PlayStation Final Fantasy VII Rebirth

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
234.png
اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy VII Rebirth را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. این بازی دومین عنوان از پروژه Final Fantasy VII Remake است
این شرکت همچنین تایید کرد که پروژه Final Fantasy VII Remake از سه عنوان تشکیل خواهد شد. عنوان اول Final Fantasy VII Remake بود که سال 2020 منتشر شد، شماره دوم با نام Final Fantasy VII Rebirth و در آینده نام قسمت سوم (نهایی) اعلام می شود
Final Fantasy VII Rebirth دومین قسمت از سری Final Fantasy VII Remake است که داستان یک بازی فانتزی نمادین را روایت می‌کند که ژانر RPG را در سه بازی متمایز تعریف می کند. در زمان عرضه، بازی Final Fantasy VII Remake مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و موفق به فروش بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان شد. بازی Final Fantasy VII Rebirth در سال 2024 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

Tetsuya Nomura، کارگردان خلاق سری Final Fantasy VII Remake می گوید:

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر چهار پروژه از Final Fantasy VII به صورت همزمان در حال توسعه هستند. اگرچه هر یک از چهار عنوان از یکدیگر متفاوت هستند، اما همه آنها از طریق یونیورس و شخصیت های Final Fantasy VII به هم مرتبط هستند. به‌ عنوان فردی که در توسعه هر یک از عناوین اصلی شرکت نقش داشتم، عمیقا چشم‌انداز و افکار پشت هر پروژه را درک می‌کنم و فعالانه در روند توسعه هر 4 عنوان مشارکت دارم. کلود و دوستانش در این بازی سفر جدیدی را آغاز می کنند و معتقدم سکانس هایی که پس از ترک میدگار شاهد آن هستند، تجربه ای تازه را به بازیکنان ارائه می دهد
1.png
عنوان فاینال فانتزی 7 یکی دیگر از نقش افرینی هایی بود که توسط شرکت Square Enix در سال 1997 برای کنسول PS1 عرضه شد. این بازی با داستانی حماسی به سرعت نظر طرفداران ژانر RPG را به سوی خود جلب کرد. فروش بسیار خوب این بازی باعث شد تا در طول سال های متمادی دنباله ها و مکمل هایی برای آن عرضه شود

2.png
 
آخرین ویرایش:
اون ماموریت آخر رو هم رفتم:D
و بعد رفتم لیست تروفی ها رو چک کردم... بازی انشاالله 1405 پلات خواهد شد:))
الان که واقعا نمیشینم یک سری هاش رو بگیرم، خورده ریزه ها رو ولی احتمالا تکمیل کنم چند روز آینده...
یکم سرم خلوت بشه و یکمم بگذره میرم تو کاررش:D


خوب من در مورد داستان و یک سری بخش هاش و اینا بگم، مطمئنا باز هم تموم نکرده باز نکنید:D

آقا! من هنوز ریکاور نشدم از این قضیه... نمیشمم در حقیقت!
کلا من از همون اولین دیدار با آریث تو شماره قبل ارادت ویژه ای داشتم براش، و یه جورایی اریث خود زندگی بود:)) یعنی کاراکتری بود که معنای زندگی رو زوری وارد کلودی میکرد که یه آدم روح مرده ی پوکر فیس بود! :-" به قولی کاراکتری بود که تمام تلاشش رو میکرد کلود رو از توی خودش بیاره بیرون...

و از همون موقع هم که میدونستم چنین کاراکتری رو اینا تو نسخه اصلی کشتن بسی فحششون میدادم...
اون موقع فکر میکردم این اتفاق آخرای بازی اصلی میفته، میگفتم اینا میان یه حرکتی، پایان مخفیی، آرک اضافه ای میزارن و زنده میکنندش این بار...

ولی بعد که نسخه اورجینال رو زدم و دیدم چقدر این قضیه مهمه، فهمیدم بلوفی بیش نخواهد بود ترکوندن سرنوشت و ماجرای نانوشته و این حرفا! چون این قضیه رسما نقطه ی محرک خیلییی داستان هاست!
ولی خوب بازم یه کوچولو ته دلم امید داشتم این اتفاق بیفته، یه جوری بخوان کامل پارت سه رو چیز جدیدی بکنند...گرچه چنین کاری حسابی فحش خورشون میکرد احتمالا!

خلاصه اینکه الان حس میکنم با تریلی از رو خودن و احساساتم رد شدن، و به فنا رفتم بد!!!!
صبحی تو ماشین داشتم آهنگ Hollow رو گوش میدادم(آهنگ تیتراژ پایانی شماره اول، البته کلا همیشه تو پلی لیستم بوده) و .... اون موقع بود که فهمیدم بعد چند ساعت من ریکاور نشدم و در حین گوش دادن و رانندگی اول : :( :( :( :( و بعد از کمی جلوتر رفتن : :(( :(( :(( اشک ها سرازیز شدن:)) (نخندید، من کلا تو این قضایا اشکم دم مشکمه:-" )
بدبختی اینه 4 بازی اخیری که بازی کردم هر 4تاشون دهنم رو سرویس کردن! حتی با اینکه یک سریشون رو میدونستم ولی بازم نابود شدم، به شکل های مختلف! و مطمئن بودم ضربه کاری و آخر رو هم همین ریبرث میزنه نابودم میکنه:(

گفتم Hollow ... دیگه خودتون میدونید اون آهنگ در مورد کلود و احساساتش نسبت به آریثه
یه جورایی از زبان کلود دانای کل(پلیر)، که میدونه چه اتفاقی افتاده و ایندفعه میخواد جلوی این اتفاق رو بگیره ...

I would be lost
Drifting along
Floating up high
Time after, time
And there you'd be
Shining, brightly
Your smiling face
To guide my way
دقیقا شخصیت اریث و تاثیرش روی کلود .... :(

و جلوتر میگه :
Shine bright, once more
Guide me to you
Smile bright once more
This time I will never let, you go

که متاسفانه... این بار هم موفق نشدیم:(( اینشه که درد داره...که زور خودت رو بزنی...ولی بازم نتونی:(( نمیخوام آقا! نمیخوام :(( نجات تو یک خط زمانیه دیگه منو آروم نمیکنه که:((

یه جاهاییش هم خیلی حس فور شدویینگ باحالی داره، نمیدونم واقعا از عمد این بخشا رو اینجوری ساختن شبیه آهنگ باشه، یا از اول چنین برنامه ای داشتن... البته به طور کلی هم صدق میکنه ولی بعد ریبرث خیلیی شفاف تره قضیه...

Bloody and bruised
Brought, to my knees
When beaten down
When broken, up
You would appear
Reach out to me
Heal every, wound
And make me whole

یه چنین اتفاقی دقیقا تو آخرین فاز باس افتاد ... اریث اومد و هیل کرد:( ... چقدر که من اینجا هیل شدم خودمم!!! ولی باز در نهایت نابود شدم.‌‌یه جورایی میدونستم نمیتونه خوب تموم بشه:(


یه بخش دیگه ی آهنگ :
Was it all, a dream?
Will I never know?
Foolish, and blind
To everything
Had I realized
Had I thought, it through
Would you be here in my, embrace?

همون دیت آخر ... :( هعیییییی.....

چرا من واضحات رو مو شکافی میکنم؟ برا دل خودمه کلا فکر کنم:(
خودتون برید گوش بدید لذت ببرید:-"


این وسط زک بدبخت ترین کاراکتر بازیه...افتاد تو تایم لاینی که اریث و کلود با هم آشنا شدن
ولی خوب با این حال هر کاری برای جفتشون و مخصوصا اریث میکرد


و اینکه...
میدونم تیفا طرفدار بیشتری داره و احتمالا اکثرا هم دو تا دیت تو بازی رو با تیفا رفتید، اما بیاید قبول کنیم ورژن canon حداقل تا اینجای کار اریثه...
و رابطه ی کلود و تیفا تا اینجا اونقدرا نزدیک نیست

اصلا پیشگوی کیت سیث (هم تو بازی اصلی و هم اینجا) اینه که میگه : چیزی که میخوای رو پیدا میکنی، ولی به جاش چیز عزیزی رو از دست میدی...

این وسط آهنگ اریث هم خطاب به کلود داریم، No Promises to Keep ....

با این دوتا آهنگ واقعا چیزی نمیشه گفت:D

----

اما خوب بگذریم از پایان ( :(( :(( :(( )

میتونم بگم هیچ بازیی اندازه این بازی منو نخندونه:)) عالیییییی بودن همیشه:))
کلا اعضای پارتی همه دوست داشتنین:x از برتی که اون زمانی که FF7 AC رو قرن ها پیش دیده بودم، فکر میکردم خیلی meh باشه، تا عزیز دل اریث:( (و هیچ رابطه سمی هم با تیفا نداریم بخوایم هیت بورزیم:p )
همشون عالی بودن:x

اجرای رژه، ورود Red XIII تو لباس سرباز با رقص مایکل جکسونی:)) :)) ، رقص و کاتسین ورودی به Gold Saucer ( دنس بتل:)) و غش کردن یوفی اون آخرش:))
و خیلییی صحبتای ریز و درشت دیگه که این وسطا رد و بدل شد! عالی بودن واقعا همه چی:x

اون بخش Red که گفتم من از اول اون بخش که راهش ندادن داشتم دنبالش میگشتم که کجاست(تو اورجینال کلا این مرحله خیلی متفاوت بود ولی اونجا هم رد لباس آدما رو پوشیده بود) و پیداش نمیکردم، ده بار بین هر راند محیط رو زیر و رو میکردم و میگفتم نکنه من نمیبینمش؟ :( و یهو که اومد پوکیدم یعنی، به بهترین شکل:))

مورد بعدی دهنشون سرویس! یعنی اینا گفتن ها اون NPCه ده دقیقه تو بازیه؟ بزارید براش یک حرکت ماندگار بزنیم!
اون آهنگ ورودی برای Gus عالی بود!

و لعنتیا حذفیات که نداشتن هیییچ به بهترین شکل همه چی رو اوردن! اینا حتی چوکوبو سیج هم تو بازی جا دادن لعنتیا! :))

مورد بعدی، آهنگ ها... تو ریمیک هم من هر مرحله ای که میرفتم، اولین درودی که میفرستادم برای موسیقی بود! و اینجا هم این تیم ناامید نکردن!
گل سر سبد آهنگ ها، Cave of Gi بود! اصلا یه وضعی بود این آهنگ! محشر!!!!
حس آهنگ های سری کلاسیک GOW رو میداد...حماسی و شدییید خفن!
از اول بازی خیلی منتظر آهنگ کازمو کنیون بودم، و وقتی رسیدم بهش درود فرستادم که ناامید نکردن:x (خیلی آهنگ خاص و ماندگاریه:D ) ولی یکم جلوتر، Cave of Gi ... فوق العاده! فوق العاده:x یعنی دوتا آهنگ بنگر پشت سر هم:D اور دوز کردم:))
همین الان که دارم پست میدم رفام تو کازمو کنیون، دارم آهنگش رو گوش میدم:))

و اینکه وجود مرحله اختصاصی هر کاراکتر با گیم پلی مخصوص به خودشون هم بسیار حرکت زیبایی بود
باس فایت برت هم که یه باس تک به تک و با کاورگیری و اینا بود واقعا عالی بود:x ( :(( :(( )

تو ماموریت های فرعی آخر کار هم وینسنت رو چندجا اوردن بنده خدا بیکارم نبوده باشه، دمشون هم‌گرم و درود به شرفشون:x


خوب به نظرم دیگه کم کم برم بیرون اسپویل:))

---

بازی موارد زیادی داره که با خودت میگی درود به شرف و شعور سازنده!

یکی از موارد خیلی خوبش(اینا شاید به چشم نیادا...ولی میاد:D )
اینه که در همه حال اعضای پارتی شما در کنارتون هستند:D
یعنی فقط پارتی سه نفره رو تو محیط نمیبینید، و بقیه هم دنبالتون میان و حتی موقع مبارزات هم ناپدید نمیشن! این خیلی به اون حس همراه بودن و کل پارتی بودن کمک میکنه

مورد بعدی اسکرین تایمیه که به همه کاراکترها اختصاص داده شده
اینجوری نیست که مثل خیلی بازیا اعضای پارتی جز تو بخش داستانی اصلی نقشی نداشته باشن و نهایت یک ماموریت اختصاصی داشته باشن
اینکه برای هر ماموریت فرعی حداقل یکی از اعضای پارتی نقش داره، باز هم به این حس با هم بودنه کمک میکنه:D
و آدم دلش میخواد برای واقعی تر شدن بیشتر، پارتیش رو با ماموریت ست کنه، اینجوری صرفا یک پارتی ثابت وجود نداره، با همه بازی میکنیم، با همه کاراکترها وقت میگذرونیم، بهتر میشناسیم و ...
و اینکه در هر لحظه و بدون هیچ گیر و گوری میشه تیم و همه چی رو عوض کرد
صرفا به عنوان مثال، مثلا توی ME اعضای پارتی زیادی داریم، ولی جوریه که اگر با یک سریشون بری ماموریت خیلی دیالوگ ها رو ممکنه از دست بدی، یک سری کاراکترها شاید هیچوقت جز ماموریت خودشون نقشی رو ایفا نکنند و ... زیاد دوست ندارم اینجور حالتی رو:-" (البته قبول دارم یک بازی با داستان خطی با یک بازی با حق انتخاب های متفاوت رو نمیشه اونقدر کنار هم گذاشت ولی خوب برای من FF7 به خاطر حضور همه کار جذاب تریه)


مورد بعدی دنیای باز بازی هست، که همیشه سورپرایزتون میکنه، هرچی میرید جلوتر مکانیزم های جدید میبینید، هر مرحله خاص بودن خودش رو برای گشت و گذار داره (و جوری که با توجه به موجود بودن چنین چیزی تو سری به بهترین شکل میاده شده)
یه چیز جذابش برام اینه حتی با جلوتر رفتن جدا از سختیه دشمنا، خود مپ ها هم چالش برانگیزتر میشن گشت و گذار توشون، و حقیقتا برای من جذابه چنین چیزی، ولی جوری هم نیست که گم بشی و دو ساعاگت دنبال خودت بگردی، اما صرفا یه مپ تخت نمیزارن جلوت:D

بعد این تیم ریبرث خیلیییی بیکارن! :))
یعنی زرت و زورت مکانیزم جدید ریختن تو بازی، حتی برای یک مرحله ساده هم میبینی باز حرکت خاص و جدیدی زدن! مرد حسابی به خدا فلان ماموریت فرعی راضی به زحمت نبودیم یه چیز جدید طراحی کنی براش:)) اینا مثل نفس کشیدن، تو بازی کارای جدید ریختن که حس تکراری بهت دست نده:))


و بازی چقدرررر فعالیت فرعی داره، اصلا میشه گفت این بازی، یه بازیه پارتی و Family هست، که براش داستانم نوشتن:)) خیلی بیشتر از بازی اصلی و درود به شرفشون حقیقتا! :x
و اجبار خاصی هم توشون نیست حقیقتا (صفحه قبل گفتید اجباریه، کجاش بدبخت اجباریه برای پیشبرد بازی:D جز یه سری هاش حالت آموزشی و معرفی دارن:D )
اینا میتونند همینا رو جمع بزنند ، یه بخش آنلاین بهش اضافه کنند به عنوان بازی جدید بفروشن حقیقتا:))

یه سری موارد هم خیلی یوزر فرندلی تر شدن، به دست آوردن سامن ها و گرفتن Enemy Skillها، به سختیه قبل نیست، مخصوصا سامن ها رو من زیاد میدیدم مبت میگفتن نمیرن چون سختن...
ولی اینجا اونی که جالش مضاعف میخواد میره...اونی که چالش کمتری هم میخواد میتونه رو درجه سختی آسون تری بره:D

گیم پلی مبارزات بازی هم با وجود سینرجی اسکیل ها خیلی جذاب تر شده
و باز درود به شرف بازی سازها، به خاطر وجود حملات المنتال دار توی اسکیل تری، که نیازی به متریا ندارن، برای اکثر دشمن ها جواب بودن این اسکیل ها، و لازم نبود حتما متریای مورد نظر رو داشته باشید...

دیگه زیاد نوشتم حقیقتا:))
ولی بازی از همون لحظه ای که اپنینگ بازی تموم میشه(فکر کنم دمو؟) سورپرایزت میکنه تا آخرین لحظاتش!
حقیقتا من انتظار حذفیات زیادی داشتم، و ته ذهنم میگفتم طراحی مپ های بازی مثل FF12 و FF16 باشه در نهایت(بیشتر همون 12)
ولی وقتی دیدم OW و انقدر خوب هم پیاده شده کلا کفم برید:D

بازی نه فقط حذفیات نداره(تغییرات ریزی تو جا به جایی اتفاقات داره که مطمئنا ول نمیشن و تو پارت سوم میبینیم) که به خفن ترین شکل گسترش پیدا کرده و اجرا شده:x
من فکر نمیکنم کسی که بازی اورجینال رو زده بوده، تو خفن ترین تصوراتشم انتظار Kalm رو به اون شکل داشت( و این فقط شروع بود و تا همه بازی همینجوری ترکوندن)

خلاصه اینکه درود به شرف سازنده ها!
حقیقتا وقتی میبینم فروشش اون چیزی نیست که باید حقش باشه(مخصوصا در مقایسه با جوکی مثل FF16 ! ) خیلی ناراحت میشم:( اما امیدوارم در طولانی مدت به حقش برسه و ما نه تنها پارت سوم خفنی بگیریم، که FFهای شماره دار بهتر و جذاب تری ببینیم به همین شکل! :x
 
آخرین ویرایش:
اون ماموریت آخر رو هم رفتم:D
و بعد رفتم لیست تروفی ها رو چک کردم... بازی انشاالله 1405 پلات خواهد شد:))
الان که واقعا نمیشینم یک سری هاش رو بگیرم، خورده ریزه ها رو ولی احتمالا تکمیل کنم چند روز آینده...
یکم سرم خلوت بشه و یکمم بگذره میرم تو کاررش:D


خوب من در مورد داستان و یک سری بخش هاش و اینا بگم، مطمئنا باز هم تموم نکرده باز نکنید:D

آقا! من هنوز ریکاور نشدم از این قضیه... نمیشمم در حقیقت!
کلا من از همون اولین دیدار با آریث تو شماره قبل ارادت ویژه ای داشتم براش، و یه جورایی اریث خود زندگی بود:)) یعنی کاراکتری بود که معنای زندگی رو زوری وارد کلودی میکرد که یه آدم روح مرده ی پوکر فیس بود! :-" به قولی کاراکتری بود که تمام تلاشش رو میکرد کلود رو از توی خودش بیاره بیرون...

و از همون موقع هم که میدونستم چنین کاراکتری رو اینا تو نسخه اصلی کشتن بسی فحششون میدادم...
اون موقع فکر میکردم این اتفاق آخرای بازی اصلی میفته، میگفتم اینا میان یه حرکتی، پایان مخفیی، آرک اضافه ای میزارن و زنده میکنندش این بار...

ولی بعد که نسخه اورجینال رو زدم و دیدم چقدر این قضیه مهمه، فهمیدم بلوفی بیش نخواهد بود ترکوندن سرنوشت و ماجرای نانوشته و این حرفا! چون این قضیه رسما نقطه ی محرک خیلییی داستان هاست!
ولی خوب بازم یه کوچولو ته دلم امید داشتم این اتفاق بیفته، یه جوری بخوان کامل پارت سه رو چیز جدیدی بکنند...گرچه چنین کاری حسابی فحش خورشون میکرد احتمالا!

خلاصه اینکه الان حس میکنم با تریلی از رو خودن و احساساتم رد شدن، و به فنا رفتم بد!!!!
صبحی تو ماشین داشتم آهنگ Hollow رو گوش میدادم(آهنگ تیتراژ پایانی شماره اول، البته کلا همیشه تو پلی لیستم بوده) و .... اون موقع بود که فهمیدم بعد چند ساعت من ریکاور نشدم و در حین گوش دادن و رانندگی اول : :( :( :( :( و بعد از کمی جلوتر رفتن : :(( :(( :(( اشک ها سرازیز شدن:)) (نخندید، من کلا تو این قضایا اشکم دم مشکمه:-" )
بدبختی اینه 4 بازی اخیری که بازی کردم هر 4تاشون دهنم رو سرویس کردن! حتی با اینکه یک سریشون رو میدونستم ولی بازم نابود شدم، به شکل های مختلف! و مطمئن بودم ضربه کاری و آخر رو هم همین ریبرث میزنه نابودم میکنه:(

گفتم Hollow ... دیگه خودتون میدونید اون آهنگ در مورد کلود و احساساتش نسبت به آریثه
یه جورایی از زبان کلود دانای کل(پلیر)، که میدونه چه اتفاقی افتاده و ایندفعه میخواد جلوی این اتفاق رو بگیره ...

I would be lost
Drifting along
Floating up high
Time after, time
And there you'd be
Shining, brightly
Your smiling face
To guide my way
دقیقا شخصیت اریث و تاثیرش روی کلود .... :(

و جلوتر میگه :
Shine bright, once more
Guide me to you
Smile bright once more
This time I will never let, you go

که متاسفانه... این بار هم موفق نشدیم:(( اینشه که درد داره...که زور خودت رو بزنی...ولی بازم نتونی:(( نمیخوام آقا! نمیخوام :(( نجات تو یک خط زمانیه دیگه منو آروم نمیکنه که:((

یه جاهاییش هم خیلی حس فور شدویینگ باحالی داره، نمیدونم واقعا از عمد این بخشا رو اینجوری ساختن شبیه آهنگ باشه، یا از اول چنین برنامه ای داشتن... البته به طور کلی هم صدق میکنه ولی بعد ریبرث خیلیی شفاف تره قضیه...

Bloody and bruised
Brought, to my knees
When beaten down
When broken, up
You would appear
Reach out to me
Heal every, wound
And make me whole

یه چنین اتفاقی دقیقا تو آخرین فاز باس افتاد ... اریث اومد و هیل کرد:( ... چقدر که من اینجا هیل شدم خودمم!!! ولی باز در نهایت نابود شدم.‌‌یه جورایی میدونستم نمیتونه خوب تموم بشه:(


یه بخش دیگه ی آهنگ :
Was it all, a dream?
Will I never know?
Foolish, and blind
To everything
Had I realized
Had I thought, it through
Would you be here in my, embrace?

همون دیت آخر ... :( هعیییییی.....

چرا من واضحات رو مو شکافی میکنم؟ برا دل خودمه کلا فکر کنم:(
خودتون برید گوش بدید لذت ببرید:-"


این وسط زک بدبخت ترین کاراکتر بازیه...افتاد تو تایم لاینی که اریث و کلود با هم آشنا شدن
ولی خوب با این حال هر کاری برای جفتشون و مخصوصا اریث میکرد


و اینکه...
میدونم تیفا طرفدار بیشتری داره و احتمالا اکثرا هم دو تا دیت تو بازی رو با تیفا رفتید، اما بیاید قبول کنیم ورژن canon حداقل تا اینجای کار اریثه...
و رابطه ی کلود و تیفا تا اینجا اونقدرا نزدیک نیست

اصلا پیشگوی کیت سیث (هم تو بازی اصلی و هم اینجا) اینه که میگه : چیزی که میخوای رو پیدا میکنی، ولی به جاش چیز عزیزی رو از دست میدی...

این وسط آهنگ اریث هم خطاب به کلود داریم، No Promises to Keep ....

با این دوتا آهنگ واقعا چیزی نمیشه گفت:D

----

اما خوب بگذریم از پایان ( :(( :(( :(( )

میتونم بگم هیچ بازیی اندازه این بازی منو نخندونه:)) عالیییییی بودن همیشه:))
کلا اعضای پارتی همه دوست داشتنین:x از برتی که اون زمانی که FF7 AC رو قرن ها پیش دیده بودم، فکر میکردم خیلی meh باشه، تا عزیز دل اریث:( (و هیچ رابطه سمی هم با تیفا نداریم بخوایم هیت بورزیم:p )
همشون عالی بودن:x

اجرای رژه، ورود Red XIII تو لباس سرباز با رقص مایکل جکسونی:)) :)) ، رقص و کاتسین ورودی به Gold Saucer ( دنس بتل:)) و غش کردن یوفی اون آخرش:))
و خیلییی صحبتای ریز و درشت دیگه که این وسطا رد و بدل شد! عالی بودن واقعا همه چی:x

اون بخش Red که گفتم من از اول اون بخش که راهش ندادن داشتم دنبالش میگشتم که کجاست(تو اورجینال کلا این مرحله خیلی متفاوت بود ولی اونجا هم رد لباس آدما رو پوشیده بود) و پیداش نمیکردم، ده بار بین هر راند محیط رو زیر و رو میکردم و میگفتم نکنه من نمیبینمش؟ :( و یهو که اومد پوکیدم یعنی، به بهترین شکل:))

مورد بعدی دهنشون سرویس! یعنی اینا گفتن ها اون NPCه ده دقیقه تو بازیه؟ بزارید براش یک حرکت ماندگار بزنیم!
اون آهنگ ورودی برای Gus عالی بود!

و لعنتیا حذفیات که نداشتن هیییچ به بهترین شکل همه چی رو اوردن! اینا حتی چوکوبو سیج هم تو بازی جا دادن لعنتیا! :))

مورد بعدی، آهنگ ها... تو ریمیک هم من هر مرحله ای که میرفتم، اولین درودی که میفرستادم برای موسیقی بود! و اینجا هم این تیم ناامید نکردن!
گل سر سبد آهنگ ها، Cave of Gi بود! اصلا یه وضعی بود این آهنگ! محشر!!!!
حس آهنگ های سری کلاسیک GOW رو میداد...حماسی و شدییید خفن!
از اول بازی خیلی منتظر آهنگ کازمو کنیون بودم، و وقتی رسیدم بهش درود فرستادم که ناامید نکردن:x (خیلی آهنگ خاص و ماندگاریه:D ) ولی یکم جلوتر، Cave of Gi ... فوق العاده! فوق العاده:x یعنی دوتا آهنگ بنگر پشت سر هم:D اور دوز کردم:))
همین الان که دارم پست میدم رفام تو کازمو کنیون، دارم آهنگش رو گوش میدم:))

و اینکه وجود مرحله اختصاصی هر کاراکتر با گیم پلی مخصوص به خودشون هم بسیار حرکت زیبایی بود
باس فایت برت هم که یه باس تک به تک و با کاورگیری و اینا بود واقعا عالی بود:x ( :(( :(( )

تو ماموریت های فرعی آخر کار هم وینسنت رو چندجا اوردن بنده خدا بیکارم نبوده باشه، دمشون هم‌گرم و درود به شرفشون:x


خوب به نظرم دیگه کم کم برم بیرون اسپویل:))

---

بازی موارد زیادی داره که با خودت میگی درود به شرف و شعور سازنده!

یکی از موارد خیلی خوبش(اینا شاید به چشم نیادا...ولی میاد:D )
اینه که در همه حال اعضای پارتی شما در کنارتون هستند:D
یعنی فقط پارتی سه نفره رو تو محیط نمیبینید، و بقیه هم دنبالتون میان و حتی موقع مبارزات هم ناپدید نمیشن! این خیلی به اون حس همراه بودن و کل پارتی بودن کمک میکنه

مورد بعدی اسکرین تایمیه که به همه کاراکترها اختصاص داده شده
اینجوری نیست که مثل خیلی بازیا اعضای پارتی جز تو بخش داستانی اصلی نقشی نداشته باشن و نهایت یک ماموریت اختصاصی داشته باشن
اینکه برای هر ماموریت فرعی حداقل یکی از اعضای پارتی نقش داره، باز هم به این حس با هم بودنه کمک میکنه:D
و آدم دلش میخواد برای واقعی تر شدن بیشتر، پارتیش رو با ماموریت ست کنه، اینجوری صرفا یک پارتی ثابت وجود نداره، با همه بازی میکنیم، با همه کاراکترها وقت میگذرونیم، بهتر میشناسیم و ...
و اینکه در هر لحظه و بدون هیچ گیر و گوری میشه تیم و همه چی رو عوض کرد
صرفا به عنوان مثال، مثلا توی ME اعضای پارتی زیادی داریم، ولی جوریه که اگر با یک سریشون بری ماموریت خیلی دیالوگ ها رو ممکنه از دست بدی، یک سری کاراکترها شاید هیچوقت جز ماموریت خودشون نقشی رو ایفا نکنند و ... زیاد دوست ندارم اینجور حالتی رو:-" (البته قبول دارم یک بازی با داستان خطی با یک بازی با حق انتخاب های متفاوت رو نمیشه اونقدر کنار هم گذاشت ولی خوب برای من FF7 به خاطر حضور همه کار جذاب تریه)


مورد بعدی دنیای باز بازی هست، که همیشه سورپرایزتون میکنه، هرچی میرید جلوتر مکانیزم های جدید میبینید، هر مرحله خاص بودن خودش رو برای گشت و گذار داره (و جوری که با توجه به موجود بودن چنین چیزی تو سری به بهترین شکل میاده شده)
یه چیز جذابش برام اینه حتی با جلوتر رفتن جدا از سختیه دشمنا، خود مپ ها هم چالش برانگیزتر میشن گشت و گذار توشون، و حقیقتا برای من جذابه چنین چیزی، ولی جوری هم نیست که گم بشی و دو ساعاگت دنبال خودت بگردی، اما صرفا یه مپ تخت نمیزارن جلوت:D

بعد این تیم ریبرث خیلیییی بیکارن! :))
یعنی زرت و زورت مکانیزم جدید ریختن تو بازی، حتی برای یک مرحله ساده هم میبینی باز حرکت خاص و جدیدی زدن! مرد حسابی به خدا فلان ماموریت فرعی راضی به زحمت نبودیم یه چیز جدید طراحی کنی براش:)) اینا مثل نفس کشیدن، تو بازی کارای جدید ریختن که حس تکراری بهت دست نده:))


و بازی چقدرررر فعالیت فرعی داره، اصلا میشه گفت این بازی، یه بازیه پارتی و Family هست، که براش داستانم نوشتن:)) خیلی بیشتر از بازی اصلی و درود به شرفشون حقیقتا! :x
و اجبار خاصی هم توشون نیست حقیقتا (صفحه قبل گفتید اجباریه، کجاش بدبخت اجباریه برای پیشبرد بازی:D جز یه سری هاش حالت آموزشی و معرفی دارن:D )
اینا میتونند همینا رو جمع بزنند ، یه بخش آنلاین بهش اضافه کنند به عنوان بازی جدید بفروشن حقیقتا:))

یه سری موارد هم خیلی یوزر فرندلی تر شدن، به دست آوردن سامن ها و گرفتن Enemy Skillها، به سختیه قبل نیست، مخصوصا سامن ها رو من زیاد میدیدم مبت میگفتن نمیرن چون سختن...
ولی اینجا اونی که جالش مضاعف میخواد میره...اونی که چالش کمتری هم میخواد میتونه رو درجه سختی آسون تری بره:D

گیم پلی مبارزات بازی هم با وجود سینرجی اسکیل ها خیلی جذاب تر شده
و باز درود به شرف بازی سازها، به خاطر وجود حملات المنتال دار توی اسکیل تری، که نیازی به متریا ندارن، برای اکثر دشمن ها جواب بودن این اسکیل ها، و لازم نبود حتما متریای مورد نظر رو داشته باشید...

دیگه زیاد نوشتم حقیقتا:))
ولی بازی از همون لحظه ای که اپنینگ بازی تموم میشه(فکر کنم دمو؟) سورپرایزت میکنه تا آخرین لحظاتش!
حقیقتا من انتظار حذفیات زیادی داشتم، و ته ذهنم میگفتم طراحی مپ های بازی مثل FF12 و FF16 باشه در نهایت(بیشتر همون 12)
ولی وقتی دیدم OW و انقدر خوب هم پیاده شده کلا کفم برید:D

بازی نه فقط حذفیات نداره(تغییرات ریزی تو جا به جایی اتفاقات داره که مطمئنا ول نمیشن و تو پارت سوم میبینیم) که به خفن ترین شکل گسترش پیدا کرده و اجرا شده:x
من فکر نمیکنم کسی که بازی اورجینال رو زده بوده، تو خفن ترین تصوراتشم انتظار Kalm رو به اون شکل داشت( و این فقط شروع بود و تا همه بازی همینجوری ترکوندن)

خلاصه اینکه درود به شرف سازنده ها!
حقیقتا وقتی میبینم فروشش اون چیزی نیست که باید حقش باشه(مخصوصا در مقایسه با جوکی مثل FF16 ! ) خیلی ناراحت میشم:( اما امیدوارم در طولانی مدت به حقش برسه و ما نه تنها پارت سوم خفنی بگیریم، که FFهای شماره دار بهتر و جذاب تری ببینیم به همین شکل! :x
خیلی خوب نوشتی فقط چندتا سوال

1. مراحل فرعی بازی کیفیت داره؟ چون این مورد سال هاست پاشنه آشیل نسخه های مختلف FF هست

2. سختی بازی چجوریاس چالش برانگیز هست ؟آسون نیست؟

3. نسبت به FF VII Remake که خیلی بازی خوبی بود چقدر پیشرفت داره؟

4.
1.در این نسخه Vincent :xهست ؟ 2. عضو پارتی میشه باهاش بازی کنیم ؟ لطفا با آره و نه بگو :D
 
  • Like
Reactions: Akiba
خیلی خوب نوشتی فقط چندتا سوال

1. مراحل فرعی بازی کیفیت داره؟ چون این مورد سال هاست پاشنه آشیل نسخه های مختلف FF هست

2. سختی بازی چجوریاس چالش برانگیز هست ؟آسون نیست؟

3. نسبت به FF VII Remake که خیلی بازی خوبی بود چقدر پیشرفت داره؟

4.
1.در این نسخه Vincent :xهست ؟ 2. عضو پارتی میشه باهاش بازی کنیم ؟ لطفا با آره و نه بگو :D
1. مراحل فرعی خیلی متنوعن، حتی اگر جمع کردن فلان چیز باشه، داستانک های باحالی روایت میشه، همینطور که گفتم خیلی خوب حس کاراکترهای پارتی رو منتقل میکنند
و همینطور سیستم های متنوعی توشون استفاده میشه:-"
به هیچ عنوان مثل FF16 که 97% ماموریت ها خلاصه میشد به بردگی ملت، اینجا اینجوری نیست که هی زرت زرت بگن شینرا فلانه و بیساره! موضوعات متفاوت و باحالی داره!

2. بازی چالش هم داره، اونجوری آسون نیست که بخوای بدون فکر یک کار رو تکرار کنی، اونجوری هم سخت نیست که غیر قابل رد کردن باشه، باید از نقاط ضعف و چیزایی که تو دستت هست خوب استفاده کنی
بازی یک سری چالش های خیلی خفنم داره:-"

3. اگر مثل من FF7 Remake برات 10/10 بوده، برای این برو بالا 100/10 :D یکی از بهترین ادامه هاییه که برای یک بازی ساخته شده، و همینطور یکی از(اگر بهترین نباشه) ریمیک هاییه که نسبت به نسخه اورجینال ساخته شده:D

4.
خیر :-"
 
  • Like
Reactions: Arios 22
1. مراحل فرعی خیلی متنوعن، حتی اگر جمع کردن فلان چیز باشه، داستانک های باحالی روایت میشه، همینطور که گفتم خیلی خوب حس کاراکترهای پارتی رو منتقل میکنند
و همینطور سیستم های متنوعی توشون استفاده میشه:-"
به هیچ عنوان مثل FF16 که 97% ماموریت ها خلاصه میشد به بردگی ملت، اینجا اینجوری نیست که هی زرت زرت بگن شینرا فلانه و بیساره! موضوعات متفاوت و باحالی داره!

2. بازی چالش هم داره، اونجوری آسون نیست که بخوای بدون فکر یک کار رو تکرار کنی، اونجوری هم سخت نیست که غیر قابل رد کردن باشه، باید از نقاط ضعف و چیزایی که تو دستت هست خوب استفاده کنی
بازی یک سری چالش های خیلی خفنم داره:-"

3. اگر مثل من FF7 Remake برات 10/10 بوده، برای این برو بالا 100/10 :D یکی از بهترین ادامه هاییه که برای یک بازی ساخته شده، و همینطور یکی از(اگر بهترین نباشه) ریمیک هاییه که نسبت به نسخه اورجینال ساخته شده:D

4.
خیر :-"
ممنون خیلی کامل گفتی
مورد 4 هم خیلی سال منتظرم پیر شدم خدایی :D
وقت کنم سریع شیرجه میرم تو بازی:pepsi:
 
حقیقتا وقتی میبینم فروشش اون چیزی نیست که باید حقش باشه(مخصوصا در مقایسه با جوکی مثل FF16 ! ) خیلی ناراحت میشم:(

آقا به 16 توهین نکنید
بازی خیلی دارک و خفن بود نمیدونم چرا این همه هیت میدن ب ه این بدخت
سیستم کامبت بازی که اصلا بی نقص ، نظیر نداره
داستان به او خفنی ...
موزیک که اصلا حرفشو نزن
اتمسفر به اون خوبی
من نمیدونم مشکلتون با 16 چیه :((
 
اون ماموریت آخر رو هم رفتم:D
و بعد رفتم لیست تروفی ها رو چک کردم... بازی انشاالله 1405 پلات خواهد شد:))
الان که واقعا نمیشینم یک سری هاش رو بگیرم، خورده ریزه ها رو ولی احتمالا تکمیل کنم چند روز آینده...
یکم سرم خلوت بشه و یکمم بگذره میرم تو کاررش:D


خوب من در مورد داستان و یک سری بخش هاش و اینا بگم، مطمئنا باز هم تموم نکرده باز نکنید:D

آقا! من هنوز ریکاور نشدم از این قضیه... نمیشمم در حقیقت!
کلا من از همون اولین دیدار با آریث تو شماره قبل ارادت ویژه ای داشتم براش، و یه جورایی اریث خود زندگی بود:)) یعنی کاراکتری بود که معنای زندگی رو زوری وارد کلودی میکرد که یه آدم روح مرده ی پوکر فیس بود! :-" به قولی کاراکتری بود که تمام تلاشش رو میکرد کلود رو از توی خودش بیاره بیرون...

و از همون موقع هم که میدونستم چنین کاراکتری رو اینا تو نسخه اصلی کشتن بسی فحششون میدادم...
اون موقع فکر میکردم این اتفاق آخرای بازی اصلی میفته، میگفتم اینا میان یه حرکتی، پایان مخفیی، آرک اضافه ای میزارن و زنده میکنندش این بار...

ولی بعد که نسخه اورجینال رو زدم و دیدم چقدر این قضیه مهمه، فهمیدم بلوفی بیش نخواهد بود ترکوندن سرنوشت و ماجرای نانوشته و این حرفا! چون این قضیه رسما نقطه ی محرک خیلییی داستان هاست!
ولی خوب بازم یه کوچولو ته دلم امید داشتم این اتفاق بیفته، یه جوری بخوان کامل پارت سه رو چیز جدیدی بکنند...گرچه چنین کاری حسابی فحش خورشون میکرد احتمالا!

خلاصه اینکه الان حس میکنم با تریلی از رو خودن و احساساتم رد شدن، و به فنا رفتم بد!!!!
صبحی تو ماشین داشتم آهنگ Hollow رو گوش میدادم(آهنگ تیتراژ پایانی شماره اول، البته کلا همیشه تو پلی لیستم بوده) و .... اون موقع بود که فهمیدم بعد چند ساعت من ریکاور نشدم و در حین گوش دادن و رانندگی اول : :( :( :( :( و بعد از کمی جلوتر رفتن : :(( :(( :(( اشک ها سرازیز شدن:)) (نخندید، من کلا تو این قضایا اشکم دم مشکمه:-" )
بدبختی اینه 4 بازی اخیری که بازی کردم هر 4تاشون دهنم رو سرویس کردن! حتی با اینکه یک سریشون رو میدونستم ولی بازم نابود شدم، به شکل های مختلف! و مطمئن بودم ضربه کاری و آخر رو هم همین ریبرث میزنه نابودم میکنه:(

گفتم Hollow ... دیگه خودتون میدونید اون آهنگ در مورد کلود و احساساتش نسبت به آریثه
یه جورایی از زبان کلود دانای کل(پلیر)، که میدونه چه اتفاقی افتاده و ایندفعه میخواد جلوی این اتفاق رو بگیره ...

I would be lost
Drifting along
Floating up high
Time after, time
And there you'd be
Shining, brightly
Your smiling face
To guide my way
دقیقا شخصیت اریث و تاثیرش روی کلود .... :(

و جلوتر میگه :
Shine bright, once more
Guide me to you
Smile bright once more
This time I will never let, you go

که متاسفانه... این بار هم موفق نشدیم:(( اینشه که درد داره...که زور خودت رو بزنی...ولی بازم نتونی:(( نمیخوام آقا! نمیخوام :(( نجات تو یک خط زمانیه دیگه منو آروم نمیکنه که:((

یه جاهاییش هم خیلی حس فور شدویینگ باحالی داره، نمیدونم واقعا از عمد این بخشا رو اینجوری ساختن شبیه آهنگ باشه، یا از اول چنین برنامه ای داشتن... البته به طور کلی هم صدق میکنه ولی بعد ریبرث خیلیی شفاف تره قضیه...

Bloody and bruised
Brought, to my knees
When beaten down
When broken, up
You would appear
Reach out to me
Heal every, wound
And make me whole

یه چنین اتفاقی دقیقا تو آخرین فاز باس افتاد ... اریث اومد و هیل کرد:( ... چقدر که من اینجا هیل شدم خودمم!!! ولی باز در نهایت نابود شدم.‌‌یه جورایی میدونستم نمیتونه خوب تموم بشه:(


یه بخش دیگه ی آهنگ :
Was it all, a dream?
Will I never know?
Foolish, and blind
To everything
Had I realized
Had I thought, it through
Would you be here in my, embrace?

همون دیت آخر ... :( هعیییییی.....

چرا من واضحات رو مو شکافی میکنم؟ برا دل خودمه کلا فکر کنم:(
خودتون برید گوش بدید لذت ببرید:-"


این وسط زک بدبخت ترین کاراکتر بازیه...افتاد تو تایم لاینی که اریث و کلود با هم آشنا شدن
ولی خوب با این حال هر کاری برای جفتشون و مخصوصا اریث میکرد


و اینکه...
میدونم تیفا طرفدار بیشتری داره و احتمالا اکثرا هم دو تا دیت تو بازی رو با تیفا رفتید، اما بیاید قبول کنیم ورژن canon حداقل تا اینجای کار اریثه...
و رابطه ی کلود و تیفا تا اینجا اونقدرا نزدیک نیست

اصلا پیشگوی کیت سیث (هم تو بازی اصلی و هم اینجا) اینه که میگه : چیزی که میخوای رو پیدا میکنی، ولی به جاش چیز عزیزی رو از دست میدی...

این وسط آهنگ اریث هم خطاب به کلود داریم، No Promises to Keep ....

با این دوتا آهنگ واقعا چیزی نمیشه گفت:D

----

اما خوب بگذریم از پایان ( :(( :(( :(( )

میتونم بگم هیچ بازیی اندازه این بازی منو نخندونه:)) عالیییییی بودن همیشه:))
کلا اعضای پارتی همه دوست داشتنین:x از برتی که اون زمانی که FF7 AC رو قرن ها پیش دیده بودم، فکر میکردم خیلی meh باشه، تا عزیز دل اریث:( (و هیچ رابطه سمی هم با تیفا نداریم بخوایم هیت بورزیم:p )
همشون عالی بودن:x

اجرای رژه، ورود Red XIII تو لباس سرباز با رقص مایکل جکسونی:)) :)) ، رقص و کاتسین ورودی به Gold Saucer ( دنس بتل:)) و غش کردن یوفی اون آخرش:))
و خیلییی صحبتای ریز و درشت دیگه که این وسطا رد و بدل شد! عالی بودن واقعا همه چی:x

اون بخش Red که گفتم من از اول اون بخش که راهش ندادن داشتم دنبالش میگشتم که کجاست(تو اورجینال کلا این مرحله خیلی متفاوت بود ولی اونجا هم رد لباس آدما رو پوشیده بود) و پیداش نمیکردم، ده بار بین هر راند محیط رو زیر و رو میکردم و میگفتم نکنه من نمیبینمش؟ :( و یهو که اومد پوکیدم یعنی، به بهترین شکل:))

مورد بعدی دهنشون سرویس! یعنی اینا گفتن ها اون NPCه ده دقیقه تو بازیه؟ بزارید براش یک حرکت ماندگار بزنیم!
اون آهنگ ورودی برای Gus عالی بود!

و لعنتیا حذفیات که نداشتن هیییچ به بهترین شکل همه چی رو اوردن! اینا حتی چوکوبو سیج هم تو بازی جا دادن لعنتیا! :))

مورد بعدی، آهنگ ها... تو ریمیک هم من هر مرحله ای که میرفتم، اولین درودی که میفرستادم برای موسیقی بود! و اینجا هم این تیم ناامید نکردن!
گل سر سبد آهنگ ها، Cave of Gi بود! اصلا یه وضعی بود این آهنگ! محشر!!!!
حس آهنگ های سری کلاسیک GOW رو میداد...حماسی و شدییید خفن!
از اول بازی خیلی منتظر آهنگ کازمو کنیون بودم، و وقتی رسیدم بهش درود فرستادم که ناامید نکردن:x (خیلی آهنگ خاص و ماندگاریه:D ) ولی یکم جلوتر، Cave of Gi ... فوق العاده! فوق العاده:x یعنی دوتا آهنگ بنگر پشت سر هم:D اور دوز کردم:))
همین الان که دارم پست میدم رفام تو کازمو کنیون، دارم آهنگش رو گوش میدم:))

و اینکه وجود مرحله اختصاصی هر کاراکتر با گیم پلی مخصوص به خودشون هم بسیار حرکت زیبایی بود
باس فایت برت هم که یه باس تک به تک و با کاورگیری و اینا بود واقعا عالی بود:x ( :(( :(( )

تو ماموریت های فرعی آخر کار هم وینسنت رو چندجا اوردن بنده خدا بیکارم نبوده باشه، دمشون هم‌گرم و درود به شرفشون:x


خوب به نظرم دیگه کم کم برم بیرون اسپویل:))

---

بازی موارد زیادی داره که با خودت میگی درود به شرف و شعور سازنده!

یکی از موارد خیلی خوبش(اینا شاید به چشم نیادا...ولی میاد:D )
اینه که در همه حال اعضای پارتی شما در کنارتون هستند:D
یعنی فقط پارتی سه نفره رو تو محیط نمیبینید، و بقیه هم دنبالتون میان و حتی موقع مبارزات هم ناپدید نمیشن! این خیلی به اون حس همراه بودن و کل پارتی بودن کمک میکنه

مورد بعدی اسکرین تایمیه که به همه کاراکترها اختصاص داده شده
اینجوری نیست که مثل خیلی بازیا اعضای پارتی جز تو بخش داستانی اصلی نقشی نداشته باشن و نهایت یک ماموریت اختصاصی داشته باشن
اینکه برای هر ماموریت فرعی حداقل یکی از اعضای پارتی نقش داره، باز هم به این حس با هم بودنه کمک میکنه:D
و آدم دلش میخواد برای واقعی تر شدن بیشتر، پارتیش رو با ماموریت ست کنه، اینجوری صرفا یک پارتی ثابت وجود نداره، با همه بازی میکنیم، با همه کاراکترها وقت میگذرونیم، بهتر میشناسیم و ...
و اینکه در هر لحظه و بدون هیچ گیر و گوری میشه تیم و همه چی رو عوض کرد
صرفا به عنوان مثال، مثلا توی ME اعضای پارتی زیادی داریم، ولی جوریه که اگر با یک سریشون بری ماموریت خیلی دیالوگ ها رو ممکنه از دست بدی، یک سری کاراکترها شاید هیچوقت جز ماموریت خودشون نقشی رو ایفا نکنند و ... زیاد دوست ندارم اینجور حالتی رو:-" (البته قبول دارم یک بازی با داستان خطی با یک بازی با حق انتخاب های متفاوت رو نمیشه اونقدر کنار هم گذاشت ولی خوب برای من FF7 به خاطر حضور همه کار جذاب تریه)


مورد بعدی دنیای باز بازی هست، که همیشه سورپرایزتون میکنه، هرچی میرید جلوتر مکانیزم های جدید میبینید، هر مرحله خاص بودن خودش رو برای گشت و گذار داره (و جوری که با توجه به موجود بودن چنین چیزی تو سری به بهترین شکل میاده شده)
یه چیز جذابش برام اینه حتی با جلوتر رفتن جدا از سختیه دشمنا، خود مپ ها هم چالش برانگیزتر میشن گشت و گذار توشون، و حقیقتا برای من جذابه چنین چیزی، ولی جوری هم نیست که گم بشی و دو ساعاگت دنبال خودت بگردی، اما صرفا یه مپ تخت نمیزارن جلوت:D

بعد این تیم ریبرث خیلیییی بیکارن! :))
یعنی زرت و زورت مکانیزم جدید ریختن تو بازی، حتی برای یک مرحله ساده هم میبینی باز حرکت خاص و جدیدی زدن! مرد حسابی به خدا فلان ماموریت فرعی راضی به زحمت نبودیم یه چیز جدید طراحی کنی براش:)) اینا مثل نفس کشیدن، تو بازی کارای جدید ریختن که حس تکراری بهت دست نده:))


و بازی چقدرررر فعالیت فرعی داره، اصلا میشه گفت این بازی، یه بازیه پارتی و Family هست، که براش داستانم نوشتن:)) خیلی بیشتر از بازی اصلی و درود به شرفشون حقیقتا! :x
و اجبار خاصی هم توشون نیست حقیقتا (صفحه قبل گفتید اجباریه، کجاش بدبخت اجباریه برای پیشبرد بازی:D جز یه سری هاش حالت آموزشی و معرفی دارن:D )
اینا میتونند همینا رو جمع بزنند ، یه بخش آنلاین بهش اضافه کنند به عنوان بازی جدید بفروشن حقیقتا:))

یه سری موارد هم خیلی یوزر فرندلی تر شدن، به دست آوردن سامن ها و گرفتن Enemy Skillها، به سختیه قبل نیست، مخصوصا سامن ها رو من زیاد میدیدم مبت میگفتن نمیرن چون سختن...
ولی اینجا اونی که جالش مضاعف میخواد میره...اونی که چالش کمتری هم میخواد میتونه رو درجه سختی آسون تری بره:D

گیم پلی مبارزات بازی هم با وجود سینرجی اسکیل ها خیلی جذاب تر شده
و باز درود به شرف بازی سازها، به خاطر وجود حملات المنتال دار توی اسکیل تری، که نیازی به متریا ندارن، برای اکثر دشمن ها جواب بودن این اسکیل ها، و لازم نبود حتما متریای مورد نظر رو داشته باشید...

دیگه زیاد نوشتم حقیقتا:))
ولی بازی از همون لحظه ای که اپنینگ بازی تموم میشه(فکر کنم دمو؟) سورپرایزت میکنه تا آخرین لحظاتش!
حقیقتا من انتظار حذفیات زیادی داشتم، و ته ذهنم میگفتم طراحی مپ های بازی مثل FF12 و FF16 باشه در نهایت(بیشتر همون 12)
ولی وقتی دیدم OW و انقدر خوب هم پیاده شده کلا کفم برید:D

بازی نه فقط حذفیات نداره(تغییرات ریزی تو جا به جایی اتفاقات داره که مطمئنا ول نمیشن و تو پارت سوم میبینیم) که به خفن ترین شکل گسترش پیدا کرده و اجرا شده:x
من فکر نمیکنم کسی که بازی اورجینال رو زده بوده، تو خفن ترین تصوراتشم انتظار Kalm رو به اون شکل داشت( و این فقط شروع بود و تا همه بازی همینجوری ترکوندن)

خلاصه اینکه درود به شرف سازنده ها!
حقیقتا وقتی میبینم فروشش اون چیزی نیست که باید حقش باشه(مخصوصا در مقایسه با جوکی مثل FF16 ! ) خیلی ناراحت میشم:( اما امیدوارم در طولانی مدت به حقش برسه و ما نه تنها پارت سوم خفنی بگیریم، که FFهای شماره دار بهتر و جذاب تری ببینیم به همین شکل! :x
فرصتش نیست بشینم بازیش کنم به بهونه پچ شدن مود پرفورمنس فعلا گذاشتمش واسه بعد، ولی این نوشتار شما یکم پیچیده تر کرد قضیه رو :D رو مود Graphics بازی کردید؟ یعنی تن بدم به این سیستم کامبت محشر رو ۳۰ فریم؟:D
 
  • Like
Reactions: Akiba
آقا به 16 توهین نکنید
بازی خیلی دارک و خفن بود نمیدونم چرا این همه هیت میدن ب ه این بدخت
سیستم کامبت بازی که اصلا بی نقص ، نظیر نداره
داستان به او خفنی ...
موزیک که اصلا حرفشو نزن
اتمسفر به اون خوبی
من نمیدونم مشکلتون با 16 چیه :((
توهین نکردم، حقیقت رو گفتم:دی
من خودم به طور کلی 16 رو دوست دارم؛ ولی بازییه با مشکلات غیر قابل چشم پوشی! یعنی یکی بیاد بگه به the Order 10/10 میدم، برام قابل درک تره تا امتیاز 10/10 به FF16 داده بشه:-"

سیستم کامبت بازی اتفاقا از پر نقص ترین بخش های بازیه:-"

داستان صحنه های خفن خیلی داره، یک سری کاراکتر شدیدا توپ و ماندگار داره ، بر منکرش لعنت، اما هم بیش از حد تک بعدیه، هم چندتا مورد ناامید کننده هم داره:-"

موزیک خوبه، ایرادی بهش وارد نیست(ولی رو دستشم هست:-" )

سیستم پیشروی داستان، پیشرفت کاراکتر ، ریواردینگ بودن محیط و مراحل و تنوع مراحل فرعی، حقیقتا جوک هم نمیشه بهشون گفت، فحشن:دی

من خودم FF16ه با مراحل فرعیش رو 100% به FF16ه بدون مراحل فرعی ترجیح میدم، اما اینکه بگیم بی مشکل بودن، درست نیست...
 
فرصتش نیست بشینم بازیش کنم به بهونه پچ شدن مود پرفورمنس فعلا گذاشتمش واسه بعد، ولی این نوشتار شما یکم پیچیده تر کرد قضیه رو :D رو مود Graphics بازی کردید؟ یعنی تن بدم به این سیستم کامبت محشر رو ۳۰ فریم؟:D
حقیقتا من همه بازی ها رو 30 فریم میرم:دی
بهتر بگم کلا هرچی هم سوییچ میکنم بین 30 و 60 تو بازی های مختلف برام تفاوتی نمیکنه:)) در نتیجه گرافیک بالاتر همیشه انتخابمه:دی

اما خوب الان چندتا دیگه از بچه ها هم که همیشه 60فریم میزنند، دارن 30 رو میرن و گویا مشکلی ندارن:دی
 
حقیقتا من همه بازی ها رو 30 فریم میرم:دی
بهتر بگم کلا هرچی هم سوییچ میکنم بین 30 و 60 تو بازی های مختلف برام تفاوتی نمیکنه:)) در نتیجه گرافیک بالاتر همیشه انتخابمه:دی

اما خوب الان چندتا دیگه از بچه ها هم که همیشه 60فریم میزنند، دارن 30 رو میرن و گویا مشکلی ندارن:دی
منم همیشه ۶۰ فریم میرم ولی اینو دارم ۳۰ فریم میرم چون کیفیت تصویر خیلی تغییر میکنه و سی فریمشم ازینایی نیست که اذیت کنه.
اقا این مبارزات سامن ها رو تو سیمولیشن رفتی؟ من تایتان رو تونستم بگیرم ولی بقیه رو نمیدونم چرا اینقدر مبارزاتش سخت میشه با اینکه لولم بالاتره و اصن مبارزات لول بالاتر تو محیط رو هم راحت میرم ولی اینجا گیر میکنم شاید بخاطر اینکه نقاط ضعف سامن ها رو نمیشه با متریای اکسس دید. حالا اگر راهکاری چیزی دارید بگید:D
 
منم همیشه ۶۰ فریم میرم ولی اینو دارم ۳۰ فریم میرم چون کیفیت تصویر خیلی تغییر میکنه و سی فریمشم ازینایی نیست که اذیت کنه.
اقا این مبارزات سامن ها رو تو سیمولیشن رفتی؟ من تایتان رو تونستم بگیرم ولی بقیه رو نمیدونم چرا اینقدر مبارزاتش سخت میشه با اینکه لولم بالاتره و اصن مبارزات لول بالاتر تو محیط رو هم راحت میرم ولی اینجا گیر میکنم شاید بخاطر اینکه نقاط ضعف سامن ها رو نمیشه با متریای اکسس دید. حالا اگر راهکاری چیزی دارید بگید:D
آره همشون رو رفتم
همشون رو میشه با Assess دیدا! حتی متریا lvl2 هم نمیخواد:-" (البته اون lvl2ش کلا AoEش میکنه، تاثیر کاربردی نداره:دی )

هر سه تا دی باف باس ها رو میگیری از محیط؟ :D اگر نه برو سراغ اینا، اگر اوکی بود، سبک خودم رو میگم پس:-"

تیم کلود ، اریث ، برت ، یکی از تیم هام برای بخش های سخته (اون یکیش کلود ، برت ، یوفیه:دی )اما با این حال با همه ی کاراکترها محتواهای سخت هم رفتم:-"

خوب... نکته اصلیه تیم، اریثه:دی
اگر اسکیل Radiant Ward رو داشته باشی، شدیدا خط استگر رو سریع میتونه پر کنه:-" و همینطور خط ATBش
اگر باس به عنصر خاصی حساس بود هم میتونی Arcane Ward هم اجرا کنی، و با قوی ترین جادوی اون عنصریت با اریث اتک بدی:-"
این وسط متریا Pray هم رو همین اریث ببند:دی موقع حساس لیمیتشم میتونه ناجی باشه:-"

نکته بعدی برت هست، این بشر کلا هم اتک خوبی میده، و هم چون تو دل باس نیست میتونه نقش ساپورت(هیلر) در مواقع حساسم داشته باشه:دی

برای یکی مثل فونیکس میتونی متریا المنتال هم با آتیش، به عنوان دفاع لینک کنی، گرچه اون تایم فکر کنم نداشتیم متریا المنتال اصلا:-"

خلاصه این تیم بالا به نظرم اکثر جاها رو میشه باهاش ترکوند:-" گرچه باس آپشنال آخر آخری و چندتا ماموریت قبلش رو با اون تیم کلود ، یوفی ، برت رفتم
ولی من خودم تیمم همیشه در حال تغییر بود، هرکی تو ماموریت فرعی بود، اون میومد، هرکی سلاح جدید میگرفت، اون میومد تو تیم ، هرکی تو داستان اصلی اونجا مهم تر بود؛ اون همراه میکردم و ...:))
 
  • Like
Reactions: SMM9
اون ماموریت آخر رو هم رفتم:D
و بعد رفتم لیست تروفی ها رو چک کردم... بازی انشاالله 1405 پلات خواهد شد:))
الان که واقعا نمیشینم یک سری هاش رو بگیرم، خورده ریزه ها رو ولی احتمالا تکمیل کنم چند روز آینده...
یکم سرم خلوت بشه و یکمم بگذره میرم تو کاررش:D


خوب من در مورد داستان و یک سری بخش هاش و اینا بگم، مطمئنا باز هم تموم نکرده باز نکنید:D

آقا! من هنوز ریکاور نشدم از این قضیه... نمیشمم در حقیقت!
کلا من از همون اولین دیدار با آریث تو شماره قبل ارادت ویژه ای داشتم براش، و یه جورایی اریث خود زندگی بود:)) یعنی کاراکتری بود که معنای زندگی رو زوری وارد کلودی میکرد که یه آدم روح مرده ی پوکر فیس بود! :-" به قولی کاراکتری بود که تمام تلاشش رو میکرد کلود رو از توی خودش بیاره بیرون...

و از همون موقع هم که میدونستم چنین کاراکتری رو اینا تو نسخه اصلی کشتن بسی فحششون میدادم...
اون موقع فکر میکردم این اتفاق آخرای بازی اصلی میفته، میگفتم اینا میان یه حرکتی، پایان مخفیی، آرک اضافه ای میزارن و زنده میکنندش این بار...

ولی بعد که نسخه اورجینال رو زدم و دیدم چقدر این قضیه مهمه، فهمیدم بلوفی بیش نخواهد بود ترکوندن سرنوشت و ماجرای نانوشته و این حرفا! چون این قضیه رسما نقطه ی محرک خیلییی داستان هاست!
ولی خوب بازم یه کوچولو ته دلم امید داشتم این اتفاق بیفته، یه جوری بخوان کامل پارت سه رو چیز جدیدی بکنند...گرچه چنین کاری حسابی فحش خورشون میکرد احتمالا!

خلاصه اینکه الان حس میکنم با تریلی از رو خودن و احساساتم رد شدن، و به فنا رفتم بد!!!!
صبحی تو ماشین داشتم آهنگ Hollow رو گوش میدادم(آهنگ تیتراژ پایانی شماره اول، البته کلا همیشه تو پلی لیستم بوده) و .... اون موقع بود که فهمیدم بعد چند ساعت من ریکاور نشدم و در حین گوش دادن و رانندگی اول : :( :( :( :( و بعد از کمی جلوتر رفتن : :(( :(( :(( اشک ها سرازیز شدن:)) (نخندید، من کلا تو این قضایا اشکم دم مشکمه:-" )
بدبختی اینه 4 بازی اخیری که بازی کردم هر 4تاشون دهنم رو سرویس کردن! حتی با اینکه یک سریشون رو میدونستم ولی بازم نابود شدم، به شکل های مختلف! و مطمئن بودم ضربه کاری و آخر رو هم همین ریبرث میزنه نابودم میکنه:(

گفتم Hollow ... دیگه خودتون میدونید اون آهنگ در مورد کلود و احساساتش نسبت به آریثه
یه جورایی از زبان کلود دانای کل(پلیر)، که میدونه چه اتفاقی افتاده و ایندفعه میخواد جلوی این اتفاق رو بگیره ...

I would be lost
Drifting along
Floating up high
Time after, time
And there you'd be
Shining, brightly
Your smiling face
To guide my way
دقیقا شخصیت اریث و تاثیرش روی کلود .... :(

و جلوتر میگه :
Shine bright, once more
Guide me to you
Smile bright once more
This time I will never let, you go

که متاسفانه... این بار هم موفق نشدیم:(( اینشه که درد داره...که زور خودت رو بزنی...ولی بازم نتونی:(( نمیخوام آقا! نمیخوام :(( نجات تو یک خط زمانیه دیگه منو آروم نمیکنه که:((

یه جاهاییش هم خیلی حس فور شدویینگ باحالی داره، نمیدونم واقعا از عمد این بخشا رو اینجوری ساختن شبیه آهنگ باشه، یا از اول چنین برنامه ای داشتن... البته به طور کلی هم صدق میکنه ولی بعد ریبرث خیلیی شفاف تره قضیه...

Bloody and bruised
Brought, to my knees
When beaten down
When broken, up
You would appear
Reach out to me
Heal every, wound
And make me whole

یه چنین اتفاقی دقیقا تو آخرین فاز باس افتاد ... اریث اومد و هیل کرد:( ... چقدر که من اینجا هیل شدم خودمم!!! ولی باز در نهایت نابود شدم.‌‌یه جورایی میدونستم نمیتونه خوب تموم بشه:(


یه بخش دیگه ی آهنگ :
Was it all, a dream?
Will I never know?
Foolish, and blind
To everything
Had I realized
Had I thought, it through
Would you be here in my, embrace?

همون دیت آخر ... :( هعیییییی.....

چرا من واضحات رو مو شکافی میکنم؟ برا دل خودمه کلا فکر کنم:(
خودتون برید گوش بدید لذت ببرید:-"


این وسط زک بدبخت ترین کاراکتر بازیه...افتاد تو تایم لاینی که اریث و کلود با هم آشنا شدن
ولی خوب با این حال هر کاری برای جفتشون و مخصوصا اریث میکرد


و اینکه...
میدونم تیفا طرفدار بیشتری داره و احتمالا اکثرا هم دو تا دیت تو بازی رو با تیفا رفتید، اما بیاید قبول کنیم ورژن canon حداقل تا اینجای کار اریثه...
و رابطه ی کلود و تیفا تا اینجا اونقدرا نزدیک نیست

اصلا پیشگوی کیت سیث (هم تو بازی اصلی و هم اینجا) اینه که میگه : چیزی که میخوای رو پیدا میکنی، ولی به جاش چیز عزیزی رو از دست میدی...

این وسط آهنگ اریث هم خطاب به کلود داریم، No Promises to Keep ....

با این دوتا آهنگ واقعا چیزی نمیشه گفت:D

----

اما خوب بگذریم از پایان ( :(( :(( :(( )

میتونم بگم هیچ بازیی اندازه این بازی منو نخندونه:)) عالیییییی بودن همیشه:))
کلا اعضای پارتی همه دوست داشتنین:x از برتی که اون زمانی که FF7 AC رو قرن ها پیش دیده بودم، فکر میکردم خیلی meh باشه، تا عزیز دل اریث:( (و هیچ رابطه سمی هم با تیفا نداریم بخوایم هیت بورزیم:p )
همشون عالی بودن:x

اجرای رژه، ورود Red XIII تو لباس سرباز با رقص مایکل جکسونی:)) :)) ، رقص و کاتسین ورودی به Gold Saucer ( دنس بتل:)) و غش کردن یوفی اون آخرش:))
و خیلییی صحبتای ریز و درشت دیگه که این وسطا رد و بدل شد! عالی بودن واقعا همه چی:x

اون بخش Red که گفتم من از اول اون بخش که راهش ندادن داشتم دنبالش میگشتم که کجاست(تو اورجینال کلا این مرحله خیلی متفاوت بود ولی اونجا هم رد لباس آدما رو پوشیده بود) و پیداش نمیکردم، ده بار بین هر راند محیط رو زیر و رو میکردم و میگفتم نکنه من نمیبینمش؟ :( و یهو که اومد پوکیدم یعنی، به بهترین شکل:))

مورد بعدی دهنشون سرویس! یعنی اینا گفتن ها اون NPCه ده دقیقه تو بازیه؟ بزارید براش یک حرکت ماندگار بزنیم!
اون آهنگ ورودی برای Gus عالی بود!

و لعنتیا حذفیات که نداشتن هیییچ به بهترین شکل همه چی رو اوردن! اینا حتی چوکوبو سیج هم تو بازی جا دادن لعنتیا! :))

مورد بعدی، آهنگ ها... تو ریمیک هم من هر مرحله ای که میرفتم، اولین درودی که میفرستادم برای موسیقی بود! و اینجا هم این تیم ناامید نکردن!
گل سر سبد آهنگ ها، Cave of Gi بود! اصلا یه وضعی بود این آهنگ! محشر!!!!
حس آهنگ های سری کلاسیک GOW رو میداد...حماسی و شدییید خفن!
از اول بازی خیلی منتظر آهنگ کازمو کنیون بودم، و وقتی رسیدم بهش درود فرستادم که ناامید نکردن:x (خیلی آهنگ خاص و ماندگاریه:D ) ولی یکم جلوتر، Cave of Gi ... فوق العاده! فوق العاده:x یعنی دوتا آهنگ بنگر پشت سر هم:D اور دوز کردم:))
همین الان که دارم پست میدم رفام تو کازمو کنیون، دارم آهنگش رو گوش میدم:))

و اینکه وجود مرحله اختصاصی هر کاراکتر با گیم پلی مخصوص به خودشون هم بسیار حرکت زیبایی بود
باس فایت برت هم که یه باس تک به تک و با کاورگیری و اینا بود واقعا عالی بود:x ( :(( :(( )

تو ماموریت های فرعی آخر کار هم وینسنت رو چندجا اوردن بنده خدا بیکارم نبوده باشه، دمشون هم‌گرم و درود به شرفشون:x


خوب به نظرم دیگه کم کم برم بیرون اسپویل:))






و بازی چقدرررر فعالیت فرعی داره، اصلا میشه گفت این بازی، یه بازیه پارتی و Family هست، که براش داستانم نوشتن:)) خیلی بیشتر از بازی اصلی و درود به شرفشون حقیقتا! :x
و اجبار خاصی هم توشون نیست حقیقتا (صفحه قبل گفتید اجباریه، کجاش بدبخت اجباریه برای پیشبرد بازی:D جز یه سری هاش حالت آموزشی و معرفی دارن:D )
اینا میتونند همینا رو جمع بزنند ، یه بخش آنلاین بهش اضافه کنند به عنوان بازی جدید بفروشن حقیقتا:))

آره همشون رو رفتم
همشون رو میشه با Assess دیدا! حتی متریا lvl2 هم نمیخواد:-" (البته اون lvl2ش کلا AoEش میکنه، تاثیر کاربردی نداره:D )

هر سه تا دی باف باس ها رو میگیری از محیط؟ :D اگر نه برو سراغ اینا، اگر اوکی بود، سبک خودم رو میگم پس:-"

تیم کلود ، اریث ، برت ، یکی از تیم هام برای بخش های سخته (اون یکیش کلود ، برت ، یوفیه:D )اما با این حال با همه ی کاراکترها محتواهای سخت هم رفتم:-"

خوب... نکته اصلیه تیم، اریثه:D
اگر اسکیل Radiant Ward رو داشته باشی، شدیدا خط استگر رو سریع میتونه پر کنه:-" و همینطور خط ATBش
اگر باس به عنصر خاصی حساس بود هم میتونی Arcane Ward هم اجرا کنی، و با قوی ترین جادوی اون عنصریت با اریث اتک بدی:-"
این وسط متریا Pray هم رو همین اریث ببند:D موقع حساس لیمیتشم میتونه ناجی باشه:-"

نکته بعدی برت هست، این بشر کلا هم اتک خوبی میده، و هم چون تو دل باس نیست میتونه نقش ساپورت(هیلر) در مواقع حساسم داشته باشه:D

برای یکی مثل فونیکس میتونی متریا المنتال هم با آتیش، به عنوان دفاع لینک کنی، گرچه اون تایم فکر کنم نداشتیم متریا المنتال اصلا:-"

خلاصه این تیم بالا به نظرم اکثر جاها رو میشه باهاش ترکوند:-" گرچه باس آپشنال آخر آخری و چندتا ماموریت قبلش رو با اون تیم کلود ، یوفی ، برت رفتم
ولی من خودم تیمم همیشه در حال تغییر بود، هرکی تو ماموریت فرعی بود، اون میومد، هرکی سلاح جدید میگرفت، اون میومد تو تیم ، هرکی تو داستان اصلی اونجا مهم تر بود؛ اون همراه میکردم و ...:))
اون قسمت مراحل فرعی احتمالا منظورت من بودم .هنوزم روی حرفم هستم بازی یک سری مراحل فرعی داره که تو قسمت داستانی بازی فرو رفته و به اجبار باید بازیشون کنی.حالا یکی مثل تو با بازی زندگی کرده مشکلی باهاشون نداره حالم میکنه یکی مثل من فقط دنبال این بود که سریع داستانی بازی را تموم کنه و بازی را رد کنه بشینه سر یونیکورن اورلرد براش عذاب اور بود.
به نظرت قسمت رژه تو جونون یا لباس تو کاستا دل سول که باید یک سری مینی گیم انجام بدیم یا قسمت گولد ساسر که اونجا هم باید یه سری ساید مسخره و مینی گیم بزنیم فیلر و اجبار توش نبوده؟؟؟؟
 
  • Like
Reactions: SMM9
اون قسمت مراحل فرعی احتمالا منظورت من بودم .هنوزم روی حرفم هستم بازی یک سری مراحل فرعی داره که تو قسمت داستانی بازی فرو رفته و به اجبار باید بازیشون کنی.حالا یکی مثل تو با بازی زندگی کرده مشکلی باهاشون نداره حالم میکنه یکی مثل من فقط دنبال این بود که سریع داستانی بازی را تموم کنه و بازی را رد کنه بشینه سر یونیکورن اورلرد براش عذاب اور بود.
به نظرت قسمت رژه تو جونون یا لباس تو کاستا دل سول که باید یک سری مینی گیم انجام بدیم یا قسمت گولد ساسر که اونجا هم باید یه سری ساید مسخره و مینی گیم بزنیم فیلر و اجبار توش نبوده؟؟؟؟
رژه تو جونون جزوی از بخش داستانی بازیه، و میتونی بخش زیادیش رو اسکیپ کنی و دنبال کل تیم نری، بخش کوتاهیه واقعا

لباس کاستا دل سول، 2تا مینی گیم نهایت میری و میگیری، هیچکدومم ازت رکورد سختی نمیخواد

گولد ساسرم باز خیلی بخشاش رو میشه نرفت، جدا از اینکه همون داستانی که میخوای ببینی، اون داستان در مورد Dateه همین کاراکترها بوده! و کل محیط یک پارک تفریحیه!

تو کشتی هم که کلا میتونی تو تورنومنت شرکت نکنی!

حقیقتا من نمیدونم چجوری به این ها میگی اجبار و مثلا وقت تلف کن:دی
هر مینی گیم حتی 2 دقیقه هم وقت نمیگیره برای صرفا رد شدنش و نه رکورد A و S زدن:دی
 
  • Like
Reactions: ashe
رژه تو جونون جزوی از بخش داستانی بازیه، و میتونی بخش زیادیش رو اسکیپ کنی و دنبال کل تیم نری، بخش کوتاهیه واقعا

لباس کاستا دل سول، 2تا مینی گیم نهایت میری و میگیری، هیچکدومم ازت رکورد سختی نمیخواد

گولد ساسرم باز خیلی بخشاش رو میشه نرفت، جدا از اینکه همون داستانی که میخوای ببینی، اون داستان در مورد Dateه همین کاراکترها بوده! و کل محیط یک پارک تفریحیه!

تو کشتی هم که کلا میتونی تو تورنومنت شرکت نکنی:-?!

حقیقتا من نمیدونم چجوری به این ها میگی اجبار و مثلا وقت تلف کن:D
هر مینی گیم حتی 2 دقیقه هم وقت نمیگیره برای صرفا رد شدنش و نه رکورد A و S زدن:D
نه والا بیشتر از ۲ دقیقه طول میکشید:D
ببین من اصلا نمیخوام منکر خارق العاده بودن بازی بشم خودمم تمومش کردم و نسبتا هم باهاش حال کردم( میگم نسبتا چون من کلا با مبارزات فاینال ۷ مشکل دارم .بازی تو قسمت مبارزات تکلیفش با خودش معلوم نیست .مثلا فاینال ۱۶ میگه اقا ما اکشنیم یا فاینال های کلاسیک نوبتین این تلفیقی از همه چی و اش شلم شورباست .دیدم ماکان هم نظرش همین بود و از مبارزات ۷ خوشش نمیاد.
حالا کلا بازی تو اشل و اسکیل این بازی با بالای ۱۰۰ ساعت کانتنت مجبوره ساید و فیلر بزاره اونم مشکلی نیست ولی وقتی اونو پیوند میزنه با بازی اصلی اونجا من باهاش مشکل دارم.حالا بگذریم لذتی که از بازی بردی را با این بحث ها خراب نکنیم:D
 
نه والا بیشتر از ۲ دقیقه طول میکشید:D
ببین من اصلا نمیخوام منکر خارق العاده بودن بازی بشم خودمم تمومش کردم و نسبتا هم باهاش حال کردم( میگم نسبتا چون من کلا با مبارزات فاینال ۷ مشکل دارم .بازی تو قسمت مبارزات تکلیفش با خودش معلوم نیست .مثلا فاینال ۱۶ میگه اقا ما اکشنیم یا فاینال های کلاسیک نوبتین این تلفیقی از همه چی و اش شلم شورباست .دیدم ماکان هم نظرش همین بود و از مبارزات ۷ خوشش نمیاد.
حالا کلا بازی تو اشل و اسکیل این بازی با بالای ۱۰۰ ساعت کانتنت مجبوره ساید و فیلر بزاره اونم مشکلی نیست ولی وقتی اونو پیوند میزنه با بازی اصلی اونجا من باهاش مشکل دارم.حالا بگذریم لذتی که از بازی بردی را با این بحث ها خراب نکنیم:D
اکثرشون اصلا تایم دارن و زیر یا حدود همینه تایمشون:-"
اما چیزی که میگی رو من بهش میگم تنوع تو گیم پلی، وقتی تبدیل به اجبار میشه که مثلا هر بخش جدیدی که میری، بازی بهت بگه باید به عنوان مثال Queen Blood بزنی تا پیش بری ، و هر دفعه هم دقیقا همین بازی باشه:دی

وقتی چیز متنوعی جلوت قرار میدن، و اجبارش فقط همون یکباره، اونم حتی ازت رکورد بالایی نخواد، حقیقتا ایراد و فیلر بهش نمیشه گفت:دی

بگذریم:دی
 
سیستم کامبت بازی اتفاقا از پر نقص ترین بخش های بازیه:-"

توی همه نقد های سایت ها و مجلات معروف از کامبت بازی تعریف کردن که ... و اونو بهترین دونستن
کارگردان کامبت دویل می کرای و دراگنس داگما روی یه بازی کار کنه بد بشه ؟ : دی



  • Thrilling and deep action combat system that truly shines in spectacular boss battles
best action combat systems ever committed to disk, Final Fantasy XVI is a game that you owe it to yourself to indulge in.


It’s a great combat system that kept my brain firing at a rapid pace as I balanced timing my magic bursts with managing my skill cooldowns and keeping an eye out for enemy tells to be ready to dodge – on top of just trying to look cool for the sake of looking cool, which is always an important element of any action game in my book


This isn’t just the first fully fledged action RPG for the franchise but it’s one of the best action RPG experiences possible. This is due to Square Enix bringing in Ryota Suzuki to serve as the combat director, who seasoned action gamers will know from Devil May Cry 5 as well as Monster Hunter: World. That said, this should be considered Suzuki’s magnum opus.

This is where combat truly gets exciting. As the pool of moves expands, customizing Clive’s loadout to manipulate the RPG elements of combat best becomes a true joy


یعنی 90% بدون شک اعتقاد داشتن بهترین سیستم مبارزاتی بین تمام فاینال ها رو داشته
(من غیر از 7 و 16 فاینال دیگه ای بازی نکردم )
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or