Multi Platform FIFA 22

سازنده
EA
تاریخ انتشار
2022
ناشر
EA
پلتفرم‌ها
  1. PC
  2. PlayStation 4
  3. PlayStation 5
  4. Xbox One
  5. Xbox Series X|S
  6. Nintendo Switch
به نام خدا
IMG_20210709_195810_050.jpg
کمپانی EA در توییتی تاریخ انتشار رسمی فیفا 22 را مشخص کرد.
IMG_20210704_181338_462.jpg
با توجه به اطلاعات لیک شده و با کسب اجازه از ناظمین تاپیک فیفا 22 را ثبت میکنیم.
1624450547655.png
در روزهای گذشته اطلاعات مهمی از جمله تاریخ انتشار بازی لیک شد که بین 2تا 9 مهر ماه خواهد بود.
IMG_20210620_212534_457.jpg
طبق شایعات بازی با موتور گرافیکی جدید دایس منتشر می شود و متاسفانه نسخه نسل بعدی شامل کنسول های نسل هشتمی و pc نمی شود.
امروز لوگوی بازی نیز لیک شد و نیز شاهد دگرگونی کاستوم تاکتیک هستیم.
IMG_20210623_173539_967.jpg
همچنین شاهد اضافه شد آیکون های جدیدی در بازی هستیم.
IMG_20210623_153824_194.jpg

طبق اطلاعاتی که داریم برخی تیم های بتا نیز لیک شده است.
IMG_20210623_160500_702.jpg
طبق منابع لیک شده الکس اسکات به عنوان اولین گزارشگر زن به بازی فیفا 22 اضافه می شود.
IMG_20210626_145141_952.jpg
 

Attachments

  • IMG_20210623_173539_967.jpg
    IMG_20210623_173539_967.jpg
    36.4 KB · مشاهده: 159
آخرین ویرایش:
برای کریر کار خاصی نکردن ... سعی کردن اون فضای فانتزی التیمت رو به کریر هم تزریق کنن کسی که کریر بازی میکنه دنبال شبیه سازی و استفاده از باشگاه های مختلف تو لیگ های مختلفه نه اینکه یه کشکول یونایتد درست کنن و فضارو مثل التیمت توهمی کنن. در مورد بقیه چیزا هم بنظرم EA مثل هرسال یه مشت مزخرف تبلیغاتیه و تو باکس کوچکترین برخوردی رو داور پنالتی میگیره بخاطر ماهیت فراسبایت و این مشکلات رو باید حل کنن وگرنه چند ساله اصطلاحات تبلیغاتی مثل شوت فلان چیز پاس بهمان چیز رو دارن تفت میدن و اخرش میری تو بازی میبینی همون پارسالیه
جزییاتش نیومده ولی خیلی از کریر بازا دنبال ساخت و رسوندن تیمن به بالا. چیزی که دو سال پیش بخاطرش ترند کردن و تو رددیت هم دنبال همین بودن.
که تو آغاز ،برداشتن مشکلات برنامه ریزی لیگ و مشکلات جدول لیگا رو درست کردن و سال قبلم تغییرات خوبی دادن
امسالم ایده جالبی آوردن و باید دید چه چیزای جانبی همراهش میاد و مثل گذشته که ارتقا استادیوم و تیم پزشکی و ... بود، بازم میاد یا نه.
ایده خوبیه که قبلا تو pes هم قبلانا بود و باید دید چیکار میکنن و چجوری میخواد عمل کنن و اصلا داستانی میخواد پیش بره ، یا نه.

نظرات مثبته تو بین کریر بازها تو رددیت و توییتر و پیجهای مطرح کریر بازا ، منم به یه عنوان کریر باز، منتظرم ببینم چقدر میتونه تیمم ضعیف باشه.
 
یک گیف کوتاه از نمای گیم پلی بازی ...

View attachment 216511
سوالی که مطرح میشه اینه که تکنولوژی هایپرموشن بهتر از پلیر آیدی عمل میکنه و حجم زیادی از بازیکنان رو در برمی‌گیرد الان فهمیدیم که بازیکنان حتما باید برن توی اون لباسها و EA اسکنشون کنه مگه چقدر بازیکن اینا میتونن اینجوری اسکن کنن چون باید برن سرمقر تیم ها و لباس ها رو تن بازیکنان کنن فوقش تیم های معتبرتر هر لیگ
 
هر سال ما همین صبحت ها رو میکنیم باز بازی اومد سریع میریم تو کارش از Eaپول پرست حداقل انتظار جهش گرافیکی عظیمی داشتم ولی انگار همون 😐😐😐 تا وقتی فراسبایت موتور بازی باشه اوضاع همینه
 
  • Like
Reactions: Siamak61 and u.s.a
سوالی که مطرح میشه اینه که تکنولوژی هایپرموشن بهتر از پلیر آیدی عمل میکنه و حجم زیادی از بازیکنان رو در برمی‌گیرد الان فهمیدیم که بازیکنان حتما باید برن توی اون لباسها و EA اسکنشون کنه مگه چقدر بازیکن اینا میتونن اینجوری اسکن کنن چون باید برن سرمقر تیم ها و لباس ها رو تن بازیکنان کنن فوقش تیم های معتبرتر هر لیگ
گفته 7-8 میلیون فریم.حالا چطوری؟فقط خودشون میدونن.شایدم به یکی مثل لوکاس وازکز ازون لباس ها پوشوندن گفتن یه بار مثل هازارد بدو یه بار مثل کریس بدو یه بارم مثل مسی.ازین کمپانی باسن گشاد هرچی بگی برمیاد. :))
هرکسی تا الان کنسول نسل نهمی نخریده ضرر نکرده(از بابت این بازی)
رو Ps4 همون زباله 21 رو برداره رنگ چمنشو درست کنه ضررش از نسخه نسل نهمیش کمتره
 
تا توپ از حالت بادکنکی بودن در نیاد، و بازیکنا اسکیت بازی نکنن و کلا فیزیک تغییرات بنیادی نکنه این مو نسل بعدی و اضافه شدن کات سین قبل بازی و ... همه به درد یه ریال نمیخوره ( اگه اصل کار و فیزیک و گیمپلی اوکی بود اینا در کنارش فوق العاده میشد)
 
موی "لوکا مودریچ" نسل بعدی شده!!! :D

View attachment 216570
کنسول ها وارد نسل بعد شدن و EA وارد نسل پشم :D فقط پشم و مو مورد توجه EA هست تو این نسل ... امیدوارم سال آینده نرن رو شبیه سازی پشم های پایین تنه:D
 
تکنولوژی جدید و اختصاصی کمپانی EA با استفاده از چندین ویژگی کوچک و بزرگ پیشرفت‌های چشم‌گیری در زمینه موشن کپچر بازیکنان و بهبود هوش مصنوعی ارائه می‌کند. سازندگان با استفاده از لباس‌های مخصوص Xsens، حرکات دقیق عضلات و تصمیمات 22 بازیکن حرفه‌ای فوتبال را در فشار بالای مسابقات ضبط کرده‌اند. این لباس‌ها با ضبط دقیق تمامی لمس توپ‌ها، تکل‌، دویدن و تن به تن شدن‌ها، اطلاعات مربوط به بیش از چهار هزار انیمیشن منحصر به‌فرد را در دسترس سازندگان قرار می‌دهند. در بازی FIFA 22 هر یک از بازیکنان ویژگی‌های فیزیکی، سرعت و عطش مسابقه مخصوص به خود را خواهد داشت.


موتور جدید و اختصاصی این بازی می‌تواند با بررسی بیش از 8.7 میلیون فریم انیمیشن ضبط شده از بازیکنان حرفه‌ای، در لحظه انیمیشن‌های جدیدی را برای موقعیت‌های مختلف مانند نبرد‌های هوایی، کنترل توپ‌های دشوار و حتی شخصیت پردازی بازیکنان و اجرای حرکات منحصر به آن‌ها طراحی کند تا انیمیشن‌های حرکت بازیکنان در بازی فیفا 22 بیش از پیش به واقعیت نزدیک باشند.


از طرفی، قدرت کنسول‌های نسل نهمی به سازندگان اجازه داده است تا با پیچیدگی بیشتری به طراحی مسئولیت‌های هجومی و تدافعی بازیکنان بپردازند. برای هرچه نزدیک‌تر شدن این بازی به واقعیت، سرعت تصمیم‌گیری بازیکنان فاز هجومی در هر ثانیه تا شش برابر بیشتر از گذشته افزایش یافته است. این پیشرفت می‌تواند به فهم بهتر بازیکنان از موقعیت خود در فاز هجومی و جای گیری در نقاط درست کمک شایانی کند. از طرفی، نحوه دفاع تاکتیکال بازیکنان هم به کلی بازطراحی شده است تا بازیکنان به بهترین شکل ممکن شکل تاکتیکی خود را هنگام دفاع در مقابل تیم مهاجم حفظ کنند.



دیگر ویژگی‌های جدید گیم‌پلی

سازندگان بازی فیفا ۲۲ تنها به تکنولوژی HyperMotion برای بهبود این بازی بسنده نکرده‌اند و با بازطراحی یا بهبود برخی از مکانیک‌های تاریخ مصرف گذشته عناوین قدیمی، تمام تلاش خود را برای بهبود این بازی نسبت به عناوین قدیمی به کار گرفته‌اند.


بازی فیفا ۲۲ به صورت رسمی معرفی شد + تریلر



اولین تغییر، بازطراحی هوش مصنوعی دروازه‌بان‌ها و طراحی یک سیستم کاملا جدید برای آن‌هاست. بهبود جای‌گیری دروازه‌بان‌ روی شوت‌های از راه دور، تصمیم گیری بهتر در مواقع حساس و جای‌گیری متفاوت هر دروازه‌بان در جریان بازی، نسبت به شخصیت واقعی آن دروازه‌بان، برخی از ویژگی‌های جدیدی هستند که در این بازی به آخرین نفر در خط دفاعی اضافه خواهند شد.

فیزیک حرکت توپ هم بار دیگر بهبود یافته است. میزان تاثیر چرخش، شدت ضربه، محل برخورد ضربه با توپ، میزان کات، سرعت حرکت و مقاومت هوا برای هر نوع شوت به شکل جداگانه محاسبه خواهد شد تا توپ بازی فیفا ۲۲ بیشتر از هر زمانی واقع گرایانه‌تر حرکت کند و احتمالا دیگر شاهد برخی شوت‌هایی که بدون شک به گل تبدیل می‌شوند نخواهیم بود.




تاکتیک‌های هجومی بازی FIFA 22 هم بسیار گسترده‌تر از گذشته خواهند بود و حالا گزینه طراحی تاکتیک تیم برای هر نیمه از بازی به صورت جداگانه هم در این بازی قرار داده شده است.
لازم به ذکر است که این تغییرات تنها در نسخه پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و Stadia فیفا ۲۲ اعمال خواهند شد و دیگر نسخه‌هایی که از این بازی منتشر خواهند شد چنین ویژگی‌هایی نخواهند داشت.
تشکر بابت ترجمه و اطلاعات
فقط منبعش رو خواستم بدونم ممنون
 
دوستان این تغییرات کریری که صحبتشو میکنن فقط داخل نسل 9 هستش؟کسی اطلاعی داره؟
اونجوری که مشخصه برا Ps4 بازی فقط یه اپدیت معمولی باشه با دستکاری اسلایدر
 
  • Like
Reactions: Siamak61
دوستان این تغییرات کریری که صحبتشو میکنن فقط داخل نسل 9 هستش؟کسی اطلاعی داره؟
اونجوری که مشخصه برا Ps4 بازی فقط یه اپدیت معمولی باشه با دستکاری اسلایدر
مال همه هست. فقط اون چیزی که میگن بهبود گرافیکی و hypermotion نسل بعدیه.
تو چیزایی که معرفی کرده فقط hypermotion رو زده استیدیا و نسل بعد
FIFA 22 New Features and Modes - Electronic Arts
_________________________
2021-07-12_23-47-10.jpg

میتونی کیت رو خودت درست کنی. حالا در چه حده هنوز معلوم نیست
استادیوم و لوگو

2021-07-12_23-52-26.jpg

همونطور هم که معلوم بود لیگ کنفرانس هم هست
و سوپرلیگ هندم تایید شده
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ehsas1 and u.s.a

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or