FIFA 21

5b1krzhmdo9y.jpg


در کنفرانس دیشب فیفا 21 معرفی شد، با توجه به تیزر بازی میتوان حدس زد بازیکن روی کاور امباپه باشد، این عنوان روی حواشی و گرافیک هرچه بیشتر تمرکز کرده است، باید ببینیم تفاوت نسخه نسل بعد آن چیست؟

با توجه به تعلیق و طولانی شدن اتمام لیگهای اروپایی نقل و انتقالات اروپا تغییر کرده وea بخاطر همین امر تاریخ انتشار را 18 مهر معرفی کرده است، دارندگان نسخه های 80 و 100 دلاری سه روز زودتر می‌توانند بازی را انجام دهند همچنین دارندگان ea access از 10 مهر ماه می‌توانند 10 ساعت تریال بازی را تجربه کنند.
_ویژگی های فیفا 21 نسل بعدی
1-نوع نورپردازی و رندرینگ بازی دستخوش تغییراتی شده است.
2-فیفا 21 از قابلیت hoptic کنترلرهای نسل بعدی دو کنسول xbox series x و ps5 استفاده میکند
3-لودینگ اسکرین و قدرت اجرای بازی در سرعت بالاتر(استفاده از SSd)
4-responsive بودن بازی
تاریخ دمو و بازشدن Web app و سایر رویدادهای قبل ریلیز فیفا 21
r769qrcnhd4t.jpg

اگر شما قبل ریلیز کنسول‌های نسل بعد فیفا 21را تهیه کنید بدون هیچ هزینه ای بازی شما قابل اجرا در کنسول نسل بعدی میباشد
این ویدئو هم برای کسانی هست که دوست دارن با مُد التیمیت تیم بیشتر آشنا شوند
 
آخرین ویرایش:
حوصله کل کل کردن های دوزاری یه سری رو که حتی تو تاپیک فیفا میان بازی های سونی رو ترول میکنن ندارم و بهتره تشریف ببرن همون ترول های منطقی مثلا !!! از دید خودشون ولی زیر پوستی در واقعیت رو تو تاپیک VS کنسولی بسیار زیبایی که در بازیسنتر هستش بذارن و اون جا جایی خوبی برای این صحبت های زیبا و فنی هستش !!! :))

بخش نقل و انتقالات فیفا پیشرفت های خوبی کرده و بهتر شده ( همین بخش نقل و انتقالات رو بازم مشخصه خبر ندارن که تو فیفا 13 به قبل بسیاری از مشکللات نسخه های فیفا 16 به بعد نبود و از فیفا 17 به بعد به یک باره این مشکلات رفته رفته اضافه شده و از دوباره اومدن تو نسخه فیفا 20 باگ ها و مشکلات رو برطرف میکنن به همراه یه سری ویژگی های جدید و اینا رو بهش میگن تغییر ؟ خوبه درباره این واژه توضیح دادم .. ) ولی صحبت ما تغییر کریر مد به صورت کلی بوده . توضیحات رو دادم و هر چی توضیح بیشتر بدم تکرار مکررات میشه .

وقتی میان بازی هایی مثل گاد اف وار و آنچارتد رو !!!! با یه بازی ورزشی مثل فوتبال مقایسه میکنن و بعدش نتیجه گیری هم میکنن تکلیف چنین اشخاصی دیگه مشخصه چه خبره !! ( یعنی کنار گذاشتن این بازی ها و مثال زدن ها بی مانند بود !!!!! ) حالا اون گیر دادن به بازی های سونی و مسخره کردنشون هم اصلا کاری ندارم ( ناتان درک میره همه رو میکشه ؟؟!! و .... هار هار هار ؟؟!! نه این که بازی های دیگه شبیه ساز واقعی هستن و ... !!!!! مثلا هیلو و جناب Master Chief کار دیگه ای میکنه و ما خبر نداریم ؟!! ( هیلو های نسل هفتمی هوش مصنوعی که داشتن بی نظیر بود . هوش مصنوعی هم که ازش استفاده میکرد هیلو های نسل هفتم به قبل هوش مصنوعی Havok Ai بود و من خودم انقدر این سری رو دوست داشتم که تو سنین نوجوونی پوستر Master Chief رو تو اتاقم نصب میکردم و هوش مصنوعی این بازی تو درجه سختی آخر دیوانه وار سخت و لذت بخش بود ) من یادم رفته بود !! که بازی های دیگه یه بار بمیریم بازی به پایان میرسه و دیسک بازی هم منفجر میشه و بازی ها مثل واقعیت یک بار مصرف هستن :( مکس پین هم همه رو میکشت !! :( ویچر 3 هم جادو میزد :( و همه رو میکشت !! دارک سولز هم همه رو میکشتی و چالشی نداشت بازی ! مابقی بازی های سولز بورن هم همین طور و چالشی ندارن ! اینا پشم هستن در کل !!! پشم !!

و بازی مثل God Of War 2018 رو مثال زدن و اونم چه بازی ای !!! :| خوبه بازی مثل God Of War که بازی کردنش روی درجه سختی به شدت سخت Give me God Of War و هر کسی تجربش کرده باشه میدونه چی میگم ( رو درجه سختی آخر که ببینی گیمر به هوش مصنوعی چیره هست و یا نه ؟؟؟ !!! و این که مشخصه . تو بازی ها هزار بار میمیرم و خلاصه مرحله رو باید رد کرد و انتظار دارن گیمر مراحل رو نگذرونه !؟! :)) این بازی God Of War یه کنترلر من قشنگ نابود شد !!! ) و TLOU 2هم تجربه بازی کردنش رو آخرین درجه سختی آخر با تنظیماتی که میشه تو بخش HUD بازی کرد و تجربه بازی رو به شدت لذت بخش میکنه . تو تاپیک فیفا پای بازی های سونی و ... باز شد .. خدایا توبه !!

تجربه و لذت آفلاین بازی کردن با آنلاین بازی کردن دو مقوله جداست و هر کدوم دنیا و جذابیت های خودش رو داره . صرفا ما این جا اون نگاهی که سازنده ها به بازی ها رو دارن داریم میگیم و این بازی های ورزشی هم دو مد دارن . یکی آفلاین و یکی هم آنلاین . بخش داستانی و لول دیزاینی ندارن که کارشون سخت باشه و گرفتاری های این کارا رو داشته باشن . سازنده باید دو هر دو بخش آفلاین و آنلاین یه بالانسی ایجا کنه و طرفدار هاش رو راضی کنه .

اون اسکن کردن و ..... اینا هم فیفا و یا همون PES خسته نباشن ! میخواد این کارا رو نکنن ؟ اینا همگی مکمل هم هستن ولی چه ربطی به ویژگی های خود کریر داره که دربارش صحبت کردم ؟! کونامی که خدای ساخت چهره و مدلینگ بازیکن و نوع دویدن های بازیکن و استایل و .... این چیزا هستش و بعد بیایم بگیم به به چه مسترلیگ زیبایی برامون درست کردن !!!! :)) یعنی مثال هایی میزنن دود از کله آدم بلند میشه .

تو همون فیفا هم با همون اسلایدر ها و یا منوال پاس و تنظیمات مختلف و .... میشه گیم پلی بازی رو بالانس در آورد ( حالا فول منوال باز های حرفه ای بماند که دنیای خاص خودشون رو دارن و ..... ) و با تیم های قوی هم مشخصه اگر بازی آدم خوب باشه میشه قهرمان شد ( چالش رو باید داشته باشه و .. ) ولی موضوع اینه که با تیم های ضعیف تر نشه این کار رو کرد که تو PES این طوری نیست و تو مسترلیگش با تیم های ضعیف تر به راحتی نمیشه قهرمان شد به خصوص این که بخش نقل و انتقالاتش و تنظیماتش رو روی سخت ترین درجه گذاشت . تو همون فیفاش هم میشه با تنظیماتی که گفتم یه بالانسی به وجود آورد و اگر هم میشه در طول یک فصل بدون باخت بازی رو به پایان رسوند ( اگر با تیم ضعیف هم بشه بدون باخت کار رو تموم کرد ) این از ضعف بازی هستش و نه بخش آفلاین !!! این مشکل چه ربطی به بخش آفلاین داره ؟! سازنده وقتی نتونسته هوش مصنوعی خوبی رو درست کنه و چالشی در کریر مد به وجود بیاره که گیمر به راحتی بره برنده بشه ! و چالشی برای نداشته باشه این مشکل از سازنده بازی هستش . فرقی هم نمیکنه فیفا باشه PES باشه یا هر بازی دیگه ای باشه !!

بخش کریر فیفا و همون داستان اسلایدر هاش برای خودش دنیایی هستش و این جا تو بازیسنتر کسی تحویل نمیگیره وگرنه تو کلی از سایت ها و فرم ها این بخش برای خودش طرفداران بیشماری داره و هر کسی دوست داشت میتونه بره این قسمت و پست ها رو بخونه و کسب اطلاعات کنه که درباره اسلایدر ها کلی صحبت میکنن و تبادل نظر میکنن . دنیای فقط نه دنیای آنلاین باز ها هستش و نه آفلاین باز ها ! کسی نمیتونه با فکت های من و شما و ... صادر کنه آنلاین یا آفلاین . دو بخش هستن در صنعت گیم دارن به حیات خودشون ادامه میدن . هر بازی ورزشی هم بتونه یه بالانسی بین این دو بخش به وجود بیاره میتونه نمره قبولی کسب کنه . دیگه بازی خط داستانی لول دیزاین و ... نداره که !!!

:Arrowd:

FIFA 20 Operation Sports Sliders

اگر هم مشکلاتی در بخش کریر و ... هست مربوط به هوش مصنوعی هستش که سازنده ها نسل هشتم دایورت کردن بخش هوش مصنوعی رو و بهش اهمیت ندادن !! بازی داشتیم مثل FEAR که در نسل هفتم بود و رو درجه سختی آخر بازی کردنش به شدت سخت و لذت بخش و هیجان انگیز بود و هوش مصنوعی بی نظیری داشت . این پیش رفتن افراطی سازنده ها به سمت آنلاین بود که باعث شد هوش مصنوعی در نسل هشتم بهش رسیدگی نشه و پیشرفت های بزرگی نکنه . همون فیفا های نسل هفتم و PES های دوران اوجش بازی ها هوش مصنوعی داشتن که تجربه بخش مسترلیگ و کریرش به شدت لذت بخش تر از الان بود . نسل هشتم هندیکپ و اسکریپ های شدید خوره هوش مصنوعی شده و تجربه بازی ها رو دچار مشکل کرده . حالا مبحث هوش انسانی سخت با یه هوش ماشینی سخت که اصلا به کنار ..

پست منم جنگ بخش آنلاین و آفلاین نبود ( بالای 80 درصد صحبت هام بخش کریر بود ) و کلیت صحبت هام این بود هر دو بخش رو در کنار هم باید رشد داد و پیشرفت کنن . هر دو بخش دنیای خودشون رو دارن و جذابیت های خودشون رو دارن . اگه یه سری دوست دارن بحث رو به آنلاین VS آفلاین راه بندازن و لذت ببرن از جنگ و دعواها ( به عمد ) از عمد میخوای چنین کاری کنن خب اشتباه اومدن . چون اصلا هر دوی این بخش ها جذاب و لذت بخشه و هر کدوم دنیای خاصی خودشون رو دارن .


با آدم مغلطه گر بحث کردن فایده نداره! مثل شما که از هم اولش خواستی بحث رو ببری سمت کنسول وارز و خودت رو منطقی جلوه بدی!!! وقتی دوتا از بازیهای سونی نام بردم، به خاطر کیفیت ش بود و اکثرا تجربه کردند و حتی جلوتر از بازیهای بتل رویال هم نام بردم! ولی خب عشق ت اینکه ببری کنسول وارز

