PlayStation Final Fantasy VII remake

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
April 2020
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
106437

Publisher: Square Enix
Developer: Square Enix
Director: Tetsuya Nomura
Producer: Yoshinori Kitase
Writer: Kazushige Nojima
Designer: Tetsuya Nomura
Genre: Japanese Action-Role Playing

106438


106439


106440




Final Fantasy VII Remake E3 trailer

720p - gamersyde

Final Fantasy VII Remake PSX trailer

720p


با تشکر از .Amirone برای کارهای گرافیکی زیبای پست اول


لطفاً هر اطلاعاتی راجع به بازی که باعث لو رفتن محتویات بازی میشه (داستان، گیم پلی و..) رو داخل تگ اسپویل قرار بدید، در غیر اینصورت با کاربر خاطی برخورد خاهد شد.

 
Last edited by a moderator:
اسکوئر و امثالهم که قدرت ریسک پذیریشون پایینه یا منابع مالی کافی در اختیار ندارن، باید آیپیشون رو بدن دست یه ناشر قدَر مثل سونی یا نینتندو که بتونه بودجه ساختش رو تامین کنه.
همون کاری که با استریت فایتر5 یا بایونتا کردن. اینجوری مالک آیپی ، ناشر و حتی فنای بازی به خواستشون میرسن
 
  • Like
Reactions: Ludens
اسکوئر و امثالهم که قدرت ریسک پذیریشون پایینه یا منابع مالی کافی در اختیار ندارن، باید آیپیشون رو بدن دست یه ناشر قدَر مثل سونی یا نینتندو که بتونه بودجه ساختش رو تامین کنه.
همون کاری که با استریت فایتر5 یا بایونتا کردن. اینجوری مالک آیپی ، ناشر و حتی فنای بازی به خواستشون میرسن
مثل همون اتفاقی که تو نسل 5-6 میفتاد دیگه حمایت مالی سونی رو داشت اسکوار بهترین بازیا رو میساخت ! ادم این اتفاقات رو میبینه ! بعد اخرش با چند تا پست روشن فکر نما گونه مواجه میشه که شما چی ازت کم میشه و چرا ناراحت میشی یکی دیگه هم بازی کنه
 
Square Enix recently put up a new job listing to recruit battle planners and level planners for Final Fantasy VII Remake

Battle Planner

  • Battle system planning and specifications that combines command and action elements.
  • Brainstorm ideas for enemies and bosses.
  • Construct an environment that includes setting parameters that fits player growth.


Level Planner

  • Workflow construction for location production.
  • Brainstorming level designs for each location.
  • Implementation of data using Unreal Engine 4

باور کنید تمام چیزایی که نشون دادن یه سری ایده و دموی نمایشی بیشتر نبوده و این وسط بازی ای هنوز درکار نیست :D اینا تازه دارن روی Enemy ها و Battle سیستم فکر میکنن :)) حتماً بازی امسال و بزودی ریلیز میشه ، حتماً :))
 
Square Enix recently put up a new job listing to recruit battle planners and level planners for Final Fantasy VII Remake

Battle Planner

  • Battle system planning and specifications that combines command and action elements.
  • Brainstorm ideas for enemies and bosses.
  • Construct an environment that includes setting parameters that fits player growth.


Level Planner

  • Workflow construction for location production.
  • Brainstorming level designs for each location.
  • Implementation of data using Unreal Engine 4

باور کنید تمام چیزایی که نشون دادن یه سری ایده و دموی نمایشی بیشتر نبوده و این وسط بازی ای هنوز درکار نیست :D اینا تازه دارن روی Enemy ها و Battle سیستم فکر میکنن :)) حتماً بازی امسال و بزودی ریلیز میشه ، حتماً :))

منبع رو میزاری؟
 
منبع رو میزاری؟
لول ، یعنی بعد از این همه مدت مثلاً من میام خبر ساختگی از خودم بزارم ؟ :D

Square Enix Recruiting Planners To Help Final Fantasy VII Remake Surpass The Original Work - Siliconera

واجد شرایط بودی بیا برو اینجا خودتو معرفی کن :D

転職ならイーキャリア

بیشین بینم باو D: جایی فرستادم فحشم دادن گفتن منبع بده برا همین خواستم D:

:))
 
آخرین ویرایش:
لول ، یعنی بعد از این همه مدت مثلاً من میام خبر ساختگی از خودم بزارم ؟ :D

Square Enix Recruiting Planners To Help Final Fantasy VII Remake Surpass The Original Work - Siliconera

واجد شرایط بودی بیا برو اینجا خودتو معرفی کن :D

転職ならイーキャリア

بیشین بینم باو D: جایی فرستادم فحشم دادن گفتن منبع بده برا همین خواستم D:
 
به سلامتی با Fabula Nova Crystallis second edition طرفیم:|
خب اخه مگه مریضید که بازیی که تا ده ساله اینده نمیخواید عرضه کنید را معرفی می کنید.:| یه حساب سر انگشتی کنیم اینا۴ تا ۷ سال وقت بذارن رو هر قسمت. میشه مجموعا ۱۲ تا ۲۱ سال.:|
احتمالا موقعی که میاد این پروژه تموم بشه بچه های من مدرسه میرن:|
 
مگه شما اسکوئر رو نمی شناختید؟:دی فکر کردید میومد e3 تریلر میداد سه ماه بعد عرضه می کرد؟:دی
از دو سال قبل انتشار اینا تبلیغات رو شروع می کنند!:دی

خارج از این بحث به شدت استقبال میشه از افزایش بودجه و بزرگ کردن تیم!! یه ریمیک ساده می خواستیم که اسکوئر دیوانه نبود خودش بسازه! این همه استدیو ریخته که کارشون همینه! یه عنوان درخور باید بشه! اون ریمیک رو هم از کنار اسم بردارند بهترم میشه:دی
هرچند با این مدیریت اسکوئر اخر سر گند می زنن بهش:دی

(اگه از همین حالا بیخیال انریل هم بشن که عالیه:دی دوست داشتم یجور مخ EA رو میزدن و باfrostbite میساختن اما افسوس که فقط ارزو هست:دی)

میگن ارزو بر جوانان عیب نیست:دی بی زحمت بیان هر قسمت رو بدن به یکی حتی تاباتا:دی تا نومورا حداقل یک ff با ایده های خالص خودش بسازه برای نسل بعد!>:) حتی شده یک نسخه فرعی!
 
خارج از این بحث به شدت استقبال میشه از افزایش بودجه و بزرگ کردن تیم!! یه ریمیک ساده می خواستیم که اسکوئر دیوانه نبود خودش بسازه! این همه استدیو ریخته که کارشون همینه! یه عنوان درخور باید بشه! اون ریمیک رو هم از کنار اسم بردارند بهترم میشه:D
مشکل اینجاست که اساتید معلوم نیست چه نوعی علفی میزنن جدیدا گفتن میخوایم ریمیک از خود بازی اصلی بهتر بشه. اصلا هم حواسشون نیست که یه ورسوسو که ایده و ... از بیخ نو بود به چه .... خوردنی و با چه کیفیت داغونی دادن اخر بیرون و هنوز که هنوزه دارن انواع و اقسام دی ال سیا را میدن که جمعش کنن اما نمیتونن.حالا میخوان بیان ریمیک را طوری بسازن که از چیزی که بوده بهتر باشه. یعنی عملا میخوان یکی از بهترین jrpg های تاریخو بسازن.:| همین کار هارو می کنن اخرم وسط کار به بن بست میخورن اون حداقلی را هم که باید نمیدن بیرون.

بی زحمت بیان هر قسمت رو بدن به یکی حتی تاباتا
بلا به دور:|
 
  • Like
Reactions: Kainé and Ludens
مشکل اینجاست که اساتید معلوم نیست چه نوعی علفی میزنن جدیدا گفتن میخوایم ریمیک از خود بازی اصلی بهتر بشه. اصلا هم حواسشون نیست که یه ورسوسو که ایده و ... از بیخ نو بود به چه .... خوردنی و با چه کیفیت داغونی دادن اخر بیرون و هنوز که هنوزه دارن انواع و اقسام دی ال سیا را میدن که جمعش کنن اما نمیتونن.حالا میخوان بیان ریمیک را طوری بسازن که از چیزی که بوده بهتر باشه. یعنی عملا میخوان یکی از بهترین jrpg های تاریخو بسازن.:| همین کار هارو می کنن اخرم وسط کار به بن بست میخورن اون حداقلی را هم که باید نمیدن بیرون.


بلا به دور:|
خودمونیم اصلش باز برمی گرده به مدیریت! من یادمه از 2013 اینا هی می گفتن xv اولیت داره بر kh3! خیلی ها می گفتن انگار kh3 خوابیده اصلا و یچیزی مثل ورسوسه! ولی الان چقدر داره اخبار kh3 به سرعت میاد و تریلر پشت سر هم؟ همین ماجرا رو من پارسال فکر کنم خبرش رو دیدم که گفتن kh3 اولویت داره برای ما تا ریمیک! سر ورسوسم نمی دونم چرا اینکار رو کردند! با اینکه تیم ها جدا بود ولی ورسوس برای اسکوئر اصلا اهمیت نداشت! حداقل با انتشار سه نسخه از xiii که رفته رفته اشغال تر شد اینو ثابت کرد!(نومورا گفته بود بعد xiii به تیم ورسوس نفرات اضافه میشه که نشد)
یه بازی خوب بخصوص rpg مرحله ایده تا پایان تولیدش توی این زمونه پنج سال زمان میبره! فکر کن الان اواخر 2013 یا اوایلش نومورا رو که تازه کار رو شروع کرده گزاشتنش کنار! تاباتا شیلنگ رو گرفت روش! در حرف می گیم بازی ده سال نیومد ولی سه ساله اینا بازی رو منتشر کردند که ایدش واقعا غول بود( هنوزم افسوس اینو می خورم که یک شهر درست حسابی برای گردش نزاشتن!دی یعنی وجود داشته نشون میده اینا وقت کافی نداشتند!)(اینکه بازی سه گانه هم نشده هم خودش یک عامل بخصوص هست) خلاصه می خوام بگم این کمپانی اسمش اسکوئر هست! اگه کار خوب می خوایم باید صبرمون رو زیاد کنیم! شاید اگه xv سال دیگه تازه منتشر میشد کلی وضعیتش از الان بهتر میشد و اکثر مشکلاتش رو برطرف می کردند! برای اینم پس باید صبر کرد!
----
خودم از عالیجناب تاباتا متنفرم! ولی خوب نسل خیلی از بازی سازان شرقی احتمالا نسل بعد رو به پایان بره و دیگه عین میاموتو ناظر بشند! اگه نومورا نسل بعدم از خودش فاینال به جا نزاره! همیشه دلم یکی از اسکوئر طلب کار خواهد بود(ببخشید دو تا! یکی هم ورسوس بود که خرابش کرد:دی)
 
  • Like
Reactions: Oakenshield
خودمونیم اصلش باز برمی گرده به مدیریت! من یادمه از 2013 اینا هی می گفتن xv اولیت داره بر kh3! خیلی ها می گفتن انگار kh3 خوابیده اصلا و یچیزی مثل ورسوسه! ولی الان چقدر داره اخبار kh3 به سرعت میاد و تریلر پشت سر هم؟ همین ماجرا رو من پارسال فکر کنم خبرش رو دیدم که گفتن kh3 اولویت داره برای ما تا ریمیک! سر ورسوسم نمی دونم چرا اینکار رو کردند! با اینکه تیم ها جدا بود ولی ورسوس برای اسکوئر اصلا اهمیت نداشت! حداقل با انتشار سه نسخه از xiii که رفته رفته اشغال تر شد اینو ثابت کرد!(نومورا گفته بود بعد xiii به تیم ورسوس نفرات اضافه میشه که نشد)
یه بازی خوب بخصوص rpg مرحله ایده تا پایان تولیدش توی این زمونه پنج سال زمان میبره! فکر کن الان اواخر 2013 یا اوایلش نومورا رو که تازه کار رو شروع کرده گزاشتنش کنار! تاباتا شیلنگ رو گرفت روش! در حرف می گیم بازی ده سال نیومد ولی سه ساله اینا بازی رو منتشر کردند که ایدش واقعا غول بود( هنوزم افسوس اینو می خورم که یک شهر درست حسابی برای گردش نزاشتن!دی یعنی وجود داشته نشون میده اینا وقت کافی نداشتند!)(اینکه بازی سه گانه هم نشده هم خودش یک عامل بخصوص هست) خلاصه می خوام بگم این کمپانی اسمش اسکوئر هست! اگه کار خوب می خوایم باید صبرمون رو زیاد کنیم! شاید اگه xv سال دیگه تازه منتشر میشد کلی وضعیتش از الان بهتر میشد و اکثر مشکلاتش رو برطرف می کردند! برای اینم پس باید صبر کرد!
----
خودم از عالیجناب تاباتا متنفرم! ولی خوب نسل خیلی از بازی سازان شرقی احتمالا نسل بعد رو به پایان بره و دیگه عین میاموتو ناظر بشند! اگه نومورا نسل بعدم از خودش فاینال به جا نزاره! همیشه دلم یکی از اسکوئر طلب کار خواهد بود(ببخشید دو تا! یکی هم ورسوس بود که خرابش کرد:D)
حرفت در مورد صبر کردن درسته اما ترس از اینم هست که بلایی که سر ورسوس اومد اینجا تکرار بشه. ورسوس را هم برای افزایش کیفیت انقدر کش دادن همه چیشو. اینم حداقل تا اینجا دارن همون سیستم کار می کنن. ۴ سال رفته هنوز بازی رو هواست.
اقااااااااااااااااااااااااااا
۱۳-۲ بهتر از خود ۱۳ بود
ـ کانون هوادارن فاینال فانتزی ۱۳ـ

:D

عالیجناب کیتاسه که همین الان رفتن عضو هیات مدیره اسکویر شدن:D +به نظر من کلا نسازن بهتر از اینه که داغون و بد بسازن.
پ.ن۲: البته عالیجناب توریاما همچنان با قدرت هستند و ادامه میدن:D
 
Square Enix recently put up a new job listing to recruit battle planners and level planners for Final Fantasy VII Remake

Battle Planner

  • Battle system planning and specifications that combines command and action elements.
  • Brainstorm ideas for enemies and bosses.
  • Construct an environment that includes setting parameters that fits player growth.


Level Planner

  • Workflow construction for location production.
  • Brainstorming level designs for each location.
  • Implementation of data using Unreal Engine 4

باور کنید تمام چیزایی که نشون دادن یه سری ایده و دموی نمایشی بیشتر نبوده و این وسط بازی ای هنوز درکار نیست :D اینا تازه دارن روی Enemy ها و Battle سیستم فکر میکنن :)) حتماً بازی امسال و بزودی ریلیز میشه ، حتماً :))

البته این یه چیز معمولیه واسه ساخت بازی دلیلی بر این نیست ساخت بازی تازه شروع شده یا همچین چیزی
اینا از سال 2017 دارن استخدام میکنن و یه چیز جدیدی نیست حتی همین ماه پیش هم اگهی استخدام داده بودن
نه تنها ff vii remake حتی ff xv و kh 3 هم همین وضعیت رو داشتن
و این مورد تنها مربوط به اسکور نیست خیلی از استدیو های دیگه هم همچین کاری میکنن
 
البته این یه چیز معمولیه واسه ساخت بازی دلیلی بر این نیست ساخت بازی تازه شروع شده یا همچین چیزی
اینا از سال 2017 دارن استخدام میکنن و یه چیز جدیدی نیست حتی همین ماه پیش هم اگهی استخدام داده بودن
نه تنها ff vii remake حتی ff xv و kh 3 هم همین وضعیت رو داشتن

اگه یه آگهی استخدام معمولی برای گسترش تیم بود بله ، ولی وقتی مینویسه Brainstorm ideas for enemies and bosses و Brainstorming level designs for each location یعنی اتاق فکر بازی توی ایده پردازی عین تانک توی عسل گیر کردن و تمام ایده های تیم ته کشیده :D
یه موقع هست پروژه به موعد مقرر نمیرسه ، یا پروسه داره کند پیش میره بله ، آگهی میزنن تیم رو گسترش میدن تا کار به موقع تموم بشه. ولی وقتی برای ایده پردازی باس ها و دشمن ها و مراحل و کلی چیز اساسی دیگه استخدام میکنن یعنی به مشکل اساسی خوردن. اونی که شما میگی میان آگهی میدن چند نفر نیاز دارن که تا حالا بازی توی فلان سبک ساخته باشن ، با شماره های قبلی اون بازی آشنا باشن و با فلان نرم افزار ها آشنا باشن و نمونه کار بفرستن نه اینکه از پایه با کلی ایده بیان جلو :D
 
آخرین ویرایش:
جدا ، بیشتر از ورسوس شدن بازی از اینکه هنوز به اسکوار امید دارید تعجب میکنم ! اسکوار شده شرکتی که فقط بازیای سفارشی و بازاری میسازه ! شما فکرش رو بکنید الان یکی مثل کوری برلوگ میتونست در استخدامشون باشه ! ولی این شرکت دیگه جای ادمای خلاق و بلند پرواز نیست !
 
جدا ، بیشتر از ورسوس شدن بازی از اینکه هنوز به اسکوار امید دارید تعجب میکنم ! اسکوار شده شرکتی که فقط بازیای سفارشی و بازاری میسازه ! شما فکرش رو بکنید الان یکی مثل کوری برلوگ میتونست در استخدامشون باشه ! ولی این شرکت دیگه جای ادمای خلاق و بلند پرواز نیست !
شخصا حس می کنم اسکوئر باید استعداد های غربی رو چند برابر بیشتر از شرقی ها جذب کنه! حداقل برای ساخت rpg(کاری با ریشه فاینال ندارم منظورم اینه حالا که می خواد توی بازار جهانی عنوانی در خور بده) بیشتر می تونه به چشم بیاد! خیلی از غربی ها عاشق فضای شرقی هستند این افراد باید جذب بشند و توانایی کمک رو خواهند داشت! وگرنه اصلا تمام کار ها درست پیش بره حتی متای بالای نودم بگیره باز نمی تونه با امثال بازی های امروزی مثل ویچر رقابت کنه!
 
  • Like
Reactions: vaan 2

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or