FIFA 20


بلاخره طبق سنت هميشه ea بوسيله يك تيزر از فيفا 20 رونمايي كرد .
در این نسخه ما شاهد بهبود game play خواهيم بود .
مکانیزم دفاعی کاملا جدید:شیوه و روش دفاع هوش مصنوعی کاملا بازنگری شده و تغییرات زیادی کرده است. جای گیری بازیکنان در زمین اکنون هوشمندانه تر خواهد بود. هرچند اگر سوئیچینگ دفاع بصورت دستی باشد ممکن است نتیجه ی بهتری داشته باشد.
تصاحب توپ با برنامه:این مورد در نسخه فیفا20 برای اولین بار اجراخواهد شد و با این مکانیزم شما می‌توانید همزمان با این که توپ را از حریف میگیرید. آن را به نزدیکترین یار خود پاس دهید.
اثربخشی ثانویه:اکنون افرادی که از بازیکن صاحب توپ دورتر هست، دیرتربه حرکات او واکنش نشان داده و دیرتر تغییر جهت می‌دهند. این امرباعث می‌شود که گاها توپ به صورت ناخودآگاه به شما برسد یا توپی که شوت می‌شود به بازیکن شما برخورد کند. این مورد باعث می‌شود که اشتیاق شما بیشتر شده و به صورت دستی دفاع کنید و آن را به عهده هوش مصنوعی نگذارید.
مکانیزم فریب بهبود یافته:این مورد با سرعت بیشتری انجام می گیرد و بازیکن حریف با چالاکی بیشتری حرکات فریب دهنده را انجام می‌دهد. شما به همین واسطه بیشتر مشتاق میشوید تا کنترل دفاعی خود رابدست آورید.

موقعیت‌های تک به تک:دقت شوتها بالا رفته و شما اکنون شانس بیشتری برای گل کردن موقعیت‌های تک به تک دارید. باید دقت کنید که اکنون کاربازیکنان تدافعی سخت تر شده چرا که شانس موفقیت بازیکنان حمله ای در موقعیت تک به تک بسیار افزایش یافته.
واکنشهای دروازه بانان بهبود یافته و اکنون کم تر شاهد واکنش‌های آب قهرمانانه هستیم. این امر دوباره باعث افزایش شانس بازیکنان حمله برای بثمر رساندن گل در مصاف تک به تک می شود.
شوت بیرون پا (همون شوت کات داریی که برای هممون کابوسه) نیزمکانیزم بهبود یافته ای دارد و تنها بازیکنانی که این قابلیت رو دارند می‌توانند از آن استفاده کنند.
تنظیم قدرت شوت ها نیز اکنون با دقت بیشتری انجام می‌شود و بازیکنان می‌توانند بادقت بالایی شوت کنند. این مورد باعث می‌شود شانس بثمر رساندن گل بیشتر شود.


دوستان در مورد التیمیت تیم و توضیحاتش از مبتدی تا حرفه ای یک مقاله نوشته شده و سردبیر محترم تحریریه آن را صدا گذاری کردند، دیدنش خالی از لطف نیست
 
آخرین ویرایش:
کراسی دیشب داشت درفت میزد یارو گل زد هیس کشید از تعجب فکش داشت میوفتاد نمیدونه ما اینجا با این نت و اعراب چی میکشیم کسی دیده عربی گل بزنه هیس نکشه؟ نتمون خوب بود عربها رو آدم میکردیم
اون دوست ایکس باکسی خوش بحالش وان اصلا عرب نداره
از همه عجیب‌تر دو دسته‌ن یکی اینایی که 3 تا 4 تا خوردن بعد یه گل میزنن و هیس میکشن :)) یکی هم اینایی که داری با تیم ضعیف برای توکن باهاشون بازی میکنی و بازم ازشون خیلی بهتری ولی به خاطر بازیکناشون میبرن و بعد گلاشون هیس هم میکشن.
البته چند تا از هموطنان عزیزمون هم از این کارا کردن جلو من و فقط مختص به یه ملیت خاص نبوده :D
 
از همه عجیب‌تر دو دسته‌ن یکی اینایی که 3 تا 4 تا خوردن بعد یه گل میزنن و هیس میکشن :)) یکی هم اینایی که داری با تیم ضعیف برای توکن باهاشون بازی میکنی و بازم ازشون خیلی بهتری ولی به خاطر بازیکناشون میبرن و بعد گلاشون هیس هم میکشن.
البته چند تا از هموطنان عزیزمون هم از این کارا کردن جلو من و فقط مختص به یه ملیت خاص نبوده :D
از بس این عربا رفتن رو اعصاب اینا هم مثل خودشون شدن، امسال خیلی بد شده از ده تا حریف 9تا عربن یکی ایرانی، اروپا نمیندازه
 
  • Like
Reactions: keyvan1370
تغییراتی که گفتن تو این آپدیت قراره اعمال بشه:

تاثیر Drop Back رو برای دفاع کم کردن و دیگه تیمی که داره دفاع میکنه موقع عقب رفتن بازیکناش فشاری روی حریف نمیارن و تیم حمله‌کننده فضای بیشتری برای خلق موقعیت داره.
اگه مهاجم‌ها رو روی Come Back On Defense بذارید و بازیکن‌های خط هافبکتون همه تو محدوده‌ی خودشون باشن دیگه مهاجم‌ها به خط هافبک اضافه نمیشن و فقط تو محدوده‌ی خودشون از حالت عادی عقب‌تر میان.
تاثیر تکل ایستا بالا برده شده و احتمال اینکه بازیکن تکل‌کننده توپ رو بگیره یا دفع کنه بیشتر شده.
اینا به نظر من اگه درست اعمال شده باشن واقعا تغییرات خوبین به خصوص آخری که بعد از آپدیت قبلی افتضاح شده بود ولی 2 تا تغییر تو پاس و شوت هم دادن که یه کم ممکنه نگران‌کننده باشن:
ارور شوت‌های معمولی تو موقعیت سخت (که معلوم نیست بازی رو چی رو سخت در نظر میگیره :)) ) رو گویا بالا بردن و نوشته مخصوص بازیکنایی هست که شوتینگ 91 به بالا دارن ولی خب اکثرا این تغییرا کلی اعمال میشن و امسال که گلرها یاشینن همشون اگه ارور شوت از اینم بیشتر بشه دیگه هر بازی باید 40 تا موقعیت ایجاد کنی تا بتونی 2 تا گل بزنی.
شوت از راه دور هم ارورش بالا رفته.
مورد دومی که ممکنه بازی رو خراب کنه هم اینه که ارور پاس زمینی و Driven رو هم در صورتی که از زاویه 100 تا 180 یا 260 تا 180 داده بشه به شدت بالا بردن که به خودی خود میتونه خوب باشه و به طبیعی شدن بازی کمک کنه ولی امسال بازیکنا تعادل درست و حسابی ندارن و خیلی وقتا پاس که میدی میفته پشت بازیکن و حالا بخوای 2 تا پاس پشت سر هم بدی رسما از قبل هم کارت سخت‌تره و احتمالا مدام توپ بین دو تیم لو میره اینجوری. حالا امیدوارم به این شدتی که من فکر میکنم بد نباشه این تغییر و ارور پاس رو به یه تعادلی رسونده باشن.
به غیر از اینا که مهمترین‌ها بودن گویا خروج گلرها رو هم بهتر کردن و جایی که تحت فشار نیستن توپ رو نگه میدارن و الکی دفع نمیکنن. 37 تا چهره هم اضافه شده که البته بعد از نصب آپدیت نمیان و باید آپدیت سرور بیاد و بعد میشه تو بازی دیدشون.


ایشالا مثل سری قبل با چیزایی که تو Pitch Note نبودن یهو سورپرایز نشیم و این تغییراتی که دادن هم بازی رو به فنا ندن مخصوصا اون ارور شوت معمولی که واقعا به نظرم نیازی بهش نبود.
 
Gameplay (General):

Made the following changes:

  • When losing possession and transitioning into the Drop Back Defensive Tactic, the defensive team will no longer apply any pressure to the attacking team.
    • This change is intended to bring the tactic closer in-line with how it is portrayed on the real life pitch.
    • As a result of this change, the offensive player can have more space to use in order to build an attack after winning the ball back.
  • Strikers set to Come Back On Defense Player Instructions will not join the midfield defensive line if it already consists of the maximum allowed players.
    • For 4 defender formations, the maximum capacity of the midfield line is 4.
    • For 3 and 5 defender formations, the maximum capacity of the midfield line is 3.
  • Increased likelihood of ball carrier stumbling after being successfully tackled when the defensive player performs the Standing Tackle action.
    • The direction of the stumble is more influenced by the direction the defender tackles from.
    • During the stumble, the tackled player is no longer able to take control of the ball.
  • Reduced effectiveness of first-time shots and volleys from the edge of the box and beyond.
    • Increased error for difficult first time shots and all volleys resulting in potentially less accuracy, speed, and spin.
    • Increased incoming ball velocity impact on first time shot error calculation.
    • Increased impact of vertical ball velocity on volley error calculation.
  • Slightly lowered the impact of high Attributes on error reduction for difficult regular shots.
    • This change only impacts the error reduction that was being applied by Attributes used in shooting situations when they’re between 91 and 99.
    • This will result in slightly more error for difficult shots resulting in potentially less accuracy, speed and spin.
    • This does not impact finesse or chip shots.
  • Made the following changes to the Long Shot and Finishing Attributes:
    • The Long Shot Attribute had been updated to now impact the results of a shot taken from 65 feet, or further away from the target.
      • The target is the exact location of where the ball is expected to go, determined through a mixture of directional input, and the Shooting Assistance setting.
    • The Finishing Attribute impacts shot results from 55 feet, or closer, to the target.
    • Shots between 55 and 65 feet from the target will now use a weighted average of the Long Shot and Finishing Attributes when impacting shot results.
  • Increased the likelihood of shots going off-target when taken from 45 feet, or further, from the target.
    • The impact of this change scales upwards between 45 and 55 feet, with the maximum impact capping at 55.
    • This means that any shot from 55 feet away, or greater, from the target will be more likely to go off target.
  • Ground passes and driven ground passes taken from difficult angles will now result in the ball traveling with less velocity.
    • This change only affects passes of a certain distance, starting at 40 feet, and scaling upward, with the maximum impact being at 60 feet, which will impact passes at 60 feet and beyond.
    • This change affects all ground passes that are performed between 100 to 180 degrees and 260 to 180 degrees, where 0 degrees is the direction the player is facing.
      • The impact of this change scales upwards from 100 to 180 and 260 to 180, with the greatest impact at 140 to 180 degrees and 220 to 180 degrees.
    • This change only impacts scenarios where both of the above situations are true.
  • Allowed players to select the Direct Free Kick camera in more situations.
  • CPU AI Controlled goalkeepers will not give away the direction of their dive in Penalty Kick situations, when playing on Legendary and Ultimate difficulties.
  • The aiming reticle for Penalty Kicks now has the same behavior across all types of directional inputs.
  • Added the ability to perform the VOLTA FOOTBALL celebration for some players in 11v11 matches.

Addressed the following issues:
  • In certain formations, when locked to an individual player, such as when playing as any player that isn’t set to ‘Any’ in Pro Clubs, the Central Attacking Midfielder (CAM) would form the defensive line following a set piece, resulting in positional change.
    • The formations affected were 4-1-2-1-2 (2), 4-3-1-2, and 5-2-1-2.
  • Improved goalkeeper decision making when rushing outside the box in order to clear or take control of the ball by making the following changes:
    • Improved goalkeeper decision making regarding when to take control of the ball versus clearing it in order to produce more appropriate results.
      • For example, the keeper should be less likely to clear the ball away when they are not under any pressure from the opposing team.
    • Goalkeepers are now more likely to try to clear the ball when rushing outside of the box, when it would be appropriate to do so.
    • Sometimes, goalkeepers were not heading to clear the ball in contested situations, when it would have been beneficial to do so.
  • Addressed a rare occurrence of a canceled skill move resulting in unrealistic player acceleration.
  • Addressed a specific animation that caused players to sometimes miss the ball when performing a lobbed free kick.
  • Players will now be able to perform running fake shots when using the digital pad as your Move Player controls.
  • Resolved an issue which was sometimes resulting in the ball going through the inside of the goal post.
    • This was a visual issue only and did not impact goal detection.
  • When receiving a crossed ball and then attempting a shot, the shot input was sometimes resulting in an unexpected action, such as a pass or tackle.
  • Sometimes, the Shots On Target Match Fact would incorrectly consider situations not originating from a shot.
  • Sometimes, the goalkeeper would not attempt to make a save during a Penalty Kick when the ball was too close to them.
  • Headers were being considered as an Air Ball for the purpose of the Air Ball Auto Switch setting, even if the ball trajectory was below 8 feet.

FUT:

Addressed the following issues:
  • Visual issue where a player’s Controller Settings appeared to be locked into the settings required for playing in VOLTA FOOTBALL in situations where you were playing a FUT Match after previously playing a VOLTA FOOTBALL match.
    • This was just a visual issue, the player’s normal Controller Settings were still active when playing in FUT.
  • Visual indication in FUT Rivals, related to the guest player information, of which team was playing Home or Away.
  • When playing the Swaps House Rule, the Quick Sub option was still appearing in-game despite the mode not supporting substitutions.
  • When scrolling through multiple Season Objectives, sometimes the reward image from one Objective would display incorrectly on another Objective.
    • This was a visual issue only.
  • Selecting to search on the Transfer Market from the Radial Menu of a Concept Player will no longer pre-populate the search filters with a Position or Max Coin value.
  • Chemistry changes from Position Modifier Consumable Items were not properly being reflected in Team
  • Chemistry in the Squad Build Challenge screen in some situations until the player logged out and back into FUT.
  • Desyncs when watching a FUT Champions Channel replay in some situations.
  • Stability issue when repeatedly scrolling through the search results on the Transfer Market tab of the Squad screen.
  • Some FIFA Point options were not properly displaying the appropriate currency symbol.
  • Sometimes, when moving duplicate Player Items on the New Items screen between the Transfer List and Keep Items sections, the duplicate Player Item was not being sorted as a duplicate Item, resulting in a server error when you attempted to send that Item to your Club.
  • Visuals overlapping on the Rewards screen after completion of some Squad Building Challenges.
  • It was possible to initiate a FUT Rivals match without claiming the previous competitions rewards, which would result in a server error.
  • Resetting the filters on the Club Tab of the Squad Screen was still resulting in those filters being applied if you switched between the Squad and Club tabs again.
  • Visual issue during a pack opening for a Loan Player Item where the Loan Icon was displaying before the rest of the Player Item.
  • Visual issue on the FUT Champions Leaderboards resulting in overlay misalignment.
  • Celebration animations displayed on the Season Objective HUB were displaying an incorrect kit.
  • The Skill Rating logo was incorrectly displaying next to a player’s Weekly Score on the Rivals HUB.
  • PC Only: The E button was not functioning correctly on the Club Tab when Multi-Swap was active.

Career Mode:

Made the following changes:
  • When creating a Pro in Player Career, the maximum height can now be set to 6’9”.

Addressed the following issues:
  • Unable to skip the pre-match cinematics for some important matches.
  • When creating a Pro in Player Career, the black shoes were incorrectly showing as totally black.

Gameplay (VOLTA FOOTBALL):

Made the following changes:
  • Removed some Lobbed Flair Pass animations from triggering contextually, they can now only be performed with the Flair Pass action.
  • The defending player will now keep an increased distance between the ball carrier and themselves when using Contain or Teammate Contain.
  • Added logic to allow more transitions out of blocking animations, specifically when the ball was moving away from the player, or when an unexpected touch occurred.

Addressed the following issues:
  • Addressed a rare occurrence of players being unable to recover the ball following a Kick-In.
  • Resolved goals sometimes not being correctly attributed to the scorer.
    • This was impacting eliminations in Survival matches in Kick-Off, and Match Facts.

VOLTA FOOTBALL:

Addressed the following issues:
  • Stability issue when using the Swap Player functionality in the VOLTA FOOTBALL Shop.
    • This issue had been introduced in the previous Title Update.
  • The Finishing Moves section of the Celebration controls has been removed as it was not functional in VOLTA FOOTBALL.
  • Corrected the text that displayed in the VOLTA FOOTBALL Skill Games to correctly indicate that completing the Skill Game once will prevent any further attempts to boost your Avatar’s attributes.
  • Incorrect player name was sometimes showing after a goal was scored in VOLTA LEAGUE.
  • When VOLTA FOOTBALL match creation has been disabled, attempting to start a match in VOLTA LEAGUE will now correctly indicate that the feature is unavailable.
  • Referees were sometimes wearing the wrong kit.
  • Visual issues after disconnect from a VOLTA FOOTBALL match.

Online Game Modes:

Addressed the following issues:
  • When using the 85 Overall setting in Online Friendlies, it was not properly setting the teams and players to 85 Overall.

General:

Made the following changes:
  • When selecting a Commentary Name for a created Pro in Player Career and Pro Clubs, we have added the ability to page up and page down through the lists of names.

Addressed the following issues:
  • Editing the kit for players through the Customize screen was resulting in the changes to other aspects of the player, such as their position or attributes.
  • Take Me There functionality was not working for some modes.
  • Repeatedly entering and exiting the Team Management screens in various modes would cause the screen to become visually corrupted.
  • Corrected text issue in EA Trax screen.

Visuals:

Made the following changes:
  • Added 37 new Star Heads.
    • These will only be available following a server update. Please follow @EASPORTSFIFA on Twitter for updates on when this will be live in-game.
  • Updates to multiple kits, balls, stadiums and trophies.
  • Adjusted Memphis Depay’s Signature Celebration.

Addressed the following issues:
  • Visual issue when playing as a goalkeeper, using the Pro camera, in the Estadio de Vallecas stadium.
 
دوستان برای لویالتی چلنج ادونس حتما باید 10 تا بازی کنیم یا میشه وسط بازی زد بیرون حساب نمیشه؟بخش فرندلی چی اونجا حساب میشه؟
برای لویالتی برو تو اسکواد بتلز اون تیم منتخب رو به عنوان حریف انتخاب کن رفتی تو بازی اولین پاس که داده شد برو از تو ستینگ کنسول تیک اینترنت رو بردار و دوباره تیکش رو بزن اینجوری یه بازی برات حساب میشه ولی باخت برات ثبت نمیشه. ۱۰ بار باید این کار رو بکنی.
 
  • Like
Reactions: soorena
امسال دمبله خیلی بهتر از پارسال هستش...
Weak Foot
Skills
سرعت
Agility
Balance
کمیستری DeadEye بنداز روش میترکونه با توجه به قیمتی که داره... اولش خوب نمیشه باهاش بازی کرد ولی چندتا بازی که باهاش انجام بدی دستت میاد چجوری میتونی باهاش بازی کنی...
میلیتائو رو حتما بیار توی خط دفاعی
سوائرز خیلی کند هستش فقط بدرد شوت زنی میخوره به نظرم بازیکن های سرعتی تر مثل مورالس رو اضافه کنی بد نیست...


ریوالز اصلا الیت نداره...براساس رنک هستش... جایزه ها هم توی هر رنکی که باشی متفاوت هستش... اینجور نیستش که هر هفته جایزه متنوع داشته باشه حتما رنکت تغییر کرده چون بر اساس امتیازات میانگین کاربرها این رنک هی تغییر میکنه...کلا جایزه های ریوالز از فیفا19 تغییری نکرده...
بین پیکه و میلیتائو شما میلیتائو رو پیشنهاد میدین؟
البته من با دو مهاجم هم بازی میکنم رودریگو رو میذارم کنار سوارز.
مهاجم تو قیمت سوارز کی رو پیشنهاد میدین که سرعتش هم بالا باشه؟
بعد برای سیستم من یعنی 334 بهتره تنظیمات هجومی یا دفاعیم چجوری باشه؟من پارسال برای حمله لانگ بال و برای دفاع پرشر آن هوی تاچ بودم.امسال مثل اینکه جواب نیست
 
برای لویالتی برو تو اسکواد بتلز اون تیم منتخب رو به عنوان حریف انتخاب کن رفتی تو بازی اولین پاس که داده شد برو از تو ستینگ کنسول تیک اینترنت رو بردار و دوباره تیکش رو بزن اینجوری یه بازی برات حساب میشه ولی باخت برات ثبت نمیشه. ۱۰ بار باید این کار رو بکنی.
لطفا دقیق تر توضیح میدی . تیمی که می خواد وفاداریش پر بشه برای حل sbc رو به عنوان حریف انتخاب کنه ؟! مگه میشه . به عنوان تیم خودش باید انتخاب کنه
بعد بره تو بازی و نت قطع بشه سیستم مگه بازی رو سه بر صفر به نفع خودش نمیزنه و بازی رو نمی سوزونه ؟
 
از فیفا 19 اینا اومدن اثر بخشی تکلو از بین بردن. تکل تقریبا تبدیل شده به یک کار نمایشی . تکل که میزنی احساس میکنی بازیکن فقط زمین میخوره و فضا به بازیکن صاحب توپ داده میشه
در حالی که باید تکل رونده باشه ممکنه خطا هم صورت بگیره ولی اثر بخشی و مکانیسم تکل نباید از بین بره.
تو واقعیت هم همینه بازیکن اغلب وقتی تکل میزنه که تیم مقابل صاحب یک موقعیت خوبه تکلو میزنه اگر موفق بشه که هیچ اگرم خطا بشه حد اقل یک موقعیت حریفو از بین برده. امید وارم با این اپدیت اخری اثر بخشی تکل برگرده. با تکل میشه خیلی از حملات خطر ناک حریفو تو زمین خودش خنثی کرد.
 
لطفا دقیق تر توضیح میدی . تیمی که می خواد وفاداریش پر بشه برای حل sbc رو به عنوان حریف انتخاب کنه ؟! مگه میشه . به عنوان تیم خودش باید انتخاب کنه
بعد بره تو بازی و نت قطع بشه سیستم مگه بازی رو سه بر صفر به نفع خودش نمیزنه و بازی رو نمی سوزونه ؟
تو اسکواد بتلز هر هفته یه تیم منتخب وجود داره یه بار فن‌دایک انتخاب کرده یه بار دیبالا یه بار یکی دیگه. بازیکنایی که میخوای لویالتی بگیرن رو تو یه ترکیب برای تیم خودت انتخاب میکنی میری جلوی این تیم منتخب اسکواد بتلز بازی میکنی ولی هر بار همون چند ثانیه اول اینترنت رو قطع و وصل میکنی. این کار رو که بکنی هر بار یه بازی به بازیکنات اضافه میشه و یکی از قراردادشون کم میشه ولی برات باختی ثبت نمیشه.
 
  • Like
Reactions: soorena and zerio
سلام

من هر شب التیمیت بازی میکنم همه بازیای رایولز و ویکند هم 4 خط میگیرم ولی سرعت بازی اکثرا کنده و دیلی دارم شدید . این هفته 19 برد ویکند اوردم ولی چندین بازی الکی به خاطر نت باختم . استند تکلا همه با تاخیر شوتا با تاخیر و تو این فیفا که شدیدا هم به سرعت وابستس کافیه یه کم دفاعم عقب بمونه از مهاجم سرعت فشار میدم تا اخر دنبالش کنم به سمت بازیکن حریف جهت میگیرم ولی این کلا میره به اون سمتش! کلا هر بازی یه سرعت متفاوتی داره برام یه بازی میبینی خوبه سه بازی افتضاح میشه . درفت هم که بدتر با اینکه کمیستری 100 هست ولی انگار 60 ه . مشکل چیه ؟
 
سلام

من هر شب التیمیت بازی میکنم همه بازیای رایولز و ویکند هم 4 خط میگیرم ولی سرعت بازی اکثرا کنده و دیلی دارم شدید . این هفته 19 برد ویکند اوردم ولی چندین بازی الکی به خاطر نت باختم . استند تکلا همه با تاخیر شوتا با تاخیر و تو این فیفا که شدیدا هم به سرعت وابستس کافیه یه کم دفاعم عقب بمونه از مهاجم سرعت فشار میدم تا اخر دنبالش کنم به سمت بازیکن حریف جهت میگیرم ولی این کلا میره به اون سمتش! کلا هر بازی یه سرعت متفاوتی داره برام یه بازی میبینی خوبه سه بازی افتضاح میشه . درفت هم که بدتر با اینکه کمیستری 100 هست ولی انگار 60 ه . مشکل چیه ؟
الان این سواله میپرسی؟ :D
خو مشکل همون نت هست دیگه
تقریبا اکثر بچه ها عین تو هستن مشکل دارن
نت ایران کلا همینه
 
الان این سواله میپرسی؟ :D
خو مشکل همون نت هست دیگه
تقریبا اکثر بچه ها عین تو هستن مشکل دارن
نت ایران کلا همینه

اخه وقتی 4 خط میگیرم که نباید دیگه این مشکل باشه اگر 3 یا 2 خط میگرفت میگفتیم به خاطر همینه
من چند بارم شده مثلا نیمه اول خوب بوده نیمه دومه اینقدر سنگین و دیلی شده انگار وزنه یه تنی به پای بازیکنام بستن سرعت میگیرم انگار راه میرن
 
اخه وقتی 4 خط میگیرم که نباید دیگه این مشکل باشه اگر 3 یا 2 خط میگرفت میگفتیم به خاطر همینه
من چند بارم شده مثلا نیمه اول خوب بوده نیمه دومه اینقدر سنگین و دیلی شده انگار وزنه یه تنی به پای بازیکنام بستن سرعت میگیرم انگار راه میرن
همه این مشکل کوفتیو دارن.سروراش اشغالن
 
اومدن drop back رو نرف کردن بعد از اونطرف شوت های نزدیک محوطه رو هم نرف کردن! خب این که غیر مستقیم به نفع این سیستم تاکتیکیه! الان تنها راه گل زدن به کسایی که با عمق 1 و drop back بازی میکنن همین شوتا هستش الان دیگه گل زدن به این افراد رسما آدمو روانی میکنه! تغییراتی که تو پاسینگ دادن ب نظرم بدک نیستش چون میتونه جلوی وقت کشی رو تو بعضی صحنات رو بگیره ولی اگه اینا واقعا میخواستن پاسینگ رو بالانس کنن میتونستن پاس در عمق رو نرف کنن تا کمتر شاهد فرار مداوم بازیکنای سرعتی باشیم که این موردم باز به نفع سیستم drop back هستش!
بخش پروکلاب رو کی میخوان درست کنن؟ تو پروکلاب خوشحالیای بعد از گل مشکل داره, امتیاز دادنای بعد از بازی مشکل داره, سوییچینگ فاجعست هرچند تو آلتیمیتم کم و بیش مشکل داره ولی تو پروکلاب واقعا فاجعست, جای بازیکنِ پلیری که any هستش رو اشتباه میزاره, بعضی وقتا کیت ها باگ میزن و به اشتباه انتخاب میشن و کلی باگ دیگه ولی به نظر میرسه برای ea اسکن کردن چندباره ی بعضی فیسا مهم تره تا برطرف کردن مشکلات!
تنها مورد امیدوار کننده تو این آپدیت برام مسائل مربوط به استندینگ تکل بود که اونم از اول فیفا 19 قرار بوده برطرف شه ولی هنوزم همونه!
 
آخرین ویرایش:

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or