مسیر جدید کریر از فیفا 17 رقم خورد که به موتور فراس بایت سوییچ کردند (به خوب و بدش کار ندارم) و از اونجا مسیر جدید با اضافه شدن کات سینهای ریل تایم برای مذاکره خرید و فروش بازیکن ها شروع شد و همینطور تو فیفاهای بعدی بیشتر و بیشتر شد که قبل و بعد بازی بتونی مصاحبه کنی، پیش فصل از اهداف باشگاه با رسانه ها صحبت کنی، با خوده بازیکن ها مستقیم ارتباط داشته باشی و ... الان هم کلا تمرینات زیر و رو شده و قابلیت sim خیلی کاربردی تر شده (شخصا اصلا ازش استفاده نمیکردم چون بشدت باهاش مشکل داشتم ولی خب الان راحت میتونم تعویض ها و همه مدله هم روی این بخش کنترل داشته باشم) و میتونی بازیکن ها رو پست شون رو عوض کنی! و خیلی چیزای ریز دیگه که در طول این سالها به کریر اضافه شده که گفتم بعضا کم و بعضا مناسب بودند. از ویدیو معرفی بازیکن ستاره جدید گرفته تا شخصی سازی کامل سرمربی و ....

ولی مسله سره تکرار هست! تکرار، تکرار و تکرار! شما از درجه سختی give me a god of war مثال میزنی و درجه سختی جدید دلست2 که یکبار بمیری کل بازی رو باید از اول بری؟ شوخی میکنی این شده درجه سختی؟ ملت الان دارند دارک سولز و بلادبورن رو بدون حتی اینکه یک ضربه بخورند تموم میکنند! بعد این درجه سختی دلست خیلی پشم افکن شده؟

هوش مصنوعی تو بازیها اول و آخرش یک الگوریتم هست و هرچقدر پیچیده و طولانی تر باشه بالاخره گیمر با تکرار بیشتر الگوریتم ش رو بدست میاره. تا الان به اون شکل از هوش مصنوعی یادگیرنده تو بازیهای رقابتی استفاده ای نشده به جز فورزا که باز اونم میره براساس لول شما از نحوه بازی کردن پلیرهای در همون سطح یا قوی تر استفاده میکنه. که بازم اینجا برمیگرده به تجربه قدرتمند pvp که در pve استفاده میشه.

من الان برای بار اول بخوام خدای جنگ رو با درجه سختی آخر بازیکنم دهنم سرویس میشه! 90% درسته چون برای دومین بار دارم کل زیر و خم این گیمپلی جدید رو تجربه میکنم (با درنظر گرفتن تموم کردن یکبار بازی رو درجه سختی نرمال)!
ولی در مقابل حداقل ده سال هست دارم FIFA رو با همین هسته اصلی گیمپلیش بازی میکنم و در pve هیچ جالش خیلی عجیب و غربی قرار نیست جلوم رو بگیره که باعث بشه با بارسا در طول ده فصل پشت سره هم قهرمان نشم!. همونطور کسی که nبار بلادبورن رو بازی کرده، الان حتی بدون اینکه یک ضربه بخوره ! دقت کن بدون اینکه یک ضربه بخوره بازی رو تموم کرده! اونم روی اسپیدران. منم ده سال همین GoW 2018 رو تکرار کنم مطمعن باش درجه سختی آخر رو راحت رد میکنم

ویدیو بدون دمیج خوردن بلادبورن

چه دوست داشته باشید و چه نداشته باشید شما سالهاست FIFA رو تجربه کردید و اکثره این چیزایی که درخواست میکنید برای کریر! بخش ظاهری هست و در طول فصل اول دوم کریر تکراری میشه و مسله اصلی برمیگرده به هسته اصلی گیمپلی که فیفا خوب همینه! و اکثره پلیرهای بازی رفتند سمت بخش های رقابتی pvp


یک فان فکت اضافه کنم اپیک اول و بعد بلوهول برای اینکه مهارت پلیرهای اولیه فورتنایت و پابجی خیلی زیاد شده بود و عملا تازه واردها شانسی برای برد نداشتند، تصمیم گرفتند بوت به بازی اضافه کنند. به بیان بهتر برای اینکه بازی رو ساده تر کنند و شانس تازه واردها برای کسب #1 بیشتر بشه با اضافه کردن هوش مصنوعی این ساده سازی رو انجام دادند!
 
چقدر از کسایی که بتارو تست کردن خوب میشنوم! درسته تغییر خیلی بنیادی نبوده اما مثل اینکه گیم پلی خیلی بالانس شده!
میگن گیم پلی بهترینه تو این نسل! فقط امیدوارم با آپدیت گند نزنن بهش!
4 تا کد برنامه نویس رو عوض کردن! هیچ کار خاصی انجام ندادن در واقع از فیفا 14 همین کارو میکنن بعد که بازی هم میاد در طول یک سال با هر اپدیت عوضشون میکنن ملت هم فکر میکنن پیشرفت کرده بازی:))
این بازی از 2014 هیچ تغییری نکرده هر سال واسه اپدیت اورال بازیکنا 60 دلار میگیره از ملت
 
اینجا مود مدیریت نیست.مود مربیگری هست.اشتباه گرفتید.ایراد بنی اسراییلی یعنی این.که یه چیز بی ربط رو از یه مود بخوای.من فردا بگم چرا فورزا اسکانیا اونم ماشینه.اینجا مربیگریه چه ارتباطی به خرید و فروش باشگگاه داره.شما تو آغاز مربی میسازی نه مالک باشگاه.
کجای دنیا مربی باشگاه میخره که تو فیفا رخ بده.یه مثال بزنید تا ما هم با جهان فوتبال آشنا بشیم.
__________________________
در مورد تغییرات سیستم نقل و انتقالات بازنویسی شده نه افزودن چند چیز. تو مدهای نسخه قبل وقتی بهش چند تا پارامتر بهش اضافه میشد بازی باگ پیدا میکرد و همه ایراد رو به سیستم نقل و انتقالات میگرفتن و اگه درست شده باشه که میگن.بازنویسی شده.
اون دوره تمرینات اگه یکم میخوندی مطالبو.میدونستی با گرفتن xp ها سرعتش افزایش پیدا میکنه و ظرف 6 ماه معمولا بازیکنای کلیدی که xp و پیشرفت داشتن تغییر پست دادن.
اینی که میخواید یه مود جدیده و تو کریر مود نیست.اون میشه مدیریت و یه مود management mode میخواد
______________________________

View attachment 161874

بازیکنی رو اگه قرضی بگیرید و بازی به اندازه کافی ندید .باشگاه مبدا ممکنه درخواست برگشت و فسخش رو بده.ازتون میپرسه بازیش میدین یا نه و اگه موافقت نکنین که بیشتر بازیش میدین،برگشتش میزنه



درسته این مود مربی گریه ولی واقعا میخوای بگی فعالیت های مدیریتی رو توی این مود نمیبینی ؟
مثلا فروش پیراهن یا قسمت برندینگ باشگاه و چالش درآمد چند صد میلیونی از مدیا یا اصلا مذاکره ریز به ریز سر خرید ها و قرارداد ها همه کار مربی باشگاهه ؟
یا مثلا قسمت Finances و ریز درآمد و ارزش باشگاه و بالانس بودجه واقعا همش گردن مربیه ؟
نه عزیز من بالاخره برای جذابیت بیشتر کلی چالش های مدیریتی رو وارد این بخش کردن که اتفاقا از نظر من خوب هم بوده اما هنوز کمه و به نظرم میتونن به توسعه این مورد هیجان این مود رو خیلی بیشتر کنن
هر چی باشه از پیشرفت و تغییر تو SIM Match خیلی هیجان انگیزتره البته این نظر منه
شما میتونی مخالف باشی
 
  • Like
Reactions: Siamak61
4 تا کد برنامه نویس رو عوض کردن! هیچ کار خاصی انجام ندادن در واقع از فیفا 14 همین کارو میکنن بعد که بازی هم میاد در طول یک سال با هر اپدیت عوضشون میکنن ملت هم فکر میکنن پیشرفت کرده بازی:))
این بازی از 2014 هیچ تغییری نکرده هر سال واسه اپدیت اورال بازیکنا 60 دلار میگیره از ملت
بازیهایی که هر سال میان همین بلا سرشون میاد! شما نمیتونی انتظار داشته باشی هر سال گیم جدید با تغییرات بنیادی تجربه کنی!
دیگه مثال سادشم همین اسسینز های نسل پیش بود که سالی یکی میومد یا فارکرای الان!
حالا باز ea با همه جهانخوار بودنش یه دستی به مٌد های بازی میکشه! پِس که الان 2 نسله یه بازیو بدون هیچ تغییری بدون هیچ لایسنسی 60 دلار میفروشه! تازه آپگرید به نسل بعدش که روی فیفا رایگانه 30 دلار برات هزینه داره!
هدفم مقایسه نبود! میدونم که فیفا الان 1 نسل جلوتره و این مقایسه مسخرس هدفم اینه بدونی این تغییرات جزئی تو بتا رو شرکتای دیگه انجام نمیدن
 
  • Like
Reactions: Lord Stark
درسته این مود مربی گریه ولی واقعا میخوای بگی فعالیت های مدیریتی رو توی این مود نمیبینی ؟
مثلا فروش پیراهن یا قسمت برندینگ باشگاه و چالش درآمد چند صد میلیونی از مدیا یا اصلا مذاکره ریز به ریز سر خرید ها و قرارداد ها همه کار مربی باشگاهه ؟
یا مثلا قسمت Finances و ریز درآمد و ارزش باشگاه و بالانس بودجه واقعا همش گردن مربیه ؟
نه عزیز من بالاخره برای جذابیت بیشتر کلی چالش های مدیریتی رو وارد این بخش کردن که اتفاقا از نظر من خوب هم بوده اما هنوز کمه و به نظرم میتونن به توسعه این مورد هیجان این مود رو خیلی بیشتر کنن
هر چی باشه از پیشرفت و تغییر تو SIM Match خیلی هیجان انگیزتره البته این نظر منه
شما میتونی مخالف باشی
سطح این دو موضوع متفاوته. اول تو فروش لباس دخالتی ما انجام میدیم.خود سیستم داره میفروشه. در مورد مبحث بالانس بودجه هم وقتی مربی ای بازیکنی رو میخواد بالانس با توجه به بودجه باشگاه خود به خود تنظیم میشه در واقعیت.وقتی بودجه مشخص باشه خوب مشخصه یه قسمت باید بره به رقم قرارداد و قسمتی حقوق هفتگی.
وقتی صحبتتون در این مورد درسته که من پولم تموم بشه و فقط پول قرارداد رو داشته باشم و حقوق دو هفته رو و بتونم بازیکن رو بخرم و با درآمد زایی حقوقشو بدم ولی الان تا کل بودجه حقوق رو نداشته باشی نمیتونی بخری.پس ما رو اون بالانس مدیریتی نداریم.
در مورد مبحث ترانسفرینگ،رانگنیک که میخواست بیاد کاملا میخواست ترانسفرها زیر نظر اون باشه.و مسئول ترانسفر و مذاکرات باشه.اینم تو دنیای واقعی داریم.
اون قسمتهای که گفتی قسمت متفرقه هستند که کار زیادی ما روشون انجام نمیدیم و تماما توسط cpu هدایت میشه و تفاوت خاصی رو ما روشون رقم نزنیم.
_______________________
اینجا مباحث مهمتر که تو حوزه مربیگری هست هنوز مونده از تیمهای پایه بگیر تا ...
همه نظرشونو میتونن بگن.ولی از نظر من اولویت با مباحث مربیگری هست تا مدیریتی در سطح خرید باشگاه.بازم اگه اسپانسرینگ و استادیوم کریتور و ... بود بازم منطقی تر بود.
 
آخرین ویرایش:
  • Like
Reactions: ehsas1
سطح این دو موضوع متفاوته. اول تو فروش لباس دخالتی ما انجام میدیم.خود سیستم داره میفروشه. در مورد مبحث بالانس بودجه هم وقتی مربی ای بازیکنی رو میخواد بالانس با توجه به بودجه باشگاه خود به خود تنظیم میشه در واقعیت.وقتی بودجه مشخص باشه خوب مشخصه یه قسمت باید بره به رقم قرارداد و قسمتی حقوق هفتگی.
وقتی صحبتتون در این مورد درسته که من پولم تموم بشه و فقط پول قرارداد رو داشته باشم و حقوق دو هفته رو و بتونم بازیکن رو بخرم و با درآمد زایی حقوقشو بدم ولی الان تا کل بودجه حقوق رو نداشته باشی نمیتونی بخری.پس ما رو اون بالانس مدیریتی نداریم.
در مورد مبحث ترانسفرینگ،رانگنیک که میخواست بیاد کاملا میخواست ترانسفرها زیر نظر اون باشه.و مسئول ترانسفر و مذاکرات باشه.اینم تو دنیای واقعی داریم.
اون قسمتهای که گفتی قسمت متفرقه هستند که کار زیادی ما روشون انجام نمیدیم و تماما توسط cpu هدایت میشه و تفاوت خاصی رو ما روشون رقم نزنیم.
_______________________
اینجا مباحث مهمتر که تو حوزه مربیگری هست هنوز مونده از تیمهای پایه بگیر تا ...
همه نظرشونو میتونن بگن.ولی از نظر من اولویت با مباحث مربیگری هست تا مدیریتی در سطح خرید باشگاه.بازم اگه اسپانسرینگ و استادیوم کریتور و ... بود بازم منطقی تر بود.
من فکر میکنم هرچقدر کریر رو اداری تر بکنن کسل کننده تر میشه.کریر بیشتر باید حول محور زمین باشه.همون آکادمی و کادرفنی و پزشکی و ازین دست مباحث.چون هرچی از زمین دورتر باشی از جذابیت اصل داستان کاسته میشه.بعد از یه مدت کارهای مدیریتی کسل کننده میشه و فقط دوس داری بازی کنی
هرچند از بودن استادیوم کریتور تو این بخش استقبال میکنم
نظر شخصی منه
 
برای بتا حدود ۴۲ گیگ آپدیت اومده ! اونم فقط برای ۴ روز باقی مونده تا ۱ سپتامبر! کسی میدونه چیزی قراره اضافه کنن به بازی ؟ الکی دانلود نکنیم.
 
دوستان این سیستم xp بازی روی اورال هم تاثیر میذاره ؟
توی قسمت کریر بعضی بازیکن ها عجیب پیشرفت نمیکنن بعضی ها هم عجیب کهکشانی میشن
تو همین فیفا ۲۰ من ۴ تا مدافع وسط دارم که چرخشی بازیشون میدم الان همشون بالای ۹۰ اورال دارن و مثلا روبن دیاز با ۲۴ سال سن رسیده به اورال ۹۴ و هنوز تو تمرینات نشان تلنت رو داره !
از اونور مثلا یکی از بازیکن های مورد علاقم رناتو سانچز هستش که همیشه خدا فیکسه و از اونجا که Stamina 99 داره هیچوقت کم نمیاره و به خاطر سرعت مناسب و دوندگی خوبش همه کاره تیم شده و اکثرا بهترین بازیکن زمین هم میشه اما نمیدونم چرا بنده خدا رو اورال ۸۲ گیر کرده بالاتر نمیره :|

بحث تغییر پست به کنار اگر این سیستم xp بتونه کاری کنه که بازیکن هایی که بیشتر بازی میکنن اورالشون سریع تر و بهتر رشد کنه خیلی به کریر کمک میکنه
 
برای بتا حدود ۴۲ گیگ آپدیت اومده ! اونم فقط برای ۴ روز باقی مونده تا ۱ سپتامبر! کسی میدونه چیزی قراره اضافه کنن به بازی ؟ الکی دانلود نکنیم.
ایراداتی که بتا داران اعلام کردن رو اصلاح کردن! اگه فیدبک دادی و ایراداتی رو به ea گفتی چک کن ببین درست شده یا نه
 
فک کنم تو همین تاپیک بود خوندم بازیا زمانش کوتاهتر شده اگه درست باشه خیلی عالیه
یکی از چیزای رو مخ 20 زمان زیادش بود ادم رغبت نمیکرد چند دست پشت هم بازی کنه یه بار تایم گرفتم یه بازی 18 دیقه شد
مخصوصا واس التیمت بازا طرف جلو میفتاد از دیقه 80 به بعد یه اوت و کرنرم رد نمیکرد میشست کاشتن توپشم رو نقطه کرنر میدید
بعضی شادیای طولانیم بردارن خیلی خوبه مثل اون رقص چهار نفریه
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or