FIFA 17

header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:

A.F.G 11

کاربر سایت
Jun 12, 2011
529
نام
مهران
آقا بسه چقد تو سر هم و بازی میزنین !
بازی کاملا سلیقه ایه و واسه هیچکی کامل نمیشه
یکی دوس داره سرعت بازی بالا باشه یکی دوس داره پایین باشه ، یکی با وزن توپ حال میکنه یکی نمیکنه ، یکی میگه کرنر و پنالتی تغییراتش خوبه یکی میگه بده .
حالا شما هر چی میخواید بگید بازی فلان شده ، کسی که بخواد بخره میخره کاری به این حرفا هم نداره ( البته بعضیا شاید داشته باشن )
تاپیک شده مثل رینگ ما هم تماشاچی :D
و در آخر jussssssssssst FIFA :x>:D<
 

Hodor

کاربر سایت
Sep 26, 2005
10,109
نام
محمد رضا
این جا طرفدار های متعصب فیفا فن کم نیستن ( البته در تاپیک PES هم هست ولی خب با توجه به بیشتر بودن طرفدار های فیفا این موضوع بیشتر به چشم میاد ) یعنی یه چیزی فراتر از این حرف ها هستن و هیچ جوره اصلا نمیشه دربارشون صحبت کرد و این پستی که میذارم هر طوری دوست دارین فکر کنین !! مثلا PES فنم ، سهام دار کونامی هستم ، اومدم فقط فیفا رو بکوبم ، ترولر هستم ، میخوام رو اعصابتون راه برم ، خلاصه هر طور راحتین !! برای امثال شما متعصب ها هر نسخه از این بازی رویایی هستش اصولا اسمش روشه !! تعصب !!!! دیگه وقتی تعصب باشه مغز و فکر آدم از کار میفته و باقی ماجرا و شما متعصبین فیفا با این فیفا حال کنین و برین بخرینش و اصلا خدای فوتبال شبیه ساز و ته ته شاهکار !!! ........

نقطه ضعف اصلی و فاجعه بار فیفا 17 هم به نظر من فیزیک توپ فاجعه بار و نوع حرکت و چرخش توپ هستش و تفاوت فیزیک توپ در PES 2017 و فیفا 17 به راحتی تفاوت نسل هشتم با نسل هفتم هستش ........ به راحتی هر چه تمام تر . انقدر فیزیک توپ و نوع چرخش و حرت توپ در فیفا بد طراحی شده این موضوع لطمه شدیدی به پیکره کل بازی زده ، پاس های با سرعت بالا و بسیار خام ! و اصلا لذت پاس دادن در این فیفا به کل از بین رفته ! نوع حرکت و چرخش توپ با توجه به نوع ضربه به تو به طور مثال پاس کوتاه ، پاس کشیده زمینی ، پاس کشیده بلند ، پاس خیلی بلند ، پاس های ریز ، پاس های کات دار و چرخش دار !!! ............. یعنی هیچی !!! هیچ طراحی برای انوع پاس ها در نظر گرفته نشده و فیزیک خود توپ هم شبیه بادکنک هستش و سنگینی هم نداره ! در بازی ارور پاس بسیار کم شده و دقت پاس ها زیاد هستش ! شوت ها هم دقت تو چهار چوبشون زیاد شده !! و هم به خاطر فیزیک فاجعه بار بازی اون لذتش از بین رفته !! و وقتی شوت های سنگین رو دروازه بان دفع میکنه انگاری که داره بادکنک رو مهار میکنه ! عکس العمل شوت های برگشتی با توجه به قوانین فیزیک هم واقعا ختده داره هستش و من موندم چه جوری میشه به یکی از مهم ترین قسمت های یه بازی فوتبال انقدر کم توجهی کرد و انقدر بد طراحیش کرد !!

درباره سرعت بازی در حالت عادی باید بگم آن چنان سرعت کلی زیاد نیست و این سرعت عجیب و غریب و سرعت بیش از حد پاس هاست که باعث شده سرعت کلی بازی در خیلی از مواقع زیاد به چشم بیاد ولی خب میشد با کم کردن سرعت پاس ها و درصد خطای بیشتر پاس و کمی هم کم کرد ن سرعت کلی بازی با یک سرعت کاملا منطقی و ناب روبرو باشیم که متاسفانه این طور نیست .

مشکل بعدی سیستم عجیب و غریب کرنر زنی جدید هستش !!! باگ خالصه قشنگ ، کافیه درجه پاور بار پاس رو تا نصف فشار بدین و به مرکز محوطه جریمه ارسال کنین و از هر 10 ضربه به راحتی 8 تاش رو بازیکن های خودی میزنن و خیلی هاش هم تبدیل به گل میشه !!! واقعا سیستم سنتی ضربه زنی کرنر چه ایرادی داشت که سازندگان بازی اومدن چنین سیستم خنده داری رو طراحی کردن ؟؟!!!

ولی در عوض سیستم جدید ضربات ایستگاهی و ضربات پنالتی واقعا عالی و بسیار جالب توجه هستش که باید روش تمرین کرد تا با این سیستم بی نظیر ضربات ایستگاهی و پنالتی بیش از پیش آشنا بشیم ! ولی سیستم جدید کرنر زنی بیشتر شباهت به یه شوخی بی مزه میمونه !!

انیمیشن های بازی هم به دو بخش تقسیم میشن ! انیمیشن های کات سن و شروع و پایان بازی که به کل بازسازی شده و انیمیشن های فوق العاده با کیفیتی در بازی تعبیه شده و دیگه مثل شروع بازی شاهد دست دادن دو بازیکن با هم نیستیم که مصنوعی دست بدن و دست هاشون با هم تطبیق نداشته باشه و این مشکل هم کاملا برطرف شده و بازیکن ها به طبیعی ترین شکل ممکن با هم دست میدن و صد البته کیفیت انیمیشن های به طرز کاملا چشمگیری طبیعی تر و نرم تر شده .

ولی انیمیشن های خود گیم پلی بازی ! یعنی هنگامی که دوربین در بالا هستش و داریم بازی میکنیم ! به نظر من سازندگان امسال خیلی اومدن روی انیمیشن ها کار کنن و انیمیشن های باکیفیتی در بازی بذارن و این کار رو هم کردن البته و انیمیشن های پاس ها بهتر شده و انیمیشن های روی هوا بسیار طبیعی شده و بسیاری از انیمیشن های بی کیفیت جای خودشون رو به انیمیشن های باکیفیت دادن ولی خب انیمیشن های قدیمی تر و بی کیفیت هم هنوز تو بازی هستن و هنوز انیمیشن های دویدن تو فیفا چنگی به دل نمیزنه ! به طور یکلی این بخش انیمیشن های هنگام بازی هم باید در سال های آینده یک باز سازی اساسی روش بشه و شاید باتغییر موتور گرافیکی شاهد چنین تحولاتی در آینده باشیم و من به کل انیمیشن های کات سن و شروع بازی و پایان بازی و بین نیمه ها رو انیمیشن های فوق العاده با کیفیتی میدونم ولی انیمیشن های داخل بازی رو انیمیشن های متوسط رو به خوب میدونم .

درباره موتور فیزیک هم صحبت کردم و باید این بخش در سری فیفا به طور کلی یک بازبینی اساسی روش بشه و یکی از نقاط ضعف بزرگ این بازی در این نسل هشتم به شمار میاد دقیقا برعکس نسل قبل که جز نقاط قوت سری فیفا بود و با موتور فیزیک برخورد ایمپکت انجین در نسخه 2012 تحولی اساسی در نسل هفتم به وجود آوردن ولی دیگه این موتور فیزیک برخورد برای نسل هشتم فرسوده و کهنه به نظر میرسه !

فیفا 17 تا وقتی گیم پلی بازی شروع نشده یه بازی کاملا نسل هشتمی به نظر میرسه ( به جز مدلینگ بازیکن ها با این که بهتر شده نسبت به نسخه های قبل فیفا ولی بازم هم اون چیزی که باید باشه نیست ولی در کل قابل قبوله و اصلا رو اعصاب نیست ولی جا برای بهتر شدن در این بخش همیشه هست و خواهد بود ) یعنی گرافیک عالی ، صدا گذاری دیوانه کننده ، حاشیه های بی نظیر ، محتوای بی نظیر ، جو و اتمسفر بی نظیر ، تمامی این ها یه بازی کاملا نسل هشتمی هستش ولی بازی وقتی شروع میشه و شما همون پاس اول رو میدین دیگه این بازی یک بازی کاملا فرسوده و بی رمق و خام به نظر میرسه !!! این نظر منه حالا شاید دوستان دیگه نظرشون با من متفاوت باشه ! ......... فیفا نیاز به یک تحول و بازسازی اساسی داره و بازی در بخش گیم پلی کاملا فرسوده و کهنه به نظر میرسه ! ........ حالا من نمیدونم سازندگان بازی اومدن موتور گرافیکی بازی رو عوض کردن چی در سر دارن ؟!! ( قبلا در یه مقاله ای در این باره توضیحاتی دادم و نمیخوام تکرار مکررات کنم ) ولی چیزی که مشخصه هیچ عقل سالمی قبول نمیکنه که موتور گرافیکی بازی فقط به خاطر بخش داستانی بیاد عوض بشه !! منظورم اینه که به احتمال بسیار زیاد سازندگان بازی چیز های بزرگتر در نظر دارن برای آینده این سری با توجه به موتور گرافیکی که تغییر دادن !

و این موتور گرافیکی جدید موتور فیزیک بسیار خوبی داره و در بازی بتلفیلد خودش رو نشون داده ولی واقعا نمیدونم تا چه حد این موتور فیزیک این موتور گرافیکی قوی هستش و برای ساخت یه بازی فوتبال کاربرد داره ( تو نسخه فیفا 17 هنوز از موتور فیزیک Frostbite استفاده نشده و فعلا فقط از موتور گرافیکی Frostbite استفاده کردن ) ............. کونامی رفت موتور گرافیکی خودش رو عوض کرد و موتور فیزیک Havok رو هم خریداری کرد و نتیجش رو هم دید اونم با این بودجه ضعیف و تیم سازنده محدودش .......... فیفا هم موتور گرافیکی خودش رو عوض کرده و در بخش بصری بازی دیوانه کننده به نظر میرسه ولی در بخش فنی و موتور فیزیک باید اینا یه فکر اساسی بکنن ! حالا یا موتور فیزیک موتور گرافیکی حدید کارامد هستش و در سال های آینده قدرت خودش رو نشون میشده و یا نه ؟! چون هنوز ازش استفاده نشده که بخوایم نظری بدیم !! .......... فیفا مشکل اصلی و فاجعه بارش موتور فیزیکش هستش ، هم وزن کلی بازیکن ها شبیه کاغذ هستن هم فیزیک توپ شبیه بادکنک و هم برخورد های موتور فیزیک ایمپکت انجین دیگه منسوخ شده و فرسوده به نظر میرسه یه زمانی این موتور فیزیک در نسل هفت اومد و تحولی بی مانند به وجود آورد ولی الان دیگه این موتور فیزیک جواب گوی این نسل هشتم نیست فیفا فعلا فقط داره از موتور گرافیکی جدید استفاده میکنه ولی در بخش فیزیک هنوز همون ایمپکت انجین رو دارن ازش کار میکشن و شاید در سال های آینده یا یه موتور فیزیک جدید بخرن و یا از همین موتور فیزیک موتور گرافیکی جدید استفاده بکنن که به احتمال خیلی خیلی زیاد از موتور فیزیک Frostbite استفاده کنن چون این موتور گرافیکی ، موتور فیزیک انحصاری مخصوص به خودش رو داره ولی هنوز تو فیفا ازش استفاده نشده و فکر کنم دارن روش کار میکنن و در توسعه هستش !

صحبت درباره این بازی خیلی خیلی زیاده و باید همین طور صحبت کرد ! سر آخر نظرم اینه فیفا 17 بازی هستش با گرافیک عالی (نور پردزای بی نظیر ، کیفیت عالی پیراهن و شورت و طراحی عالی پیراهن و شورت ورزشی و چین و چروک های بسیار طبیعی ، چمن با کیفیت و بسیار موارد مثبت دیگه در بخش گرافیک که باید خیلی صحبت کرد ) ، صدا گذاری متحیر کننده چه نحوه گزارش گزارشگر بازی و چه صدای گذاری دیوانه کننده ورزشگاه و شعار های تماشاگران و بسیار نکته های ریز دیگر که تو بخش صدا گذاری بی نظیر توش دقت شده ، محتوای بی نظیر ، لایسنس های عالی ، حاشیه های بی مانند که به کوچک ترین مسائل فوتبال توجه کردن و وارد یه بازی فوتبالی کردن و به سازندگان بازی باید آفرین کرد و در این بخش کارشون بی نظیر هستش ، استادیوم های بسیار زیاد و با کیفیت ، این هایی رو که گفتم همگی در حد نسل هشتم یه بازی ورزشی هستش و تیم سازنده فیفا در این بخش ها بی مانند کار کرده و هیچ ایرادی نمیشه بهش گرفت .

ولی وقتی سوت بازی زده میشه شما با یه بازی ورزشی روبرو میشید که دیگه مثل نسل قبل هسته گیم پلی قدرتمندی نداره ، استخون دار نیست ، پر از مشکلات ریز و درشت هستش ، و کیفیت کلی گیم پلی فنی و و گیم پلی بصری نسل هفتمی به نظر میرسه ! تیم سازنده فیفا باید بجنبه !!! اگه این کار رو نکنه شاید اون بلایی که سر سری PES در نسل هفتم به سرش اومده بود این نسل هشتم سر سری فیفا بیاد ولی خب هر چند که به طور کلی سری فیفا به خاطر لایسنس ها و محتوای زیادی که داره و تبلیغات وسیعی که داره صد در صد از فروش این بازی آن چنان کم نمیشه ولی به هر حال لطمه شدیدی از لحاظ نقد و کیفیت گیم پلی به این بازی زده میشه ! و زمان که بگذره دیگه اون بازی نیست که ازش به عنوان یه بازی یاد بشه که گیم پلی قدرتمند و جذابی داره ! درست مثل نسل هفتم که فیفا تو بخش گیم پلی هم زده بود سری PES رو نابود کرده بود !!!

اگه دنبال محتوا و حاشیه و لایسنس کامل و این جور چیزا هستید صد در صد فیفا 17 شما رو وحشتناک راضی میکنه ولی اگه دنبال گیم پلی ناب و چالش انگیز هستید باید بگم در این نسخه از سری فیفا یعنی فیفا 17 بهش نخواهید رسید .
هر سال کلی نقش آدم بی طرف و مظلوم رو بازی میکنی که 4 نفر لایکت کنن!
میای به بقیه گیر میدی فن نباشید و blah blah !
من خیلی وقته میشناسمت! برای همینه کلا بهت توجهی نمیکنم! روزای اولی که تریلرای فیفا اومد شروع کردی وای امسال فیفا خیلی پیشرفت کرده خیلی خوب شده کلی متن گذاشتی اما آخر دیدی قضیه جدیه و pes طبق معمول چیزی از آب در نیومد و مثل هر سال پر باگ شروع کردی به نشون دادن خود واقعیت!
من اصلا اذیت نمیشم از اینی که الان هستی چون چندین ساله کاراتو میبینم و بیشتر با یه خنده از کنارت رد میشم!
فیزیک افتضاح pes و توپ مصنوعیش رو همه دیدن! پاس ها سیخ حرکت میکنن بدون کوچکترین تغییر در مسیر یعنی نه جاذبه ای نه چیزی! سانترا سیخ سیخ مثل موشک حرکت میکنن بازیکنا کاملا مصنوعی به هم برخورد میکنن بازیکنا طبق معمول شبیه به زامبی و ...!
تهش مثل همیشه فیفا تو فروش میترکونه تو تعداد بازیکنای آنلاین میترکونه و... pes هم مثل بدبخت بیچاره ها به فروش معمولی چند هفته قناعت میکنه! و معمولا هم زود بازیو میده بیرون که به فیفا نخوره!
ایرادهایی هم که به فیفا گرفته میشه البته نه ایرادهای شخص آماتوری مثل شما درسته! چرا؟ چون تعداد گیمرای فیفا به قدری زیاده که از توش باگ میکشن بیرون و انتظارم دارن! خب به طبع وقتی فروش زیاد شه ea هم لیگهای جدید و جذابتری میخره و کانتنت کاملتر میشه!
 

beh1382

کاربر سایت
Nov 27, 2006
796
نام
behrooz
فیزیک افتضاح pes و توپ مصنوعیش رو همه دیدن! پاس ها سیخ حرکت میکنن بدون کوچکترین تغییر در مسیر یعنی نه جاذبه ای نه چیزی! سانترا سیخ سیخ مثل موشک حرکت میکنن بازیکنا کاملا مصنوعی به هم برخورد میکنن بازیکنا طبق معمول شبیه به زامبی و ...!

:-bd:-bd:-bd
 

Romell

عضو تحریریه
Sep 21, 2007
4,765
نام
امین
شما با دمو كارت را ميوفتاد ؟!!
هرجور ميل كنم ميزارم . به شما هيچ ربطي نداره :)
نه داداش من با دمو کارم راه نمیفته و اونش دیگه به خود من مربوطه .

........ همون طوری که به من ربطی نداره به شما هم ربطی نداره پست چی بذارم و چی نذارم !!! ........... :)

میزارم هم غلطه و میذارم درسته !!! معنی میزارم = دارم زار زار گریه میکنم !!! :D ........... ربطش اینه !
 
آخرین ویرایش:

only sony

プレイステーション
کاربر فعال
Apr 9, 2011
7,375
نام
رامین
هر سال کلی نقش آدم بی طرف و مظلوم رو بازی میکنی که 4 نفر لایکت کنن!
میای به بقیه گیر میدی فن نباشید و blah blah !
من خیلی وقته میشناسمت! برای همینه کلا بهت توجهی نمیکنم! روزای اولی که تریلرای فیفا اومد شروع کردی وای امسال فیفا خیلی پیشرفت کرده خیلی خوب شده کلی متن گذاشتی اما آخر دیدی قضیه جدیه و pes طبق معمول چیزی از آب در نیومد و مثل هر سال پر باگ شروع کردی به نشون دادن خود واقعیت!
من اصلا اذیت نمیشم از اینی که الان هستی چون چندین ساله کاراتو میبینم و بیشتر با یه خنده از کنارت رد میشم!
فیزیک افتضاح pes و توپ مصنوعیش رو همه دیدن! پاس ها سیخ حرکت میکنن بدون کوچکترین تغییر در مسیر یعنی نه جاذبه ای نه چیزی! سانترا سیخ سیخ مثل موشک حرکت میکنن بازیکنا کاملا مصنوعی به هم برخورد میکنن بازیکنا طبق معمول شبیه به زامبی و ...!
تهش مثل همیشه فیفا تو فروش میترکونه تو تعداد بازیکنای آنلاین میترکونه و... pes هم مثل بدبخت بیچاره ها به فروش معمولی چند هفته قناعت میکنه! و معمولا هم زود بازیو میده بیرون که به فیفا نخوره!
ایرادهایی هم که به فیفا گرفته میشه البته نه ایرادهای شخص آماتوری مثل شما درسته! چرا؟ چون تعداد گیمرای فیفا به قدری زیاده که از توش باگ میکشن بیرون و انتظارم دارن! خب به طبع وقتی فروش زیاد شه ea هم لیگهای جدید و جذابتری میخره و کانتنت کاملتر میشه!
دوست عزیز فازت چیه؟
چند وقت پیشم اومدی تو تاپیک pes کلی به بازی تیکه انداختی .
خوبه منتقدا اومدن همه نمرات عالی به بازی دادن شما باز دارید تیکه میندازید ، اگه نمرات کم میدادن دیگه چه چیزای میگفتی؟
مطمعن باش اگه مشکلات لایسنس در pes نبود ما الان شاهد متای بالای 90 بودیم و این در حالی است که با این همه مشکل لایسنس متای بازی تا این لحظه 88 شده
همین الان نقدای pes بخون ببین چطور منتقدا عنوان بهترین فوتبال تاریخ بهش دادن .
 

Frobary

Loyal Member
Jun 6, 2007
28,503
نام
محمد
چندین بار تو این تاپیک تذکر داده شد ولی گویا دوستان دلشون نمیخواد رعایت کنن. نفر بعدی که بخواد بحث مقایسه ای توی تاپیک راه بندازه یا اینکه با لحن نامناسب یا مسخره بازی جواب بقیه رو بده، تا اومدن Fifa 18 از دادن کامنت تو این تاپیک بن میشه!

پ.ن: تاپیک رو 1 ساعت قفل میکنم تا همه تذکر رو ببینن.
 

James Bond

کاربر سایت
Sep 22, 2010
2,317
نام
حسين
گویا بعضی از کاربرها بعد از لایو چت با پشتیبانی EA بهشون گفته شده که امروز قراره Web App فیفا 17 آغاز بشه . فقط اینکه مثل همیشه تمامی امکانات در دسترس نیست و فقط خرید و فروش با جوایز روزانه در دسترس قرار میگیره برای اینکه تا قبل از اومدن بازی پلیرها بتونن به اندازه ی کافی کوینز داشته باشن .
 
  • Like
Reactions: ULTIMATE TEAM

ehsas1

کاربر سایت
Apr 5, 2014
2,093
نام
احسان
دوستان کسی هست که فیفا17 رو بصورت شریکی و شیرینگی با هم بخریم؟
من ظرفیت 2 میخوام.کسی هست ظرفیت 3 یا 1 بخواد؟
 

masoudmusic

کاربر سایت
Jan 23, 2012
72
نام
مسعود
دوستان 2 سوال داشتم
اول اینکه بازی واسه ps4 پریلود میشه؟
دوم اینکه اگه اکانت ظرفیت 3 فیفا 17 رو بگیریم آیا میشه تو اکانت خودت (نه اون اکانتی که بازی توشه) بازی رو اجرا کرد؟
ممنون
 

کاربرانی که این قسمت را مشاهده می‌کنند

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
or ثبت‌نام سریع از طریق سرویس‌های زیر