PlayStation Final Fantasy VII Rebirth

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
234.png
اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy VII Rebirth را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. این بازی دومین عنوان از پروژه Final Fantasy VII Remake است
این شرکت همچنین تایید کرد که پروژه Final Fantasy VII Remake از سه عنوان تشکیل خواهد شد. عنوان اول Final Fantasy VII Remake بود که سال 2020 منتشر شد، شماره دوم با نام Final Fantasy VII Rebirth و در آینده نام قسمت سوم (نهایی) اعلام می شود
Final Fantasy VII Rebirth دومین قسمت از سری Final Fantasy VII Remake است که داستان یک بازی فانتزی نمادین را روایت می‌کند که ژانر RPG را در سه بازی متمایز تعریف می کند. در زمان عرضه، بازی Final Fantasy VII Remake مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و موفق به فروش بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان شد. بازی Final Fantasy VII Rebirth در سال 2024 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

Tetsuya Nomura، کارگردان خلاق سری Final Fantasy VII Remake می گوید:

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر چهار پروژه از Final Fantasy VII به صورت همزمان در حال توسعه هستند. اگرچه هر یک از چهار عنوان از یکدیگر متفاوت هستند، اما همه آنها از طریق یونیورس و شخصیت های Final Fantasy VII به هم مرتبط هستند. به‌ عنوان فردی که در توسعه هر یک از عناوین اصلی شرکت نقش داشتم، عمیقا چشم‌انداز و افکار پشت هر پروژه را درک می‌کنم و فعالانه در روند توسعه هر 4 عنوان مشارکت دارم. کلود و دوستانش در این بازی سفر جدیدی را آغاز می کنند و معتقدم سکانس هایی که پس از ترک میدگار شاهد آن هستند، تجربه ای تازه را به بازیکنان ارائه می دهد
1.png
عنوان فاینال فانتزی 7 یکی دیگر از نقش افرینی هایی بود که توسط شرکت Square Enix در سال 1997 برای کنسول PS1 عرضه شد. این بازی با داستانی حماسی به سرعت نظر طرفداران ژانر RPG را به سوی خود جلب کرد. فروش بسیار خوب این بازی باعث شد تا در طول سال های متمادی دنباله ها و مکمل هایی برای آن عرضه شود

2.png
 
آخرین ویرایش:

guppy

کاربر سایت
May 30, 2015
2,149
نام
davood
فقط دمش گرم داره وقتی میاد که خرده به تعطیلات ۳۰ ساعت مینی گیم داره خط داستان چه شود
 

Attachments

  • 18deb8f377d46-screenshotUrl.jpg
    18deb8f377d46-screenshotUrl.jpg
    623.6 KB · مشاهده: 27
  • Like
Reactions: Rohshen

Rohshen

کاربر سایت
Jun 30, 2016
1,655
چیزی تا ورود به بهشت و جدایی چندروزه از دنیای واقعی نمونده. :x باورم نمیشه بعد مدت ها میخوام چندروز destiny و world of warcraft نزنم و بکوب بشینم پای این بازی.
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
برای پلات بازی چیزی حدود ۱۵۰ الی ۲۰۰ ساعت زمان نیاز هست. سخت‌ترین تروفی هم🤦

Hardest Trophy: trophy 7-Star Hotel – this requires almost 100% completion, the hardest part being the Brutal/Legendary Combat Simulations (harder than the hard difficulty playthrough)
 

Farh@d

کاربر سایت
Jun 5, 2007
8,953
نام
فرهاد
دوستان یه توضیح بدید برای بازی کردن این نسخه نیازی به بازی کردن نسخه دیگه ای هم هست؟
سلام فف ریبرث ادامه ریمیک ۷ هست و برای تجربه بهتر باید نسخه ریمیک ۷ رو بازی کرده باشی. ولی مابقی فاینال‌ها هیچ ربطی هم ندارن.
 

SMM9

عضو تحریریه
Aug 9, 2010
6,819
نام
مرتضی
یکم بازی کردم و تا اول بخش جهان باز اومدم. لحظه ای که برای اولین بار پارتیمون رو تو اون محیط بزرگ دیدم بلافاصله یاد محیط های زینوبلید افتادم. تصور کنید عظمت اون محیط ها با قدرت گرافیکی پلی۵. اصن یه وضعیه:D
 

dantemaximum

کاربر سایت
Nov 18, 2009
312
بررسی فنی رسانه Digital Foundry از بازی Final Fantasy 7 Rebirth

خلاصه ای از نقد این رسانه:

کات‌سین های بازی بسیار عالی هستند و نماهای خیره‌کننده‌ ای را ارائه میدهند همچنین سطح مدل شخصیت های بازی در سطح CGI و بسیار چشمگیر هستند، به صورت کلی سینماتیک های بازی اغلب برجسته می‌باشند

طراحی شخصیت‌ها نیز بهبود یافته و با کمی دستکاری در مدل های آنها واقع‌گرایانه تر به نظر میرسند، پوست صورت جزییات بیشتری دارد و رندر مو بهبود قابل توجهی یافته است

دوربین بازی نسبت به نسخه Remake کمی عقب تر رفته و فضای بیشتری همراه با مبارزات بزرگتری را در اختیار می‌گذارد.

در Rebirth محیط های طبیعی بهتر مدیریت میشوند و بسیاری از جزئیات بخش جهان باز بازی خوب به نظر می‌رسند، همچنین Draw distance های بازی واقعی ساخته شدند برخلاف Remake که از آرت های 2D استفاده میکرد، شهر های بازی گسترده و با تراکم می‌باشند و جزییات بافتی زیادی دارند.

نورپردازی بازی اغلب قابل قبول است اما در برخی از مناطق بازی تقریباً بدون هیچ جزییاتی نورپردازی صورت می‌گیرد و باعث می‌شود که محیط مجموعه ای از مدل های بهم چسبیده باشد

سایه ها در Rebirth به طور کلی وضوح پایینی نسبت به Remake دارند، بازی نیز از وضوح پایین تکسچر ها در برخی مناطق به خصوص در چپتر اول رنج می‌برد، همچنین در انیمیشن های پیمایش بازی نیز مشکلاتی وجود دارد و انیمیشن شخصیت ها هنگام عبور از مناطق صخره ای قانع کننده به نظر نمیرسد و شاهد انیمیشن های عجیب و غریبی هستیم

نمای آب از دور خوب به نظر میرسد اما هنگام تعامل با آن فیزیک آب چندان جذاب نیست

عملکرد بازی در حالت performance با فریم ریت 60 ( گاهی اوقات بین ۵۰-۶۰) و رزولوشن داینامیک 1152p میباشد اما به نظر نمیرسد که از تکنولوژی‌های Upscaling روز استفاده کند و کیفیت تصاویر و ویژوال کلی بازی Blurry است

در حالت graphics بازی فریت ریت 30 و رزولوشن داینامیک 4K ( یا نزدیک آن) ارائه میدهد، مشکلات performance mode در اینجا دیده نمیشوند و به اصطلاح تصاویر Sharp هستند همچنین مود گرافیکی پیشنهادی رسانه Digital Foundry نیز میباشد.
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر