کلا تشابه اسمی است خواهشا رو این موزد بحث نکنید .;)
 
سلام به همگی و تمامی jrpg فن ها:)
من کلا زیاد از این سبک خوشم نمیاد ولی عاشق انمیشن های فاینال فانتزی هستم....
حالا میخوام اولین jrpg ام بازی final xiii باشه:biggrin1:
حال یه سوال این بازی از نظر داستانی وابستگی شدید با شماره های قبل داره؟آیا میشه بدون بازی کردن شماره های قبلی این عنوان هم بازی کرد؟ولی اول آخر میخرم:biggrin1:
 
سلام به همگی و تمامی jrpg فن ها:)
من کلا زیاد از این سبک خوشم نمیاد ولی عاشق انمیشن های فاینال فانتزی هستم....
حالا میخوام اولین jrpg ام بازی final xiii باشه:biggrin1:
حال یه سوال این بازی از نظر داستانی وابستگی شدید با شماره های قبل داره؟آیا میشه بدون بازی کردن شماره های قبلی این عنوان هم بازی کرد؟ولی اول آخر میخرم:biggrin1:

دوست عزيز بازيهاي فاينال در هر شماره كاملا به صورت مجزا هستند و هيچ ربطي با شماره قبلي نخواهند داشت.نه داستانها و نه شخصيت ها.
مثلا فاينال 12 و 13 هيچ ربطي بهم ندارند و هر كدوم براي خود مستقلند.
موفق باشيد.
 
بعد یه سوال آماتور دیگه چون من کلا بی خبرم تو این سبک:
final xiii با final xiii versuse (اگه درست گفم:biggrin1:)چه فرقی دارن؟
خیلی ممنون very much:(

شماره XIII و Versus كاملا با هم متفاوتند. البته داستانشون يه ارتباطاتي با هم داره اما شخصيت ها و مكان ها و حتي سبك بازيشون متفاوته.
بازي XIII در واقع شماره اصلي اين بازي است و VERSUS به عنوان يك بازي جانبي قسمتي از داستان اصلي رو روايت ميكنه.
توي XIII شخصيت اصلي يه دختر به نام Lightning هستش و توي vERSUS يه پسري به نام پرنس.
شماره XIII هم براي ps3 و هم براي 360عرضه ميشود ولي Versus فقط براي Ps3 .
با تشكر_
 
Play art های جدید با جزییات بیشتر

در زیر Play art های جدید از FFXIII که در Comicon 2008 به نمایش در امده بود را خواهید دید.

اگر به عکس ها توجه کنید بازوها و پاهای Litghtning هیچ پوششی ندارند. بسیاری معتقدند که تیم سازنده در حال طراحی یک پوشش جدید و البته با امکانات ویژه برای او میباشند.
همچنین موتور سیکلت شیوا به نظر میرسد که قابلیت دوتکه شدن را دارد.

play-art-1.jpg

Full

play-art-7.jpg

Full

play-art-3.jpg

Full

play-art-4.jpg

Full

play-art-5.jpg

Full

play-art-6.jpg

Full

play-art-2.jpg

Full

با تشکر_;);)
 
در اینجا مجموعه ای از تمام تریلر های FF XIII را که تا بحال منتشر شده در قالب 1 فایل قرار دادم.
برای دوستانی که شاید بعضی ها رو ندیدن یا اینکه میخوان یه مجموعه با کیفیت از این تریلر ها رو داشته باشند.

دانلود
حجم: 37MB

اگه تریلر های FF VERSUS رو هم میخواید, به تاپیک مخصوص خودش مراجعه کنید. یک فایل به همین صورت در اونجا هم قرار دادم.

حسین جان ممنون;)
 
آخرین ویرایش:
متاسفانه در سایت های FFFan که بیشترشون Sony Fan هستند!!!(ولی خبر ندارند) شروع به بحث هایی شده که Versus مهم تر هست یا FFXIII ؟ جالب این هست که همه دوستان بر این عقیده هستند که Versus مهم تر هست!! به خاطر اینکه چند تا از دوستان هی از من میپرسن که کدوم شاخ تر هست و چرا اصلا کایکروسافت نرفت دنبال Versus و رفت FFXIII رو مالتی کرد؟

در جواب ان دوستان باید عرض کنم که Versus در مقابل FFXIII اصلا عددی نیست! نه از لحاظ فروش میتونه حتی به نصف فروش FFXIII ّبرسه (فروش بازی فقط روی PS3 رو حساب کنید) و نه میتونه به محبوبیت FFXIII برسه.

دلیل اینکه در خیلی از همون FFFan ها میبنید که یک همچین حرف هایی زده میشه این هست که همشون فن سونی هستند و بعد از اینکه این بازی مولتی شده شروع کردند میگن که Versus که هنوز انحصاری هست , مهم تر هست و یا فروشش خیلی بیشتر از FFXIII میشه.در صورتی که همش فن بازی هست....

یک گروه هم هستند که چون خودشون به JRPG علاقه ندارند و اکشن رو دوست دارند فکر میکنند که Versus مهم تر هست....

چون این سوال خیلی از دوستان هست من این پست رو تو تاپیک FFXIII هم میدم تا دوستان این بحث ها رو که مخصوص فن بوی ها هست رو بی خیال شن و .... .
 
Final Fantasy XIII Official Website Lunched!

Final Fantasy XIII Official Website Lunched!

وب سایت رسمی بازی FFXIII بلاخره راه اندازی شد!

البته هنوز تو این سایت هیچی نیست و فقط نوشته که بزودی هسمت های دیگش هم راه میفته!

البته در صفحه اصلی شما میتونید که آخرین تریلر این بازی رو با کیفیت ببینید.

نکته جالب این هست که Platform بازی رو فقط PS3 نوشته.چون این وب سایت ژاپنی بازی هست پس نشون میده که بازی به هیچ وجه در ژآپن برای X360 نمیاد.
 
GENE از اونجا که اون مصاحبه را چپکی بجای اینجا اونجا گذاشتی یک نتیجه ای گرفته شد که باید خدمت دوستان عزیز و محترم عارض شوم :biggrin1::biggrin1: . تاریخ انتشار FINAL FANTASY XIII برای 360 کشک اعلام میشود . چون تو خود مصاحبه گفتند که هنوز نصف کار انجام شده است . :laughing:
 
مصاحبه Gameinformer با كيتاسه

1 ميتوانيد در مورد بازي اطلاعات جديدي در اختار ما بگذاريد؟

-پايه داستان بر اساس كريستالهاست.همانطور كه ميدانيد ما در حال كار روي عناوين ديگري مثل versus نيز هستيم. ما ميخواهيم پايه همه داستانها همين افسانه كريستالها باشد.
تورياما كارگردان XIII و نومورا كارگردانVersus ممكن است هر كدام نظرات خود را اعمال كنند ولي در اصل همه نظرات طبق اين افسانه است.

2 ايا بازيها يكسان خواهند بود يا اينكه شخصيت هاي متفاوت گيم پلي متفاوتي نيز خواهند داشت؟

-همانطور كه ميدانيد نومورا قبلا روي بازيهاي سري Kingdom heart كار ميكرده و مسلما Versus اكشن بيشتري دارد.به هر كدام از كاركردانان ازادي عمل داده شده تا خط داستاني و استيلي كه مد نظرشان هست را طراحي كنند و نتيجه ممكن است بسيار متفاوت باشد.

3 ايا از عرضه XIII روي 360 متعجب شديد؟

(جواب رو حال كنيد) كنفرانس 360 بسيار ارام و بي سرو صدا بود و هر بازي اي كه معرفي ميشد طرفداران زياد هيجاني نشان نميدادند.تا اينكه اين بازي بالاخره اعلام شد و مثل بمب كنفرانس رو منفجر كرد.
اين چيزي بود كه مرا متعجب كرد.

4 در گذشته اين بازيها روي يك كنسول متمركز بودند. در اينده چطور خواهد بود؟

-ما فعلا در اين زمينه نظري نداريم و در واقع اين به توسعه و امكانات ما بستگي دارد.فعلا كه مشغول ارائه XIII براي ps3 و 360 هستيم و خيلي مشتاقيم كه ساخت بازيها را روي اين دو كنسول ادامه دهيم.

5 ايا ممكن است كه بازيها دوباره به صورت انحصاري توليد شوند؟

-غير ممكن نخواهد بود.هر وقت سراغ عنوان بعدي رفتيم تصميم ميگيريم كه چه كاري بهتر است. البته ما قبول داريم كه تمركز روي يك كنسول نتيجه بهتري دارد. پس بايد تا پروژه بعدي صبر كنيد.

6 فكر داشتن يك شخصيت زن براي بازي چطور بود؟مثل FF X_2 كه نقش اصلي يك زن بود.

-البته اين تجربه مثل FFX_2 نخواهد بود. چون انجا 3 شخصيت زن داشتيم كه هر سه نقش عمده اي در بازي داشتند.
اين اولين باري است كه يك شخصيت تمام بار را تنها به عهده دارد و به خاطر همين نواوري است كه ما تصميم به اين انتخاب گرفتيم

7 مشكلات داشتن شخصيت زن چه بود؟

-هنوز شخصيت او كامل نيست و ما در اواسط كار هستيم. شايد شما بگوييد چون سناريو نويس يك مرد است نوشتن در باره شخصيت زن براي او مشكل است.
ما يك خانم را نيز در كنار سناريو نويس و ناظر بر كار قرار داديم تا يك شخصيت حقيقي خلق كنيم.
همچنين صدا برداري نيز در اواسط كار است و وقت زيادي ميطلبد تا صداها پوليش شوند

8 چه تفاوتي بين سيستم مبارزات اين بازي با عناوين قبلي وجود داره؟

-در واقع در ميدان هيولاهايي هستند كه شما ميتوانيد از انها دوري كنيد اما در حالت جنگ صحنه نبرد به يك حالت ويژه در مي ايد و جابجايي بين اين دو حالت با تناسب خوبي انجام ميشود.
سيستم اصلي مبارزات هم به صورت Command خواهد ولي خيلي جديد و نو.
GOOD LUCK
 
کیتاسه و نکته سنجی او

فاینال فانتزی 7 یکی از بهترین و پرفروش ترین سری از این بازیها بود. واقعا چه عواملی باعث شد که ان بازی اینچنین محبوب شود؟
کیتاسه میگوید: ما همیشه واقعیت را در نظر میگیریم و انرا سرلوحه کار خود قرار میدهیم.
ما در زمان ساخت فاینال فانتزی 7 نسبت به بازار بزرگی که در غرب داشتیم بسیار هوشمندانه عمل کردیم.
برای مثال وقتی که یک کاراکتر در بازی میگفت(( متشکرم)) و بعد تعظیم میکرد ما با خود گفتیم که این حرکت خیلی حس و حال ژاپنی دارد که احتمالا به مذاق بقیه افراد که در غرب زندگی میکنند خوش نمی اید. پس انرا حذف کردیم.
از این مثالها در بازی فاینال 7 زیاد بود.
و اما در مورد فاینال فانتزی 13 باید بگویم چون کارگردانان ما در ژاپن به دنیا امده اند و همین جا نیز بزرگ شده اند ممکن است که افکار واندیشه های انها در بازی نفوذ کند.
امروز انها بر این تلاشند که در مورد بازی خیلی معمولی تر رفتار کنند و تمدن و عادات خود را در ان وارد نکنند.
و سر انجام خواهید دید که نتیجه خوب خواهد بود.

دوستان عزیز واقعا این چنین طرز فکری قابل ستایش است. برعکس بازار غرب که در فیلم و بازی و مجله و ... همیشه سعی در تحمیل اداب و رسوم و فرهنگ خراب خود بر ما هستند;).

زنده باد کشور افتاب سوزان

با تشکر_;)
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or