PlayStation Final Fantasy VII Rebirth

سازنده
Square Enix
تاریخ انتشار
2023
ناشر
Square Enix
پلتفرم‌ها
  1. PlayStation 5
234.png
اسکوئر انیکس بازی Final Fantasy VII Rebirth را برای پلی استیشن 5 معرفی کرد. این بازی دومین عنوان از پروژه Final Fantasy VII Remake است
این شرکت همچنین تایید کرد که پروژه Final Fantasy VII Remake از سه عنوان تشکیل خواهد شد. عنوان اول Final Fantasy VII Remake بود که سال 2020 منتشر شد، شماره دوم با نام Final Fantasy VII Rebirth و در آینده نام قسمت سوم (نهایی) اعلام می شود
Final Fantasy VII Rebirth دومین قسمت از سری Final Fantasy VII Remake است که داستان یک بازی فانتزی نمادین را روایت می‌کند که ژانر RPG را در سه بازی متمایز تعریف می کند. در زمان عرضه، بازی Final Fantasy VII Remake مورد تحسین بازیکنان و منتقدان قرار گرفت و موفق به فروش بیش از پنج میلیون نسخه در سراسر جهان شد. بازی Final Fantasy VII Rebirth در سال 2024 برای پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد

Tetsuya Nomura، کارگردان خلاق سری Final Fantasy VII Remake می گوید:

همانطور که اعلام شد، در حال حاضر چهار پروژه از Final Fantasy VII به صورت همزمان در حال توسعه هستند. اگرچه هر یک از چهار عنوان از یکدیگر متفاوت هستند، اما همه آنها از طریق یونیورس و شخصیت های Final Fantasy VII به هم مرتبط هستند. به‌ عنوان فردی که در توسعه هر یک از عناوین اصلی شرکت نقش داشتم، عمیقا چشم‌انداز و افکار پشت هر پروژه را درک می‌کنم و فعالانه در روند توسعه هر 4 عنوان مشارکت دارم. کلود و دوستانش در این بازی سفر جدیدی را آغاز می کنند و معتقدم سکانس هایی که پس از ترک میدگار شاهد آن هستند، تجربه ای تازه را به بازیکنان ارائه می دهد
1.png
عنوان فاینال فانتزی 7 یکی دیگر از نقش افرینی هایی بود که توسط شرکت Square Enix در سال 1997 برای کنسول PS1 عرضه شد. این بازی با داستانی حماسی به سرعت نظر طرفداران ژانر RPG را به سوی خود جلب کرد. فروش بسیار خوب این بازی باعث شد تا در طول سال های متمادی دنباله ها و مکمل هایی برای آن عرضه شود

2.png
 
آخرین ویرایش:

hitman68

کاربر سایت
Sep 6, 2011
6,364
View attachment 310222
آرت رسمی جدیدی از فاینال فنتسی 7 ریبرث منتشر شد.

View attachment 310223
آلبوم جدید Final Fantasy VII Rebirth Vinyl در تاریخ 31 ژانویه سال 2024 منتشر خواهد شد.

آهنگ های این آلبوم مشخص نیست.
واقعا شخصیت ها چقدر طراحی جذاب و قشنگی دارن
هم خفن و ابهت دارن و درعین حال زیبا و دوست داشتنی هستن
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
بعد دیدن چند باره ی تریلر های آخری
فقط یه کلمه میتونم بگم
به قول سلطان:
میشه مو به تن حتی گنده ها سیخ،
یه شیر اومد پشمای کلِ گربها ریخت،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
 
آخرین ویرایش:

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
بعد دیدن چند باره ی تریلر های آخری
فقط یه کلمه میتونم بگم
به قول سلطان:
میشه مو به تن حتی گنده ها سیخ،
یه شیر اومد پشمای کلِ گربها ریخت،

فرستاده شده از BAC-L21ِ من با Tapatalk
پشمای منم ریخت وقتی یکی با این سن و سال آهنگ تتلو رو تکرار کرد🤣
 

AMIN-PASHA

کاربر سایت
Jul 10, 2017
1,945
نام
امین پاشاپور
پشمای منم ریخت وقتی یکی با این سن و سال آهنگ تتلو رو تکرار کرد🤣
حالا اسپم نکنیم، دیدم بازی مورد علاقم اینهمه عالی شده و هایپم کرده، گفتم یه جمله از خواننده محبوبم بگم، (سنم زیاده ولی روحیه ی نوجوان دارم)
حالا صبر کردن برا بازی خیلی سخت شده برام، البته کلی بازی دارم که تا اومدنش تموم کنم، الان divinity original sin 2 میزنم، بعد بالدرز گیت و لایز او پی و موتورفست هم هست و کلی بازی دیگهه، اونم نهایت نهایت روزی 3 ساعت وقت کنم بازی کنم ( ساعت 10 شب تا خوابم بگیره)
تصمیم گرفتم دیگه تریلر نبینم از ff7r که هایپم کنترول بشه،
 
  • Like
Reactions: Reza.zareei

Reza.zareei

کاربر سایت
Oct 28, 2018
1,959
نام
Reza
صحبت های نائوکی هاماگوچی در مورد نقش اون به عنوان یکی از اعضای تیم توسعه ریبرث

◾️ پروژه بازسازی و ساخت سه گانه فاینال فنتسی 7 برای همه توسعه دهنده های اسکوئر انیکس یه چالش بزرگ محسوب میشه اما برای هاماگوچی، این چالش و احساس مسئولیت حتی بیشترم هست. وقتی بازی اورجینال منتشر شد، هاماگوچی فقط یه دانش آموز دبیرستانی بود. اون عاشق ماجراجویی های کلود استرایف و بقیه شخصیت های داستان شد و همین تشویقش کرد که یه توسعه دهنده گیم بشه.

◽️ هاماگوچی: "این بازی واقعا توی قلبم موندگار شد پس حالا میخوام بهترین عملکرد خودم رو ارائه بدم."

◾️ هاماگوچی گفت وظیفه اون اینکه با نومورا و بقیه اعضای قدیمی تیم توسعه صحبت کنه تا بفهمه که اونا میخواستن تو بازی اورجینال چکار کنن و طوری ایده هاشون رو به نمایش بزاره که "حتما بدست مخاطب های امروزی برسه."

◽️ هاماگوچی: "بنظرم در این قسمت، نقش من به عنوان یه سازنده جوان در تیم توسعه مشخص میشه."

◾️ هاماگوچی همچنین گفت نکاتی در مورد داستان و شخصیت ها وجود داشته که تیم توسعه نمیتونسته در دوران عرضه بازی اورجینال نشون بده (چون حتی تکنولوژی صدا گذاری هم وجود نداشته) و حالا، هاماگوچی و تیمش تلاش میکنن تا اون نکات رو به داستان اضافه کنن؛ برای مثال، ارتباط شخصیت های کلود و زک در ریبرث خیلی بهتر از قبل نشون داده شده.

◽️ هاماگوچی: "الان پلیر ها میتونن این نکات جدید رو کشف کنن."

◾️ البته اون مشکلاتی هم داشته و گاهی اوقات مجبور میشده ایده های عجیب و غریب همکارانش (مخصوصا یوشینوری کیتاسه رو) رد کنه. ظاهرا چند سال پیش کیتاسه میخواست ظاهر راکتور ماکو رو کاملا تغییر بده اما هاماگوچی در نهایت اون رو منصرف کرد چون راکتور ماکو یکی از نماد های مهم داستانه.

◽️ هاماگوچی: "فکر میکنم یکی دیگه از نقش های من در پروژه توسعه، همکاری و ارائه پیشنهادات جدید باشه"

◾️ خیلی از طرفدار ها تعجب کردن که اسکوئر انیکس چطوری تونست بازی ای به گستردگی ریبرث رو در کمتر از چهار سال توسعه بده (در حالی که برای بیشتر شرکت ها ساخت چنین بازی ای بیشتر از شش سال طول میکشه) هاماگوچی در این مورد گفت که شاید بیشتر شرکت ها، اهمیت کار تیمی رو نادیده میگیرن.

◽️ اون اضافه کرد که حدود 80 تا 90 درصد اعضای تیم توسعه ریمیک، حالا دارن روی ریبرث کار میکنن و کار تیمی خوبشون باعث میشده که پروژه رو (حتی با وجود همه گیری ویروس کرونا) سریع تر پیش ببرن.

◾️ هاماگوچی: "کاملا واضح بود که اگه سوال یا مشکل خاصی داشتیم، باید از چه کسی کمک بگیریم. ما تونستیم به عنوان یه تیم کامل باهم کار کنیم و همین باعث شد که پروژه توسعه رو سریعا به جریان بندازیم."
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر