FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
وقتی سازنده ها میان بازی رو منتشر میکنن و مثل نسخه فیفا 16 که نسخه دمو و همین طور نسخه اصلی بازی بدون آپدیت که بازی سخت تر بود و گیمر هایی که فوتبال شبیه ساز دوست داشتن همگی راضی بودن و بعد آرکد گیمر ها اومدن و اعتراض کردن که بازی سخته و نمیشه زیاد موقعیت ایجا کرد و بعدش سازندگان با آپدیت هایی اومدن بازی رو آسون تر کرد و بعدش داد گیمر های عاشق شبیه ساز در اومد که ای وای بازی آسون تر شد ! که حق هم داشتن خب !

خب برای این کار واقعا راهکاری هستش ! تیم سازنده که نمیاد بازی رو کامل به صورت آرکد در بیاره و یا شبیه ساز تمام !!! معمولا میاد نسخه ای میسازه مابین این دو که توازنی ایجاد کرده باشه تا هر دو قشر گیمر های شبیه ساز باز و آرکد باز رو راضی نگه داره ! ولی مشکل این جاست معمولا تو طول ساز بیشتر به ضرر عاشقان شبیه ساز تموم میشه چون گیمر های آرکد به طبع بیشتر هستش و آپدیت های سالیانه بیشتر به نفعشون تموم میشه و به نظرم برای این کار راهکاری هستش که سازندگان بازی فقط و فقط باید بهش توجه کنن !

سازندگان میتونن دو گزینه رو به وجود بیارن :

1 - Orginal Game : یعنی گیم پلی اصلی که ساختار کلی بازی بر اساس بین دو قشر آرکد باز و شبیه ساز باز ساخته شده باشه و بخش اصلی باشه !

2 - Simulation Game : این بخش هم برای شبیه ساز باز ها طراحی شده باشه و اسلایدر ها رو خود تیم سازنده طوری تنظیم کنه که عاشقان شبیه ساز لذتش رو ببرن . یعنی هسته اصلی هر دو بخش اورجینال و شبیه ساز یکی هستش ولی فقط تو بخش شبیه ساز قسمت اسلایدر ها سخت تر و شبیه ساز تر تنظیم شده باشه که این طوری به تیم سازنده فشار وارد نشه که بخواد دو هسته مجزای گیم پلی طراحی کنه و بازی خراب بشه !

و نکته بسیار مهم این دو بخش هم در قسمت آفلاین باشه و هم در قسمت آنلاین ! یعنی در بخش آنلاین داریم میریم بازی کنیم با توجه به علاقه مندیمون مثلا انتخاب کنیم Orginal Game و یا Simulation Games و بعدش هم منتقل میشیم به بخشی که دوست داریم و به نظر من این طوری هم همه راضی میشن و همه لذتش رو میبرن . بخش آفلاین حالا خواستیم یکی از این دو رو انتخاب کنیم و یا خودمون بریم اسلایدر ها رو انتخاب کنیم دیگه با خودمون .
 
آخرین ویرایش:
وقتی سازنده ها میان بازی رو منتشر میکنن و مثل نسخه فیفا 16 که نسخه دمو و همین طور نسخه اصلی بازی بدون آپدیت که بازی سخت تر بود و گیمر هایی که فوتبال شبیه ساز دوست داشتن همگی راضی بودن و بعد آرکد گیمر ها اومدن و اعتراض کردن که بازی سخته و نمیشه زیاد موقعیت ایجا کرد و بعدش سازندگان با آپدیت هایی اومدن بازی رو آسون تر کرد و بعدش داد گیمر های عاشق شبیه ساز در اومد که ای وای بازی آسون تر شد ! که حق هم داشتن خب !

خب برای این کار واقعا راهکاری هستش ! تیم سازنده که نمیاد بازی رو کامل به صورت آرکد در بیاره و یا شبیه ساز تمام !!! معمولا میاد نسخه ای میسازه مابین این دو که توازنی ایجاد کرده باشه تا هر دو قشر گیمر های شبیه ساز باز و آرکد باز رو راضی نگه داره ! ولی مشکل این جاست معمولا تو طول ساز بیشتر به ضرر عاشقان شبیه ساز تموم میشه چون گیمر های آرکد به طبع بیشتر هستش و آپدیت های سالیانه بیشتر به نفعشون تموم میشه و به نظرم برای این کار راهکاری هستش که سازندگان بازی فقط و فقط باید بهش توجه کنن !

سازندگان میتونن دو گزینه رو به وجود بیارن :

1 - Orginal Game : یعنی گیم پلی اصلی که ساختار کلی بازی بر اساس بین دو قشر آرکد باز و شبیه ساز باز ساخته شده باشه و بخش اصلی باشه !

2 - Simulation Games : این بخش هم برای شبیه ساز باز ها طراحی شده باشه و اسلایدر ها رو خود تیم سازنده طوری تنظیم کنه که عاشقان شبیه ساز لذتش رو ببرن . یعنی هسته اصلی هر دو بخش اورجینال و شبیه ساز یکی هستش ولی فقط تو بخش شبیه ساز قسمت اسلایدر ها سخت تر و شبیه ساز تر تنظیم شده باشه که این طوری به تیم سازنده فشار وارد نشه که بخواد دو هسته مجزای گیم پلی طراحی کنه و بازی خراب بشه !

و نکته بسیار مهم این دو بخش هم در قسمت آفلاین باشه و هم در قسمت آنلاین ! یعنی در بخش آنلاین داریم میریم بازی کنیم با توجه به علاقه مندیمون مثلا انتخاب کنیم Orginal Game و یا Simulation Games و بعدش هم منتقل میشیم به بخشی که دوست داریم و به نظر من این طوری هم همه راضی میشن و همه لذتش رو میبرن . بخش آفلاین حالا خواستیم یکی از این دو رو انتخاب کنیم و یا خودمون بریم اسلایدر ها رو انتخاب کنیم دیگه با خودمون .
دقیقا مثل کاری که NBA 2k میکنه تو تنظیمات کلی آپشن های مختلف واسه گیم پلی داره مخصوصا سیمولیشن بازی که فوقالعاده لذت بخش میکنه
من نمیدونم واقعا گزاشتن چنین گزینه ای خیلی کار داره؟!!!واقعا بعد اون آپدیتا بازی هیجانش واسه من به کل نصف شد
 
وقتی سازنده ها میان بازی رو منتشر میکنن و مثل نسخه فیفا 16 که نسخه دمو و همین طور نسخه اصلی بازی بدون آپدیت که بازی سخت تر بود و گیمر هایی که فوتبال شبیه ساز دوست داشتن همگی راضی بودن و بعد آرکد گیمر ها اومدن و اعتراض کردن که بازی سخته و نمیشه زیاد موقعیت ایجا کرد و بعدش سازندگان با آپدیت هایی اومدن بازی رو آسون تر کرد و بعدش داد گیمر های عاشق شبیه ساز در اومد که ای وای بازی آسون تر شد ! که حق هم داشتن خب !

خب برای این کار واقعا راهکاری هستش ! تیم سازنده که نمیاد بازی رو کامل به صورت آرکد در بیاره و یا شبیه ساز تمام !!! معمولا میاد نسخه ای میسازه مابین این دو که توازنی ایجاد کرده باشه تا هر دو قشر گیمر های شبیه ساز باز و آرکد باز رو راضی نگه داره ! ولی مشکل این جاست معمولا تو طول ساز بیشتر به ضرر عاشقان شبیه ساز تموم میشه چون گیمر های آرکد به طبع بیشتر هستش و آپدیت های سالیانه بیشتر به نفعشون تموم میشه و به نظرم برای این کار راهکاری هستش که سازندگان بازی فقط و فقط باید بهش توجه کنن !

سازندگان میتونن دو گزینه رو به وجود بیارن :

1 - Orginal Game : یعنی گیم پلی اصلی که ساختار کلی بازی بر اساس بین دو قشر آرکد باز و شبیه ساز باز ساخته شده باشه و بخش اصلی باشه !

2 - Simulation Game : این بخش هم برای شبیه ساز باز ها طراحی شده باشه و اسلایدر ها رو خود تیم سازنده طوری تنظیم کنه که عاشقان شبیه ساز لذتش رو ببرن . یعنی هسته اصلی هر دو بخش اورجینال و شبیه ساز یکی هستش ولی فقط تو بخش شبیه ساز قسمت اسلایدر ها سخت تر و شبیه ساز تر تنظیم شده باشه که این طوری به تیم سازنده فشار وارد نشه که بخواد دو هسته مجزای گیم پلی طراحی کنه و بازی خراب بشه !

و نکته بسیار مهم این دو بخش هم در قسمت آفلاین باشه و هم در قسمت آنلاین ! یعنی در بخش آنلاین داریم میریم بازی کنیم با توجه به علاقه مندیمون مثلا انتخاب کنیم Orginal Game و یا Simulation Games و بعدش هم منتقل میشیم به بخشی که دوست داریم و به نظر من این طوری هم همه راضی میشن و همه لذتش رو میبرن . بخش آفلاین حالا خواستیم یکی از این دو رو انتخاب کنیم و یا خودمون بریم اسلایدر ها رو انتخاب کنیم دیگه با خودمون .
نمیدونم چرا انجام نمیدن دقیقا میشه مثه core و hardcore کالاف یا casual و ranked رینبو سیکس
 
ehsas1
چیز خاصی نیس..فقط راجب کریر یه سری توضیحاتو داده که در این سه پلتفرم در دسترس هستش Xbox One، PlayStation 4 و PC

لیگ ژاپن رو مثال زده و گفته که میتونی یه باشگاه رو مدیریت کنی و باهاش به اهدافت برسی و توی لیگای داخلی و قاره موفق شی ..از لحاظ مالی پیشفرت کنی..کشف استعداد ..
صعود به لیگ برتر از دسته پایین تر و تیمت رو به سطح بالایی برسونی .. میتونی به اهدافت برسی ..محبوبیت کسب کنی و ....

راجب بخش های مختلفی که در اختیارته توضیح داده مثل منابع مالی داخل باشگاه .. نقل و انتقالات ..بازی های روزانه .. رسانه ها ..تعمیر و تغییر ورزشگاه ! و همچین مواردی که چند تا دیگم هستش
و با اینا میتونی یه باشگاه مدرن درست کنی برای خودت توی طول زمان

راحب این توضیح داده که از بین 11 تا مربی میتونی یکیشون رو انتخاب کنی و از کنار زمین حس مربیگیری رو کاملا تجربه کنی !
و اخرشم گفته برای اولین بار همه اینا با موتور Frostbite در دسترس هستش
 
چه عجب، مثل اینکه پول باشگاه رو میشه خرج چیزی غیر از بازیکن کرد
فقط نمیدونم چرا اسپانسر عوض کردن رو اضافه نمیکنن، یادمه اون قدیما توی ps2 فوتبال میزدیم همه اینا بود
 
چه عجب، مثل اینکه پول باشگاه رو میشه خرج چیزی غیر از بازیکن کرد
فقط نمیدونم چرا اسپانسر عوض کردن رو اضافه نمیکنن، یادمه اون قدیما توی ps2 فوتبال میزدیم همه اینا بود
فیفا رو نمیدونم ولی2005 pes چون خودم تیم میساختم هر سال یه اسپانسر عوض میکردم (میساختم)
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN
ehsas1
چیز خاصی نیس..فقط راجب کریر یه سری توضیحاتو داده که در این سه پلتفرم در دسترس هستش Xbox One، PlayStation 4 و PC

لیگ ژاپن رو مثال زده و گفته که میتونی یه باشگاه رو مدیریت کنی و باهاش به اهدافت برسی و توی لیگای داخلی و قاره موفق شی ..از لحاظ مالی پیشفرت کنی..کشف استعداد ..
صعود به لیگ برتر از دسته پایین تر و تیمت رو به سطح بالایی برسونی .. میتونی به اهدافت برسی ..محبوبیت کسب کنی و ....

راجب بخش های مختلفی که در اختیارته توضیح داده مثل منابع مالی داخل باشگاه .. نقل و انتقالات ..بازی های روزانه .. رسانه ها ..تعمیر و تغییر ورزشگاه ! و همچین مواردی که چند تا دیگم هستش
و با اینا میتونی یه باشگاه مدرن درست کنی برای خودت توی طول زمان

راحب این توضیح داده که از بین 11 تا مربی میتونی یکیشون رو انتخاب کنی و از کنار زمین حس مربیگیری رو کاملا تجربه کنی !
و اخرشم گفته برای اولین بار همه اینا با موتور Frostbite در دسترس هستش
ممنون.اره کلیاتش رو متوجه شدم به همین شکلی که فرمودی.فقط خواستم ترجمه بشه متنش.به هرحال ممنونم ازت
ولی طبق عکسایی که از کریر ریلیز شده چهره های مربی ها واقعی نیستن.میخواستم بگم داخل متن بطور صریح قید شده که از 11مربی مشهور میشه استفاده کرد؟
منظورم این خطه You’ll be able to choose one of 11 high-res coaches to occupy the technical area which you’ll then see during gameplay
 
ممنون.اره کلیاتش رو متوجه شدم به همین شکلی که فرمودی.فقط خواستم ترجمه بشه متنش.به هرحال ممنونم ازت
ولی طبق عکسایی که از کریر ریلیز شده چهره های مربی ها واقعی نیستن.میخواستم بگم داخل متن بطور صریح قید شده که از 11مربی مشهور میشه استفاده کرد؟
منظورم این خطه You’ll be able to choose one of 11 high-res coaches to occupy the technical area which you’ll then see during gameplay
همون قسمت که bold کردیو خودشون تو اون متن گفتن 11 مربی شناخته شدش یه جورایی ..حالا شاید من اشتباه کنم یا اینکه معنی این حرفشون چیز دیگس!
ولی از اون ورم همونجور که گفتی تو عکس هایی که منتشر شده مربی ها آشنا نمیومدن !! :-??:D ..حالا نمیدونم دقیقا منظورشون از این جمله چی بوده
 
  • Like
Reactions: ehsas1
ممنون.اره کلیاتش رو متوجه شدم به همین شکلی که فرمودی.فقط خواستم ترجمه بشه متنش.به هرحال ممنونم ازت
ولی طبق عکسایی که از کریر ریلیز شده چهره های مربی ها واقعی نیستن.میخواستم بگم داخل متن بطور صریح قید شده که از 11مربی مشهور میشه استفاده کرد؟
منظورم این خطه You’ll be able to choose one of 11 high-res coaches to occupy the technical area which you’ll then see during gameplay

میگه که بین اون 11 تا چهره طراحی شده که کیفیت بالا دارن برای مثلا بخش بردن جام اینا که مربیو نشون میده میتونید انتخاب کنید , حالا از اون 11 تا هم هیچ تغییری مثل ریش و مو اینا نمیشه توشون ایجاد کرد به جز مدل کت و شلوار یا تی شرت اینارو
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or