PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
یه متای بالای ۹۰
یه گوتی
قشنگ میشوره این ده سال اخیرو میبره:D

متای 90 بگیره که فوق العاده است، حداقل اعتماد فن ها برگرده و امیدمون برای یه نسخه جدید با کیفیت به اسم 16 بیشتر بشه... اما خوب تا اومدن نمرات...
جان من داستان هایپ کاذب 15 رو راه نندازید.... همین داستان سر کینگدوم هارتز هم پیش اومد که اگه تقسیم شدن نقد های منفی بین xb1 و ps4 نبود متاش کمترم میشد.
الانم که اومدن یه بازی رو سه پارت کردن...

منباب این قضیه کامل نبودن بازی :

Tetsuya Nomura Reveals New Details on Final Fantasy VII Remake

Tetsuya Nomura: “We made the sidequest content to be as big as the main story. At the beginning, the development team readied even more content, but we wouldn’t have been able to do everything without cutting corners, so we prioritized quality. We wouldn’t have been able to finish the game otherwise. Despite that, the game is quite big, there are many places you can visit, and you can even move around using vehicles at some points.”

Tetsuya Nomura: “I know many are worried since the Remake project is in multiple games, and the first game only depicts Midgar. Don’t worry. It’s a highly dense game, and it doesn’t end after a few hours like the Midgar part in the original. There are many new events in the main story. Like a scene where you end up visiting Jessie’s parents, eating dinner. Each member of Avalanche is much more detailed compared to the original game, with new events to boot. By the time players leave Midgar, I’m sure they’ll be satisfied.”

میمونه جمع بندی داستان که یـ جوری تهش رو ببندن که احساس ناقص بودن نده
یکی دو سال یـ بار اندازه 60 دلار با کیفیت کانتنت بیرون بدن 100 درصد ارزشش رو داره ....
"In terms of clearing the main story,
we're anticipating about 40-50 hours of gameplay," Tabata said
during the press conference

زیاد اعتماد به چیزایی که استاف های se میگن نداشته باشید...
 
آخرین ویرایش:

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,500
نام
mohammad
متای 90 بگیره که فوق العاده است، حداقل اعتماد فن ها برگرده و امیدمون برای یه نسخه جدید با کیفیت به اسم 16 بیشتر بشه... اما خوب تا اومدن نمرات...
جان من داستان هایپ کاذب 15 رو راه نندازید.... همین داستان سر کینگدوم هارتز هم پیش اومد که اگه تقسیم شدن نقد های منفی بین xb1 و ps4 نبود متاش کمترم میشد.
الانم که اومدن یه بازی رو سه پارت کردن...
البته kh3 خیلی خوب بود...متاش اوایل 89-88 بود امید میرفت حتی برای رسیدن به نود یهو نمرات کسایی که به داستان گیر دادن بودن اومد و گیرای الکی اونا و یک 4 بی مورد شد آنچه شد:D ...وگرنه اصلا kh3شکست نخورد...:D میتونست بهترین متای خودشو تجربه کنه...!دقیقا اتفاقی که برای hzdافتاد و حقش کاملا +90بود:D این نسل کم ندیدیم نمرات عجیب غریب...:D ولی فقط به نمره نباید نگاه کنیم...و کم شدن نمرات همه بازی هارو با یک چوب بزنیم:D همین DS از دور یکی نگاه کنه میگه خوب نمراتش 8-9 هست...ولی وارد قضیه بشه این همه نمره کامل...و نقد های منفی رو ببینه میگرخه:D یا از اونطرف MGS:GZ متاش کیفیت کار رو مشخص میکنه؟! اکثرا به قیمت و تایم بازی ایراد گرفتن...خوشبختانه من جزو کسانی نبودم که سر 15هایپ راه بندازم...(حداقل اواخر:D)(بماند ساکاگوچی بت بعضیا ازش حمایت میکرد:D)الان بازی بیاد...کیفیت خوده بازی جدا از تایمش عالی باشه یعنی افتضاحه کار؟حرفم اینجا بزنیم میگن اصلا میدونی VII چقدر بزرگه؟:D میگم اصلا بحث من این نیست...از بین این همه منتقد باز عده ای پیدا میشن بگن CDPR با شصت دلار اونطوری کار میده...اینا با DLC و چند پارته شدن ممکنه اندازه پول یک کنسول بخوان به جیبمون چشم دوخته باشن؟:D این قضیه رو اصلا شوخی نگیرید ممکنه شاهد نمرات یهو خیلی پرتم باشیم:D بماند قضیه مخالفین کار...من داشتم چند ویدیو که تحلیل های دمو بود رو میدیدم...اکثرا خوششون اومده بود...حتی نود درصد کامنت ها هم خیلی مثبت بود...اما باز بودن عده ای مخالف...یکی که نوشته بود اههه این چیه پیش خرید رو کنسل میکنم...از امثال اینا بخوان نمره بدن بلکه شاهد یک شاهکار ابروریزی تو متا باشیم...:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
البته kh3 خیلی خوب بود...متاش اوایل 89-88 بود امید میرفت حتی برای رسیدن به نود یهو نمرات کسایی که به داستان گیر دادن بودن اومد و گیرای الکی اونا و یک 4 بی مورد شد آنچه شد:D ...وگرنه اصلا kh3شکست نخورد...:D میتونست بهترین متای خودشو تجربه کنه...!دقیقا اتفاقی که برای hzdافتاد و حقش کاملا +90بود:D این نسل کم ندیدیم نمرات عجیب غریب...:D ولی فقط به نمره نباید نگاه کنیم...و کم شدن نمرات همه بازی هارو با یک چوب بزنیم:D همین DS از دور یکی نگاه کنه میگه خوب نمراتش 8-9 هست...ولی وارد قضیه بشه این همه نمره کامل...و نقد های منفی رو ببینه میگرخه:D یا از اونطرف MGS:GZ متاش کیفیت کار رو مشخص میکنه؟! اکثرا به قیمت و تایم بازی ایراد گرفتن...خوشبختانه من جزو کسانی نبودم که سر 15هایپ راه بندازم...(حداقل اواخر:D)(بماند ساکاگوچی بت بعضیا ازش حمایت میکرد:D)الان بازی بیاد...کیفیت خوده بازی جدا از تایمش عالی باشه یعنی افتضاحه کار؟حرفم اینجا بزنیم میگن اصلا میدونی VII چقدر بزرگه؟:D میگم اصلا بحث من این نیست...از بین این همه منتقد باز عده ای پیدا میشن بگن CDPR با شصت دلار اونطوری کار میده...اینا با DLC و چند پارته شدن ممکنه اندازه پول یک کنسول بخوان به جیبمون چشم دوخته باشن؟:D این قضیه رو اصلا شوخی نگیرید ممکنه شاهد نمرات یهو خیلی پرتم باشیم:D بماند قضیه مخالفین کار...من داشتم چند ویدیو که تحلیل های دمو بود رو میدیدم...اکثرا خوششون اومده بود...حتی نود درصد کامنت ها هم خیلی مثبت بود...اما باز بودن عده ای مخالف...یکی که نوشته بود اههه این چیه پیش خرید رو کنسل میکنم...از امثال اینا بخوان نمره بدن بلکه شاهد یک شاهکار ابروریزی تو متا باشیم...:D
اتفاقا متای ff xv هم دو سه روز اول روی 87-88 و اون ورا بود بعد سقوط کرد... این بر میگرده به سیاست مضخرف اسکوار که نسخه نقد رو سفارشی برای یه عده معدودی میفرسته... برای همین نقدای اولیه که میان متاش میکشه بالا... بعد که همه نقدا میان ملت میگن چرا اینطوری شد... برای کسایی که منتظر متان این سیاست خوب جواب میده

بحث متاست، وگرنه فاینال میتونه یه تجربه ناقص فوق العاده باشه... فعلا زوده قضاوت راجع به متا...

نقطه قوت 7 داستان و شخصیت پردازیشه که تو این نسخه عمرا خودشو نشون بده، هر چقدرم آب و رنگ بهش بدن...
و در کنار تجربه خودم از دمو و گیم پلی بعید میدونم بتونه +90 بشه.... حالا باید بازی بیاد ببینیم چی تو چنته دارن و مخفی کردن، شاید بتونن منتقدها رو قانع کنن که بازی ارزشش رو داره...

وگرنه از دید گیمرها جدید و قدیم بازی صرفا یه فن سرویسه فوق العاده است در هر حالتی
 
آخرین ویرایش:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
داستان هایپ کاذب 15 رو راه نندازید
15 اگه اون افتضاح های مافوق بشری سرش خلق نمی شد و به طور خلاصه اگه اون چیزی که باید می بود ، متاش صد در صد بالای 90 میشد.
کسی هم اندازه من بعد عرضه پیگیر نبود ببینه چی به چیه. این چیزی که به خورد ما دادن به اسم فاینال 15 در واقع اسکلت نیمه سوخته! بازی اصلی بود .
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,954
نام
محمد
هم دو سه روز اول روی 87-88
دقیق وقتی اومد ۸۶ بود. بعد ۸۵ بعد دراپ شد ۸۳ بعد ۸۲ بعد ۸۱ فیکس شد.

اون چیزی هم که تاباتا گفت درباره تایم ۱۵ درسته. البته برای فلج مغزیایی مثل خودش.
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,500
نام
mohammad
اتفاقا متای ff xv هم دو سه روز اول روی 87-88 و اون ورا بود بعد سقوط کرد... این بر میگرده به سیاست مضخرف اسکوار که نسخه نقد رو سفارشی برای یه عده معدودی میفرسته... برای همین نقدای اولیه که میان متاش میکشه بالا... بعد که همه نقدا میان ملت میگن چرا اینطوری شد... برای کسایی که منتظر متان این سیاست خوب جواب میده
من همینجا پارسال گفتم سیاست اسکوئر اینه با کمترن بودجه بیشترین سود رو ببرن...قبلا هم انتقاد هامو هم کردم...اما همین بالا گفتم نباید همه رو با یک چوب زد...xv همون نمره فعلی متاشم از سرش زیادیه...کدوم بخش بازی بی ایراده؟غیر STهاش کل بخشای بازی اصلا مشکل اساسی داره...:D فاجعه است...خیلی لطف بهش شده این نمره هارو گرفته:D اصلا با kh3 قابل مقایسه نیست...:D
 
  • Like
Reactions: pbgame and Genesis

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
15 اگه اون افتضاح های مافوق بشری سرش خلق نمی شد و به طور خلاصه اگه اون چیزی که باید می بود ، متاش صد در صد بالای 90 میشد.
کسی هم اندازه من بعد عرضه پیگیر نبود ببینه چی به چیه. این چیزی که به خورد ما دادن به اسم فاینال 15 در واقع اسکلت نیمه سوخته! بازی اصلی بود .
شرمنده، ولی توهمه، 15 یه طفل ناقص ژنتیکی بود... که به زور میخواستن به دنیا بیارن تهش اون شد... اگه اون بود و این میشد هیچ فرقی به حالش نمی‌کرد... (هنوزم اون فیک تریلر تبلیغاتی که یه ماه قبل عرضه عرضه شد و سر ملت رو کلاه گذاشتن رو فراموش نمیکنم) چه بسا اگه اون ورسوس افسانه ای که مثل یه سراب فقط وعدش رو میدادن روی ساختش پا فشاری می‌کردن، شاید هنوزم که هنوز منتشر نشده بود.. چون از بیخ و بن ایده ش نارس بود...
 
  • Like
Reactions: gamer1998y

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,500
نام
mohammad
15 اگه اون افتضاح های مافوق بشری سرش خلق نمی شد و به طور خلاصه اگه اون چیزی که باید می بود ، متاش صد در صد بالای 90 میشد.
کسی هم اندازه من بعد عرضه پیگیر نبود ببینه چی به چیه. این چیزی که به خورد ما دادن به اسم فاینال 15 در واقع اسکلت نیمه سوخته! بازی اصلی بود .
من اصلا اون محمد قبل نیستم که نومورا نومورا میکردم:D خوده مازیار شاهده اگه یادش باشه گفتم بهش چندبار که اسکوئر باید استعداد جذب کنه... ولی همین میدگار رو می بینه ادم کیف میکنه...قبل از اینکه اصلا 15ای درکار باشه نومورا گفته بود من میخوام چندتا شهر رو بسازیم...تو زمونه ای که به اسم ow به ما جنگل و کویر تحویلمون میدن...اونم تازه سه گانه... همین 15 با گلیچ معلومه چند تا شهر داشته اینا بیخیال شدن...اگه اون چیزی که قرار بود ساخته بشه میشد...به *R میگفتن زکی...مارو دیدی سرو بنداز پایین...:D ولی حیف که اینجا اسکوئر بود و لقمه بزرگ تر از دهنشون:D
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,029
نام
مازیار
من اصلا اون محمد قبل نیستم که نومورا نومورا میکردم:D خوده مازیار شاهده اگه یادش باشه گفتم بهش چندبار که اسکوئر باید استعداد جذب کنه... ولی همین میدگار رو می بینه ادم کیف میکنه...قبل از اینکه اصلا 15ای درکار باشه نومورا گفته بود من میخوام چندتا شهر رو بسازیم...تو زمونه ای که به اسم ow به ما جنگل و کویر تحویلمون میدن...اونم تازه سه گانه... همین 15 با گلیچ معلومه چند تا شهر داشته اینا بیخیال شدن...اگه اون چیزی که قرار بود ساخته بشه میشد...به *R میگفتن زکی...مارو دیدی سرو بنداز پایین...:Dولی حیف که اینجا اسکوئر بود و لقمه بزرگ تر از دهنشون:D

دقیقا هم همینه اینا بعد فاینال 13 کمتر بازی داشتن که تو استودیو های مرکزی ساخته شده باشه و حداقل یک بار رو به خاطر تصمیمات احمقانه مدیریتی ریبیلد نشده باشه... تو فکر کن 10 سال روی یه بازی کار کردن، فقط 5،6 سالش مشغول دوباره کاری بودن...همین فاینال 7، 5 ساله معرفی شده، 2.5،3 سال مفید بیشتر روش کار نشده... اصلا آبی از این اسکوار گرم نمیشه....

یه ایده جدید نداره، ده ساله داره ریمیک ریمستر به خورد ملت میده، 15 ساله یه فاینال آفلاین جدید نتونسته رونمایی کنه...
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر