FIFA 17

  • Thread starter Thread starter HDV 7
  • تاریخ آغاز تاریخ آغاز
header.jpg

FOOTBALL HAS CHANGED
طبق روال هر ساله و با نزدیک شدن به فصل تابستان از جدیدترین نسخه سری محبوب فیفا رونمایی شد. رونمایی که البته به نسبت سالهای قبل بسیار متفاوت بود و خبر از وجود تغییر و تحولات بسیار زیاد در نسخه 17 میداد.

  • Powered With FROSTBITE: تغییری که میتوان از آن به عنوان بزرگترین تغییر صورت گرفته در بازی در طی سالیان اخیر یاد کرد. موتور ایگنایت که از ابتدای نسل 8 در بازیهای ورزشی EA مورد استفاده قرار میگرفت، از نسخه 17 جای خود رو به موتور قدرتمند فراستبایت خواهد داد. از جمله عناوینی که در این نسل با موتور فراستبایت ساخته شده اند میتوان به عناوین Dragon Age: Inquisition، Starwars: Battlefront، Need For Speed و Battlefield 4 اشاره کرد.
  • The Journey: برای اولین بار در تاریخ سری، فیفا 17 میزبان بخش داستانی کاملا جدید خواهد بود. Alex Hunter نام بازیکن جوانی است که سعی دارد با بازی در یکی از بهترین لیگ های دنیا برای خود اسمی دست و پا کند. در این بخش قابلیت بازی با هریک از 20 تیم حاضر در لیگ جزیره را خواهید داشت و این انتخاب کاملا در دستان شما خواهد بود که آینده الکس در این لیگ و در کدام تیم صورت بگیرد.
  • Own Every Moment: بازی در بخش گیم پلی، انیمیشن و هوش مصنوعی تغییرات شگرفی به خود خواهد دید تا دستور ها، تاکتیک و حرکاتی که در نظر دارید با دقت عمل بیشتری در بازی اجرا شوند. تغییری که میزان کنترل شما در بازی را به حداکثر در تاریخ سری خواهد رساند.

features.png
set piece.jpg
ضربات ایستگاهی
تمامی ضربات ایستگاهی فیفا، از کرنر گرفته تا ضربات پنالتی دچار بازنگری هایی شده و در مکانیزم تک تک آنها تغییراتی صورت گرفته است.
ضربات آزاد مستقیم: نوع ایستادن و ضربه زدن بازیکن ها به توپ بسیار مهم تر از قبل شده و قابلیت شخصی سازی بیشتری را داراست. نتیجه این تغییر نواخته شدن ضرباتی است که پیچش ها و کاتی به توپ میدهد که قبلا نواختن آنها در بازی امکان پذیر نبود. هم اکنون زدن ضرباتی همچون بیرون پا در ضربات آزاد امکان پذیر است.
ضربات کرنر: مکانیزم زدن کرنر ها تغییراتی داشته است. سیستم هدف گیزی جدیدی در این نوع ضربات بکار رفته است که این امکان را به شما میدهد که بر روی بازیکنان خاصی تمرکز کنید. حرکت هم تیمی هایتان در محوطه جریمه نیز به شکلی صورت میگیرد که سرزن ترین بازیکنانتان در بهترین موقعیت ها قرار بگیرند.
ضربات پنالتی: آزادی در ضربات پنالتی به بیشتر میزان خود در سری رسیده است. اکنون میتوانید نوع دورخیز خود، سرعت نزدیک شدن به توپ و زاویه ضربه زدن به آنرا کاملا به صورت شخصی شده انجام دهید.
پرتاب اوت: پرتاب های اوت نیز تغییراتی داشته اند. میتوانید موقعیت و سرعت خود را با قدم زدن در کنار خط طولی زمین تنظیم کنید و یا با وانمود کردن به پرتاب توپ مدافعین رو فریب دهید.

physic.jpg

نبرد های تن به تن
نبرد های تن به تن داخل زمین همانند سالهای گذشته دچار تغییراتی شده و در جنگ های موقعیت و تصاحب توپ کنترل بیشتری به بازیباز داده خواهد شد.
تکنولوژی عقب زدن (عقب رانی): به لطف این سیستم، راه های جدید بسیاری در طراحی حمله هایتان، زمانی که در حال نبرد بر سر توپ با بازیکن تیم حریف هستید، به شما داده خواهد شد. این سیستم این امکان را به شما میدهد تا در درگیری های تن به تن با استفاده از بدن بازیکن صاحب توپ و ایجاد مانع در مقابل بازیکن حریف برای خودتان زمان بیشتری بدست آورده و فرصت بیشتری برای طراحی نقشه های خود داشته باشید. برای مثال زمانی که در مقابل چند بازیکن حریف هسیتد با نگه داشتن توپ، فرصت فرار و اضافه شدن را به بازیکنان دگیر تیم بدهید.
تعاملات فیزیکی جدید: سطح درگیری ها با اضافه شدن امکانات جدید بسیار بیشتر از قبل شده است که سطح جزئیات و واقع گرایانه بودن بازی را بیش از پیش خواهد کرد. برخورد های دروازه بان با بازیکنان روی توپ های هوایی، توپ های 50-50، نبرد روی توپهای هوایی، سپر کردن بدن و ... .
حمل توپ 360 درجه با شیلد: همانطور که از عنوان مشخص است به لطف این قابلیت میتوانید در حالی که بدن بازیکنتان را در مقابل مدافعین سپر کرده اید، در جهت های دلخواه حمل توپ داشته باشید.

int.jpg

سیستم هوش فعال
سیستم جدیدی که قابلیت های جدیدی از آنالیز و بازیخوانی توسط هوش مصنوعی را به ارمغان دارد و به کمک آن، بازیکنان هم تیمی رفتار های جدیدی از خود در موقعیت های مختلف نشان خواهند داد.
سیستم آنالیز موقعیت: اکنون بازیکنان میتوانند با توجه به میزان فاصله و فضایی که در قسمت های مختلف بازی و اطراف بازیکنان مختلف است تصمیمات بهتری بگیرند. مثلا زمانی که پا به توپ هستید هم تیمی ها با توجه به فضای خالی در اختیار شما و اطراف خود در زمین پخش شوند.
انواع جدیدی از حملات و اضافه شدن ها به حملات: تنوع در اجرای نقشه های شما توسط هم تیمی هایتان بسیار بالاتر رفته است. فرار های ارکستره شده، فرار های فریب دهنده، درخواست ساپورت و پشتیبانی از هم تیمی ها در حملات و ... تنها چندین مورد از امکانات جدید شما در حملات خواهند بود.

Attack.jpg

تکنیک های جدید در حملات
آپشن ها و نوع ضربات جدیدی که در حملات دست شما را برای گلزنی باز تر خواهند کرد.
تمام کنندگی های با ضربات فنی: سیستمی که بطور خلاصه به شما این امکان را میدهد ضربات مختلف از حمله والی، بغل پا و ... را فنی تر و با دقت تر بزنید.
پاس های بسیار با دقت تر و ظریف: در موقعیت های سخت با فضاهای کم پاس های با دقت و با ظرافت برای هم تیمی هایتان ارسال کنید.
ضربات دروازه با دقت تر: شروع مجدد های سریع تر و با دقت تر که امکان زدن ضد حملات سریع را در اختیارتان خواهد گذاشت.
ضربات سر رو به زمین: کنترل بیشتر بازیکنان روی توپ های هوایی این امکان را به شما خواهد داد ضربات سر را به سمت زمین زده و کار دوازه بان ها را برای مهار آنها سخت تر کنید.

screen.png
اسکرین شات ها:
تصاویر | FIFA 17 | بازی‌سنتر

ویدئو ها:
فیلم‌ها | FIFA 17 | بازی‌سنتر




news.png
تیمهای ری اسکن شده (تایید شده و قطی):
Juventus
Bayern Munchen
Manchester United

شایعات مربوط به اسکن ها:
Premier League (rescan)
Bundesliga
Additions to the Women's roster
Special mention: Possible body scans
PSG (rescan)
Inter Milan
LA Galaxy

- EA Sports قرداد پارتنرشیپ ـش رو با Premier League تمدید کرده برای 3 فصل دیگه و یجورایی به بزرگترین و اصلی ترین اسپانسر لیگ برتر تبدیل شده. سوای یه سری موارد مربوط به پخش تلویزیونی و اسپانسرینگ بازیکن ماه و اینا در مورد خود بازی هم مزیت این قرارداد میتونه ارتباط هرچه بیشتر و بهتر EA با تیم های جزیره باشه.

- دموی بازی طبق اطلاعاتی که اومده 13 سپتامبر عرضه میشه.
 
آخرین ویرایش:
من نگرانيم روى رزولوشن اين سرى هست
با فراستبايت هيچ بازى با رزولوشن ١٠٨٠ حتى روى ٤ اجرا نشده :/

كاش با ١٠٨٠ كامل و ٦٠ فريم (بدون افت) اجرا شه چون لذت بازى رو صفر ميكنه افت فريم مخصوصا تو شوتر و فوتبال كه الزاما بايد ٦٠ باشه
Sent from my iPhone using Tapatalk
 
  • Like
Reactions: mamadreza4444
فكر نميكنم بشه لباس تيم ها عوض شه چون اسپانسرهاى باشگاه ها كه لوگوشون روى لباس هك ميشه حتما تو بنداى قرار داد و بحث لايسنس اجازه حضور اون تيم با شكل و شمايل و اسپانسر ديگه رو نميده
ولى تو التيميت ميتونن اينكار رو بكنن ينى اصن بشه خودمون لباس تيم رو طراحى كنيم


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
من نگرانيم روى رزولوشن اين سرى هست
با فراستبايت هيچ بازى با رزولوشن ١٠٨٠ حتى روى ٤ اجرا نشده :/

كاش با ١٠٨٠ كامل و ٦٠ فريم (بدون افت) اجرا شه چون لذت بازى رو صفر ميكنه افت فريم مخصوصا تو شوتر و فوتبال كه الزاما بايد ٦٠ باشه
Sent from my iPhone using Tapatalk
احتمالا واسه وان روی ۳۶۰p اجرا میشه.:D به نظر منم نمیتونن با ۱۰۸۰ اجراش کنن.
 
احتمالا واسه وان روی ۳۶۰p اجرا میشه.:D به نظر منم نمیتونن با ۱۰۸۰ اجراش کنن.
:/ البته فكر كنم تو استور پلى استيشن فيفا خروجى رو ١٠٨٠ نوشته بود
:/ نميدونم واقعا
ليدپلتفرم فيفا هميشه ايكس باكس بوده حرفت شوخيشم زشته


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
احتمالا با این موتور جدید باید با چمن 3D و یا حداقل چمن داینمیک خداحافظی کنیم.

چرا؟! چمن داینامیک چیه دیگه؟!

شاید با Player Impact Engine هم باید خداحافظی کنیم.

Good Riddance

من نگرانيم روى رزولوشن اين سرى هست
با فراستبايت هيچ بازى با رزولوشن ١٠٨٠ حتى روى ٤ اجرا نشده :/

كاش با ١٠٨٠ كامل و ٦٠ فريم (بدون افت) اجرا شه چون لذت بازى رو صفر ميكنه افت فريم مخصوصا تو شوتر و فوتبال كه الزاما بايد ٦٠ باشه

PvZ GW2
همش به این بستگی داره که تا چه حد بخوان از نظر گرافیکی بازی رو سنگین کنن. وگرنه می‌شه یه بازی با فراستبایت ساخت که 4K هم رو کنسولا رندر شه! یکی از حدسای من اینه که تخریب‌پذیری و Particle Effectـها توی بازی‌هایی که با FB3 ساخته شدن فشار زیادی روی CPU میاره و کنسول‌های این نسل هم از این نظر بسیار ضعیف هستن و همین مساله مشکل‌ساز می‌شه. ولی توی FIFA این دو مورد عملاً وجود ندارن و همین باعث می‌شه رسیدن به رزولوشن 1080 خیلی غیر قابل انتظار نباشه. در مورد فریم هم بهتون قول می‌دم که 0.000001% امکان نداره توی گیم‌پلی فریمِ بازی زیر 60 نمیاد. حالا شاید توی صحنه‌های آهسته و خوشحالی بعد از گل افت فریم و لگ شاهد باشیم، ولی توی گیم‌پلی 100% بازی 60 فریم ثابت خواهد بود.
 
من بيشتر دوست دارم ساپورت فيفا رو بازيكنا هفتگى و لااقل رو بعضى چيزا ماهيانه باشه
مثلا نيمار اروم و قرار نداره كه موقع اسكن چهره از خواب پا ميشه ميره كمپانى، از چهره ش و مدل موش اسكن ميكنن بعد اول فصل ديدى با يه قيافه ديگه رفته به ميدون يا اون دنى آلوز اينا وسط فصل اخر فصل نميشناسن يهو ميزنه به سرشون مدل مو عوض كنن يا ريش بذارن
فيفا همينطور كه هفتگى اورآل بازيكنا رو انجام ميده به نظرم هر ماه هم دستى به چهره لااقل بازيكنايى كه خيليا دوسشون دارن و مطرحن بكشه
فقط من استوك مسى رو كه تحت قرار داده فيفا بود ميديدم با تغييرش تو فيفا هم تغيير ميكنه
اميدوارم پشتيبانى موشكافانه ترى داشته باشن


Sent from my iPhone using Tapatalk


حرف شما درسته
ولی غیر اون قابلیت ادیت بازیکن (یا حتی تیم) رو هم باید بذارن
حتما لازمه واسه یه بازی فوتبال
حتی تو فیفا 96 رو سگا ! هم این قابلیت وجود داشت !
ننمیدونم چرا بعضی ویژگی های خوب رو از بازیا حذف میکنن
 
پست اولو اینطوری کن بیار وسط متنو
بازی fifa 17 معرفی شد این بازی با موتور جدید
Frostbite engine ساخته شده است

85933561221899462365.png


FIFA-17-Cover-Xbox-One-and-PS4.jpg




92653991620652369414.png


اولین تریلر بازی
(تشکر از مهراد عزیز SiminSecret)


FIFA 17 - FOOTBALL HAS CHANGED - Reveal Trailer

02397749201183264423.png


تاریخ انتشار نسخه های مختلف FIFA 17 به شرح زیر است :

دمو : ۸ سپتامبر ۲۰۱۶

نسخه ی کامل : 29 سپتامبر ۲۰۱۶


الکترونیک ارتز معمولا نسخه ی آزمایشی بازی بر روی پلی استیشن را بسته به

مناطق مختلف در PSN منتشر می کند


92083829956893232527.png


PC
PlayStation 4
Xbox One

این پست بروز خواهد شد
 
من که به شخصه برام career mode خیلی مهمه مثلا دوست هر فصل که تمام میکنی این قابلیت باشه که تو لباس تیم برای فصل آینده تغییرات ایجاد کنی و این که اسپانسر هم به بازی اضافه کنند.

البته یه چیز که از همه مهمتر است صدای دلنشین سرهنگ علیفر
%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%81%D8%B1.jpg
به بازی اضافه کنند تا با فریاد های خود لذت گل زدن را چند برابر کند :D
 
  • Like
Reactions: A l i N T 7 7
فیفا با فراست بایت حتی فکر کردن بهش دیوانه کنندس چه برسه به تجربش وحشتناک هایپ شدم برای این نسخه اگه نسخه های قبل 100 برابر هایپ بودم این نسخه 1000 برابر هایپم تیزر هم که نشون از یه انقلاب میداد تو این سری من همیشه با خودم میگفتم چی میشد این فیفا با فراست بایت ساخته بشه که که خدا رو شکر به حقیقت تبدیل شد هنوز چیزی خاصی از گیم پلی نیومده اما بدون شک واقعا در تمام زمینه ها یه انقلاب تو بازی به وجود میاد فقط امیدوارم دایس هم بهشون کمک کرده باشه چون اونا هستن که استاد گرفتن خروجی عالی با این انجین هستن
 
فیفا در حقیقت گیم پلی بدی اصلا نداره که هیچ و به نظرم گیم پلی نسخه 16 بازی خیلی هم خوب بود چه آفلاین و چه آنلاین !!!
فیفا اگه تو بخش مدلینگ و فیزیک توپ و یه سری و یه بخشی از انیمیشن های بازی مثل دویدن بازیکن ها که همه مثل هم میدون و تنوع دویدن و نحوه حرکتی بازیکن ها و استایلشون رو بیاد تغییرات بنیادی توش بده به نظرم میتونه به بازی بی نظیری تبدیل بشه ! و صد البته کیفیت و تنوع انیمیشن پاس های فیفا باید خیلی خیلی بهتر بشه و نمای گیم پلی بازی رو در بخش بصری به شدت بالا میبره ..........

همین بخش هایی رو که گفتم میتونه حتی تو خود گیم پلی بازی هم تاثیرات وحشتناک مثبتی داشته باشه و نمای گیم پلی بازی تو حالت بصری رو دگرگون کنه وگرنه گیم پلی فیفا تو نسخه 16 در بخش فنی واقعا خوب بود ( ایراد رو که همیشه میشه گرفت )

و همین طور فیزیک توپ و نحوه پاس ها و سرعتشون رو بیان خوب طراحی کنن خیلی میتونه به پیشرفت بازی کمک کنه وگرنه تو بقیه بخش ها مثل حاشیه و صدا گذاری و محتوا که فیفا کاملا نسل هشتمی شده بدون هیچ شکی .........

گرافیک بازی هم قابل قبوله و باید بیشتر روی بافت های پوست بازیکن ها بیشتر کار کنن و به نظرم من بقیه قسمت های فیفا تو بخش گرافیک قابل قبول هستش و کمی هم باید نور پردازی شبش رو بهتر و طبیعی تر کنن و نور پردازی بازی تو روز و غروب که عالی هستش .......

فیفا 16 گیم پلی فنیش واقعا خوبه و این بخش گیم پلی بصری بازی هستش که نسل هفتمی مونده !!!

گیم پلی بصری بازی شامل فیزیک توپ و مدلینگ و بخشی از انیمیشن های بازی میشه که در بالا اشاره کردم و اگه ایرادی به فیفا وارد هستش در این نسل همین بخش هایی هستش که نام بردم و من به نظرم سازندگان بازی امسال به بخش بصری گیم پلی بازی توجه زیادی میکنن مثل همین مدلینگی که به احتمال زیاد میخوان کار هایی روش بکنن !!!
گیم پلی فنی بازی هم که صد در صد شامل تغییرات و بهبود هایی میشه ..........

به هر حال اخبارش بیاد ببینیم چی کار میکنن .........

حرف های شما کاملا صحیح اما شما اینو باید در نظر بگیرید که این بازی سالانس ینی این که هر سال عرضه میشه و اگر تمام این چیزها رو به یکباره تو بازی عملی کنند که دیگه چیزی نمیمونه برای سال های بعد هر چند که فیفا 17 امسال با این انجین یه انقلاب اساسی توش به وجود میاد که بدون شک مدلینگ و فیزیک و چهره ها و احساساتشون جز این موارد قرار میگیره به نظر من این انجین کلا حال و هوای بازی رو از هر نظر دگرگون میکنه وبازی پیشرفت های چشمگیری در هر زمینه که فکرشو بکنید به وجود میاد از جمله این درخواست های که شما از بازی داشتید اما من اعتقاد دارم بازی های سالانه نباید به یکباره همه چیزشون رو کنند باید کم کم این پیشرفت های هر سال اضافه شه
 
انتظارات من از کریر:
1-اسپانسر ها وارد قضیه بشن و بودجه ها بر اساس اسپانسر ها تعیین بشه
2-طراحی لباس های آینده تیم ها
3-طی فصل با بازیکن های مختلف بتونیم قرارداد امضا کنیم
4- مربی ها میتونن بازار کریر رو گرم کنن
5-رقابت تیم ها سر جذب یک بازیکن
اسپانسر مهمترین فاکتور برای بودجه بندی یک تیم فوتباله که متاسفانه فیفا خیلی بهش اهمیت نداده
امیدوارم امسال اضافه بشه
یادمه pes روی کنسول ps2 خیلی جالب اسپانسر رو گنجونده بود و جزییات توی اون بازی بیداد میکرد، افسوس

Sent from my D6503 using Tapatalk
 
هايپ كنين
:)))
خيلى باحاليم ما
واقعا اينقدر هم بازى خوب نشده كه هايپ ميكنيم
بازى همچنان مشكل طراحى چهره و فيزيك بازيكن داره
اميدوارم از گيم پلى بازى تريلر بدن ١٢ ژوئن
وگرنه اين صحنه ها و ناله و فغان ها رو هم هنگام تيزرهاى فيفا ١٦ هم همه ميداديم



Sent from my iPhone using Tapatalk
شما از این تیزر 40 ثانیه ای فهمیدید که بازی مشکل فیزیک داره ؟ طراحی چهره و پولیگان های استفاده شده برای فیس هازارد رو ندیدید یا خواستید نبینید احساس تو صورت هازارد موج میزد این هازارد رو برید با نسخه قبل مقایسه کنید اگه منصف باشد میبینید که چه تحولی ایجاد شده من بازم میگم این نسخه با این انجین در همه زمینه ها انقلاب به پا میکنه خواهید دید
 
  • Like
Reactions: PEDRAMGOLCHIN
حرف های شما کاملا صحیح اما شما اینو باید در نظر بگیرید که این بازی سالانس ینی این که هر سال عرضه میشه و اگر تمام این چیزها رو به یکباره تو بازی عملی کنند که دیگه چیزی نمیمونه برای سال های بعد هر چند که فیفا 17 امسال با این انجین یه انقلاب اساسی توش به وجود میاد که بدون شک مدلینگ و فیزیک و چهره ها و احساساتشون جز این موارد قرار میگیره به نظر من این انجین کلا حال و هوای بازی رو از هر نظر دگرگون میکنه وبازی پیشرفت های چشمگیری در هر زمینه که فکرشو بکنید به وجود میاد از جمله این درخواست های که شما از بازی داشتید اما من اعتقاد دارم بازی های سالانه نباید به یکباره همه چیزشون رو کنند باید کم کم این پیشرفت های هر سال اضافه شه

ولی اینکه مدل دویدن بازیکنای مختلف فرق داشته باشه یه چیز لازم ابتداییه ...
pes حتی از نسل قبل اینو داشت و 4 مدل دویدن مختلف وجود داشت
تو pes 2016 که الان 24 مدل استیل دویدن مختلف وجود داره !!
چیزی نیست که بخوای تو نسل 8 بگی حالا عیب نداره بعدا اضافه میکنن !!
فیفا گیم پلی اش خیلی خوب بودن، بالانس عالی در پاس ها و شوت ها و سختی و طبیعی بودن دریبل زدن و خیلی چیزای دیگه ...
اما همین دو تا اشکال 1 انیمیشن های سطح پایین (منظورم شبیه سازی حرکات هست) و 2 طراحی بد مدلینگ هیکل بازیکن ها (که بعضی بازیکنا استیل شون حتی یه کم شبیه حشرات بود) ... باعث شده بود که تجربه بصری بازی جذابیت لازم رو نداشته باشه
حالا بعضی تغییرات رو میشه کم کم اضافه کرد، ولی بعضی چیزای دیگه به عنوان یه چیز بدیهی لازمه
تفاوت در استیل دویدن بازیکنای مختلف هم دیگه تو سال 2016 جزو ملزوماته ...
ایشالا که با انجین جدید این مشکلات برطرف شده باشه
چون اینا مشکلات اصلی بود و بقیه چیزای فیفا اونقدری مشکل نداشت که نیاز به تغییر انجین باشه
من با سیستم پاس دهی، شوت زنی، حرکات و ری اکشن بازیکن تحت کنترل و کنترل آزاد بازیکن در فاز دفاعی ... با این چیزای فیفا خیلی حال میکنم ... اما ظاهر بازی رو که میدیدم دلسرد میشدم و میرفتم سمت pes ... (البته اونم اشکالات خودشو داشت، ولی تصاویری که با چشم میدیدی حداقل طبیعی تر بود! آدم مشکلات گیم پلی رو کجدار و مریض تحمل میکرد ... یا اینکه مجبور بودم به صورت منوال بازی کنم)
ولی با این موتور جدید فیفا حداقل اونچه که از این چند تصویر کوتاه به نظر میاد اینه که مشکل مدلینگ هیکل ها برطرف شده باشه (ایشالا:D)
انیمیشن ها هم قاعدتا باید بازسازی بشن
چون شاید مهمترین قسمت طبیعی به نظر رسیدن یه بازی کامپیوتری انیمیشن باشه (حتی مهمتر از گرافیک) اینکه حرکات بدن یه انسان طبیعی دربیاد بیش از اونچه که فکرشو بکنید به طبیعی تر شدن بازی کمک میکنه
 
حرف های شما کاملا صحیح اما شما اینو باید در نظر بگیرید که این بازی سالانس ینی این که هر سال عرضه میشه و اگر تمام این چیزها رو به یکباره تو بازی عملی کنند که دیگه چیزی نمیمونه برای سال های بعد هر چند که فیفا 17 امسال با این انجین یه انقلاب اساسی توش به وجود میاد که بدون شک مدلینگ و فیزیک و چهره ها و احساساتشون جز این موارد قرار میگیره به نظر من این انجین کلا حال و هوای بازی رو از هر نظر دگرگون میکنه وبازی پیشرفت های چشمگیری در هر زمینه که فکرشو بکنید به وجود میاد از جمله این درخواست های که شما از بازی داشتید اما من اعتقاد دارم بازی های سالانه نباید به یکباره همه چیزشون رو کنند باید کم کم این پیشرفت های هر سال اضافه شه
این پستی که من داده بودم قبل از حتی شایعه ساخته شده موتور Frostbit برای فیفا 17 بود !!!

یعنی این پستی که من داده بودم شایعش هم تو اینترنت پخش نشده بود دوست گرامی !!

فیفا تو این نسل هشتم یه بازی بود که همون نسخه نسل هفتم رو اومده بودن پیشرفتی چشمگیر بهش داده بودن ولی بازی از لحاظ گیم پلی بصری اصلا در حد و اندازه های یه بازی نسل هشتمی نبود ( انتظارات هم ازسری فیفا زیاد شده چون در نسل قبل این بازی بی نظیر کار کرده بود ) و کلا فیفا بین دو نسل گیر کرده بود !!!

این بخش هایی رو هم که من نام بردم سری فیفا در نسل هشتم هیچ پیشرفت قابل توجهی نکرده بود و امثال من همیشه از انیمیشن ها و مدلینگ منسوخ شده گلگی میکردیم و خیلی موارد دیگه و تیم فیفا هم به همین خاطره که موتور بازی رو عوض کرده و داره یه تحول اساسی به بازی میده ! کسی هم نگفته مثلا فیفا 17 بیاد یه باره یه بازی فوق کامل باشه ! موضوع اینه که اصلا فیفا در این نسل جدید بخش هاییش کاملا نسل هفتمی باقی مونده بود خصوصا مدلینگ و انیمیشن های بازی ! که نمای بازی خصوصا در حالت دوربین گیم پلی نسل هفتمی بود ( این حاشیه ها و صحنه های آهسته و کلا دوربین نزدیک بازی و یا همون کات سن ها بودن که حال و هوای نسل هشتمی پیدا کرده بودن و همین طور صدا گذاری بازی ) یعنی یک پارادوکس کامل از این بازی !

موتور گرافیکی قبلی هم که دیگه تاب و توان کشش بیشتر از این نداشت و شیرش رو کشیده بودن و من در یکی از پست های صفحات قبل هم اشاره کردم که مثلا در نسخه فیفا 17 انتظار نداشته باشیم که با یه بازی کامل روبرو بشیم ولی اشاره هم کردم که بازی باید حس و حال یه بازی نسل هشتمی رو داشته باشه ! و صد البته بازی طراحی بشه که با خودمون بگیم خب بعد از این سال به سال بازی پیشرفتی جهشی میکنه ولی دیگه کسی از این فیفای ساخته شده با موتور Ignite چنین انتظاری نداشت و خیلی ها مثل من دلسرد شده بودن و دیگه امیدی به تحول سری فیفا در این نسل نداشتن ( من این صحبت هام رو خیلی کامل تر در پست های مختلف صفحات قبل تر کردم و دارم تکرار مکررات میکنم !!! )

این جمله این که مثلا اگه تو یه سال همه چیز برای یه بازی ساخته بشه که دیگه چیزی برای سال بعد نمیمونه به نظرم جمله ای کلیشه ای هستش ! موضوع اصلا این نیست موضوع اینه که تیم سازنده برای یه بازی سالیانه محدودیت زمانی داره و مشخصه که نمیتونه تمامی بخش ها رو هر سال متحول کنه و تغیرات اساسی بده و چه میدونم هر بخشی رو توسعه بده ! هیچ کس چنین انتظاری نداره ولی انتظار اینه که بخش هایی که نقطه ضعف یه بازی محسوب میشن اون بخش برای سال بعد بهبودی چشمگیر پیدا کنه و یا حتی تحولی هم توش ایجاد بشه !

بخش های مدلینگ و انیمیشن های فیفا و به نسبت فیزیک کلی بازی در این نسل هشتم منسوخ شده بود و به پیکره بازی ضربه شدیدی زده بود و این موضوع رو من یقین دارم در سه روز خورده ای دیگه که بازی رونمایی کامل میشه دوستان گرامی میبیننن که در این دو بخش فیفا 17 تحولی اساسی رو ایجاد کرده و بازی در این دو بخش حداقل زیر و رو شده ............

به هر حال ممنون از نظری که دادی و صد البته محترم ...........
 

کاربرانی که این گفتگو را مشاهده می‌کنند

تبلیغات متنی

Top
رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟
اگر میخواهی عضوی از بازی سنتر باشی همین حالا ثبت نام کن
or