PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
نخسته دلاور! خدا قوت پهلوان! :))
یکم بیشتر به آموزش ها دقت بنما:-" فقط شمشیر نیستا بقیه سلاح ها هم میتونند چنین قابلیتی بگیرن:-"

انشاالله دشمن ها رو Assess میکنی؟
حالا فایده هم نداره فکر کنم رد شدی! یکی از باس ها میشد ازش سلاح دزدید با steal ... میخواستم بگم اون رو از دست ندی:-" (باس ارابه؟ )

دیگه...احیانا میدونی کتاب ها سلاح رو آپگرید میکنند دیگه؟ :-"
و با مکس کردن قابلیت هر سلاح، میشهرskillش رو با سلاحوهای دیگه هم زد دیگه؟ :-"
توصیه آخر... اگر کسی ازت پول خواست، پول بده:D
آره نقاط ضعفشون رو می‌دیدم و بعد از دور یخ و آتیش و اینا مینداختش بهشون، چون خبر نداشتم میشه سلاح‌ها رو هم به این عناصر آغشته(!) کرد. :-"
اون باس رو رد کردم! :D
در جریان کتاب هستم، ولی مکس و اسکیل رو نمی‌دونستم! :-"
پول هم میدم ایشالا! :D
کلاً به جز سلاح اول هر کاراکتر، دیگه چی خوبه؟ من به جز تیفا که سلاحش رو تغییر دادم و یه دستکشی براش گذاشتم که قشنگ بود و پر داشت، بقیه رو با همون سلاح اصلی جلو رفتم. یه مدت شمشیر کلاود رو عوض کردم ولی بعد دیدم اصلیه بهتره!
 

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
آره نقاط ضعفشون رو می‌دیدم و بعد از دور یخ و آتیش و اینا مینداختش بهشون، چون خبر نداشتم میشه سلاح‌ها رو هم به این عناصر آغشته(!) کرد. :-"
اون باس رو رد کردم! :D
در جریان کتاب هستم، ولی مکس و اسکیل رو نمی‌دونستم! :-"
پول هم میدم ایشالا! :D
کلاً به جز سلاح اول هر کاراکتر، دیگه چی خوبه؟ من به جز تیفا که سلاحش رو تغییر دادم و یه دستکشی براش گذاشتم که قشنگ بود و پر داشت، بقیه رو با همون سلاح اصلی جلو رفتم. یه مدت شمشیر کلاود رو عوض کردم ولی بعد دیدم اصلیه بهتره!
تو رو باید کشت:|
میگم بیا از اول برو اصلا :D :))
سلاح ها من تقریبا همیشه جدیدترین رو میزاشتم، چون اسکیل رو که مکس کنی،اون اسکیل رو با هر سلاحی میتونی استفاده کنی! از این نظر پس فرقی نداره...
دیگه به این برمیگرده که چه نوع statsی برات مهمه رو کاراکتر باشه، گرچه رو نرمال اونقدر تاثیر گذار نیست
و سلاحی انتخاب میکردم که تعداد بیشتری از گوی ها(اسمش چی بود؟ متریا؟) میشد روش بست...که معمولا جدیدترین سلاح تعداد بیشتری رو داشت:-"(تو آپگرید هم سعی میکردم اول تعداد متریاها رو باز کنم:D )

پس: سلاح هایی که میبینی اسکیل خوبی دارن، اسکیلشون رو سریعتر مکس کن!(که با این وضعیتت اونی که میخوای رو مکس کردی حتما:)) )

راستی تا این مرحله ای، کلوسیوم برو، قدرتی ( Limit ) جدیو برای کاراکترها باز کن، از توی منو باید تغییر بدی اگر باز کردی:D
 
  • Like
Reactions: Dinosaur

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
تو رو باید کشت:|
میگم بیا از اول برو اصلا :D:))
سلاح ها من تقریبا همیشه جدیدترین رو میزاشتم، چون اسکیل رو که مکس کنی،اون اسکیل رو با هر سلاحی میتونی استفاده کنی! از این نظر پس فرقی نداره...
دیگه به این برمیگرده که چه نوع statsی برات مهمه رو کاراکتر باشه، گرچه رو نرمال اونقدر تاثیر گذار نیست
و سلاحی انتخاب میکردم که تعداد بیشتری از گوی ها(اسمش چی بود؟ متریا؟) میشد روش بست...که معمولا جدیدترین سلاح تعداد بیشتری رو داشت:-"(تو آپگرید هم سعی میکردم اول تعداد متریاها رو باز کنم:D )

پس: سلاح هایی که میبینی اسکیل خوبی دارن، اسکیلشون رو سریعتر مکس کن!(که با این وضعیتت اونی که میخوای رو مکس کردی حتما:)) )

راستی تا این مرحله ای، کلوسیوم برو، قدرتی ( Limit ) جدیو برای کاراکترها باز کن، از توی منو باید تغییر بدی اگر باز کردی:D
باید یه سر به بقیه سلاح‌ها بزنم برای تنوع! :D
الآن یه دفعه یاد یه سری متریا به نام Magnify و اینا افتادم و گفتم لابد اینا هم کارهای جالبی می‌کنن و سرچ کردم دیدم بله! :| مثل اینکه خیلی هم چیز خفنیه Magnify و می‌زنه کل دشمن‌های محیط رو با یه جادو نیمرو می‌کنه و بنده خبر نداشتم و دونه دونه روی اینا جادو می‌زدم! کلاً به جز همون چند تا جادوی آتیش و برق و یخ و اینا سراغ هیچی نرفتم و در جریان این قابلیت‌های اضافه که کنار جادوها می‌شینن نبودم! :-"
اون لیمیت‌های جدید رو گرفتم. :D
ولی خوب شد این‌طوری! تازه از اینجا به بعد بازی برام تبدیل به یه بازی جدید میشه! :-"
 
آخرین ویرایش:
  • Smile
Reactions: .Amirone

Akiba

king of the majestic oceans of the world
کاربر فعال
Jan 18, 2009
22,259
نام
امیر حسین
باید یه سر به بقیه سلاح‌ها بزنم برای تنوع! :D
الآن یه دفعه یاد یه سری متریا به نام Magnify و اینا افتادم و گفتم لابد اینا هم کارهای جالبی می‌کنن و سرچ کردم دیدم بله! :| مثل اینکه خیلی هم چیز خفنیه Magnify و می‌زنه کل دشمن‌های محیط رو با یه جادو نیمرو می‌کنه و بنده خبر نداشتم و دونه دونه روی اینا جادو می‌زدم! کلاً به جز همون چند تا جادوی آتیش و برق و یخ و اینا سراغ هیچی نرفتم و در جریان این قابلیت‌های اضافه که کنار جادوها می‌شینن نبودم! :-"
اون لیمیت‌های جدید رو گرفتم. :D
ولی خوب شد این‌طوری! تازه از اینجا به بعد بازی برام تبدیل به یه بازی جدید میشه! :-"
دفعه بعدی که رفتی تو بازی، یه گزینه ای داره به نام " New Game " ، من پیشنهاد میکنم اون رو بزن:D :))

مگنیفای من برای هیل میزاشتم! خیلی لازمم میشد:-"
 
  • Smile
Reactions: Dinosaur

jijabig23

کاربر سایت
Sep 25, 2015
648
نام
Ro.s
باید یه سر به بقیه سلاح‌ها بزنم برای تنوع! :D
الآن یه دفعه یاد یه سری متریا به نام Magnify و اینا افتادم و گفتم لابد اینا هم کارهای جالبی می‌کنن و سرچ کردم دیدم بله! :| مثل اینکه خیلی هم چیز خفنیه Magnify و می‌زنه کل دشمن‌های محیط رو با یه جادو نیمرو می‌کنه و بنده خبر نداشتم و دونه دونه روی اینا جادو می‌زدم! کلاً به جز همون چند تا جادوی آتیش و برق و یخ و اینا سراغ هیچی نرفتم و در جریان این قابلیت‌های اضافه که کنار جادوها می‌شینن نبودم! :-"
اون لیمیت‌های جدید رو گرفتم. :D
ولی خوب شد این‌طوری! تازه از اینجا به بعد بازی برام تبدیل به یه بازی جدید میشه! :-"
داداش مشخصه علاقه زیادی به بازیای میازاکی داری. وگرنه این همه به خودت سخت گرفتن هیچچچچ دلیل دیگه ای نداره :D:D:D:D
فکر کنم بخوای فاینال باس هم با همین روند کجدار و مریز ببری جلو فکر کنم:D:D:D:D:D
 
  • Smile
Reactions: Dinosaur

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
190330
? شرکت اسکوئر انیکس سه عنوان تجاری جدید را در ژاپن به ثبت رسانده است.

? عنوان Ever crisis که شباهت زیادی از نظر اسم به Before crisis دارد که می تواند بازسازی این عنوان باشد.

? عنوان The First Soldier که اشاره به سفیروث ویلین اصلی بازی دارد و می تواند رمان مانگا یا بسته الحاقی مربوط به این کارکتر باشد.

? همچنین اسکوئر انیکس لوگوی کمپانی شینرا رو نیز به ثبت رسونده.

? تمامی موارد ثبت شده قرار است در سال 2021 رونمایی شوند و باید منتظر ماند تا ببینیم اسکوئر انیکس چه سوپرایزی رو برای طرفدارا آماده کرده.
 
  • Like
Reactions: ShahryR

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
View attachment 190330
? شرکت اسکوئر انیکس سه عنوان تجاری جدید را در ژاپن به ثبت رسانده است.

? عنوان Ever crisis که شباهت زیادی از نظر اسم به Before crisis دارد که می تواند بازسازی این عنوان باشد.

? عنوان The First Soldier که اشاره به سفیروث ویلین اصلی بازی دارد و می تواند رمان مانگا یا بسته الحاقی مربوط به این کارکتر باشد.

? همچنین اسکوئر انیکس لوگوی کمپانی شینرا رو نیز به ثبت رسونده.

? تمامی موارد ثبت شده قرار است در سال 2021 رونمایی شوند و باید منتظر ماند تا ببینیم اسکوئر انیکس چه سوپرایزی رو برای طرفدارا آماده کرده.
می دونین اون the first soldier منو یاد لقب first king آردین میندازه خیلی حال میده اگه بشه مثل اپیزود آردین کنترل سفیروثو به عهده بگیریم قتل عام کنیم تو ساختمون شینرا
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
190432
? بنا به گزارش یکی از کاربران سایت ریست ارا به اسم navtra نسخه ps5 فاینال فنتسی 7 ریمیک در ماه فوریه رونمایی خواهد شد.

? این کاربر در گذشته شایعاتی راجب فاینال فنتسی 16 منتشر کرده بود که کاملا درست بوده اند.

? با توجه به اطلاعات منتشر شده از این کاربر این احتمال وجود دارد که نام های تجاری که به تازگی توسط اسکوئر انیکس ثبت شده است مربوط به محتوای جدید نسخه ps5 باشد.
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
خب بالاخره بازی رو تموم کردم و... بَه‌بَه! :D واقعاً نیمه دوم بازی کجا و نیمه اولش کجا! کلاً توی نیمه اول بازی هرچقدر زور می‌زدم وارد فضا و اتمسفرش نمی‌شدم و یه چیزی اون وسط‌ها بود که بنده رو پس می‌زد. ولی بعدش کم‌کم اوضاع بهتر شد و از اواسط به بعد هم دیگه خیلی خوب شد و دیگه اواخرش انقدر داشتم حال می‌کردم که هی فحش می‌دادم به اسکوئر انیکس که چرا کل بازی رو یه جا نداده و باید صد سال صبر کنیم برای ادامه داستان! :|
چقدر مبارزات بازی خوب و لذت‌بخش بودن! یعنی واقعاً حس خوبی داشت بخش‌های مبارزه و استفاده از تکنیک‌های مختلف و جادوها و...، ولی یه ذره زیادی آسون بود. من که زیاد اهل این سبک بازی‌ها و گشت و گذار توی منو وسط مبارزه نیستم هم به مشکل خاصی توی حالت مدیوم برنخوردم و کلاً در طول بازی شاید ۵،۶ مُردم، چه برسه به اونایی که سابقه دارن. :D یکی از مرگ‌هام هم جلوی اون موجود کمدیه بود که قیافه‌ش شبیه بروبچ Lemmings بود و بیشتر بهش می‌خورد نقش یه موجود کتک‌خور بدبخت رو داشته باشه، ولی با چاقوش زد بیچاره‌م کرد! :D الآن سرچ کردم دیدم اسمش Tonberry هست.
کلاً به نظرم باید یه حالتی بالاتر از مدیوم هم توی دور اول می‌ذاشتن و بعدش یه حالت خیلی خفن‌تر بعد از اتمام بازی. نه اینکه هارد رو بذارن برای اتمام و مدیوم هم انقدر آسون باشه.
حیف که این مبارزات جذاب رو با کاتسین‌های پشت سر هم خراب کردن و بعضی جاها دو قدم راه می‌رفتی و یه کاتسین و بعدش یه نیمچه مبارزه و دوباره کاتسین بعدی و... من خودم خیلی حال می‌کنم با کاتسین، ولی دیگه اینجا زیادی بود! MGSها هم کاتسین زیاد داشتن، ولی خیلی متعادل‌تر از این بودن و دیگه در این حد نبودن که یکی رو بترکونی و بعدش یه کاتسین بیاد. بعد کنترل رو بده دستت و در حد ۵ متر راه بری و کاتسین بعدی بیاد و بعد از یه نردبون بری بالا و کاتسین و... :D
گذشته از این بحث، داستان و شخصیت‌ها جالب بودن، ولی ماجراهای فرعی زیاد به دلم نمی‌نشست و یه حالت الکی داشتن. گشت و گذار توی شهرها و صحبت با آدم‌ها و... هم برام جالب نبود و با اینکه یه سری مأموریت جانبی باحال بین‌شون پیدا می‌شد، ولی کلاً حس حضور توی شهرها برای سلیقه من خوب درنیومده بود، برعکس بخش‌های اصلی و مبارزات. یه جورایی انگار فقط کِش‌دار شدن بازی چپونده بودنشون اونجا و کاش به جای اینا، همون داستان اصلی تا آخر ادامه پیدا می‌کرد. البته اون طوری هم خبری از دو (یا حتی شاید سه) بار پول گرفتن از ملت نبود. :|
در مورد شخصیت‌ها، شخصیت محبوب من Barret بود در کمال تعجب! :D کلاً تا قبل از تجربه بازی، این بنده خدا رو در حد یه شخصیت داغون کلیشه‌ای می‌دونستم که چه زمان ساخت بازی اصلی و چه الآن، فقط توی بازی چپوندنش که یه شخصیت سیاه‌پوست هم داشته باشه. ولی خیلی خوب بود و کلی باهاش حال کردم! روابطش با Red XIII هم محشر بود! :)) حیف که کم بودن این بخش‌ها.
توی بخش منفی ماجرا هم Hojo خیلی خوب بود! البته نه اینکه ازش خوشم بیاد، ولی ترکیب قیافه درب و داغونش با نوع حرف زدنش عالی بود! :D Tseng هم شخصیت جالب و مرموزی داشت.
این وسط یکی از بهترین شخصیت‌ها هم اون یارو موتوریه بود که رسماً یه چیز ابزورد و نامفهومی بود وسط بازی! :)) با اینکه خیلی بی‌منطق و الکی اومد و رفت، ولی عاشقش شدم و کاش حضور بیشتری داشت. :D
در مورد داستان، آخرش یه چیزی رو درست متوجه نشدم:
از همون اوایل بازی، هی یه نور سبزی می‌اومد و فلَش می‌زد به یه سری تصاویر عجیب. من اوایل شک کردم که شاید مفهومش این باشه که این کلاً یه تایملاین جدید هست و ربطی به نسخه اصلی نداره. یعنی به جای اینکه کاملاً ریمیک کرده باشن، نسخه اصلی سر جاش هست و این یکی هم در کنار وجود داره.
یه تیکه هم اگه درست یادم باشه Aerith داشت با Cloud صحبت می‌کرد و یه چیزی تو این مایه‌ها گفت که قبلاً یکی رو دوست داشتم و بعد وقتی می‌خواست اسمش رو بگه، صدا قطع شد ولی حالت لب‌هاش یه جوری بود که انگار میگه Cloud. اونجا دیگه مطمئن شدم قضیه به همین تفاوت تایملاین‌ها و اینا برمی‌گرده و مثلاً یه اتفاقی افتاده که Cloud وارد یه تایملاین دیگه شده یا توی زمان عقب اومده و خودش نمیدونه، ولی یه سری خاطرات میاد توی ذهنش.
باز اواخر بازی هم که Zack رو دیدیم، این شک و تردید بیشتر شد. البته شاید هم اون بخش‌های Zack فلش بک به گذشته بودن، ولی واکنش Aerith یه جوری بود که انگار بیشتر از یه فلش بک خشک و خالی هست.
کلاً جریان چی بوده؟! :D من توهم زدم که داستان این بازی در کنار نسخه قبلی هست و اون رو کامل پاک نکرده؟ یا کلاً نسخه قبلی با این نسخه جایگزین شده و خبری از تایملاین دوم و این جور چیزا نیست؟ :D

جا داره موسیقی و گرافیک بازی رو هم تحسین کنم. موسیقی‌ها که غوغا بودن و اکثرشون به شدت شنیدنی، از بخش‌های مبارزات تا اون آهنگ معروفی که از اول بازی منتظر شنیدنش توی اواخر بازی بودم و... گرافیک هم الله اکبر! بعضی جاها واقعاً دست کمی از CG نداشت و طراحی حیرت‌انگیز کاراکترها که انگار از توی انیمیشن پرت شدن وسط بازی در کنار نورپردازی غوغا و جشنواره افکت‌ها و... کاری می‌کرد که انگار داریم یه انیمیشن باکیفیت تماشا می‌کنیم و سازنده‌های بازی حواس‌شون نبوده که بازی رو برای PS4 ساختن! :D ولی از اون طرف چیزهای داغون هم کم نداشت و بعضی تکسچرها در حد دوران PS2 بودن. یه جاهایی بود که رسماً شک می‌کردم سازنده‌های بازی دارن ترول می‌کنن یا چی! :D مخصوصاً اون در معروف که چند بار باهاش برخورد می‌کنیم و واقعاً می‌شد یه فکری به حالش کرد، ولی تکسچرش از سال ۲۰۰۰ اومده بود اینجا! :D
در مجموع Final Fantasy VII Remake بازی عجیبی بود برام. بازی‌ای که تا اواسطش بدک نبود ولی خیلی هم شور و شوقی برای سریع دنبال کردنش نداشتم، ولی از اواسط به بعد فوق‌العاده شد و پایانش رو هم به شدت دوست داشتم، با عرض شرمندگی از طرفدارهای بازی. :D این جور وقت‌ها به طرفدارهای قدیمی بازی/فیلم حق میدم، ولی من خوشبختانه یا متأسفانه چون بازی اول رو تجربه نکرده بودم، این ریمیک برام چیز جالبی بود.
الآن هم بدجوری منتظر ادامه ماجرا هستم و به شدت منتظر دیدار با Vincent که از دوران Advent Children تبدیل شد به کاراکتر محبوب من توی FFVII. فعلاً برم بشینم FFVII اصلی رو یوتیوب‌خور کنم و ببینم جریان چیه و چه شباهت‌ها و تفاوت‌هایی با این داره.
 

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
193394
? اطلاعات جدیدی از پارت دوم فاینال فنتسی 7 ریمیک طی رویداد آنلاین cedec + kyushu 2020 توسط یوشینوری کیتاسه و نائوکی هاماگوچی منتشر شد.

? ساخت پارت دوم ریمیک از تابستان سال گذشته آغاز شده است هاماگوچی تایید کرد که آن ها همان روشی را که برای ساخت پارت یک مورد استفاده قرار داده اند برای ساخت پارت دو نیز مورد استفاده قرار خواهند داد مخصوصا در مورد جهان بازی

? در پارت دوم بازی نیز قرار است به همان میزان که به جزئیات شهر میدگار اظافه شده بود به بقیه مکان ها جزئیات جدید اظافه شود.

? کیتاسه همچنین اطلاعاتی رو راجب داستان پارت دو منتشر کرد و گفت که داستان پارت دوم بازسازی به داستان نسخه اصلی وفادار خواهد بود.

?در آخر هاماگوچی به این اشاره کرد که چجوری ترکیب کارمندان برای این پروژه تغییر کردن.در پارت اول بیشتر فن هایی که نسخه اصلی رو بازی کرده بودن همکاری داشتن ولی برای پارت ۲ اونهایی که ریمیک رو بازی کرده بودن،داوطلب شدن که برای ساخت ادامه بازی همکاری کنن.این ترکیب جدید،طبق گفته دستیار کارگردان،میتونه سورپرایز های خوبی در سیستم مبارزه داشته باشه.
 

Kainé

Kuraudo Sutoraifu
کاربر سایت
May 29, 2009
10,102
نام
احسان
از همون اوایل بازی، هی یه نور سبزی می‌اومد و فلَش می‌زد به یه سری تصاویر عجیب. من اوایل شک کردم که شاید مفهومش این باشه که این کلاً یه تایملاین جدید هست و ربطی به نسخه اصلی نداره. یعنی به جای اینکه کاملاً ریمیک کرده باشن، نسخه اصلی سر جاش هست و این یکی هم در کنار وجود داره.
یه تیکه هم اگه درست یادم باشه Aerith داشت با Cloud صحبت می‌کرد و یه چیزی تو این مایه‌ها گفت که قبلاً یکی رو دوست داشتم و بعد وقتی می‌خواست اسمش رو بگه، صدا قطع شد ولی حالت لب‌هاش یه جوری بود که انگار میگه Cloud. اونجا دیگه مطمئن شدم قضیه به همین تفاوت تایملاین‌ها و اینا برمی‌گرده و مثلاً یه اتفاقی افتاده که Cloud وارد یه تایملاین دیگه شده یا توی زمان عقب اومده و خودش نمیدونه، ولی یه سری خاطرات میاد توی ذهنش.
باز اواخر بازی هم که Zack رو دیدیم، این شک و تردید بیشتر شد. البته شاید هم اون بخش‌های Zack فلش بک به گذشته بودن، ولی واکنش Aerith یه جوری بود که انگار بیشتر از یه فلش بک خشک و خالی هست.
کلاً جریان چی بوده؟! :D من توهم زدم که داستان این بازی در کنار نسخه قبلی هست و اون رو کامل پاک نکرده؟ یا کلاً نسخه قبلی با این نسخه جایگزین شده و خبری از تایملاین دوم و این جور چیزا نیست؟ :D
به به ، بالاخره آریا هم فاینال زد :D
اون نور سبز لایف استریمه، هر موجود زنده ای که توی زمین بمیره روحش میره جزئی از لایف استریم میشه و خب به طبع کل خاطرات زمین رو هم همراه خودش داره :D این از توضیح اون. این وسط کسایی هستن از نژاد cetra که با لایف استریم در ارتباط هستن که توی همین پارت 1 هم فکر کنم بهش اشاره شد :D اریث هم آخرین بازمانده ـس از این افراد :D
در مورد چیزی هم که توی یکی دو خط اول گفتی دقیقاً درست گفتی :D بازی یه ادامه برای شماره اصلی هست. سفیروث مستقیماً از بعدِ ادونت چیلدرن اومده. یعنی تمام وقایع کریسیس کور ، فاینال 7 اصلی ، ادونت چیلدرن و ... برای سفیروث سپری شده و گذشته. و با توجه به سرنوشتش توی زمان به عقب برگشته تا بتونه جلوی اون اتفاقات رو بگیره و همه چیز رو عوض کنه :D اون روح سیاه ها (ویسپرها) هم به همین قضیه برمی گردن. میخوان جلوی دستکاری زمان رو بگیرن و بالانس رو به اون تایم لاین برگردونن. ولی خب یه ربطی هم باید به سفیروث داشته باشن، چون مستقیم از ادونت چیلدرن اومدن این عزیزان و اونجا هم سفیروث با یه اشاره اینا رو ظاهر میکنه :D

photo_2020-09-29_11-56-01.jpg
photo_2020-09-29_11-56-02.jpg
photo_2020-09-29_11-56-03.jpg
photo_2020-09-29_11-56-05.jpg

در مورد اریث اشتباه میکنی ، نمیگه کلود :D قضیه یه چیز دیگس :D و خب به این دستکاری زمان هم مرتبط نیست عیناً مشابه نسخه اصلیه :D البته اونجا در این حد کات سین و ویس اکتینگ نبود به "..." بسنده کرده بودن :D
و اما واکنش های اریث. توی فاینال 7 اصلی خبری از هیچ کدوم این اتفاق ها نیست ولی توی 7 ریمیک همون اول بازی که اریث سرش رو میاره بالا اگه دقت کنی انگار یه چیزی رو فهمیده :D در واقع این بخش اصلاً 1:1 نسخه ی اصلی نیست (برعکس تفکر خیلیا). اینجا اریث به یه Awareness میرسه از اتفاقاتی که داره می افته که اینم به واسطه ی لایف استریمه. سفیروث با لایف استریم توی زمان جا به جا شده و کسی هم که به لایف استریم متصله اریثه یعنی اون لحظه همه ی اتفاقات پیشِ رو، رو توی یه لحظه می بینه به واسطه ی لایف استریم :D دقت کنی نوع حرف زدنش با کلود توی اولین ملاقات (که کاملاً با نسخه ی اصلی فرق داره) و باقی بخش ها و صحبت هاش ، همه اینو نشون میده که یه چیزی می دونه که بقیه نمی دونن :D
و اما باترفلای افکت :D وقتی سفیروث راه افتاده داره زمان رو دستکاری میکنه عواقبی هم در پیش داره :D اون دیدن زک یکیشه :D نمی دونم چقدر در مورد زک می دونی، یگو تا توضیح بدم برات :D
یه نمونه دیگه از باترفلای افکت همون بیگز بود :D حتی یه فانتزی هم هست توی تئوری ها که ممکنه به خاطر این باترفلای افکت ما توی پارت های بعدی حتی جسی رو ببینیم که توی یه بعد موازی به آرزوش رسیده و داره اجرا میکنه ، کلود و بقیه هم میرن توی اجرا. جسی اینا رو میبینه به نظر آشنا میان ولی نمی شناسه ... :( کلاً زمان توی بازی داره همینجوری به گاج میره :D
 

Dinosaur

Loyal Member
Sep 29, 2005
17,005
نام
آریا
به به ، بالاخره آریا هم فاینال زد :D
اون نور سبز لایف استریمه، هر موجود زنده ای که توی زمین بمیره روحش میره جزئی از لایف استریم میشه و خب به طبع کل خاطرات زمین رو هم همراه خودش داره :D این از توضیح اون. این وسط کسایی هستن از نژاد cetra که با لایف استریم در ارتباط هستن که توی همین پارت 1 هم فکر کنم بهش اشاره شد :D اریث هم آخرین بازمانده ـس از این افراد :D
در مورد چیزی هم که توی یکی دو خط اول گفتی دقیقاً درست گفتی :D بازی یه ادامه برای شماره اصلی هست. سفیروث مستقیماً از بعدِ ادونت چیلدرن اومده. یعنی تمام وقایع کریسیس کور ، فاینال 7 اصلی ، ادونت چیلدرن و ... برای سفیروث سپری شده و گذشته. و با توجه به سرنوشتش توی زمان به عقب برگشته تا بتونه جلوی اون اتفاقات رو بگیره و همه چیز رو عوض کنه :D اون روح سیاه ها (ویسپرها) هم به همین قضیه برمی گردن. میخوان جلوی دستکاری زمان رو بگیرن و بالانس رو به اون تایم لاین برگردونن. ولی خب یه ربطی هم باید به سفیروث داشته باشن، چون مستقیم از ادونت چیلدرن اومدن این عزیزان و اونجا هم سفیروث با یه اشاره اینا رو ظاهر میکنه :D

View attachment 193466
View attachment 193467
View attachment 193468
View attachment 193469

در مورد اریث اشتباه میکنی ، نمیگه کلود :D قضیه یه چیز دیگس :D و خب به این دستکاری زمان هم مرتبط نیست عیناً مشابه نسخه اصلیه :D البته اونجا در این حد کات سین و ویس اکتینگ نبود به "..." بسنده کرده بودن :D
و اما واکنش های اریث. توی فاینال 7 اصلی خبری از هیچ کدوم این اتفاق ها نیست ولی توی 7 ریمیک همون اول بازی که اریث سرش رو میاره بالا اگه دقت کنی انگار یه چیزی رو فهمیده :D در واقع این بخش اصلاً 1:1 نسخه ی اصلی نیست (برعکس تفکر خیلیا). اینجا اریث به یه Awareness میرسه از اتفاقاتی که داره می افته که اینم به واسطه ی لایف استریمه. سفیروث با لایف استریم توی زمان جا به جا شده و کسی هم که به لایف استریم متصله اریثه یعنی اون لحظه همه ی اتفاقات پیشِ رو، رو توی یه لحظه می بینه به واسطه ی لایف استریم :D دقت کنی نوع حرف زدنش با کلود توی اولین ملاقات (که کاملاً با نسخه ی اصلی فرق داره) و باقی بخش ها و صحبت هاش ، همه اینو نشون میده که یه چیزی می دونه که بقیه نمی دونن :D
و اما باترفلای افکت :D وقتی سفیروث راه افتاده داره زمان رو دستکاری میکنه عواقبی هم در پیش داره :D اون دیدن زک یکیشه :D نمی دونم چقدر در مورد زک می دونی، یگو تا توضیح بدم برات :D
یه نمونه دیگه از باترفلای افکت همون بیگز بود :D حتی یه فانتزی هم هست توی تئوری ها که ممکنه به خاطر این باترفلای افکت ما توی پارت های بعدی حتی جسی رو ببینیم که توی یه بعد موازی به آرزوش رسیده و داره اجرا میکنه ، کلود و بقیه هم میرن توی اجرا. جسی اینا رو میبینه به نظر آشنا میان ولی نمی شناسه ... :( کلاً زمان توی بازی داره همینجوری به گاج میره :D
دستت درد نکنه احسان بابت توضیحات عالی! :D

یادم نبود این سیاه‌ها توی Advent Children هم بودن! باید حتماً یه دور دیگه ببینمش. چند وقت پیش دانلودش کردم ولی زبون انگلیسی (در کنار فارسی!) بود و حال نمی‌کنم این طوری. فقط ژاپنی! :D
اون قضیه اریث رو امیر اکیبا بهم توضیح داد. :D
دقیقاً اریث یه حال و هوایی داشت که انگار داره یه چیزهایی می‌فهمه و در جریان یه مسائلی هست، ولی چون بازی اصلی رو انجام ندادم نمی‌دونستم اونجا هم این مدلی بوده یا نه. یا مثلاً سفیروث، به قول خودت از همون اول یه جوری با ماجرا برخورد می‌کرد که انگار حالت دانای کل داره و می‌دونه جریان چیه، ولی اون رو هم فکر می‌کردم شاید توی بازی اصلی هم این طوریه و علت خاصی داره که بعداً می‌فهمیم.
در مورد زک چیز زیادی نمی‌دونستم تا قبل از این بازی. فقط یادم بود Crisis Core که برای PSP اومده بود، شخصیت اصلی بازی بوده و قبل از ماجراهای FFVII می‌میره و این حرفا. ولی خیلی تأثیرگذار بود اون صحنه‌های آخر FFVIIR. یعنی با اینکه هیچ حس خاصی نسبت به زک نداشتم، اون اواخر که نشونش داد و مشخص شد زنده هست، برای من تأثیرگذارترین بخش بازی بود. برم الآن دوباره ببینمش! :(
این تئوری جسی عجب چیز جالبیه! خیلی بهتر از اینه که توی همین بُعد زنده باشه و برگرده. البته در مجموع کاراکتر محبوبی برای من نبود بنده خدا، ولی اگه همچین چیزی رو توی نسخه بعدی نشون بدن خیلی غمناک خواهد بود. :(
من فعلاً بیشتر از همه منتظر ملاقات با وینسنت هستم و البته دیدار مجدد با اون موتوریه! :))
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر