FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
ریووی تست کننده سایت http://news.futhead.com از فیفا 17
اگه اشکالی چیزی تو ترجمه بود به بزرگی خودتون ببخشید، ترجمه رو لغت به لغت نذاشتم و چکیده شو گذاشتم که یه کم راحتتر باشه

اینا نظر نویسنده مطلب هست:
اگه یه چیز باشه که فراسبایت به فیفا اضافه کرده باشه زیبایی و جلوه های بصری بازیه که جزئیات رو تا حدی نزدیک به استاندارد NBA 2k در بازی بالا برده
EA هم تمام تلاش شو کرده که با نشون دادن کات سین ها و کلوز آپ های بین بازی و نشون دادن حالت صورت بازیکنا، این پیشرفت گرافیکی رو به رخ بکشه

من بیشتر با منچستریونایتد بازی کردم و کریک، اشنایدرلین، دخه آ، اسمالینگ، دیپای، پوگبا تقریبا بی نقص و شبیه خودشون بودن، کیفیت لباس ها عالی بود بطوریکه تفاوت قسمت پارچه ای با قسمت شماره ها تو تصویر مشخص بود، فقط چهره اریک بیلی خوب نبود که به خاطر انتقال دیرهنگامش اسکن نشده بود.
پیشرفت گرافیکی شامل استادیوم، تماشاگرا و نورپردازی هم میشه، همچنین رنگها هم واقعی تر شده که در نسخه قبل یه کم حالت روشن و پر زرق و برق بود. همچنین تکنیک جدیدی در مورد پردازش مه و ابر به کار رفته که البته تو اون کدی که من بازی کردن فقط چند باز اتفاق افتاد
یکی از بازی ها تصویر یه کم حالت سفیدی داشت که حتی بازی کردن رو کمی با مشکل مواجه میکرد که بدون شک تا نسخه نهایی غلظتش رو یه کم کمتر میکنن

خب، قیافه بازی عالیه ولی گیم پلی چطوره؟
در واقع خیلی خوب ! کسایی که آنالیز قبلی گیم پلی که انجام داده بودم رو دیدن باید بدونن اون چیزا اصلا به اون بدی که من قبلا (بر اساس تریلر ها) گفتم در بازی وجود نداره.
بطور کلی تیم ها فرمیشن شون رو در بازی خیلی خوب حفظ میکنن، روند بازی به طور واقع گرایانه و قابل انتظار روونه
...
اووووووووووووه خیلی طولانیه پشیمون شدم =)) لینک رو میذارم خودتون برید بخونید :))
FIFA 17 Gameplay Preview

آقا فقط چند تا نکته که فکر میکنم ممکنه جدید و جالب باشه براتون بگم:
ایشون گفته این شیلد کردن توپ چیزی نیست که زرت و زرت با هر بازیکنی دائم استفاده کنید و دفاع هیچ کار نتونه بکنه و همینجوری نگهش دارید ! بلکه مثلا بازیکنای قوی تر مثل زلاتان زمان بیشتری میتونن توپ رو شیلد کنن و بازیکنای ضعیف تر زودتر مغلوب دفاع میشن
 
فقط تعریف کرد از بازی :دی و ایراد خاصی نگرفت
و از یه طرفم خوب شد که راجب اون حفظ توپ به توضیح داد که انگار جای نگرانی نیس که هر کسی بتونه توپو بگیره و نگهش داره و دفاع کاری نکنه
در کل امیدوارم یه چیزی باشه اعصاب خوردی نکشیم دیگه...سال پیش که اولاش زهر مارمون شد حریف پیدا نمیکرد :| البته از اونا نبود مشکل اما خاطره ی بدی شد واسه من به شخصه :دی
 


گویا بالاخره قراره یه سری تغییرات تو پروکلاب بدن که یکی از مهمتریناش اینه که میشه لباس طراحی کرد! اتفاق خوبی میتونه باشه امیدوارم هوش مصنوعی رو هم بهینش کنن چون عملا هوش مصنوعی پروکلاب تو فیفا16 فاجعه بود!
به CPU پروکلاب 16 میگی فاجعه به 15 چی میگی پس ؟ :sweatsmile: :Dبرای من و چند تا از دوستان که 3-4 ساله یضرب داریم پرو میزنیم CPU 16 انقلاب بود رسما :)))
 
  • Like
Reactions: kanway
به CPU پروکلاب 16 میگی فاجعه به 15 چی میگی پس ؟ :sweatsmile: :Dبرای من و چند تا از دوستان که 3-4 ساله یضرب داریم پرو میزنیم CPU 16 انقلاب بود رسما :)))
آقا این واحد وزن تو ساخت بازیکن رو متوجه نمیشم اصلا :tearsofjoy:
به کیلوگرم نیست.چطوریه؟قد هم نمیدونم بر چه اساسیه.میشه واحد این دوتارو بهم بگی؟
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or