PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
به شدت مخالفم .اسکوئر از معدود شرکت هایی هست که هنوز که هنوزه داره تلاش می کنه ای پی هاش را خوب توسعه بعد و بازیای در خور بسازه. اینکه خیلی وقتا موفق نمیشن به عوامل متعددی وابسته هست.
اما به طور کلی اسکویر از ناشرهای موفق بوده. به اکثر ای پی های بزرگش هم شانس داده این نسل(به جز میراث کین) و تو همه موارد هم تقریبا نتیجه گرفته(به جز تیف). تنها مشکل بازیاش تو این نسل این بوده که انتظارهای هوادارها را اونقدر که باید و شاید نتونستن بر اورده کنن. از دیوس اکس و توم ریدر گرفته تا همین فاینال.که همین هم هست که داره به چشم ما میاد. چه فاینال ۱۳ و ادامه هاش و چه ۱۵ همه بازیای خوبی بودن برا خودشون اما اون چیزی که یه فن FF میخواسته را تمام و کمال ارایه نداند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به شدت مخالفم اینم که ویچر به هر صورتی با فاینال فانتزی قیاس بشه. به همه اینا میگن نقش افرینی اما هر کدوم تو زیر شاخه متفاوتی از نقش افرینی قرار میگیرن. مگه قبلا بالدورز گیت را کسی با دیابلو و فاینال ۸ قضاوت می کرده یا الان کسی ویچر و Divinity را قیاس می کنه که بخوان با فاینال ۱۵ قیاسش کنن؟
 
  • Like
Reactions: masoud101

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
به شدت مخالفم .اسکوئر از معدود شرکت هایی هست که هنوز که هنوزه داره تلاش می کنه ای پی هاش را خوب توسعه بعد و بازیای در خور بسازه. اینکه خیلی وقتا موفق نمیشن به عوامل متعددی وابسته هست.
اما به طور کلی اسکویر از ناشرهای موفق بوده. به اکثر ای پی های بزرگش هم شانس داده این نسل(به جز میراث کین) و تو همه موارد هم تقریبا نتیجه گرفته(به جز تیف). تنها مشکل بازیاش تو این نسل این بوده که انتظارهای هوادارها را اونقدر که باید و شاید نتونستن بر اورده کنن. از دیوس اکس و توم ریدر گرفته تا همین فاینال.که همین هم هست که داره به چشم ما میاد. چه فاینال ۱۳ و ادامه هاش و چه ۱۵ همه بازیای خوبی بودن برا خودشون اما اون چیزی که یه فن FF میخواسته را تمام و کمال ارایه نداند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به شدت مخالفم اینم که ویچر به هر صورتی با فاینال فانتزی قیاس بشه. به همه اینا میگن نقش افرینی اما هر کدوم تو زیر شاخه متفاوتی از نقش افرینی قرار میگیرن. مگه قبلا بالدورز گیت را کسی با دیابلو و فاینال ۸ قضاوت می کرده یا الان کسی ویچر و Divinity را قیاس می کنه که بخوان با فاینال ۱۵ قیاسش کنن؟
کسی قیاس نکرد! ولی باید بدونیم الان فاینال رقیب های زیاد پیدا کرده! نباید باهاشون رقابت کنه؟ سلیقه مخاطب ها عوض شده! چه داستان چه تو گیمپلی و چه شخصیت پردازی! دیگه باید قبول کنیم با این راه اسکوئر! پرونده فاینال تو ژاپن بسته داره میشه! نهایتش فروش یک یا دو میلیونی! برای رقابت برای بهترین rpg نیاز داره یک سری فرمول تکراری رو بزاره کنار! اصلا با ویچر مقایسه نمی کنم! ولی الان سران اسکوئر این بازی های رقیب رو می بینند! و میان به تقلید از اونا کاری انجام بدند! فاینال نیاز به تقلید نداره! حالا که قراره مسیرش عوض بشه باید تبدیل بشه به مرجع! gow مثلا همه چیزش رو زیرو رو کرد نتیجه کار با درایت تیم سازندش عالی شد! مشکل اصلی فاینال از نظر منتقدا این نیست که این فاینال نیست ببین چه گیرایی دادن خیلی ها که صرفا به دید rpg نگاش کردند! تازه این یک بخشه کار! برای رقابت با بعضی از بازی ها باید خیلی چیزا تغییر کنه! بعدم مگه فاینال کم طرفدار داره؟ چرا فکر می کنید غربی ها نمی تونن کمک کنند؟ همین الانش خیلی از طرفدار های عادی انیمه و مانگا و کلا بازی های شرقی برای دل خودشون چه طراحی هایی می زنند که قشنگ حس شرقی رو القا میده! این افراد زندگیشون فقط خلاصه نشده تو شرق! تفاوتشون اینه!!! ایده هاشون ترکیب غرب و شرقی هست! دیگه چه برسه تحصیل کرده هاشون و اونایی که تو این مورد تخصص دارند!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
به شدت مخالفم .اسکوئر از معدود شرکت هایی هست که هنوز که هنوزه داره تلاش می کنه ای پی هاش را خوب توسعه بعد و بازیای در خور بسازه. اینکه خیلی وقتا موفق نمیشن به عوامل متعددی وابسته هست.
اما به طور کلی اسکویر از ناشرهای موفق بوده. به اکثر ای پی های بزرگش هم شانس داده این نسل(به جز میراث کین) و تو همه موارد هم تقریبا نتیجه گرفته(به جز تیف). تنها مشکل بازیاش تو این نسل این بوده که انتظارهای هوادارها را اونقدر که باید و شاید نتونستن بر اورده کنن. از دیوس اکس و توم ریدر گرفته تا همین فاینال.که همین هم هست که داره به چشم ما میاد. چه فاینال ۱۳ و ادامه هاش و چه ۱۵ همه بازیای خوبی بودن برا خودشون اما اون چیزی که یه فن FF میخواسته را تمام و کمال ارایه نداند.
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
به شدت مخالفم اینم که ویچر به هر صورتی با فاینال فانتزی قیاس بشه. به همه اینا میگن نقش افرینی اما هر کدوم تو زیر شاخه متفاوتی از نقش افرینی قرار میگیرن. مگه قبلا بالدورز گیت را کسی با دیابلو و فاینال ۸ قضاوت می کرده یا الان کسی ویچر و Divinity را قیاس می کنه که بخوان با فاینال ۱۵ قیاسش کنن؟

