شهر میدگار در ریمیک فاینال فانتزی ۷ گسترش پیدا کرده!
امروز در مصاحبه ای رسمی با تهیه کننده یوشینوری کیتاسه و دستیار کارگردان ناوکی هاماگوچی که توسط اسکوئر اینکس منتشر شد، اطلاعات غافل گیر کننده ای در مورد ریمیک منتشر کردند.
در مصاحبه گفته شد که در ابتدای پروژه آن ها دو راه داشتند:
راه اول این بود که بازی را با بالاترین گرافیک ممکن بدون حذف جزئیاتی که طرفداران دوست داشتند بازسازی میکردند. به جایش، نسخه ی بازسازی شده از بازی اصلی گسترش داده میشد تا محصول نهایی چیزی همه جانبه باشد.
در راه دیگر، تمام بازی اصلی بدون تغییر هیچ گونه جزئیاتی بازسازی و یکجا منتشر میشد. ولی برای این که چنین چیزی در یک بازی مدرن جواب دهد، مجبور میشدند قید گرافیک قوی را بزنند و از صحنه ها و محیط های بازی اصلی کم کنند.
در حالت دوم، بازی چکیده ای از بازی اصلی میشد، که مطمئنا طرفدار ها از چنین چیزی لذت نمیبردند. در نهایت، تصمیم آن ها ساختن بازی با بالاترین کیفیت و داستان گسترش یافته بود. این تصمیم به آن ها این اجازه را داد که در حین توجه به جزئیات محبوب بازی، به عمق داستان نیز خیلی بیشتر از قبل بپردازند.
نتیجه ی یکی از همین تغییرات، اضافه شدن یک طبقه به ساختمان دفتر مرکزی شینرا میباشد. این طبقه کاملا جدید بوده و از بازی ارجینال بازسازی نشده.
همچنین هاماگوچی سورپرایز شدنش از نا امیدی طرفدار ها بخاطر غیر قابل بازی بودن Red XIII را مطرح کرد، که موجب متوجه شدنش نسبت به محبوبیت همه ی شخصیت های بازی شده.
به همین دلیل، هاماگوچی اعلام کرد که گیم پلی Red XIII به طور خاصی طراحی شده تا غیر قابل بازی بودنش در جنگ ها جبران شود. وقتی گروه به طبقه ی جدید دفتر شینرا میرسد، این گیم پلی جدید به کار میاید تا Red XIII به کمک فیزیک خاصش از موانع محیطی عبور کند. این ممکن است به معنی گشت و گذار در جاهایی که انسان ها توان عبور ندارند باشد.