نگاه عملکرد اسکوار از هیچ لحاظ قابل قبول نیست ! یعنی گندی که اینا زدن در حد کونامیه ! ولی چون هنوز تو بازار کنسول ها خانگی حضور فعال دارن اسمشون هنوز باقی مونده !
تنها فرانچایزشون که کیفیتش رو حفظ کرده که البته اونم به جز یکی دو نسخه، های لول نبوده ! (که البته شامل کینگدوم هارتز هم میشه ) دراگون کوئسته که اونم انقدر نسخه هاش رو برای پلتفرم های متفاوت ساختن که فکر کنم کمتر کسی تونسته این فرانچایز رو کامل دنبال کنه ! بقیه فرانچایز ها خصوصا شرقیشون یا محو شدن یا fail ! فقط کین & لینچ؟ اینا بهترین فرانچایزشون chronoبه باد فراموشی سپردن ( که البته دمشونم گرم ) بعد هنوز استار اوشنی میسازن که میانگین تمام نسخه هاش زرد بوده ! بعدم فواصل خیلی طولانی بین اخرین نسخ شمره داره فرانچایز هاشون دیگه شاهکاره !
...........
محمد ما هم خیلی دوست داشتیم که فاینال فانتزی رو با ویچر مقایسه نکنیم و راه خودشو میرفت ! ولی خود اسکواره که میخواد بیاد تو ژانر و سبک و سیاق این جور بازیا ! اونم بدون جذب نفرات جدید چه برسه کسایی که به ساخت west rpg و اکشن تخصص دارن و همون ادمای سابق و افکار پوسیده میخوان بازیای جدید و اکشن برامون بسازن ! یه تابه تا با تفکرات جدید بهشون اضافه شد که اونم سطح و استعدادش همینیه که می بینید !
حالا شاید با این اگهی استخدام بشه نتیجه گرفت که خودشونم فهمیدن به ادمای جدید نیاز دارن و ایده هاشون ته کشیده !
به شخصه اگه بخوام یه بازی اکشن با المان های RPG بازی کنم میرم پولمو جای ویچر و هورایزن و حتی گاد اف وار میدم تا بدم جای بازیای اسکوار !
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
نگاه عملکرد اسکوار از هیچ لحاظ قابل قبول نیست ! یعنی گندی که اینا زدن در حد کونامیه ! ولی چون هنوز تو بازار کنسول ها خانگی حضور فعال دارن اسمشون هنوز باقی مونده !
تنها فرانچایزشون که کیفیتش رو حفظ کرده که البته اونم به جز یکی دو نسخه، های لول نبوده ! (که البته شامل کینگدوم هارتز هم میشه ) دراگون کوئسته که اونم انقدر نسخه هاش رو برای پلتفرم های متفاوت ساختن که فکر کنم کمتر کسی تونسته این فرانچایز رو کامل دنبال کنه ! بقیه فرانچایز ها خصوصا شرقیشون یا محو شدن یا fail ! فقط کین & لینچ؟ اینا بهترین فرانچایزشون chronoبه باد فراموشی سپردن ( که البته دمشونم گرم ) بعد هنوز استار اوشنی میسازن که میانگین تمام نسخه هاش زرد بوده ! بعدم فواصل خیلی طولانی بین اخرین نسخ شمره داره فرانچایز هاشون دیگه شاهکاره !
...........
محمد ما هم خیلی دوست داشتیم که فاینال فانتزی رو با ویچر مقایسه نکنیم و راه خودشو میرفت ! ولی خود اسکواره که میخواد بیاد تو ژانر و سبک و سیاق این جور بازیا ! اونم بدون جذب نفرات جدید چه برسه کسایی که به ساخت west rpg و اکشن تخصص دارن و همون ادمای سابق و افکار پوسیده میخوان بازیای جدید و اکشن برامون بسازن ! یه تابه تا با تفکرات جدید بهشون اضافه شد که اونم سطح و استعدادش همینیه که می بینید !
حالا شاید با این اگهی استخدام بشه نتیجه گرفت که خودشونم فهمیدن به ادمای جدید نیاز دارن و ایده هاشون ته کشیده !
به شخصه اگه بخوام یه بازی اکشن با المان های RPG بازی کنم میرم پولمو جای ویچر و هورایزن و حتی گاد اف وار میدم تا بدم جای بازیای اسکوار !
همین الانش هزینه تولید فاینال برای کنسول های خانگی بالا نیست بنظرت؟! مثلا هزینه تولید هورایزن خیلی کمتر از فاینال بوده تا اونجایی که می دونم! و با اینکه روی یک پلتفرم منتشر شده فروش قابل قبولی داشته! اسکوئر هم خودش می خواد هم مجبوره توی این راه بره! اولا جرات نداره ای پی جدید بده! چون خوده ff اسمش بزرگه برای فروشم کافیه! این یک مورد! بعد توی این هزینه ها و طولانی شدن پروسه دوست داره رقابت کنه! ولی خوب شنیدی میگن از اینجا رونده از اونجا مونده شده؟ اینم حکایت اسکوئره باید این اتفاق واسش بیوفته! وگرنه من مطمئنم همین افراد ! تاکید می کنم همین افراد! بیان الان یک فاینال از سری شماره دار(مثلا xvi)برای 3ds یا سوییچ بدن! راحت بازی موفق میشه حداقل تو نمرات و بازار ژاپن و دل هوادار های قدیمشم شاید بدست بیاره!
 
  • Like
Reactions: vaan 2

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,935
من یه چیزی رو هیچ وقت متوجه نشدم!
چطوریه اسکوئر یا نمورا درآن واحد درگیر کلی پروژه و بازی ریز و درشت هستن نمونه ش JRPG هایی که هی برای کنسولای نینتندو و موبایل میاد (ساخت همین Square Enix) یا مثلا طراحی کاراکترهای Xenoblade 2 با نمورا بود! اونوقت میخورن به فاینال فانتزی اینطوری بازی درمیارن؟
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
@vaan 2 @noctis-sm3
بچه ها واقعا حس و حال نوشتن ندارم و الا بحثو ادامه میدادم:D
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مثل اینکه شدید به مشکل خوردن تو ساخت بازی. هر چی CC2 ساخته ریختن دور از بیخ دارن دوباره میکوبن میان بالا:D این اعلام درخواست نیروشون هم به همین خاطر بوده انگار.
طبق چیزی که خوندم CC2 خیلی سعی داشته بازی را به اون سطح کیفی مورد نظر برسونه اما زورشون نرسیده در نهایت.

پ.ن:اینا همچین استدیو مالی هم نیستن. واقعا درک نمی کنم اسکویر برا پروژه ای که انتظار متا ۹۰ به بالا ازش میره چرا رفته سراغ اینا!

پ.ن۲: ماشالا تاپیک عین تاپیک ورسوس از تاپیکای ماندگار میشه:D ۶۰ تا نسخه از هر بازی میدن میره بعد ما میام بازم اینجا مینویسیم:D
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
@vaan 2 @noctis-sm3
بچه ها واقعا حس و حال نوشتن ندارم و الا بحثو ادامه میدادم:D
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
مثل اینکه شدید به مشکل خوردن تو ساخت بازی. هر چی CC2 ساخته ریختن دور از بیخ دارن دوباره میکوبن میان بالا:D این اعلام درخواست نیروشون هم به همین خاطر بوده انگار.
طبق چیزی که خوندم CC2 خیلی سعی داشته بازی را به اون سطح کیفی مورد نظر برسونه اما زورشون نرسیده در نهایت.

پ.ن:اینا همچین استدیو مالی هم نیستن. واقعا درک نمی کنم اسکویر برا پروژه ای که انتظار متا ۹۰ به بالا ازش میره چرا رفته سراغ اینا!
بالای شش ماه میشه که بیخیال cc2 شدن خبر جدیدی نیست! فکر کنم قبلا هم بحثش بود! استدیو بدی نبوده و نیست حداقل صحنه های اکشن خوبی هم می تونستند خلق کنند! و به عنوان نیروهای کمکی بد نبودند ولی بیشتر از توانشون اسکوئر ازشون می خواست! اتفاقا بهتر شد بیخیالش شدن!
یه دوستی به من می گفت اصلا اسکوئر بخش اعظم کار رو به اونا سپرده! یجا هم گفتم بهم حمله کردند که نه بازی اصلش تو خوده اسکوئر در حال ساخته! ولی اینجور که اخبار میگن فراتر از اینا بوده همکاریشون:D
 
  • Like
Reactions: Oakenshield

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اساتيد اسكوئر كل كار cc2 رو shift+delete كردن از نو ميخوان شروع كنن. احتمالا ٢٠٢٨-٢٠٣٠ بازي رو رونمايي ميكنن دوباره و ٢٠٣٥ عرضه ميشه
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
اساتيد اسكوئر كل كار cc2 رو shift+delete كردن از نو ميخوان شروع كنن. احتمالا ٢٠٢٨-٢٠٣٠ بازي رو رونمايي ميكنن دوباره و ٢٠٣٥ عرضه ميشه
اینی که می فرمایید شوخیه دیگه؟
اسکوئر تنها تفاوتش با کمپانی مثل Bethesda توی اینه که توی مراحل ابتدایی بازی رو معرفی می کنه! حالا توی بازی هاش یک بازی هم بوده که ده سال منتشر نشده ولی هفت سالش فرمالیته بوده! توی سه سال اونم ساخته شد و منتشر شد! اینم اگه این e3 نمایش نداشته باشه یعنی پروژه رو منتقل کردند برای نسل بعد! 2020 معرفی مجدد میشه و به راحتی 2023 منتشر میشه! بازی که یک ساله یا شش ماهه ساخته نمیشه:D فقط اسکوئر مرض داره همون تو مرحله جمع اوری ایده بازی زود معرفی می کنه:D وگرنه زمان توسعه بازی هاش کاملا عادیه:D
 

Outer Heaven

کاربر سایت
Apr 21, 2011
4,317
اینی که می فرمایید شوخیه دیگه؟
اسکوئر تنها تفاوتش با کمپانی مثل Bethesda توی اینه که توی مراحل ابتدایی بازی رو معرفی می کنه! حالا توی بازی هاش یک بازی هم بوده که ده سال منتشر نشده ولی هفت سالش فرمالیته بوده! توی سه سال اونم ساخته شد و منتشر شد! اینم اگه این e3 نمایش نداشته باشه یعنی پروژه رو منتقل کردند برای نسل بعد! 2020 معرفی مجدد میشه و به راحتی 2023 منتشر میشه! بازی که یک ساله یا شش ماهه ساخته نمیشه:D فقط اسکوئر مرض داره همون تو مرحله جمع اوری ایده بازی زود معرفی می کنه:D وگرنه زمان توسعه بازی هاش کاملا عادیه:D

A while back, the company partnered with CyberConnect 2 to handle the action gameplay, as well as work on some video quality issues. But reports indicate that this past year, it dumped all its progress and is building everything back up again -- setting the game back further than expected

اينم يه ورسوس ديگه ازش مياد بيرون
 

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
اينم يه ورسوس ديگه ازش مياد بيرون
میگم که ورسوس کلا سه سال در حال ساخت بوده با جدیت! اون اصلا ولش کرده بودند و هی می گفتند کنسل نشده! الان تو زمونه ای هستیم که یه بازی پنج سال زمان برای ساختش نیاز داره! الان Bethesda رو شما نگاه نکن! همین gow از 2013 شروع شده بود و امسال اومد! یا مثلا تو e3 2013 اسکوئر kh3 رو معرفی کرد همون موقع گفتن اصلا ساخت بازی شروع نشده و ... خیلی ها گفتن اونم یه ورسوس دیگس! ولی امسال تاریخ خورده دقیقا همون پنج سال! راک استار و ... هم این مدت زمان رو خرج بازی هاشون می کنند ولی زود معرفی نمی کنند! این مشکل از اسکوئر هست که تو مرحله جمع اوری ایده زرتی سریع بازی رو معرفی می کنه وگرنه همین ریمیک مصاحبه هاشون تو سال 2016 هست که می گفتن هنوز به ایده ثابتی برای گیمپلی هم نرسیدیم! الانم اگه پروژه نخوابیده باشه امسال نمایش داره! نبود یعنی قطعا رفته برای نسل بعد! من حرفم مدت زمان ساخت بازی هست... کاری ندارم کی معرفی شده! الان شما فکر می کنی cdpr این cp2077 رو وقتی معرفی کرد با جدیت کار رو شروع کرده؟ یا بعد از ویچر؟ الان باید cdpr رو مسخره کنیم؟ نه اسکوئرم ناشری هست که برخی از عناوینش مثل cp2077 معرفی میشه!
 

vaan 2

کاربر سایت
Dec 20, 2009
16,033
نام
مازیار
اینی که می فرمایید شوخیه دیگه؟
اسکوئر تنها تفاوتش با کمپانی مثل Bethesda توی اینه که توی مراحل ابتدایی بازی رو معرفی می کنه! حالا توی بازی هاش یک بازی هم بوده که ده سال منتشر نشده ولی هفت سالش فرمالیته بوده! توی سه سال اونم ساخته شد و منتشر شد! اینم اگه این e3 نمایش نداشته باشه یعنی پروژه رو منتقل کردند برای نسل بعد! 2020 معرفی مجدد میشه و به راحتی 2023 منتشر میشه! بازی که یک ساله یا شش ماهه ساخته نمیشه:D فقط اسکوئر مرض داره همون تو مرحله جمع اوری ایده بازی زود معرفی می کنه:D وگرنه زمان توسعه بازی هاش کاملا عادیه:D
وقتی بازی رو معرفی میکنی داری به عالم و ادم و فن ها اعلام میکنی دارم بازی میسازم منتظرش باشید ! دیگه کسی دیگه کاری نداره اون وسط دارن چی کار میکنن و اصلا پروسه ساخت چطور پیش میره و اصلا تیمی روش کار میکنه یا نه ! همین الان سه سال از معرفی بازی میگذره و واقعا خنده داره وضعیت کاریشون ! اگه یه استودیو با برنامه و کار درست بودن ما این e3 باید منتظر تاریخ انتشار میبودیم ! نه اینکه جک بسازیم که ۲۰ ساله دیگه رونمایی مجدد بازی رو میبینیم
 
  • Like
Reactions: Cait Sith

noctis-sm3

کاربر سایت
Jul 23, 2014
2,600
نام
mohammad
وقتی بازی رو معرفی میکنی داری به عالم و ادم و فن ها اعلام میکنی دارم بازی میسازم منتظرش باشید ! دیگه کسی دیگه کاری نداره اون وسط دارن چی کار میکنن و اصلا پروسه ساخت چطور پیش میره و اصلا تیمی روش کار میکنه یا نه ! همین الان سه سال از معرفی بازی میگذره و واقعا خنده داره وضعیت کاریشون ! اگه یه استودیو با برنامه و کار درست بودن ما این e3 باید منتظر تاریخ انتشار میبودیم ! نه اینکه جک بسازیم که ۲۰ ساله دیگه رونمایی مجدد بازی رو میبینیم
خوب منم همینو میگم! مشکل از روند ساخت نیست! مشکل از اسکوئر هست! خیلی از استدیو ها یا ناشر ها چند سال برای جمع اوری ایده وقت می زارن! ولی ایا زودمعرفی میشه؟ نه! اصلا چه بسا استدیوهایی به ایده های نابی رسیده باشند اما هیچوقت به مرحله توسعه نرسه و ما هیچوقت ازشون خبردار نشیم! این مشکل اسکوئر هست زود بازی رو معرفی می کنه! اینا باید بدونن نیاز نیست دقیقا عین پنج سال توسعه رو ملت بفهمند! الان مثلا از سه سال پیش خیلی از بازی ها شروع به ساخت شدن که شاید امسال معرفی بشن! شاید از شش هفت سال پیش ایده هایی استدیو هایی داشتند که تازه امسال استارتش خورده و قراره چند سال دیگه عرضه بشه! ولی زرتی معرفی نمی کنند! همین xv تاباتا گفت از اواخر 2013 شروع کردیم! اصلا بازی در دست ساخت نبوده به اون شکل! الان مثال هم زیاده! الان مثلا tlg از وقتی رونمایی شد تا عرضش بکوب داشتند می ساختند؟ نه روند ساخت از همین شروع نسل شروع شد! خیلی از بازی ها ساختشون به مشکل می خوره ولی ایا سریع معرفی میشن؟ دیگه از سانتا و ناتی که نداریم؟ داریم؟ اینا هم یک کنسلی داشتند و ناتی که یک بخشایی از u4 رو از اول شروع کرد!
 

Cait Sith

Dauntless Feline Hero
کاربر سایت
Jan 21, 2009
2,935
همین که بازی از دست CC2 دراومد غنیمتیه
فقط زودتر تکلیفش رو مشخص کنند
از همون اول نمیدونم چی تو CC2 دیده بودن کارش ساختن سری hack بوده آخرش یه بازی با متای زرد تحویل میداد
 

Oakenshield

Fire and Cold Ashes
کاربر سایت
Jan 23, 2015
2,969
نام
محمد
بالای شش ماه میشه که بیخیال cc2 شدن خبر جدیدی نیست! فکر کنم قبلا هم بحثش بود! استدیو بدی نبوده و نیست حداقل صحنه های اکشن خوبی هم می تونستند خلق کنند! و به عنوان نیروهای کمکی بد نبودند ولی بیشتر از توانشون اسکوئر ازشون می خواست! اتفاقا بهتر شد بیخیالش شدن!
یه دوستی به من می گفت اصلا اسکوئر بخش اعظم کار رو به اونا سپرده! یجا هم گفتم بهم حمله کردند که نه بازی اصلش تو خوده اسکوئر در حال ساخته! ولی اینجور که اخبار میگن فراتر از اینا بوده همکاریشون:D
اره همکاریشون مشخصا خیلی زیاد بوده تو این پروژه.خبرش هم درست میگی خیلی وقت پیش اومده بود که قطع رابطه کردن اما این که اسکویر کل Asset اینا را ریخته دور داره دوباره همه چیزو میسازه واقعا فاجعست.

پ.ن: امیدوارم فاینال ۱۶ را قبل این عرضه کنن حداقل:(
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر